AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4221 Skrevet 29. mai 2014 I morgen er dagen, den siste eksamenen for i år. For bare noen dager siden trodde jeg at jeg skulle stryke, men nå vet jeg egentlig at jeg kommer til å bestå, og har mulighet til å gjøre det bra til og med (!!) dersom jeg er heldig med oppgavene. Men jeg er helt uvel her jeg sitter, har vondt i magen, nesten kramper i kroppen og føler meg rett og slett elendig! Ikke syk, heller angstpreget. Noen som har noen beroligende ord? Det går så fint, og i morgen er du FERDIG! Tenk at litt angst og stress faktisk er helt naturlig. Du er sikkert sliten nå i innspurten og da er det vanskelig å holde tilbake angsten og uroen (i hvert fall er det sånn for meg). For meg hjelper det å godta at sånn er det, det er ikke verdens undergang og i morgen er det faktisk over for din del! Prøv å fokusere på noe du gleder deg til når du er ferdig. Er det noe ekstra stas du kan unne deg da? En god middag, en øl eller sprudlevann i sola, ut med venner, ligge rett ut på sofaen.. etc. Da jeg var ferdig med siste eksamen dette semesteret hørte jeg på musikk og sang HØYT i bilen på vei hjem, drakk øl og bestilte pizza i stedet for å lage mat selv. Det var så nydelig! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Anonymous poster hash: dbbcc...efe
strawberry Skrevet 29. mai 2014 #4222 Skrevet 29. mai 2014 Det går så fint, og i morgen er du FERDIG! Tenk at litt angst og stress faktisk er helt naturlig. Du er sikkert sliten nå i innspurten og da er det vanskelig å holde tilbake angsten og uroen (i hvert fall er det sånn for meg). For meg hjelper det å godta at sånn er det, det er ikke verdens undergang og i morgen er det faktisk over for din del! Prøv å fokusere på noe du gleder deg til når du er ferdig. Er det noe ekstra stas du kan unne deg da? En god middag, en øl eller sprudlevann i sola, ut med venner, ligge rett ut på sofaen.. etc. Da jeg var ferdig med siste eksamen dette semesteret hørte jeg på musikk og sang HØYT i bilen på vei hjem, drakk øl og bestilte pizza i stedet for å lage mat selv. Det var så nydelig! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Anonymous poster hash: dbbcc...efe åååh, tusen tusen takk! Skal sannsynligvis ut og feire med klassen etterpå, så det gleder jeg meg til! og ikke minst å våkne på lørdagsmorgen og for engangs skyld ikke ha noen planer! :D
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4223 Skrevet 29. mai 2014 åååh, tusen tusen takk! Skal sannsynligvis ut og feire med klassen etterpå, så det gleder jeg meg til! og ikke minst å våkne på lørdagsmorgen og for engangs skyld ikke ha noen planer! :D Ja ikkesant, tenk så digg! Så det gjør litt vondt nå, men det blir sååå godt når det er overstått! Anonymous poster hash: dbbcc...efe
drue Skrevet 29. mai 2014 #4225 Skrevet 29. mai 2014 I morgen er dagen, den siste eksamenen for i år. For bare noen dager siden trodde jeg at jeg skulle stryke, men nå vet jeg egentlig at jeg kommer til å bestå, og har mulighet til å gjøre det bra til og med (!!) dersom jeg er heldig med oppgavene. Men jeg er helt uvel her jeg sitter, har vondt i magen, nesten kramper i kroppen og føler meg rett og slett elendig! Ikke syk, heller angstpreget. Noen som har noen beroligende ord? Samme her, begynner å bli ganske nervøs! Har matteeksamen i morgen. Står jeg ikke, blir det ikke skole til høsten, så dette er ganske viktig! Ønsker deg masse lykke til, og at vi begge består med glans!
strawberry Skrevet 29. mai 2014 #4226 Skrevet 29. mai 2014 Samme her, begynner å bli ganske nervøs! Har matteeksamen i morgen. Står jeg ikke, blir det ikke skole til høsten, så dette er ganske viktig! Ønsker deg masse lykke til, og at vi begge består med glans! Ønsker deg lykke til!! Bruk tiden godt! You can do it! :D
lillsunshine Skrevet 29. mai 2014 #4227 Skrevet 29. mai 2014 Eksamen i morgen her også. Føler det kan gå riktig bra om jeg får de rette oppgavene, men det verst tenkelig oppgavesettene så kan jeg jo få akkurat det jeg omtrent ikke har repetert. Men føler generelt jeg har en grei oversikt over en pensum. Har ikke høye ambisjoner i det hele tatt, en C holder lenge for min del i dette faget. Jeg burde sikkert legge meg nå, men jeg er ikke trøtt i det hele tatt.... Skulle ønske det var sommerferie etter morgendagens eksamen, men da er det bare å dykke ned i bøkene, for neste eksamen er på mandag. Og mandag nytt pensumdykk til torsdagens eksamen. Så er det ferie. Tjohei. Om akkurat en uke er jeg et fritt menneske. Bare å stå på.
Gjest Tjoppa Skrevet 29. mai 2014 #4228 Skrevet 29. mai 2014 5 dager til skoleeksamen uten hjelpemidler. Vurderer karsk i kaffekoppen. Sånn seriøst. Jeg kan faget og årets fagmål i praksis. Jeg får bare ikke de jævla teoretikerne til å sitte. Det er (garantert) det vi får oppgave om.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4229 Skrevet 29. mai 2014 Eksamen i morgen her også... Har en dårlig magefølelse... Ingen oversikt, selv om jeg har jobbet mye med stoffet. I tillegg er det en konteeksamen... Huff. Lykke til alle andre!Anonymous poster hash: be733...d5d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4230 Skrevet 29. mai 2014 Noen eksamenstrøtte folk som kjenner seg igjen? http://www.buzzfeed.com/lucyh3/exam-week-as-told-by-elf-147h?bffb Anonymous poster hash: 4a3f1...89f 1
Pepperbiff Skrevet 30. mai 2014 #4231 Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor må biblioteket begynne med sommeråpningstider MIDT I EKSAMENSTIDEN MIN????
Gjest Linaria Skrevet 30. mai 2014 #4232 Skrevet 30. mai 2014 Tenker på alle som har eksamen nå og håper det går bra med alle! Selv sitter jeg og leser til muntlig. Dette er et fag jeg synes er veldig interessant, men det er utrolig mange navn og teorier og hypoteser å huske. Jeg er også veldig glad i muntlig eksamen, så jeg er jo heldig der. Tre dager til ferie!!!
Gjest Naria Skrevet 30. mai 2014 #4233 Skrevet 30. mai 2014 Jeg fortsetter å logge meg inn på Studentweb en gang om dagen selv om det er lenge til sensurfrist. Kjenner at pulsen stiger hver gang.. Selv om det ikke er noe i forhold til å være midt i eksamensrushet er det ikke spesielt moro å vente på resultatene heller. Den ene eksamen er jeg veldig sikker på at gikk dårlig også.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4234 Skrevet 30. mai 2014 Jeg fortsetter å logge meg inn på Studentweb en gang om dagen selv om det er lenge til sensurfrist. Kjenner at pulsen stiger hver gang.. Selv om det ikke er noe i forhold til å være midt i eksamensrushet er det ikke spesielt moro å vente på resultatene heller. Den ene eksamen er jeg veldig sikker på at gikk dårlig også.. Jeg også... Her har det vært sann at de noen ganger har blitt utrolig fort ferdige med sensuren, så har blitt lagt ut før sensurfristen! Kommer som regel ikke før sensurfristdagen da, men greier ikke la være å sjekke likevel.. Venter på en som har sensurfrist i dag da, så i dag blir det uansett ofte sjekking. Anonymous poster hash: 4ee2f...217
Gjest Linaria Skrevet 30. mai 2014 #4235 Skrevet 30. mai 2014 Jeg fortsetter å logge meg inn på Studentweb en gang om dagen selv om det er lenge til sensurfrist. Kjenner at pulsen stiger hver gang.. Selv om det ikke er noe i forhold til å være midt i eksamensrushet er det ikke spesielt moro å vente på resultatene heller. Den ene eksamen er jeg veldig sikker på at gikk dårlig også.. Herregud, jeg har ikke tenkt på å begynne å sjekke enda! Gjorde det nå, men det er selvfølgelig ikke noe etter fire dager, haha. Er så redd for den ene. Det er et fag jeg synes er kjempespennende, men ble helt stressa og gjorde det kjempedårlig på del 1 , men jeg er jo interessert i faget da, så er ikke krise å måtte ta det opp.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4236 Skrevet 30. mai 2014 Jeg fortsetter å logge meg inn på Studentweb en gang om dagen selv om det er lenge til sensurfrist. Kjenner at pulsen stiger hver gang.. Selv om det ikke er noe i forhold til å være midt i eksamensrushet er det ikke spesielt moro å vente på resultatene heller. Den ene eksamen er jeg veldig sikker på at gikk dårlig også.. 1 gang om dagen! Jeg sitter omtrent på F5 hele dagen.. Anonymous poster hash: dbbcc...efe
Gjest Naria Skrevet 30. mai 2014 #4237 Skrevet 30. mai 2014 1 gang om dagen! Jeg sitter omtrent på F5 hele dagen.. Anonymous poster hash: dbbcc...efe Til uka er nok jeg der også..
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4238 Skrevet 30. mai 2014 Eksamenen i dag gikk mye verre enn forventet Anonymous poster hash: 0bc06...2a2
Gjest Vinglepetra Skrevet 30. mai 2014 #4239 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Så forferdelig å sitte på lesesalen når det er sol og sommer utenfor. Det virker som de fleste studentene på "mitt" universitet har sommerferie nå, jeg ser dem grille ute på plenen fra vinduet på lesesalen..... Endret 30. mai 2014 av Vinglepetra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå