Gjest Linaria Skrevet 21. mai 2014 #4061 Skrevet 21. mai 2014 Eksamensdato for muntleg eksamen ute! 2. juni. Da blir eg i alle fall ferdig tidleg. Ferie om tolv dagar! Eg ville eigentleg ha litt fleire dagar å lese på etter eksamen neste veke, men men...
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #4062 Skrevet 21. mai 2014 Under en uke til eksamen. I går var jeg skikkelig flink. Først jobb, så trening og så lesing. Men i dag. Kommet hjem fra jobb, og er SÅ trøtt. Øya svir. Tror jeg må ta en liten powernap, så spise middag. Kanskje det kommer seg på kvelden. Men jeg føler egentlig at jeg kan det jeg skal. Når jeg leser det. Men ikke når jeg skal løse oppgaver om det Så det er litt frustrerende. Lørdag og søndag må jeg gjøre hvertfall 3 eksamensoppgaver totalt. De tre siste som er gitt, de er vel mest relevante.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #4063 Skrevet 21. mai 2014 If there is a study God out there: IKKE folkerett på eksamen. På forhånd takk Anonymous poster hash: dfc1a...174
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #4064 Skrevet 21. mai 2014 Eksamen om 1 time og 32 min! Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: dbbcc...efe
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #4065 Skrevet 21. mai 2014 Fikk ikke gjort noe i dag jeg Hadde en superflink dag forrige uke også. Virker som jeg bare klarer en sånn i uka.
FrøkenBaker Skrevet 21. mai 2014 #4066 Skrevet 21. mai 2014 10 minutter lesing, 2 timer med musikk. 4
søtpai Skrevet 22. mai 2014 #4069 Skrevet 22. mai 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: dbbcc...efe Det gikk vel heeelt ok, tror jeg. Men jeg er forberedt på å måtte ta kont i det faget.
strawberry Skrevet 22. mai 2014 #4070 Skrevet 22. mai 2014 %&¤&/#(=¤#(¤#!! Snart sommer, snart sommer!
Pepperbiff Skrevet 22. mai 2014 #4071 Skrevet 22. mai 2014 Åhnei, eksamen på mandag og leste akkurat at det kan bli streik:( da må jeg ta opp igjen eksamen til høsten? Akkurat som om ikke alt er glemt innen en uke eller to. Og så må vi møte opp personlig for å lese et ark på døren hvor det står "eksamen avlyst". Dustepavedritt.
strawberry Skrevet 22. mai 2014 #4072 Skrevet 22. mai 2014 Åhnei, eksamen på mandag og leste akkurat at det kan bli streik:( da må jeg ta opp igjen eksamen til høsten? Akkurat som om ikke alt er glemt innen en uke eller to. Og så må vi møte opp personlig for å lese et ark på døren hvor det står "eksamen avlyst". Dustepavedritt. Skjønner frustrasjonen! Det samme hendte når jeg gikk på vgs. Da ble streiken over til den tid, men enkelte i klassen var forberedt på at det ikke ble eksamen og de var dermed ikke forberedt i det hele tatt.
lillsunshine Skrevet 22. mai 2014 #4073 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Det var vel 2 år siden det var streik som gikk utover flere studenter. Blant annet flere avgangselever ved lærerhøyskolen som ikke fikk tatt avsluttende eksamen og dermed ikke fikk vitnemålet. Mange måtte da tilbake til høsten for å ta eksamen. Synes det er ufattelig teit. Leste akkurat i studentavisen at opptil 60 ansatte ved mitt fakultet kan bli tatt ut i streik. Så nå er jeg litt bekymret for de tre siste eksamnene mine. Det kan i verste fall føre til at bacheloroppgaven ikke blir vurdert. Og noe sen sensur, men det kan jeg tåle. Endret 22. mai 2014 av lillsunshine
Gjest Nikee Skrevet 22. mai 2014 #4074 Skrevet 22. mai 2014 Sukk. Jeg lærer ALDRI. Jeg stresser med teori kapittelet mitt som skulle inn for en uke siden, jeg fikk utsatt det til imorgen, er jeg ferdig? Å nei du! Jeg har slitt med motivasjonen og gjort alt annet jeg kan komme på bare for å ikke skrive på oppgaven.. Veilederen min kommer til å drepe meg
drue Skrevet 22. mai 2014 #4075 Skrevet 22. mai 2014 Gjelder streik kun vgs, eller vil det også gjelde for privatisteksamener?
Gjest Mr. Toad Skrevet 22. mai 2014 #4076 Skrevet 22. mai 2014 Gjelder streik kun vgs, eller vil det også gjelde for privatisteksamener? Gjelder alle
Gjest Mr. Toad Skrevet 22. mai 2014 #4078 Skrevet 22. mai 2014 Faen. Trusselen om streik har regjert disse tider siden jeg var student på 1700-tallet. Slapp av og konsentrer deg om lesingen din du.
drue Skrevet 22. mai 2014 #4079 Skrevet 22. mai 2014 Trusselen om streik har regjert disse tider siden jeg var student på 1700-tallet. Slapp av og konsentrer deg om lesingen din du. Jeg har faktisk gått glipp av en eksamen før pga streik, da jeg gikk på vgs. Fikk vitnemål uansett. Nå tar jeg et fag jeg aldri har hatt før som jeg trenger for å komme inn på det jeg har søkt på til høsten. Suger hvis det går utover privatister også, men har lest om tidligere streiker der de ansatte på eksamenskontoret har fått dispensasjon for å ha mulighet til å jobbe. Jada, skal ikke slutte å lese. Satser jo selvfølgelig på at jeg får tatt eksamen!
Gjest Mr. Toad Skrevet 22. mai 2014 #4080 Skrevet 22. mai 2014 men har lest om tidligere streiker der de ansatte på eksamenskontoret har fått dispensasjon for å ha mulighet til å jobbe. Jada, skal ikke slutte å lese. Satser jo selvfølgelig på at jeg får tatt eksamen! Det var det jeg mente. Svært sjelden rammer streiker privatister heldigvis lykke til and make us proud
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå