Mynona Skrevet 7. desember 2014 #5961 Skrevet 7. desember 2014 Ja, du sånn er jeg og. Jammen jeg skal jo dra om en time. Er ikke noe vits å jobbe for hardt nå da. Konsentrere meg for mye. I tilfelle jeg ikke blir ferdig til jeg må gå, da er det jo bortkasta... Logikk?!
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #5962 Skrevet 7. desember 2014 Her er løsningen!! http://e24.no/digital/dette-armbaandet-kan-gi-deg-stoet-naar-du-synder/23349800 Synd den kommer etter jeg er ferdig!
lisske Skrevet 7. desember 2014 #5963 Skrevet 7. desember 2014 Her er jeg alltid innom kun like før eksamen. Så godt å lese at andre står i samme situasjon som meg Har muntlig eksamen på fredag. Trekker 2 emner av 23 idet jeg kommer inn, 40(!) min til rådighet, det er lang tid å fylle ut! Nervøs innimellom, kjenner mest på presset. Kan ikke stryke, ligger 60 stp etter fra tidligere studie. Lever nå på: - Har gjort det bra (En B og resten A) på alle muntlige eksamner tidligere. - Vanskelig å faktisk stryke på muntlig. - 4 hele dager igjen+pluss i dag. Det som skremmer meg: - 40 min inne - Masternivå nå, det har jeg ikke prøvd før. - Skummel professor. Ellers så er jeg ekspert på å gjøre ALLE andre ting enn å lese. Idag har jeg støvsugd, brettet masse klær, passet på min forkjølte samboer og invitert et vennepar på middag i ettermiddag Dette lover godt! not!
lillsunshine Skrevet 7. desember 2014 #5964 Skrevet 7. desember 2014 Her er jeg alltid innom kun like før eksamen. Så godt å lese at andre står i samme situasjon som meg Har muntlig eksamen på fredag. Trekker 2 emner av 23 idet jeg kommer inn, 40(!) min til rådighet, det er lang tid å fylle ut! Nervøs innimellom, kjenner mest på presset. Kan ikke stryke, ligger 60 stp etter fra tidligere studie. Lever nå på: - Har gjort det bra (En B og resten A) på alle muntlige eksamner tidligere. - Vanskelig å faktisk stryke på muntlig. - 4 hele dager igjen+pluss i dag. Det som skremmer meg: - 40 min inne - Masternivå nå, det har jeg ikke prøvd før. - Skummel professor. Ellers så er jeg ekspert på å gjøre ALLE andre ting enn å lese. Idag har jeg støvsugd, brettet masse klær, passet på min forkjølte samboer og invitert et vennepar på middag i ettermiddag Dette lover godt! not! Jeg er helt sikker på at du ikke stryker på muntlig, selv på masternivå Jeg skal ha muntlig eksamen selv på fredag (master) og foreleserene går rundt og beroliger oss med at de jo er snille og vil jo at vi skal gjøre det best mulig. 40 minutter høres lenge ut, vi er vel inne omtrent 25 min og den teller dessuten bare 40% av karakterene, men... Dette klarer du nok. Det er jo selvfølgelig best om du kan litt om alle de 23 evnene for å stå... Skumle professorer og slikt skal du bare heve deg over. Jeg har opplevd ubehagelige nok, stirrer i taket, armene i kryss, skikkelig arrogant, men jeg har bare valgt å overse det. Ikke tillat deg å bli usikker av fremtreden til denne professoren. Han er bare et menneske... 1
lisske Skrevet 7. desember 2014 #5965 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er helt sikker på at du ikke stryker på muntlig, selv på masternivå Jeg skal ha muntlig eksamen selv på fredag (master) og foreleserene går rundt og beroliger oss med at de jo er snille og vil jo at vi skal gjøre det best mulig. 40 minutter høres lenge ut, vi er vel inne omtrent 25 min og den teller dessuten bare 40% av karakterene, men... Dette klarer du nok. Det er jo selvfølgelig best om du kan litt om alle de 23 evnene for å stå... Skumle professorer og slikt skal du bare heve deg over. Jeg har opplevd ubehagelige nok, stirrer i taket, armene i kryss, skikkelig arrogant, men jeg har bare valgt å overse det. Ikke tillat deg å bli usikker av fremtreden til denne professoren. Han er bare et menneske... Takk for gode og beroligende ord Vi har 40 min til rådighet, men fikk spurt om det var slik at man måtte fylle 40 min på 2 tema for å få A. Fikk beskjed om at de har gitt oss i overkant av god tid, mulig å gå ut etter 25 min med en A Så det hjelper litt! Skal selvfølgelig ha litt på hvert emne, men noen er mer utfordrende enn andre og mange overlapper (heldigvis?). Skal gjøre så godt jeg kan med å heve meg over Må vel bruke det gamle trikset (som jeg enda ikke har trengt), å forestille meg dem naken Kan være et triks i ermet dersom nervene slår til der inne tenker jeg
Sugardoll Skrevet 7. desember 2014 #5966 Skrevet 7. desember 2014 Håhåhåå.. Eksamen imorgen.. Dette biter meg hardt i ræva.. Likegyldigheten for dette halvåret på ALT har vært på topp kjenner jeg.. Vil egentlig bare ikke møte opp.. Men, et spørsmål. Kan de stryke meg om jeg svarer bra på temaet jeg får men ikke spørsmålene etterpå? Er muntlig... Hater muntlig..
