Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi.. det har de vel ikke lov til? Da blir det jo massevis av klager, så må de gå inn å gjøre dobbelt arbeid da?

Altså, det er bare rykter jeg har hørt fra en som går NTNU, men jeg rekner med at det er sant da. Vil jo tro at det fører til en del klager ja, men nettopp kanskje grunnet et slikt scenario er det så effektivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL, nei det er ikke sånn at man får C om sensor er treig.

Kanskje det ikke gjelder hele NTNU, men et spesielt institutt. Jeg skjønner ikke på hvorfor vedkommende som fortalte meg dette skulle lyve, tror ikke han har klart å finne på en så teit regel.

Skrevet

Apropos forsinkende sensurer. Hører NTNU har innført en regel om at dersom sensorene ikke sensurerer innen fristen, får alle studenter automatisk C. Veit ikke om dette er sant, synes det hele høres litt rart ut (og ekstremt surt for de som har gjort det bedre enn dette). Etter det jeg har hørt har det aldri skjedd, så det virker som sensorene skjerper seg grundig da. Alt for å stryke en student eller to kanskje :fnise:

Kanskje det hadde vært noe flere steder, dersom det er så effektivt som ryktet skal ha det.

Har jeg aldri hørt noe om. Fakultetet kan bli bøtelagt for forsinket sensur, derimot.

Gjest Steamboat
Skrevet

Kanskje det ikke gjelder hele NTNU, men et spesielt institutt. Jeg skjønner ikke på hvorfor vedkommende som fortalte meg dette skulle lyve, tror ikke han har klart å finne på en så teit regel.

Du hadde nok funnet det i avisa om det var sant.

• Liker 2
Gjest Naria
Skrevet

Det er selvfølgelig bare BS at alle får C ved eventuell forsinket sensur, det sier seg selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Venter på karakter som jeg VET vil bli publisert i dag! :bond:

Anonymous poster hash: dbbcc...efe
Skrevet

Bare 2 dager igjen!!! Herrrgud. Gruer meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare bullshit. Du tror ikke karakteroversikten hadde vakt mistanke dersom den viste 298 C'er og ingen A, B, D eller E? Tror du må røske litt i vennen din, mulig han har spist fluesopp.

Hilsen NTNU-student.

Anonymous poster hash: c9d92...0f4

• Liker 4
Gjest Naria
Skrevet

Jeg fikk mitt siste resultat i dag, og er skuffet. Jeg var helt sikker på at jeg minst ville få B, men fikk C. Jaja, jeg får trøste meg med at denne karakteren ikke er viktig, for det er ikke aktuelt å konte.

Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
AnonymBruker
Skrevet

Det stod på hjemmeeksamen at resultatet skulle publiseres 9. juni, det var i går og det var helligdag, altså kommer den i dag. Jeg tror jeg har vært inne på Studweb femten ganger i dag, første gang halv åtte. Blir ganske ineffektiv av å tenke "kanskje nå?" hvert tiende minutt.

Har den kommet nå? :nigo:

Jeg fikk mitt nest siste resultat i dag, det er så deilig når karakteren endelig dukker opp (i hvert fall hvis man er fornøyd med den)! :strix:

Anonymous poster hash: dbbcc...efe

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
AnonymBruker
Skrevet

åååå motivasjonen er ikke tilstede!! Har hatt 4 eksamner til nå, og siste på fredag! Foreleser er skikkelig tullete.. Liker ikke pensumbok, forelesningsfoilene er USORTERTE og gir ingen mening! Så hvordan vi skal øve på dette faget aner jeg ikke.... Lagt ut ett oppgavesett som han mener er veldig relevant, men det er jo grenser for hvor mange ganger det kan gjøres før man bare memorerer, ikke forstår!
Skikkelig drittdag i dag med andre ord!

Anonymous poster hash: 8df90...a80
Gjest vaskosi
Skrevet

Det stod på hjemmeeksamen at resultatet skulle publiseres 9. juni, det var i går og det var helligdag, altså kommer den i dag. Jeg tror jeg har vært inne på Studweb femten ganger i dag, første gang halv åtte. Blir ganske ineffektiv av å tenke "kanskje nå?" hvert tiende minutt.

Samme her, jeg skal få min i dag, men neeida... Skjønner at de har mye å gjøre, men det er så utrolig irriterende!

Skrevet

Nope, ingen karakter i dag heller. Åh, så overrasket jeg er når de allerede er forsinket i 10 dager nå. :daane:

Skrevet

Det er nok bare bullshit. Du tror ikke karakteroversikten hadde vakt mistanke dersom den viste 298 C'er og ingen A, B, D eller E? Tror du må røske litt i vennen din, mulig han har spist fluesopp.

Hilsen NTNU-student.

Anonymous poster hash: c9d92...0f4

Altså, jeg sier bare det han sa. Mulig at enten a) Han har blitt rundlurt b) Jeg har blitt rundlurt og må herved revurdere alt han har sagt til meg. Jeg er veldig godtroende innimellom, og har ikke fått tilnavnet kinderegget uten grunn. :fnise: Synes det hørest ut som det er veldig usannsynlig, men kanskje nettopp fungerer det som et middel.

AnonymBruker
Skrevet

Er godt i gang, leser og leser...

Tror jeg sier meg ferdig med spirometri og blodgasser nå, og begynner på litt hjerte og ekg-tolking :)

Håper bare at jeg rekker å komme gjennom alt før eksamen!

Anonymous poster hash: c1201...0a0
Gjest constance90
Skrevet

Jeg skulle få en karakter den 05.06. Forsatt forsinket. Dritt.

Skrevet

Tenk at dere venter på de siste karakterene deres. Og jeg har ikke hatt den siste eksamen en gang :sukk:

Vilikkemere.... Får siste sensur 7/7 ellerno ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått igjen karakter og strøket, eller fått E, eller D? :/

Anonymous poster hash: 42f61...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...