KaDust Skrevet 7. juni 2014 #4361 Skrevet 7. juni 2014 Nå er det over en uke siden karakter i Software Engineering skulle vært lagt ut, men de ligger fortsatt uke og vi har ikke hørt noe fra skolen om hvorfor det er forsinkelser.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4362 Skrevet 7. juni 2014 KaDust: har du spurt hvorfor? En gang da jeg studerte var resultatene registrert, men noen studenter var ramlet ut av publiseringen. Anonymous poster hash: 409c6...048
Mynona Skrevet 7. juni 2014 #4363 Skrevet 7. juni 2014 Ja, har du ringt de? Jeg hadde ringt de dagen etter sensur hvis jeg ikke hadde fått den enda.
Mynona Skrevet 7. juni 2014 #4364 Skrevet 7. juni 2014 Det var meldt strålende sol i dag i Oslo. Og musikkens dag fristet. Men nå er det jo skikkelig møkkavær. Det høljer ned som bare rakkern. Det er kanskje like greit, for da var det egentlig ganske greit å sitte inne med bøkene 1
lillsunshine Skrevet 7. juni 2014 #4365 Skrevet 7. juni 2014 Det var meldt strålende sol i dag i Oslo. Og musikkens dag fristet. Men nå er det jo skikkelig møkkavær. Det høljer ned som bare rakkern. Det er kanskje like greit, for da var det egentlig ganske greit å sitte inne med bøkene Så absolutt. Det er ikke så ille å lese når det regner. Mye lykke til med lesingen
magicpie Skrevet 7. juni 2014 #4366 Skrevet 7. juni 2014 Ja, har du ringt de? Jeg hadde ringt de dagen etter sensur hvis jeg ikke hadde fått den enda. Dagen etter sensur er vel kanskje litt å ta i. Sensurfristen er kun når sensorene må være ferdig med å rette, det er ingen frist på når karakterene skal legges ut.. (selv om det kan være veldig frustrerende å vente på) Men i dette tilfellet når det har gått over en uke siden sensurfristen, så ville jeg kanskje kontaktet skolen.
Mynona Skrevet 7. juni 2014 #4367 Skrevet 7. juni 2014 Dagen etter sensur er vel kanskje litt å ta i. Sensurfristen er kun når sensorene må være ferdig med å rette, det er ingen frist på når karakterene skal legges ut.. (selv om det kan være veldig frustrerende å vente på) Men i dette tilfellet når det har gått over en uke siden sensurfristen, så ville jeg kanskje kontaktet skolen. Hos oss står det offentliggjøringsfrist, så der er det frist for å legge ut. De pleier også å legge inn beskjed dersom det er forsinkelser også. Har opplevd det to ganger - da står det "pga forsinkelser er forventet frist utsatt med en uke" __ Nå har jeg holdt på med gammel eksamensoppgave siden kl 10, synes jeg har vært flink. Noen små pauser, men har vært strukturert og ikke blitt ved datan i evigheter. Ene oppg var beregnet til 2 timer, den brukte jeg 20 minutter på Det var litt rart… Men nå tar jeg meg en pause! Og går å møter venner i steden!
KaDust Skrevet 7. juni 2014 #4368 Skrevet 7. juni 2014 Har snakket med de og de har ikke fått resultatene av sensor. Ingen elever som har fått karakteren sin i det faget enda. Ååååååååååh
Fantomina Skrevet 7. juni 2014 #4369 Skrevet 7. juni 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Gjest energibånd Skrevet 8. juni 2014 #4370 Skrevet 8. juni 2014 Jeg er omsider ferdig med alle mine eksamener. Har hatt seks eksamener og merker at jeg er litt sliten nå, har fri i et par dager før jeg begynner å jobbe. Jeg hadde egentlig planer om å reise hjem en tur, men det ble dessverre ikke noe av det, så da blir det ikke hjemreise før slutten av juli! :-\
Gjest energibånd Skrevet 8. juni 2014 #4371 Skrevet 8. juni 2014 Dagen etter sensur er vel kanskje litt å ta i. Sensurfristen er kun når sensorene må være ferdig med å rette, det er ingen frist på når karakterene skal legges ut.. (selv om det kan være veldig frustrerende å vente på) Men i dette tilfellet når det har gått over en uke siden sensurfristen, så ville jeg kanskje kontaktet skolen. Har det gått bra med dine eksamener? Jeg tror vi studerer på samme universitet (hvis ikke jeg husker helt feil nå og forveksler deg med en annen bruker) =)
magicpie Skrevet 8. juni 2014 #4372 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Har det gått bra med dine eksamener? Jeg tror vi studerer på samme universitet (hvis ikke jeg husker helt feil nå og forveksler deg med en annen bruker) =) Det kan nok stemme Det har gått både opp og ned, blir nok en kont i august med stor sannsynlighet.. Denne eksamensperioden har vært alt for lang for min del, har blitt litt lat og umotivert. Hadde siste eksamen i går, jeg er ganske fornøyd med den da. Hva med deg? Er det lov å spørre hva du studerer? (selv røper jeg ikke mer enn at jeg går siv.ing., hehe ) Endret 8. juni 2014 av magicpie
Gjest energibånd Skrevet 8. juni 2014 #4373 Skrevet 8. juni 2014 Det kan nok stemme Det har gått både opp og ned, blir nok en kont i august med stor sannsynlighet.. Denne eksamensperioden har vært alt for lang for min del, har blitt litt lat og umotivert. Hadde siste eksamen i går, jeg er ganske fornøyd med den da. Hva med deg? Er det lov å spørre hva du studerer? (selv røper jeg ikke mer enn at jeg går siv.ing., hehe ) Åh ja, eksamensperioden har vært lang den og jeg har vært en dyktig prokrastinator, spesielt den siste uken Jeg hadde siste eksamen i går jeg også =D Studerer det samme som deg - kan jeg spørre deg hva du hadde eksamen i igår?
magicpie Skrevet 8. juni 2014 #4374 Skrevet 8. juni 2014 Åh ja, eksamensperioden har vært lang den og jeg har vært en dyktig prokrastinator, spesielt den siste uken Jeg hadde siste eksamen i går jeg også =D Studerer det samme som deg - kan jeg spørre deg hva du hadde eksamen i igår? Kjemi
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4375 Skrevet 8. juni 2014 Har løst eksamensoppgaver i hele dag med to medstudenter. Noen ting begynner å sitte. Greit å løse litt sammen så vi får diskutert oss frem til hvorfor ting er som de er. Gleder meg til eksamen er ferdig.
KaDust Skrevet 9. juni 2014 #4376 Skrevet 9. juni 2014 Da har vi endelig hørt tilbake om den karakteren som er forsinket. Den skulle visst komme på tirsdag, så får vi se da..
Mynona Skrevet 9. juni 2014 #4377 Skrevet 9. juni 2014 Jeg dreit lang marsj i eksamenslesing i dag jeg. Tok meg en fridag i pinsen og nøt været i steden. Så får håpe jeg ikke anger på det på torsdag. 1
lillsunshine Skrevet 9. juni 2014 #4378 Skrevet 9. juni 2014 Apropos forsinkende sensurer. Hører NTNU har innført en regel om at dersom sensorene ikke sensurerer innen fristen, får alle studenter automatisk C. Veit ikke om dette er sant, synes det hele høres litt rart ut (og ekstremt surt for de som har gjort det bedre enn dette). Etter det jeg har hørt har det aldri skjedd, så det virker som sensorene skjerper seg grundig da. Alt for å stryke en student eller to kanskje Kanskje det hadde vært noe flere steder, dersom det er så effektivt som ryktet skal ha det.
Mynona Skrevet 9. juni 2014 #4379 Skrevet 9. juni 2014 Apropos forsinkende sensurer. Hører NTNU har innført en regel om at dersom sensorene ikke sensurerer innen fristen, får alle studenter automatisk C. Veit ikke om dette er sant, synes det hele høres litt rart ut (og ekstremt surt for de som har gjort det bedre enn dette). Etter det jeg har hørt har det aldri skjedd, så det virker som sensorene skjerper seg grundig da. Alt for å stryke en student eller to kanskje Kanskje det hadde vært noe flere steder, dersom det er så effektivt som ryktet skal ha det. Oi.. det har de vel ikke lov til? Da blir det jo massevis av klager, så må de gå inn å gjøre dobbelt arbeid da?
Gjest Steamboat Skrevet 9. juni 2014 #4380 Skrevet 9. juni 2014 Apropos forsinkende sensurer. Hører NTNU har innført en regel om at dersom sensorene ikke sensurerer innen fristen, får alle studenter automatisk C. Veit ikke om dette er sant, synes det hele høres litt rart ut (og ekstremt surt for de som har gjort det bedre enn dette). Etter det jeg har hørt har det aldri skjedd, så det virker som sensorene skjerper seg grundig da. Alt for å stryke en student eller to kanskje Kanskje det hadde vært noe flere steder, dersom det er så effektivt som ryktet skal ha det. LOL, nei det er ikke sånn at man får C om sensor er treig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå