Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må virkelig være helt på bærtur om dagen. Sjekket akkurat opp eksamensplanen for å dobbeltsjekke eksamensdatoene, og ser at jeg har blingset med eksamensdatoene. Trodde neste eksamen var 27.mai, men den er visst 30.mai den. Bra det går den veien, men blir litt skremt over hvor lite oversikt jeg har. Vanligvis har jeg full kontroll på alt som skjer før undervisningen pleier å komme i gang.

Nesten litt synd at jeg oppdaget nå, er litt redd det får meg til å ligge på latsiden. Hadde vært morsomt å oppdage dagen før at jeg hadde hatt 3 dager ekstra å lese på :fnise:

Det må føles godt! :) Jeg oppdaget at den ene eksamenen var 2 dager før jeg trodde, og jeg har ikke en gang åpnet boka hittil i semesteret!

Har også eksamen i morgen, og måtte kjøpe meg "[fag] for dummies" i sted for å idet hele tatt kunne stå... :P

Anonymous poster hash: c44ae...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må føles godt! :) Jeg oppdaget at den ene eksamenen var 2 dager før jeg trodde, og jeg har ikke en gang åpnet boka hittil i semesteret!

Har også eksamen i morgen, og måtte kjøpe meg "[fag] for dummies" i sted for å idet hele tatt kunne stå... :P

Anonymous poster hash: c44ae...cf6

Tja. Kjipt at det går andre veien ja. Masse lykke til med eksamnene dine :)

Jeg oppdaget samtidig at det betyr at de neste eksamnene kommer tettere. Jeg har nemlig neste eksamen 2.juni (mandag), så det blir jo en liten hyggelig helg. Den siste eksamen (muntlig) skal også være i løpet av den uka. Den kan egentlig falle når som helst etter mandag, men forhåpenligvis blir det torsdag eller fredag. Det betyr kort og godt at det blir 3 eksamner på ei uke. Akkurat nå har jeg jo god tid, men jeg er forferdelig dårlig til å multitaske når det gjelder eksamenslesing. Men jeg får vel bare henge i da og heller se på det positive.

AnonymBruker
Skrevet

Jess! Hvordan gikk det på mikroøkonomien da? :) Følte eksamen var enkel (i forhold til de gamle eksamene), men jeg hadde terpet veldig på konsumentteori, og lite på produsentteori... Så det gikk så som så. MRS for the win.

Anonymous poster hash: be733...d5d

Akkurat samme her! Mikro var artig da. Fint fag. Blir anvendt mikro neste år også. Finans da? Jeg fikk ikke til særlig mye skatt/utbytte så er spent på karakteren... Lykke til i morgen! Jeg stryker nok. Men men.

Anonymous poster hash: 77acd...7ca

Skrevet

Noen som vet hvor strenge de er på engelsk fonteikk? Hva er stryknivå liksom?

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hvordan eksamen i dag gikk. Det kommer an på hvor mye gruppemedlemmene mine påvirket min karakter (det skal jo settes individuelt, men man vet jo aldri om sensor klarer å skille oss 100% eller ikke, denne sensoren har dog gitt meg en A i et annet gruppe-fag dette semesteret hvor de andre gruppemedlemmene fikk D og C, så får håpe han skiller like bra på det denne gangen også).

Kunne fått vite resultatet idag allerede, men da hadde jeg måttet være på skolen til kl 19:00 og jeg hadde vært der siden kl 9 på morgenen og har en times kjøring hjem + jeg skulle i bursdag kl 18:00, så da får jeg ikke vite resultatet før i morgen. Kom nettopp hjem, sliten og stresset for resultatet :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig usikker på hvordan eksamen i dag gikk. Det kommer an på hvor mye gruppemedlemmene mine påvirket min karakter (det skal jo settes individuelt, men man vet jo aldri om sensor klarer å skille oss 100% eller ikke, denne sensoren har dog gitt meg en A i et annet gruppe-fag dette semesteret hvor de andre gruppemedlemmene fikk D og C, så får håpe han skiller like bra på det denne gangen også).

Kunne fått vite resultatet idag allerede, men da hadde jeg måttet være på skolen til kl 19:00 og jeg hadde vært der siden kl 9 på morgenen og har en times kjøring hjem + jeg skulle i bursdag kl 18:00, så da får jeg ikke vite resultatet før i morgen. Kom nettopp hjem, sliten og stresset for resultatet :(

Spennende da KaDust, og ikke lenge til du har svaret! Et godt tegn at sensor har vært flink til å skille prestasjon fra hverandre tidligere. :)

Jeg sitter nå med absolutt siste innspurt dette semesteret. 9 timer og 45 minutter til semesterets siste eksamen. Har lest laange dager hele helgen og virkelig gjort det jeg kan, men er utrolig spent på hvor godt jeg klarer meg i morgen.

Venter på to karakterer som kommer til å foreligge i løpet av få dager. To gruppeoppgaver, en deleksamen og en hjemmeeksamen. Er skikkelig spent!

Anonymous poster hash: dbbcc...efe

Skrevet

Noen som vet hvor strenge de er på engelsk fonteikk? Hva er stryknivå liksom?

Ganske strenge, mange som stryker der desverre.. Karret meg til en C selv, men aner ikke hvordan det gikk til!

Gjest Trappetroll
Skrevet

Siste eksamen i dag!😄😄😄

Har pugget og lest, men føler meg allikevel totalt uforberedt.. Er livredd for å misforstå oppgavene😁

Er ikke laget for eksamen jeg 😜

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ha en fin dag mine kjære studiner!

Igjen litt sent ute, men tror det går bra.

Much love.

:)

• Liker 2
Skrevet

Spennende da KaDust, og ikke lenge til du har svaret! Et godt tegn at sensor har vært flink til å skille prestasjon fra hverandre tidligere. :)

Jeg sitter nå med absolutt siste innspurt dette semesteret. 9 timer og 45 minutter til semesterets siste eksamen. Har lest laange dager hele helgen og virkelig gjort det jeg kan, men er utrolig spent på hvor godt jeg klarer meg i morgen.

Venter på to karakterer som kommer til å foreligge i løpet av få dager. To gruppeoppgaver, en deleksamen og en hjemmeeksamen. Er skikkelig spent!

Anonymous poster hash: dbbcc...efe

Ja, men vi får se. Tror han baserer mye av valget sitt på timelisten, og det var sikkert et godt tegn at alle på gruppa ble stilt et spørsmål direkte, men ikke jeg? Er likevel veldig nervøs.

Lykke til idag!

Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Lykke til alle saman!

Eg har eksamen om seks dagar. No les eg til eksamen i dialektologi med spotify :D (no er det bergensmål med Kurt Nilsen - snart uttrøndersk med DDE).
Til hausten tek eg 40 poeng, så eg må berre nyte eit roleg semester no.

Det er i alle fall ikkje noko nynorsk til hausten. Blæææh nynorsk. Eg har ikkje noko mot nynorsk, men det er ikkje lett for meg som austlending.

Endret av Linaria
Skrevet

Ganske strenge, mange som stryker der desverre.. Karret meg til en C selv, men aner ikke hvordan det gikk til!

Ånei.. Får bare krysse fingrene da :P

Skrevet (endret)

Ånei.. Får bare krysse fingrene da :P

Nå vet jeg ikke hvor du tar faget, og det er noen år siden jeg tok det, men da var strykprosenten 7 %, noe som er lavt sammenlignet med de fleste andre fag jeg har tatt. Så jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd ;)

Jeg følte forøvrig at jeg slet med å få tak på faget, men endte allikevel opp med en B, mens grammatikken gikk verre enn forventet, der fikk jeg C. Og strykprosenten var 33 :P

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Jeg holder på å lese på engelsk lit/culture + engelsk fonetikk og gramatikk (setningsanalyse, wordclasses) Wuuuuh :danse:

Dør.

Skrevet

:grine:

For mye på en gang.. Prøver å lese, men det går bare ikke inn. I tillegg skal jeg ha hjemmeeksamen fra i morgen av, som jeg absolutt ikke er forberedt på. Ingen andres feil enn min egen, men å være midt oppi det er likevel ikke noe gøy :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha to eksamener på en dag! :( uæææ "#$"$$ hjælp

Skrevet (endret)

Èn av mine største uvaner som jeg virkelig hater:

Er skikkelig gira på å være god student! Henter frem bøkene, finner frem en gammel øvingsoppgave eller eksamensoppgave. Leser oppgaven, og tenker; YES, denne skal jeg gjøre nå! Tenker litt over hvordan oppgaven skal løses, skriver overskriften.... og POFF så har mange timer gått, og alt jeg har gjort er å sjekka Facebook ni hundre ganger, vært å spist lunsj med noen medstudenter (om jeg er på uni), om jeg er hjemme har jeg kanskje vaske to maskiner med klær, hengt opp tøy, rydda kjøkkenet, støvsuga gulvet. Så ligger jeg paddeflat ut på sofaen fordi jeg er sliten, men IKKE av studiene.

(Heldigvis forekommer denne uvanen bare 1-2 dager i uka, så de resterende dagene er jeg mer effektiv. Men fortsatt ganske irriterende uvane!)

Endret av Chien
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Èn av mine største uvaner som jeg virkelig hater.

Som alt nevnt tidligere i tråden er nøkkelen for min del å aldri starte dagen med internettsurfing! Altså, om jeg står opp hjemme kan jeg tillate meg det, men når jeg da kommer til lesesalen er det helt forbudt.

Da er hjernen min nullstilt på samme måte som når jeg våkner og jeg går rett på det jeg skal gjøre. Om jeg setter meg ned og faktisk først åpner Facebook eller lignende, åpner jeg en Pandoras eske med distraksjoner og mitt ensporede fokus forsvinner som dugg for solen.

Ha en fin dag mine kjære studiner! Nå er det dags for årets første eksamen.

:)

Skrevet

Eksamen om 1 time og 32 min! :danse::grine::sjokkert:

Skrevet

Hadde en eksamen i går og løsningsforslaget er kommet ut i dag. Ser at jeg har gjort en del feil :sad: Denne eksamen var egentlig ganske lett også. Vet at de folkene som jeg vanligvis henger med har gjort riktig på nesten alt. Kommer til å bli vanskelig å holde masken når resultatene er her og de fleste er så happy!! :trist::grine: Hater meg selv for å ikke slappe mer av under eksamen og stoler meg på meg selv.. AAAh!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...