Gjest boblebrus Skrevet 22. november 2011 #581 Skrevet 22. november 2011 eksamen i dag 14.30! leste masse i går, men føler ikke at jeg kan nok eller på langt nær har lest nok. Så nå kommer alt egentlig an på eksamensoppgavene, men jeg tror jeg burde kunne svare på noe i alle fall, men er så usikker! Æææ, jeg aner ikke om dette kommer til å gå bra! Iiih! Men jeg må jo prøve, og det skal bli godt å bli ferdig
Surriball Skrevet 22. november 2011 #582 Skrevet 22. november 2011 Nynorsktentamen, mattetentamen, norsktentamen, engelsktentamen, naturfagsprøve, stor tyskprøve, RLE-framlegg, norsk-framlegg, engelsk-framlegg, samfunnsfag-framlegg, UDV-framlegg, essay-innlevering, 3 naturfagsrapporter og en UDVrapport på under 2(!) uker. Og jeg går bare på ungdomsskolen... Puh, det hørtes voldsomt ut! Dagen i dag starta vel heller dårlig. Har lest hjemme de siste dagene og det har fungert bra, men i dag tok jeg turen for å få med meg de siste forelesningene i diverse fag. I det ene var foreleseren syk, så en annen tok det på sparket med det resultatet at det bare ble rot. Og så oppdaget jeg at neste begynner kl 12 og ikke kl 10 som jeg (merkelig nok) trodde, og jeg har ikke tatt med meg noen bøker på skolen. Men etter litt kaffe og mat har jeg endelig funnet en brukbar printer og printet ut eksamenssett, søkt på stilling som studass selv om fristen har gått ut (snille damen på instituttkontoret <3 ) og fått lånt bøker av snille klassekamerater. Så dagen blir fin likevel...
Gjest Solsmil Skrevet 22. november 2011 #583 Skrevet 22. november 2011 Jeg skal snart avgårde på exphil seminargruppe. Synes det er så sinnsykt kjedelig, men det er bare å bite tenna sammen. Dette er den nest siste, og så har jeg sånn avkrysningsprøve i desember, og etter det er jeg ferdig med exphil. For alltid Og så stresser jeg så sykt med en oppgave som skal leveres på torsdag. Skal være på 6-8 sider, og jeg ligger på 6 sider, men problemet er at jeg føler hele oppgaven er bare... dårlig Skulle ta utgangspunkt i noen vedlagte artikkel + pensum for å belyse noe sånne greier, men føler jeg kun har snakket om ting som står der, uten å drøfte noe særlig selv
Glynis Skrevet 22. november 2011 #584 Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg savner å ha en måned til ren eksamenslesing uten noe som helst undervisning! Jeg har ingen skoleeksamener i år, bare innleveringsoppgaver og presentasjoner. Problemet er at samtidig som vi skal gjøre dette har vi fullpakket undervisningsplan. I morgen har jeg gruppepresentasjon og må ha en essayoutline ferdig, men så har jeg jo undervisning 9-19 i dag, der jeg måtte bruke gårsdagen på å lese til to av seminarene. Dette går jo ikke! Må skrive essayene mine på lørdager og søndager, men det er jo ikke nok når vi har et nytt hver 2. uke, og kravene er skyhøye. Farvel, søvn! Endret 22. november 2011 av Glynis
Fantomina Skrevet 22. november 2011 #585 Skrevet 22. november 2011 Jeg har så lyst å dunke hodet i bordplaten! Jeg er så lei av å skrive på eksamensoppgaven min. Å lese pensum til skoleeksamen er ikke god nok adspredelse (mystisk nok). Jeg skal levere oppgaven og seks dager og hadde egentlig som mål å være ferdig i dag, men jeg plages med å ordlegge meg riktig, så jeg sliter med både innledningen og diskusjonen. Resten er omtrent ferdig. Blæææææææææ!
Gjest Armule Skrevet 22. november 2011 #586 Skrevet 22. november 2011 Etter litt sukking fra både meg og en kompis om litt vel mye prokrastinering, så har vi inngått en pakt som gjelder idag: hard og intens jobbing frem til bussen går kl. seks! Hvis jeg faktisk klarer dette, så ser jeg ikke bort i fra at oppgaven faktisk kan bli noenlunde ferdig.. Hurra!.
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #587 Skrevet 22. november 2011 Eksamen på lørdag, i komparativ politikk! Hva faen betyr det en gang! Gud, jeg ligger så dårlig an...
Glynis Skrevet 22. november 2011 #588 Skrevet 22. november 2011 Eksamen på lørdag, i komparativ politikk! Hva faen betyr det en gang! Gud, jeg ligger så dårlig an... Det er det gøyeste jeg vet!
Gjest Anuket Skrevet 22. november 2011 #589 Skrevet 22. november 2011 ååå det går så tregt med hjemmeeksamen Holder på med notater fra et par artikler, tenker å gjøre det resten av kvelden, finne gode argumentasjoner og heller skrive når jeg har litt mer. Håper bare jeg ikke bruker for lang tid! Skrivingen må få mye plass, da jeg ofte redigerer eller starter på nytt.
Gjest Anuket Skrevet 22. november 2011 #590 Skrevet 22. november 2011 eksamen i dag 14.30! leste masse i går, men føler ikke at jeg kan nok eller på langt nær har lest nok. Så nå kommer alt egentlig an på eksamensoppgavene, men jeg tror jeg burde kunne svare på noe i alle fall, men er så usikker! Æææ, jeg aner ikke om dette kommer til å gå bra! Iiih! Men jeg må jo prøve, og det skal bli godt å bli ferdig Gikk det bra?
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #591 Skrevet 22. november 2011 Glynis: Seriøst??! Lyst på jobb som privatlærer frem til lørdag??
Gjest Solsmil Skrevet 24. november 2011 #592 Skrevet 24. november 2011 Yey! Jeg har akkurat levert semesteroppgaven som jeg har holdt på med i en måned, 4 timer før fristen Så nå er det bare å begynne å lese til hjemmeeksamen i exfac.......
ninuska_ Skrevet 24. november 2011 #593 Skrevet 24. november 2011 Oppgaveeksamen utsatt i en måned Jeg har brukt masse tid på den, når jeg kunne brukt den verdifulle tiden på den andre oppgaven som skal inn om en uke!
Enimot Skrevet 24. november 2011 #594 Skrevet 24. november 2011 Har levert masteroppgaven min idag Den ble ikke bra nok, kanskje nokså dårlig - men akkurat i dag skal jeg bare glede meg over at den hvertfall er innlevert! I morgen skal jeg begynne å lese på 2 eksamener som er om 2 uker - ikke godt å si hvor den motivasjonen skal komme fra... Har akkurat 1 % lyst til å lære mer om noe som helst nå, men jeg får leve i troen på at lysten kommer automagisk i morgen når jeg står opp. 3
BananSplit Skrevet 24. november 2011 #595 Skrevet 24. november 2011 Burde skrive eksamensoppgave, men det er så mye mer spennende å se på stortingsdebatten. Nå er det i hvertfall noe fornuftig jeg er distrahert av da, men allikevel, burde jobbe med oppgaven!
Surriball Skrevet 24. november 2011 #596 Skrevet 24. november 2011 Apropos Stortinget: jeg satt og spiste lunsj foran TV'en i går og svitsja innom Stortingets spørretime, akkurat i det dette ble sagt. Satte frokosten litt i halsen. Ellers er jeg leiii av eksamenslesing. Er på dagens tredje eksamenssett, noe som er bra, men jeg er leiii. Spesielt når det kommer vanskelige spørsmål jeg egentlig ikke kan svare på. Noen som har god greie på Si3N4?
BananSplit Skrevet 24. november 2011 #597 Skrevet 24. november 2011 Apropos Stortinget: jeg satt og spiste lunsj foran TV'en i går og svitsja innom Stortingets spørretime, akkurat i det dette ble sagt. Satte frokosten litt i halsen. Ellers er jeg leiii av eksamenslesing. Er på dagens tredje eksamenssett, noe som er bra, men jeg er leiii. Spesielt når det kommer vanskelige spørsmål jeg egentlig ikke kan svare på. Noen som har god greie på Si3N4? Det er jo en god del sannhet i utsagnet da. AP/AUF var offeret i 22/7, men de har også melket det veldig i månedene etter og det var vel det Sandberg forsøkte å si på en kanskje litt klønete måte. Si3N4? Kan dessverre ikke hjelpe deg der - greier ikke en gang tyde hvordan type studie du går
Fandenivoldsk Skrevet 24. november 2011 #598 Skrevet 24. november 2011 JEG HATER SPRÅK OG KOMMUNIKASJOOOOON Jeg får jo sammenbrudd hver dag her! Skulle sette meg ned og gjøre noen oppgaver nå, begynte å grine IGJEN fordi jeg ikke har PEILING på noe som helst. Dette er ILLE. Stryker garantert på eksamen. Det som er så #¤"#¤"# TEIT er at de som har Tekst og Kultur ex.fac, kan følge en seminarmodell på samme måte som i ex.phil, altså skrive oppgaver hjemme osv. Såklart hadde jeg valgt det istedenfor, hadde jeg hatt sjansen, men på mitt studie MÅTTE vi velge helvetes jævla fitte-språk og kommunikasjon!!! Unnskyld språket, jeg blir bare så frustreeert. Tror vi er det eneste studiet som hadde tvungen S&K-exfac. Blir en fin juleferie når jeg er nødt til å sitte og pugge alt fra begynnelsen av, fordi jeg garantert må konte. JEG ORKER IKKE MER. JEG VIL SLUTTE. Blæ.
Porcelain Skrevet 24. november 2011 #599 Skrevet 24. november 2011 Mulig jeg har sagt det før - jeg strøyk på språk og kommunikasjon. Så begynte jeg med ordentlige fag semesteret etterpå, skjønte alt dette fonetiske dritet fordi man endelig fikk brukt det, og konta uten å ha lest noe som helst. Fikk bare D på konte, men tok den dagen etter en annen eksamen, så det holdt i massevis
Fandenivoldsk Skrevet 24. november 2011 #600 Skrevet 24. november 2011 Uff, jeg håper det går opp et lys for meg også. Jeg driter ærlig talt i karakteren, jeg hadde hoppa i taket for en E, men med tanke på at man må ha 40% riktig så er sjansen skremmende liten.. Det verste er at jeg, unnskyld skryt, egentlig er ganske skoleflink. Tror det eneste jeg virkelig har slitt med er algebra og ligninger i matte, også dette fonetikk-søppelet. Har gitt opp å lære meg alt, så får spørre venninna mi (som er flink i dette) om å hjelpe meg så jeg kanskje rekker å få inn NOE før eksamen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå