Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med å gå et stykke/en tur? :) Det kan friske opp hjernen din.

Jeg gikk meg en tur på do og fylte på vannflaska. Ga iallfall litt konsentrasjon. Så reiste jeg hjem. En annen dag jeg skal sitte lenge skal jeg jammen ta meg en lenger gåtur. Alltid godt med litt miljøskifte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei. Enkelt og greit ;)

• Liker 3
Skrevet

Og jeg har et enormt behov for sjokolade!

Skrevet

Cornflakes med o'boy anbefales!

Skrevet

Prøver egentlig å være sunn i hverdagen, men lurer på om jeg skal vandre bort på butikken og kjøpe litt trøstesjokolade :fnise:

Skrevet

OOO… prøblemet "må ha sjokolade, men det er for kaldt til å gå ut" løste seg nettopp!! Oboy!! Det har jeg jo!

Takk Poppie!

Gjest Trappetroll
Skrevet

Er så nervøs at jeg sitter og griner. Har aldri vært så nervøs før! Jeg føler meg forferdelig dårlig forberedt, uansett hvor mange oppgaver jeg gjør så forstår jeg ikke gangen i det. 😳

Åh. Kan det ikke bare bli 19.desember snart!?

Skrevet

I dag sa jeg meg ferdig i 15-tida og stakk på butikken for å handle inn litt ting til å lage litt "sunt" godteri :) Så nå har jeg laget sjokoladeboller med kokos og skal snart lage bountybarer :D Uten sukker, men såååå godt. Greit med litt sunn trøstemat :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Gir meg for i dag, har prestert å skrive 1 og 1/2 side, der mesteparten er klipp og lim fra tidligere oppgaver. :(

Gud gi meg styrke :hjelp:

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Muntlig er alt som står i hodet mitt nå.. Selv om jeg føler meg helt ute å kjøre :(

Skal ha todelt der jeg får emne å snakke om i 15 minutter og spørsmål i 15 minutter.. Om jeg nailer det jeg skal snakke om i 15 minutter, men ikke får til noe fornuftig på spørsmålene de stiller meg, kan de stryke meg da?...

Skrevet

Jeg trodde hele tiden at biblioteket åpnet halv 8, så tenkte jeg skulle være produktiv og sitte på med samboer som kjører samme vei. Finner ut at jeg må vente i 3 kvarter før jeg kommer meg inn på biblioteket og får lånt de hersens bøkene som jeg trenger :( Men heldigvis er lesesalen åpen, så jeg som vanligvis sover til 10-11 på fridager er nå student nr. 3 på lesesalen :laugh:

Anonymous poster hash: 645eb...5a0
Skrevet (endret)

Du vet at Rema 1000 har halv pris på Freia sine store sjokoladeplater (eller storplater som de selv kaller det).? :fnise:

Jeg har allerede spist 600 g denne uken... :overrasket::sjenert:

I dag blir det godterifri. Bare te og klementiner her, så blir det nye 200 g i morgen tenker jeg :laugh:

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å trøstespise, men har null matlyst. Kjøpte meg storplate med M på Rema i går, den ligger så godt som urørt - spiste to biter før jeg innså at jeg ikke gidda.

I dag har jeg tvunget i meg 1,5 brødskive. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har lyst på mat, eller GODIS! Jeg elsker vanligvis kake, men om noen hadde tilbydt meg et stykke nå så hadde jeg sagt nei takk.

Hva skjer med meg??? :sjokkert: Eksamenstiden er jo ikke den samme uten overdrevet godteriinntak!

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å trøstespise, men har null matlyst. Kjøpte meg storplate med M på Rema i går, den ligger så godt som urørt - spiste to biter før jeg innså at jeg ikke gidda.

I dag har jeg tvunget i meg 1,5 brødskive. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har lyst på mat, eller GODIS! Jeg elsker vanligvis kake, men om noen hadde tilbydt meg et stykke nå så hadde jeg sagt nei takk.

Hva skjer med meg??? :sjokkert: Eksamenstiden er jo ikke den samme uten overdrevet godteriinntak!

Stress generelt? Jeg kan også bli sånn i eksamenstiden at jeg glemmer og ikke har lyst til å spise. Da er kroppen stresset. Jeg merker jeg spiser for lite nå selv om jeg har spist mye sjokolade i det siste. Ser at magen er blitt flatere og er i grunn ikke forundret. Da jeg kom hjem fra lesesalen i går kveld hadde jeg kun spist litt frukost og en liten scones til lunsj :/. Jeg drikker så mye kaffi og te i eksamenstiden at jeg glemmer at jeg må fylle på med mat også.

Skrevet

Anbefaler ikke å forsove seg til eksamen. FAIL :(

Endte heldigvis godt, ved at jeg fikk ta flervalgsprøven med en annen seminargruppe, og jeg bestod :laugh::danse:

• Liker 2
Skrevet

Stress generelt? Jeg kan også bli sånn i eksamenstiden at jeg glemmer og ikke har lyst til å spise. Da er kroppen stresset. Jeg merker jeg spiser for lite nå selv om jeg har spist mye sjokolade i det siste. Ser at magen er blitt flatere og er i grunn ikke forundret. Da jeg kom hjem fra lesesalen i går kveld hadde jeg kun spist litt frukost og en liten scones til lunsj :/. Jeg drikker så mye kaffi og te i eksamenstiden at jeg glemmer at jeg må fylle på med mat også.

Mulig? Har også sluttet på p-piller, så mulig det er derfor, for jeg føler meg ikke veldig stressa sånn egentlig.

Spiste en sjokoladebolle nå, bare fordi jeg var så sulten at det gnog helt opp i ribbeina. Godt å høre vi er flere iallefall! Jeg har gått ned iallefall én buksestørrelse, om ikke to :P

Jaja, utjevner seg vel i jula ;)

Gjest Haaploes
Skrevet

Veilder og jeg snakker absolutt ikke samme språk (det er helt sant, hun er svensk!), og har vidt forskjellige arbeidsmetoder. Skjønner at hun har sett flere studenter enn meg, altså, men bør det ikke telle litt at dette er det femte året mitt som student, og at jeg selv vet hvordan jeg jobber? :vetikke:

Skrevet (endret)

Mulig? Har også sluttet på p-piller, så mulig det er derfor, for jeg føler meg ikke veldig stressa sånn egentlig.

Spiste en sjokoladebolle nå, bare fordi jeg var så sulten at det gnog helt opp i ribbeina. Godt å høre vi er flere iallefall! Jeg har gått ned iallefall én buksestørrelse, om ikke to :P

Jaja, utjevner seg vel i jula ;)

Ja nei. Jeg er faktisk ikke særlig stresset heller, men har mye å gjøre, så jeg tenker mye og gjør mye og dagane går liksom i ett og glemmer å spise. Akkurat nå er det ikke sånn akkurat at jeg har manglande matlyst, men jeg kjenner ikke sulten heller? Bortsett fra sjokoladesulten. Akkurat nå innbiller jeg meg at jeg at jeg må ha sjokolade og kaffi for å konsenttrere meg...

Ja, det kan jo være en reaksjon på p-pille-slutt? Dersom hormoner har trigget sultfølelsen din når du begynte kan du jo være? Men jeg har ikke peiling.

Åja, det gjør det iallfall :spise: Skal ikke mange dager hjemme før jeg føler jeg eser ut igjen.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Anbefaler ikke å forsove seg til eksamen. FAIL :(

Endte heldigvis godt, ved at jeg fikk ta flervalgsprøven med en annen seminargruppe, og jeg bestod :laugh::danse:

Oh shit. Bra det ordna seg. Jeg er selv livredd for å forsove meg til neste fredag. Da har jeg muntlig eksamen og er først ut, klokka 09.00. Jeg har en litt lang reisevei og må ta høyde for rushtrafikk og at busser ikke dukker opp når de skal. Så jeg kommer til å satse på å ta en buss ti på åtte eller noe. Åh, det blir tidlig.... er ikke helt der døgnrytma mi er nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...