Gjest Snow Skrevet 30. mai 2014 #4241 Skrevet 30. mai 2014 Føler meg sånn nå: https://www.youtube.com/watch?v=qOaqiCBum2w 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4242 Skrevet 30. mai 2014 åååh, tusen tusen takk! Skal sannsynligvis ut og feire med klassen etterpå, så det gleder jeg meg til! og ikke minst å våkne på lørdagsmorgen og for engangs skyld ikke ha noen planer! :D Har tenkt på deg i dag, hvordan har det gått? Anonymous poster hash: dbbcc...efe
strawberry Skrevet 30. mai 2014 #4243 Skrevet 30. mai 2014 Har tenkt på deg i dag, hvordan har det gått? Anonymous poster hash: dbbcc...efe Aaw så hyggelig å høre! :D Det gikk overraskende bra faktisk! Var heldig med noen spørsmål, klarte å svare på alle, ikke like godt da men Så nå skal jeg spise pizza før det blir ut og feire. HURRA, jeg har sommerferie!! :D 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4244 Skrevet 30. mai 2014 Eksamenen i dag gikk mye verre enn forventet Anonymous poster hash: 0bc06...2a2 Uff. Her også.Anonymous poster hash: be733...d5d
Gjest Vinglepetra Skrevet 30. mai 2014 #4245 Skrevet 30. mai 2014 Jeg griller på plenen samtidig som jeg leser Flink du er!
Gjest Linaria Skrevet 31. mai 2014 #4246 Skrevet 31. mai 2014 Noen som har tips når man skal prøve å lære store mengder hypoteser, teorier og forskernavn? Det er veldig mange navn og vanskelig å lære. Har brukt hele formiddagen på 1/8 av pensum, og eksamen er på mandag -.-
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4247 Skrevet 31. mai 2014 Aaw så hyggelig å høre! :D Det gikk overraskende bra faktisk! Var heldig med noen spørsmål, klarte å svare på alle, ikke like godt da men Så nå skal jeg spise pizza før det blir ut og feire. HURRA, jeg har sommerferie!! :D Så bra! Kos deg og nyt helgen og FERIEN! Anonymous poster hash: dbbcc...efe
strawberry Skrevet 31. mai 2014 #4248 Skrevet 31. mai 2014 Så bra! Kos deg og nyt helgen og FERIEN! Anonymous poster hash: dbbcc...efe Det skal jeg gjøre! Skal jobbe noen uker nå først, men trives så godt der så det blir bare hyggelig :D Og til dere som sitter en lørdagskveld og leser: Lykke til, dette klarer dere! Tenk så godt det føles etterpå når du har gitt alt! 1
Gjest Linaria Skrevet 1. juni 2014 #4249 Skrevet 1. juni 2014 Ferie i morgen. Ferie i morgen. Ferie i morgen. Føler jeg kan pensum ganske bra. Bare litt mer repetisjon som skal til. Åh, det blir deilig med ferie!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4250 Skrevet 1. juni 2014 Noen som har tips når man skal prøve å lære store mengder hypoteser, teorier og forskernavn? Det er veldig mange navn og vanskelig å lære. Har brukt hele formiddagen på 1/8 av pensum, og eksamen er på mandag -.- Vel, det er en god ide å begynne i lære seg fra og med januar, og ikke i slutten av mai........................... Meningen er jo at man skal ha lært seg slikt innen NÅ, ikke drive med innlæringen nå. Du ville ikke oppfattet pensum som "store mengder" hvis du hadde begynt tidligere, og da hadde du kunnet pensum 100% i stedet for "1/8 del". Enkelte "studenter" altså.................. Anonymous poster hash: 42f61...197 4
Sommernatt Skrevet 1. juni 2014 #4251 Skrevet 1. juni 2014 Er så lei av at folk bråker på grupperom :-( Går på BI og her har vi veldig mange fine grupperom, eneste problemet er at veggene er løvtynne.. Greit hvis man snakker fagstoff osv., men nå sitter det en guttegjeng som tydeligvis har gitt opp eksamenslesingen og spiller masse spill med høy lyd :-( og jeg er for feig til å si ifra.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4252 Skrevet 1. juni 2014 Vel, det er en god ide å begynne i lære seg fra og med januar, og ikke i slutten av mai........................... Meningen er jo at man skal ha lært seg slikt innen NÅ, ikke drive med innlæringen nå. Du ville ikke oppfattet pensum som "store mengder" hvis du hadde begynt tidligere, og da hadde du kunnet pensum 100% i stedet for "1/8 del". Enkelte "studenter" altså.................. Anonymous poster hash: 42f61...197 Så fint for deg at du er perfekt da, men dette er en tråd for sutring, ikke for bedrevitere uten grenser. Anonymous poster hash: cf6e8...567 12
Gjest Linaria Skrevet 1. juni 2014 #4253 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Vel, det er en god ide å begynne i lære seg fra og med januar, og ikke i slutten av mai........................... Meningen er jo at man skal ha lært seg slikt innen NÅ, ikke drive med innlæringen nå. Du ville ikke oppfattet pensum som "store mengder" hvis du hadde begynt tidligere, og da hadde du kunnet pensum 100% i stedet for "1/8 del". Enkelte "studenter" altså.................. Anonymous poster hash: 42f61...197 Eh... Jeg begynte i januar og jeg kan alt ganske godt. Jeg synes bare det er vanskelig å huske alle begrepene og navnene. Greit, kanskje jeg ikke skulle sagt "lære seg", og heller sagt "huske", men jeg trodde virkelig ikke noen skulle kritisere meg på dette. Jeg vært på nesten alle forelesninger og lest alt av pensum på forhånd, men selv om pensum er lest betyr det ikke at alle navnene sitter. Uansett spiller det ingen rolle. Her inne skal man få klage på hva man vil, men jeg liker virkelig ikke å bli plassert i en slik bås: "enkelte "studenter" altså". Jeg har gode karakterer i alle fag, men er en perfektsjonist og ba derfor om råd til å huske detaljer.Jeg mente hele formiddagen på å repetere 1/8 av pensum fordi det var mange begreper å huske. Wow... Vanligvis får man kun hyggelige råd og støtte i denne tråden og jeg tenkte derfor ikke på å ordlegge meg på en måte som gjorde at folk kunne se at jeg egentlig er en seriøs student. Jaja, nå har jeg uansett repetert det meste og føler meg ganske klar for eksamen. Jeg gleder meg faktisk. Jeg synes dette faget er kjempespennende, og det blir bare hyggelig å snakke om det i 25 minutter i morgen. Endret 1. juni 2014 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4254 Skrevet 1. juni 2014 Eh... Jeg begynte i januar og jeg kan alt ganske godt. Jeg synes bare det er vanskelig å huske alle begrepene og navnene. Greit, kanskje jeg ikke skulle sagt "lære seg", og heller sagt "huske", men jeg trodde virkelig ikke noen skulle kritisere meg på dette. Jeg vært på nesten alle forelesninger og lest alt av pensum på forhånd, men selv om pensum er lest betyr det ikke at alle navnene sitter. Uansett spiller det ingen rolle. Her inne skal man få klage på hva man vil, men jeg liker virkelig ikke å bli plassert i en slik bås: "enkelte "studenter" altså". Jeg har gode karakterer i alle fag, men er en perfektsjonist og ba derfor om råd til å huske detaljer.Jeg mente hele formiddagen på å repetere 1/8 av pensum fordi det var mange begreper å huske. Wow... Vanligvis får man kun hyggelige råd og støtte i denne tråden og jeg tenkte derfor ikke på å ordlegge meg på en måte som gjorde at folk kunne se at jeg egentlig er en seriøs student. Jaja, nå har jeg uansett repetert det meste og føler meg ganske klar for eksamen. Jeg gleder meg faktisk. Jeg synes dette faget er kjempespennende, og det blir bare hyggelig å snakke om det i 25 minutter i morgen. Ok, da beklager jeg. Må innrømme at jeg fikk inntrykk av at du nå satt og leste pensum for første gang, og at det da ble litt for dumt å "sutre" over det når man kunne begynt for kjempelenge siden Det var nok det begrepet ditt med å "lære seg" ja, og at du nå var kommet gjennom 1/8 del av pensum som fikk meg til å få dette inntrykket. Men da tar jeg det tilbake Anonymous poster hash: 42f61...197 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4255 Skrevet 1. juni 2014 Er så lei av at folk bråker på grupperom :-( Går på BI og her har vi veldig mange fine grupperom, eneste problemet er at veggene er løvtynne.. Greit hvis man snakker fagstoff osv., men nå sitter det en guttegjeng som tydeligvis har gitt opp eksamenslesingen og spiller masse spill med høy lyd :-( og jeg er for feig til å si ifra. Hva med å dunke hardt i veggen noen ganger? Litt passivt-aggressivt, og du slipper å "si fra" muntlig iallfall Anonymous poster hash: 42f61...197 1
Sommernatt Skrevet 1. juni 2014 #4256 Skrevet 1. juni 2014 Hva med å dunke hardt i veggen noen ganger? Litt passivt-aggressivt, og du slipper å "si fra" muntlig iallfall Anonymous poster hash: 42f61...197 Var de parallelt overfor meg (er glassvegger i mellom på den ene siden) som bråkte. Men jeg ga de et stygt blikk og tror de tok hintet ;-) De har heldigvis gått nå uansett!
Gjest Linaria Skrevet 1. juni 2014 #4257 Skrevet 1. juni 2014 Ok, da beklager jeg. Må innrømme at jeg fikk inntrykk av at du nå satt og leste pensum for første gang, og at det da ble litt for dumt å "sutre" over det når man kunne begynt for kjempelenge siden Det var nok det begrepet ditt med å "lære seg" ja, og at du nå var kommet gjennom 1/8 del av pensum som fikk meg til å få dette inntrykket. Men da tar jeg det tilbake Anonymous poster hash: 42f61...197 Det er greit. Jeg skjønner at det ble misforstått jeg hadde ikke hatt noen grunn til å klage om jeg begynte å lese et par dager før, nei. Sitter og repetererdet siste nå. Om 17 timer har jeg sommerferie!
Gjest Linaria Skrevet 2. juni 2014 #4258 Skrevet 2. juni 2014 Fem timer til eksamen... Nå begynner jeg å bli nervøs Det som er litt skummelt med muntlig er at jeg føler man må ha all kunnskapen så tilgjengelig. På skriftlig kan man tenke litt om man ikke er helt ikker på noe, men på muntlig må man komme på det med en gang. Jeg vet at jeg har det meste av kunnskapen inne, men kanskje jeg må tenke litt mye. Vet ikke. Muntlig pleier å gå bra for meg da. Fikk bare 6 på vgs.
drue Skrevet 2. juni 2014 #4259 Skrevet 2. juni 2014 Fem timer til eksamen... Nå begynner jeg å bli nervøs Det som er litt skummelt med muntlig er at jeg føler man må ha all kunnskapen så tilgjengelig. På skriftlig kan man tenke litt om man ikke er helt ikker på noe, men på muntlig må man komme på det med en gang. Jeg vet at jeg har det meste av kunnskapen inne, men kanskje jeg må tenke litt mye. Vet ikke. Muntlig pleier å gå bra for meg da. Fikk bare 6 på vgs. Lykke til på muntlig eksamen i dag! Dette går bra!
lillsunshine Skrevet 2. juni 2014 #4260 Skrevet 2. juni 2014 (endret) 2/3 eksamner unnagjort i dag. Åh herlig, føles nesten som jeg har ferie allerede. Har lovet å ta meg fri i dag, og heller lese mye i morgen og onsdag før siste eksamen på torsdag. Blir deilig med pensumbytte også. I dag må være den første gangen jeg ikke er dautrøtt etter en 6 timers skriftlig skoleeksamen. Satt tiden helt ut også, men er lys våken nå og har lyst å finne på noe gøy. Endret 2. juni 2014 av lillsunshine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå