Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faen. Har ikke deltatt i samtalen tidligere men tenkte å nevne at jeg jobba ræva av meg til en stor eksamen. Kom på eksamen og stresset som en tulling i 6 timer men gikk ut i håp om en C iallefall. Nå fikk jeg D. Fml :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har bare vært to helligdager mellom eksamen og nå, og allikevel er sensur utsatt med en uke.. Seriøst

Skrevet

Fucking A'!

4 av 4 utført og jeg tar herved ferie fra formelle utdanningsinstitusjoner og kan konsentrere meg om mine matematikkstudier og hva som gir kvinnen nytelse. Det blir en siste sjarmøretappe til Blindern i morgen for å si adjø til noen kjente ansikt og med et håp om å møte mitt livs kjærlighet, skjønt jeg har lave forhåpninger i så måte.

God sommer!

:)

Gratulerer!!!

Og til dere som fikk dårligere karakter enn dere håpet på, mulig jeg joiner dere til uka...har litt vel høye forventninger til mine 2 eksamener.

Spiser litt trøstesjokkis på forhånd :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Gratulerer!!!

Og til dere som fikk dårligere karakter enn dere håpet på, mulig jeg joiner dere til uka...har litt vel høye forventninger til mine 2 eksamener.

Spiser litt trøstesjokkis på forhånd :)

Thanks! Har du hatt og venter på karakter eller skal du ha eksamen til uka?

I så fall er det vel ganske sen eksamen?

Skrevet

Thanks! Har du hatt og venter på karakter eller skal du ha eksamen til uka?

I så fall er det vel ganske sen eksamen?

Får svar på første til uka :)

Skrevet

Jeg venter på en eksamenskarakter nå til uka! Aner ikke hva jeg skal forvente! :overrasket:

Skrevet

Dere som venter på svar, når hadde dere eksamen? Jeg hadde min 26.mai, og har enda ikke fått svar. Er så spent!

Skrevet

Dere som venter på svar, når hadde dere eksamen? Jeg hadde min 26.mai, og har enda ikke fått svar. Er så spent!

28. mai og 6.juni.

Kommer til å vokte studentweb som en hauk på onsdag!

Skrevet

Sutreee, sutre... Føles ut som om alle andre bortsett fra meg er ferdige med eksamener og har ferie!!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Da er jeg endelig ferdig med eksamen for denne gang! Utrolig deilig :)Jeg ble så sliten og lei mot slutten! Jeg er ganske misfornøyd med den siste, men det er uansett godt å være ferdig! Nå er det bare å grue seg til sensur

Skrevet

28. mai og 6.juni.

Kommer til å vokte studentweb som en hauk på onsdag!

Hoho, kjenner meg igjen der! *inn og sjekke hvert 15.minutt* ;)

Skrevet

Første sensuren faller kommende fredag her, og neste igjen neste mandag. Siden vi var så få studenter på siste eksamen, tror jeg egentlig den karakteren også kommer innen fredag. Sensorene vil vel helst ta sommerferie så fort som mulig. Har selvfølgelig sjekket studentweb alt for mange ganger denne uken, og kommer til å bli enda verre i neste uke. :fnise:

Gjest constance90
Skrevet

En eksamen jeg var sikker på jeg ville stryke helt på, endte jeg opp med en E. Jeg får heller trøste meg med at jeg har bestått og får ingen tull med lånekassen. Kan alltids fikse det senere :)

• Liker 1
Skrevet

Siste eksamen i dag, muntlig... Føler meg dårlig forberedt, da hjernen min igrunnen tok ferie for 2 uker siden. Men det er i såfall bare min egen feil. Uansett utfall gleder jeg meg så vannvittig til ferie nå, etter å ha sett jublende studenter som har sommerferie både her på KG og på fb, endelig min tur til å juble!

Skrevet

Føles ut som absolutt alle er ferdig med eksamen og har sommerferie bortsett fra meg. :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Føles ut som absolutt alle er ferdig med eksamen og har sommerferie bortsett fra meg. :grine:

Neida, jeg sitter her jeg også. :) Tre dager igjen nå!

Anonymous poster hash: c1201...0a0

Skrevet (endret)

Herlighet, hva er det administrasjonen somler sånn etter? Foreleser sendte mail på mandag om at de hadde overlevert sensuren til administrasjonen, men de har ikke lagt karakterene inn studentweb enda. Trodde helt ærlig de skulle komme i går. Jeg er utålmodig nå som jeg vet at de har karakterene. Er bare snakk om 5 studenter, det kan da umulig ta så lang tid å legge inn. Dersom de ikke legger det inn før helgen blir jeg passe sur altså. Greitt nok at sensurfristen først går ut på mandag, men når de har karakterene? Ahhh.

Endret av lillsunshine
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Tror de ikke kan gi ut karakterene før sensuren pga tidsfristen for klaging.

Endret av Steamboat
Skrevet

Tror de ikke kan gi ut karakterene før sensuren pga tidsfristen for klaging.

Har jeg aldri hørt om før? Jeg har tidligere fått karakterer før sensurfristen går ut opptil flere ganger.

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Har jeg aldri hørt om før? Jeg har tidligere fått karakterer før sensurfristen går ut opptil flere ganger.

Godt mulig det ikke er sånn hos dere(derfor jeg skrev tror), på mitt studie ved UiO tror jeg ingen har fått karakterer før sensuren. Karakteren kom på sekundet klokka 16.00

Endret av Steamboat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...