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #5967 Skrevet 7. desember 2014 Har enda ikke satt i gang! Herregud! Jeg her håpløs i dag altså. Hodet mitt snurrer bare rundt og tenker på alt mulig annet!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5968 Skrevet 7. desember 2014 Jeg klarer ikke lese på hybelen. Hater å bo her. De jeg leier av bor i samme huset og de er så fæle. Tør knapt gå ut i tilfelle jeg møter på de. Også deler vi fryser, så de må gå gjennom gangen i leiligheta "mi" og jeg hater å møte på de!!! Hører jeg at det kommer noen så lukker jeg døra på rommet jeg er i og er helt musestille Klarer ikke slappe av. Skal reise hjem til foreldra mine i morgen så får jeg lest der. Har heldigvis ingen forelesninger før neste eksamen Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
drue Skrevet 7. desember 2014 #5969 Skrevet 7. desember 2014 Har enda ikke satt i gang! Herregud! Jeg her håpløs i dag altså. Hodet mitt snurrer bare rundt og tenker på alt mulig annet! Ikke jeg heller. Kom nettopp tilbake til studiebyen. Skal spise og se en episode Sons of Anarchy. SÅ skal jeg sette i gang... kan bli en lang kveld Spørs hvordan det går i morgen!
Mynona Skrevet 7. desember 2014 #5970 Skrevet 7. desember 2014 Ikke jeg heller. Kom nettopp tilbake til studiebyen. Skal spise og se en episode Sons of Anarchy. SÅ skal jeg sette i gang... kan bli en lang kveld Spørs hvordan det går i morgen! Jeg bladde i boka i sånn ca 40 min, så ga jeg opp. Nå synes jeg egentlig bare eksamen kan være i morgen, for jeg kommer nok ikke til å få lest noe mer uansett. Så kommer jeg bare til å sitte der på onsdag og være sur for at jeg ikke hadde LITT disiplin i helga
Poppie Skrevet 7. desember 2014 #5971 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Skulle ta det rolig på julebord i går fordi jeg "ikke har råd til å miste en lese/skrivedag". Jeg har mista enda en lese/skrivedag Jaja, går vel fint an å skrive 3500 ord + lese massive mengder pensum på 3 dager? Jaaaaada. Endret 7. desember 2014 av Poppie
Eplefe Skrevet 7. desember 2014 #5972 Skrevet 7. desember 2014 Urk, kan ikke tro at jeg bare har tre dager igjen på å skrive ferdig semesteroppgave. I don't wannaaaa.
Frøken.stille Skrevet 7. desember 2014 #5973 Skrevet 7. desember 2014 Skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Plutselig er det hjemmeeksamen imorgen og neste uke er det 2 skoleeksamener - hvor jeg ikke har lest en dritt (har seriøst ikke lest ett helt kapittel engang...) Woho! :D
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5974 Skrevet 7. desember 2014 Får man karakterene etter nøyaktig 3 uker eller kan det gå kortere tid? Er så spent. Har gått 3 uker etter første eksamen på onsdag og 3 uker etter hjemmeeksamen på fredag. Er mitt første semester og er dødsnervøs.Anonymous poster hash: dd710...9e0
Infinite Skrevet 7. desember 2014 #5975 Skrevet 7. desember 2014 Våknet med påbegynnende influensa i mårrest, og har bare blitt verre utover dagen. Det har altså ikke blitt mye lesing i dag, nesten bare soving, og eksamen er i morgen tidlig klokken 08.00. Føler meg IKKE forberedt - bare syk.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5976 Skrevet 7. desember 2014 Får man karakterene etter nøyaktig 3 uker eller kan det gå kortere tid? Er så spent. Har gått 3 uker etter første eksamen på onsdag og 3 uker etter hjemmeeksamen på fredag. Er mitt første semester og er dødsnervøs.Anonymous poster hash: dd710...9e0 Haha, er meg som postet denne, kom tydeligvis bare borti AB hukingen Anonymous poster hash: dd710...9e0
Belle de Jour Skrevet 7. desember 2014 #5977 Skrevet 7. desember 2014 Haha, er meg som postet denne, kom tydeligvis bare borti AB hukingen Anonymous poster hash: dd710...9e0 Prøv igjen 1
Gjest Nori Skrevet 8. desember 2014 #5978 Skrevet 8. desember 2014 Får man karakterene etter nøyaktig 3 uker eller kan det gå kortere tid? Er så spent. Har gått 3 uker etter første eksamen på onsdag og 3 uker etter hjemmeeksamen på fredag. Er mitt første semester og er dødsnervøs.Anonymous poster hash: dd710...9e0 Jeg har opplevd at den har kommet noen dager før tiden, men som regel brukes hele sensurfristen på 3 uker.
drue Skrevet 8. desember 2014 #5979 Skrevet 8. desember 2014 Ahh, eksamen i dag. Forberedt på at det kan gå både til helvete og OK. Kommer helt an på hvilke oppgaver jeg får. Gruer meg!
Mynona Skrevet 8. desember 2014 #5980 Skrevet 8. desember 2014 Lykke til drue! Det var vel fler som skal ha i dag, så lykke til til de og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå