AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4001 Skrevet 16. mai 2014 Er det kun jeg som elsker eksamensperioder? Hvor blir det av den positive tråden for studenter? Den er her. Anonymous poster hash: dbbcc...efe
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4002 Skrevet 16. mai 2014 Du må aldri finne på å lese gjennom oppgaven etter du har levert den! Nei. det er det samme som å sjekke flypriser etter man har bestilt. Når det er i boks, så må man gå videre Så sant! Anonymous poster hash: dbbcc...efe
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4003 Skrevet 16. mai 2014 Dette er da ikke sutring:p men ikke jubling heller... Hmm Hvordan går det med deg da Vestia? Anonymous poster hash: be733...d5d
Gjest Trappetroll Skrevet 16. mai 2014 #4004 Skrevet 16. mai 2014 Da har vi gjort det. Prestert å få senebetennelse i skrivearmen... Hurra! Syte syte
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4005 Skrevet 17. mai 2014 Ville dere tatt dere tre dager fri noen dager før eksamen? Kjærestebesøk eller lese til eksamen.... Klarer ikke bestemme meg! Har ikke sett kjæresten på all evighet, og savner han skikkelig. Men må ta meg fri fra lesingen i ca. 3 dager dersom han flyr hit på besøk, og når han drar igjen har jeg i så fall bare 2 dager med lesing før eksamen er. Ville dere gjort det? Jeg føler jeg ligger rimelig greit an... Man føler jo alltid at man har gjort for lite uansett. Anonymous poster hash: dfc1a...174
Gjest Naria Skrevet 17. mai 2014 #4006 Skrevet 17. mai 2014 Hvis du ligger greit an gjør det jo ingenting å ta litt fri. Selv hadde jeg ikke gjort det, fordi jeg ikke hadde klart å slappe av uansett. 1
globalagogo Skrevet 17. mai 2014 #4007 Skrevet 17. mai 2014 Hvordan går det med deg da Vestia? Anonymous poster hash: be733...d5d Blandet! 2 av 5 ferdige eksamener så det nærmer seg jo ferie. Hva med deg? Leser dere i dag eller tar dere helt fri forresten?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4008 Skrevet 17. mai 2014 Elsker avataren din vestia Jeg har lest i stort sett hele dag, hurra! Og det beste av alt - jeg har siste eksamen på tirsdag og er i skrivende øyeblikk FUCKED. Har nedprioritert faget jeg sitter med nå og det merkes. Venter på at det skal gå opp et lys, men... foreløpig er det ikke noe mer enn skumring i beste fall. Har akkurat sjekket når konteeksamen er, sånn i tilfelle. :gjeiper: Vær så snill, si at det er mulig å oppnå mirakler i løpet av kvelden, søndag og mandag? Anonymous poster hash: dbbcc...efe 2
strawberry Skrevet 17. mai 2014 #4009 Skrevet 17. mai 2014 Elsker avataren din vestia Jeg har lest i stort sett hele dag, hurra! Og det beste av alt - jeg har siste eksamen på tirsdag og er i skrivende øyeblikk FUCKED. Har nedprioritert faget jeg sitter med nå og det merkes. Venter på at det skal gå opp et lys, men... foreløpig er det ikke noe mer enn skumring i beste fall. Har akkurat sjekket når konteeksamen er, sånn i tilfelle. :gjeiper: Vær så snill, si at det er mulig å oppnå mirakler i løpet av kvelden, søndag og mandag? Anonymous poster hash: dbbcc...efe Så flink du har vært i dag!! Mirakler kan jeg dessverre ikke love deg, men jeg håper det samme her jeg sitter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4010 Skrevet 17. mai 2014 Så flink du har vært i dag!! Mirakler kan jeg dessverre ikke love deg, men jeg håper det samme her jeg sitter Da krysser vi fingrene og gjør så godt vi kan i tiden vi har igjen å lese på! Hvilket fag leser du til? Her går det i finansregnskap m/analyse.. Anonymous poster hash: dbbcc...efe
strawberry Skrevet 17. mai 2014 #4011 Skrevet 17. mai 2014 Da krysser vi fingrene og gjør så godt vi kan i tiden vi har igjen å lese på! Hvilket fag leser du til? Her går det i finansregnskap m/analyse.. Anonymous poster hash: dbbcc...efe Jaa! Jeg har heldigvis litt lengre tid. Leser på sykdomslære og farmakologi (sykepleierstudent). Ganske spennende egentlig, men altfor mye å pugge, og jeg er ikke fornøyd med en E sånn som "alle andre" i klassen Finansregnskap høres litt kjedelig ut ja :omg:
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4012 Skrevet 17. mai 2014 Leser til eksamen i et 30-poengers fag. Det er ikke det at faget er så vanskelig, men det er så avskrekkende stort og omfatter liksom alt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få 3000 sider med informasjon til å sitte i løpet av et par uker. Anonymous poster hash: cf6e8...567
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4013 Skrevet 17. mai 2014 Hvis du ligger greit an gjør det jo ingenting å ta litt fri. Selv hadde jeg ikke gjort det, fordi jeg ikke hadde klart å slappe av uansett. Jeg har jo mulighet å titte litt gjennom bøkene mens han er her hvis jeg må. Men ønsker selvfølgelig å tilbringe de dagene med han, og ikke med skolebøkene. Føler jeg ligger greit an, men man vet jo aldri. Føler også at det ikke er sunt å lese for mye, hele tiden, alle dager. Jeg vet ikke jeg.... Anonymous poster hash: dfc1a...174
Mynona Skrevet 17. mai 2014 #4014 Skrevet 17. mai 2014 Da krysser vi fingrene og gjør så godt vi kan i tiden vi har igjen å lese på! Hvilket fag leser du til? Her går det i finansregnskap m/analyse.. Anonymous poster hash: dbbcc...efe Her går det også i finansrgsk om dagen dritt! Alt for stort pensum, så sliter med å huske alt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4015 Skrevet 18. mai 2014 Slutt med typen. En uke til eksamen. Helvete altså... Det var jeg som slo opp. Det ble bare nok. Enda en stor krangel hvor han er totalt urimelig, og jeg har tenkt lenge på at jeg har mange drømmer som jeg aldri får levd ut om jeg skal tilbringe resten av livet med ham. Han holdt meg tilbake. Men det er jo uansett vanskelig! Jeg greier ikke å sette meg ned og lese nå, og det er virkelig mer jeg må øve på før jeg er klar til eksamen Anonymous poster hash: a02dd...ee2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4017 Skrevet 18. mai 2014 Jaa! Jeg har heldigvis litt lengre tid. Leser på sykdomslære og farmakologi (sykepleierstudent). Ganske spennende egentlig, men altfor mye å pugge, og jeg er ikke fornøyd med en E sånn som "alle andre" i klassen Finansregnskap høres litt kjedelig ut ja :omg: Har skjønt at det er myye å pugge i de fagene ja Jeg har bare A'er og B´er fra før, så jeg skulle veldig gjerne fortsatt den gode trenden. Har hatt en gruppeeksamen dette semesteret som gjør at det spøker litt, det kan være en C, men forhåpentligvis er jeg strengere enn sensor. Får se hvor langt jeg kommer i dag og i morgen. Satt til kl. 24 i går og har foreløpig sittet 1 time i dag, så det går framover, dog mye tregere enn jeg er vant til. Kjenner at det er litt gøy med en utfordring også, spesielt om det løsner i løpet av disse lesedagene. Tiden vil vise! Her går det også i finansrgsk om dagen dritt! Alt for stort pensum, så sliter med å huske alt. Du har min medfølelse! Jeg jobber med kontantstrømanalyse akkurat nå.. Er ikke spesielt god på det, men skjønner greia, så med litt mer øving blir det nok bra. Posteringer og effekt på resultat/balanse (debet/kredit) derimot, er jeg skikkelig dårlig på. Når har du eksamen? Eksamen i morgen. Lykke til! Anonymous poster hash: dbbcc...efe
Mynona Skrevet 18. mai 2014 #4018 Skrevet 18. mai 2014 Kontanstrømanalyse Jar ikke blitt gitt til eksamen før... Så det er skikkelig nedprioritert her.., håper jeg ikke skyter meg selv i foten Posteringer og sånt synes jeg er greit da. Stort sett. Utsatt skatt og sånt synes jeg er vanskelig. Har eksamen neste uke. Så har i dag og neste helg på å lese. Og jeg ligger i senga enda Når er din eksamen?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4019 Skrevet 18. mai 2014 Kontanstrømanalyse Jar ikke blitt gitt til eksamen før... Så det er skikkelig nedprioritert her.., håper jeg ikke skyter meg selv i foten Posteringer og sånt synes jeg er greit da. Stort sett. Utsatt skatt og sånt synes jeg er vanskelig. Har eksamen neste uke. Så har i dag og neste helg på å lese. Og jeg ligger i senga enda Når er din eksamen? Eksamen på tirsdag her, så jeg har bare i dag og i morgen. Men heldigvis er det siste eksamen, så jeg har ingen andre fag å tenke på. Gleder meg til å ha det overstått, men håper på store framskritt innen tirsdag. På fredag følte jeg at jeg var på F, i dag føler jeg at skal klare å gjøre en del fornuftige ting, så det går framover. Anonymous poster hash: dbbcc...efe
Mynona Skrevet 18. mai 2014 #4020 Skrevet 18. mai 2014 Eksamen på tirsdag her, så jeg har bare i dag og i morgen. Men heldigvis er det siste eksamen, så jeg har ingen andre fag å tenke på. Gleder meg til å ha det overstått, men håper på store framskritt innen tirsdag. På fredag følte jeg at jeg var på F, i dag føler jeg at skal klare å gjøre en del fornuftige ting, så det går framover. Anonymous poster hash: dbbcc...efe Lykke til Jeg føler jeg ligger på en C nå.. Hvis jeg rekker å gjøre meg ferdig på eksamen. Det er så mange og store oppgaver, så tiden bekymrer meg. Selv om det er 6 timer. Har ikke tid til å tenke for mye. Håper jeg kommer til å føle at jeg kan få til en B etterhvert. Også håper jeg at jeg er heldig med oppgavene, at vi får akkurat det jeg er best på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå