Poppie Skrevet 2. juli 2014 #4481 Skrevet 2. juli 2014 Begge eksamensresultatene mine har kommet, det gikk i dass selv om jeg trodde det gikk bra og jeg har mista all tro på egen intelligens. Blir gøy å ta 50 stp til høsten!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4482 Skrevet 2. juli 2014 Begge eksamensresultatene mine har kommet, det gikk i dass selv om jeg trodde det gikk bra og jeg har mista all tro på egen intelligens. Blir gøy å ta 50 stp til høsten! Føler veldig med deg! Går på et studiet med "litt" karakterpress, så skal ta opp èn av vårens eksamener. 40 stp! Woff... Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
Poppie Skrevet 2. juli 2014 #4483 Skrevet 2. juli 2014 Føler veldig med deg! Går på et studiet med "litt" karakterpress, så skal ta opp èn av vårens eksamener. 40 stp! Woff... Anonymous poster hash: 6e70a...3d7 Bra vi er flere i samme båt da
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4484 Skrevet 2. juli 2014 Skal ta 60 poeng neste semester. 30 jeg skulle ha tatt, og 30 nye. Det blir stressfylt, men jeg tror det skal gå bra. Anonymous poster hash: cf6e8...567
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4486 Skrevet 7. juli 2014 Æsj, det ser ut som om det går dårlig med samboeren min nå. Det har gjort det en stund og jeg søkte på studentbolig i mai, men har ikke fått noen ting og alt er visst fullt nå. Har ikke god råd. Vet ikke hvordan jeg skal greie meg alene når det ikke er noe sted å bo, derfor må jeg bare bli boende med ham. Det går veldig opp og ned i forholdet, og vi er fortsatt sammen, men jeg begynner å se at det kommer nok ikke til å fungere. Det er bare helt umulig å leve alene. Har til og med vurdert å sette opp teltet mitt i skogen og flytte inn der -.- Anonymous poster hash: a02dd...ee2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4487 Skrevet 7. juli 2014 Æsj, det ser ut som om det går dårlig med samboeren min nå. Det har gjort det en stund og jeg søkte på studentbolig i mai, men har ikke fått noen ting og alt er visst fullt nå. Har ikke god råd. Vet ikke hvordan jeg skal greie meg alene når det ikke er noe sted å bo, derfor må jeg bare bli boende med ham. Det går veldig opp og ned i forholdet, og vi er fortsatt sammen, men jeg begynner å se at det kommer nok ikke til å fungere. Det er bare helt umulig å leve alene. Har til og med vurdert å sette opp teltet mitt i skogen og flytte inn der -.- Anonymous poster hash: a02dd...ee2 Uff, så kjip situasjon. Har du ingen venner du kan bo sammen med? Eller er det ingen studenter som trenger en ny student inn i bofellesskapet sitt? Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
Kjempeliten Skrevet 11. juli 2014 #4488 Skrevet 11. juli 2014 Jeg sliter også med å finne sted å bo. Studentsamskipnaden har ingen hybler ledige, og alle de jeg har kontakta privat har leid ut. Er sikkert ledige leiligheter til 7000 i mnd pluss strøm, men hvordan i huleste skal en ha råd til det? Vurderer å pendle, siden foreldra mine bor en time unna byen der jeg skal studere, men da MÅ jeg ha en ekstrajobb. Jeg har en, (sommerjobben min) men den er så fryktelig langt unna og jeg må gå til og fra jobb hver gang. Er dritt lei det egentlig.
Safira Skrevet 11. juli 2014 #4489 Skrevet 11. juli 2014 Fryktelig sutrete og en bagatell i forhold til dere over (håper det løser seg for dere), men semesteravgiften er gått opp med 500kr på skolen min. Sure penger
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4490 Skrevet 11. juli 2014 Jeg sliter også med å finne sted å bo. Studentsamskipnaden har ingen hybler ledige, og alle de jeg har kontakta privat har leid ut. Er sikkert ledige leiligheter til 7000 i mnd pluss strøm, men hvordan i huleste skal en ha råd til det? Vurderer å pendle, siden foreldra mine bor en time unna byen der jeg skal studere, men da MÅ jeg ha en ekstrajobb. Jeg har en, (sommerjobben min) men den er så fryktelig langt unna og jeg må gå til og fra jobb hver gang. Er dritt lei det egentlig. Dersom du får deg jobb fungerer det jo utmerket. Jeg regner med at jeg må ut med omtrent det samme. Jeg må også få ekstrajobb. Anonymous poster hash: 8a190...8d3
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #4492 Skrevet 31. juli 2014 Sjekket eksamensdatoene for neste semester og ser nå at det ene faget mitt skal vi skrive en oppgave gjennom hele semesteret som teller 60% og en eksamen som teller 40%. Greit det - men eksamen er 1 time. 1!! time. Aldri vært borti før. Ogs teller hele 40% da!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4493 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har prestert å stryke i 2 fag, et det første året på studiet, og ett det andre året. Nå skal jeg begynne på siste året i studiet. Og jeg kommer da til å ta opp disse to i tillegg til 3 andre harde fag. Jeg er livredd for å stryke nå til høsten! Jeg er superstresset, og jeg klarer ikke å se at dette kommer til å gå bra.... Anonymous poster hash: d9564...950
studenten Skrevet 31. juli 2014 #4494 Skrevet 31. juli 2014 Ååeå. Hvor tidlig kan man få stipendet? Ha ha.. Jeg pleier å få det en uke før tida, men nå er jeg snart desperat. Studiestart på skolen er 18 august, så jeg håper jeg får før den tid. Har fått mail om at det er klart til utbetaling for meg, sååå... Har termin i november, så den pjokken her kommer jo midt i eksamensstresset! Blir hardt å klare noe som helst tror jeg, men mitt foreløpige mål er å gå opp til 2 eksamner! Samt ta opp igjen 1 fag i januar. Jeg ble jo sykemeldt forrige semester og ligger et semester bak, så det suger jo big time.
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #4495 Skrevet 31. juli 2014 Nå har jeg bestilt bøker.. snart begynner vi på'n igjen…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4496 Skrevet 31. juli 2014 Sjekket eksamensdatoene for neste semester og ser nå at det ene faget mitt skal vi skrive en oppgave gjennom hele semesteret som teller 60% og en eksamen som teller 40%. Greit det - men eksamen er 1 time. 1!! time. Aldri vært borti før. Ogs teller hele 40% da! Er ikke det bra da? Når eksamen kun er én time krever de jo mindre for å få en god karakter. Anonymous poster hash: 8a190...8d3
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #4497 Skrevet 31. juli 2014 Er ikke det bra da? Når eksamen kun er én time krever de jo mindre for å få en god karakter. Anonymous poster hash: 8a190...8d3 Njoo.. vet ikke… Kjipt om man ikke rekker å bli ferdig da… Og ødelegger endelig karakter i faget med en dårlig en times eksamen mot et semesteroppgave som kanskje var veldig bra… Nå vet jeg jo mer når jeg ser gamle eksamensoppgaver da. Hvordan de ser ut og hva slags type oppgaver som gis. Kan hende det er enkle spørsmål som bare skal sikre at man har gjort oppgaven selv og ikke kjøpt den eller noe slikt.
Gjest Trappetroll Skrevet 31. juli 2014 #4498 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Feil 😂 Endret 31. juli 2014 av Trappetroll
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4499 Skrevet 31. juli 2014 Jeg klarer ikke lese til eksamen. Er for stressa og da får hjernen min litt "meltdown". Helt apatisk blir jeg. Anonymous poster hash: 4c96a...09e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4500 Skrevet 31. juli 2014 Siste innspurt nå med bare et par uker igjen og endelig er det sommerferie på meg også! (studerer i utlandet) Anonymous poster hash: bb7c0...565
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå