Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Fucking A'!

4 av 4 utført og jeg tar herved ferie fra formelle utdanningsinstitusjoner og kan konsentrere meg om mine matematikkstudier og hva som gir kvinnen nytelse. Det blir en siste sjarmøretappe til Blindern i morgen for å si adjø til noen kjente ansikt og med et håp om å møte mitt livs kjærlighet, skjønt jeg har lave forhåpninger i så måte.

God sommer!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Feil tråd! ;) Jubling skal gjøres her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=613882

Sutring: Samme dag som jeg får sommerferie har været slått helt om. Fra 20 grader og sol de siste fire ukene høljer det nå ned uten stopp. Jaja, godt å vite at jeg skal hjem til foreldrene mine hvor langtidsvarselet sier 8 grader og overskyet de neste ti dagene :)

Sutrekopp!

Du får komme til Oslo.

:)

Skrevet

Veska er pakket med lovsamling og kalkulator, pensumbøker er satt i bokhylla, stua er ryddet for spor etter studier. Og om 15 timer er det sommerferie fra studiene. DET blir deilig det.

Håper bare at jeg er heldig med oppgavene i morgen. Ikke noen nye rare vrier som vi aldri har hørt om/lest om.. Gruer meg litt.

• Liker 1
Skrevet

Har eksamen om noen timer. Får ikke sove. :(

Skrevet

Jeg sov skikkelig dårlig i natt. Sovnet ikke før 1, så våken kl 4 og kl 5! :(

Er kjempetrøtt.

Lykke til expess. Om noen timer er det over!

Skrevet

Lykke til med eksamner alle sammen!

Skrevet

Lykke til Mynona! Dette skal gå fint!

Skrevet

Har også lyst til å ha sommerferie fra studier nå. Har siste eksamen neste fredag! Det er sent synes jeg! OG så kom jeg ikke inn på ønsket studie til høsten. Så nå frister det lite å lese videre. Menmen. Får vel finne på annet å studere. blææ..Ja, jeg er litt sur nå!

Gjest Regnstorm
Skrevet

En uke før sensurfristen går ut, så går de henn og utsetter den i fire uker (!) på grunn av sykdom. Bullshit. Ganske påfallende at det siste faglærer skrev på emnesiden var "Vi høres igjen rundt sensurtid -drar i mellomtiden på ferie :)"

Tror noen har tatt litt vann over hodet med den ferien.

• Liker 1
Skrevet

FERIE!!!! (Bare jobbing i 2 uker)

6 timers eksamen. Jeg ble ferdig på 3 timer.... Hva har jeg misforstått?? Føler egentlig det gikk bra. Har noe jeg er usikker på, men ble veldig fort ferdig :klo:

Vi slapp oppgave om det jeg synes er vanskeligst!! Takk og lov!!

Spent på senorveiledningen. Kommer sikkert i morgen. *håper*

• Liker 1
Skrevet

FERIE!!!! (Bare jobbing i 2 uker)

6 timers eksamen. Jeg ble ferdig på 3 timer.... Hva har jeg misforstått?? Føler egentlig det gikk bra. Har noe jeg er usikker på, men ble veldig fort ferdig :klo:

Vi slapp oppgave om det jeg synes er vanskeligst!! Takk og lov!!

Spent på senorveiledningen. Kommer sikkert i morgen. *håper*

Åh, det problemet hadde jeg også i år. Ferdig lenge før angitt tid, så jeg ble jo sittende kjempelenge på pcen og bare finskrive teksten i tilfelle jeg kom på noe som burde vært med.

Får dere sensorveiledning så fort? Wow! Vi får den samtidig som vi får sensuren og telefonnumrene til sensorene våre, som vi kan ringe for tilbakemelding.

Skrevet

Det kommer an på fagansvarlig hvor fort vi får sensorveiledning. I noen fag får vi den ikke før etter karakteren er lagt ut. Men han som er fagansvarlig i dette faget la ut sensorveiledningen dagen etter eksamen i det andre faget jeg hadde. Da ble den spurt etter da.

Når jeg hadde en deloppgave igjen. Altså gjort oppg 1a-f (teller 50%), 2 (25% oppg) og 3 a-c og bare hadde 3d igjen tok jeg meg en matpause og satt egentlig å lurte på hva jeg hadde misset. Sjekket et par ganger om jeg hadde alle sidene. Så på de andre rundt meg at de var fortsatt på oppgave 2.

Så jeg håper at det bare er fordi jeg har løst så mange oppgaver at jeg var trygg og effektiv. Selv om jeg ikke føler jeg har løst så mange. Og de vi fikk var helt anderledes enn oppgaver gitt før.

Den 25% oppgaven som var bare en oppgave er jeg veldig usikker på da. Jeg tror jeg har med mange poenger og §, men mulig jeg har feil forutsetning for løsning av oppg. Men vi får se.

Skrevet

Tusen takk til de som ønsket meg lykke til i dag.

Aner ikke hvordan det gikk. Den første delen syns jeg gikk veldig bra, men den andre delen følte jeg gikk forferdelig dårlig. Forventer ingenting nå. Er bare veldig sur på meg selv at jeg ikke gjorde det bedre på den siste delen.... :grine:

Gjest Regnstorm
Skrevet

Det kommer an på fagansvarlig hvor fort vi får sensorveiledning. I noen fag får vi den ikke før etter karakteren er lagt ut. Men han som er fagansvarlig i dette faget la ut sensorveiledningen dagen etter eksamen i det andre faget jeg hadde. Da ble den spurt etter da.

Når jeg hadde en deloppgave igjen. Altså gjort oppg 1a-f (teller 50%), 2 (25% oppg) og 3 a-c og bare hadde 3d igjen tok jeg meg en matpause og satt egentlig å lurte på hva jeg hadde misset. Sjekket et par ganger om jeg hadde alle sidene. Så på de andre rundt meg at de var fortsatt på oppgave 2.

Så jeg håper at det bare er fordi jeg har løst så mange oppgaver at jeg var trygg og effektiv. Selv om jeg ikke føler jeg har løst så mange. Og de vi fikk var helt anderledes enn oppgaver gitt før.

Den 25% oppgaven som var bare en oppgave er jeg veldig usikker på da. Jeg tror jeg har med mange poenger og §, men mulig jeg har feil forutsetning for løsning av oppg. Men vi får se.

Tror nok det går fint, og at det mest sannsynlig skyldes at du faktisk kan det du gjør. Jeg tok en sekstimers eksamen i fjor, med kortsvar og langsvar. Var ferdig etter litt under 2 timer tror jeg, mest fordi jeg var lei og bare ville bli ferdig. Fikk A :P

Skrevet

Tror nok det går fint, og at det mest sannsynlig skyldes at du faktisk kan det du gjør. Jeg tok en sekstimers eksamen i fjor, med kortsvar og langsvar. Var ferdig etter litt under 2 timer tror jeg, mest fordi jeg var lei og bare ville bli ferdig. Fikk A :P

Oi, da håper jeg at jeg er like flink som deg!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bare en C på bacheloroppgaven, og er helt ødelagt. Fikk kjempegod tilbakemelding av veileder før levering. Hadde virkelig håpet på en B. :( Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og får helt jobbsøkerangst. Æsj.

Anonymous poster hash: 2ca83...f5f
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg hater C. Greit nok at det var gjennomsnittskarakteren, men jeg vil ikke være en gjennomsnittsstudent!

Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Arv og familie ved UiB, håper flere slet:-(

Anonymous poster hash: 74125...66d
Skrevet

Så på sensorveiledning fra eksamen i går... Det blir hvertfall ikke en A. Er jeg heldig blir det svak B. Vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...