strawberry Skrevet 15. mai 2014 #3981 Skrevet 15. mai 2014 Dilemma: Skal jeg... 1. Velge en stressende eksamensplan hvor jeg ikke tar snarveier i pensum, men leser alt. 2. Velge den rolige varianten hvor jeg får god tid, men hopper over mye som de ikke har fått på flere år, og bare håpe at vi ikke får det samme i år heller? Er pensum, men det er nesten ikke snakket om på forelesninger og føles ege ntlig kun som "fyllstoff". Anonymous poster hash: 32cc3...211 Jeg har samme dilemmaet. Tenker å begynne med det som har vært på tidligere eksamener, så heller bygge på rundt det om jeg har tid. Hurra for meg som ikke har begynt lesingen skikkelig før nå 2 uker før, og i tillegg har en hjemmeeksamen på 2 dager midt i det! Min egen feil, jeg vet, men akkurat nå er jeg bare nødt til å bestå den/de.
Infinite Skrevet 15. mai 2014 #3982 Skrevet 15. mai 2014 Det er det jeg også blir. Jeg liker best å jobbe hjemme, der jeg isolerer meg selv fra omverdenen. Hehe. Jeg liker også i utgangspunktet best å jobbe hjemme, og det funket helt fint for meg i hele vinter. Men nå som eksamen er såpass nærme, så har jeg fått litt panikk og blir litt handlingslammet på en måte, så får ikke gjort noe hverken her eller der
drue Skrevet 16. mai 2014 #3983 Skrevet 16. mai 2014 Dette uttrykker min hverdag ganske bra akkurat nå: 1
Gjest devy79 Skrevet 16. mai 2014 #3984 Skrevet 16. mai 2014 Dette uttrykker min hverdag ganske bra akkurat nå: Offaa.... Klem til deg i natten
Chien Skrevet 16. mai 2014 #3985 Skrevet 16. mai 2014 Up all night to the sun, up all night to do some, up all night for no fun, we're up all night to do study! ... .... Min nye versjon av Daft Punks "Get lucky" 1
globalagogo Skrevet 16. mai 2014 #3986 Skrevet 16. mai 2014 Har takket ja til alt for mange arbeidsvakter denne uka... (Mange som ønsket fri pga russetid, egne eksamener, RBK-kamp osv) og jeg klarer ikke å si nei. Har igjen 3 eksamener selv... Ja så nå er jeg snart helt utslitt. Neste uke jobber jeg riktignok bare eeeen dag. Gleder meg sånn til ferie:(
KaDust Skrevet 16. mai 2014 #3987 Skrevet 16. mai 2014 Sitter nå i gruppearbeid på skolen hvor vi skal planlegge gruppeeksamen og skrive presentasjon. Her sitter jeg og skriver hva alle skal si fordi de andre ikke klarer å tenke for seg selv. OPPGITT! I tillegg valgte en å ikke dukke opp, men det er synd for henne for da får hun den delen av presentasjonen ingen vil ha.
FrøkenBaker Skrevet 16. mai 2014 #3988 Skrevet 16. mai 2014 (endret) I løpet av 24 timer har jeg gått fra "Det kjennes litt rart ut i halsen," til feber, kaldsvette, hodepine, muskelsmerter, snørr og hoste som får hele kroppen til å trekke seg sammen. Fordi hva passer vel bedre til eksamensinnspurten enn det? Gjort mitt beste for å unngå å ta på dørhåndtak og hostet i bøkene (mine) i hele dag så jeg ikke smitter noen, til jeg ga opp og dro hjem. Endret 16. mai 2014 av FrøkenBaker
lillsunshine Skrevet 16. mai 2014 #3989 Skrevet 16. mai 2014 I løpet av 24 timer har jeg gått fra "Det kjennes litt rart ut i halsen," til feber, kaldsvette, hodepine, muskelsmerter, snørr og hoste som får hele kroppen til å trekke seg sammen. Fordi hva passer vel bedre til eksamensinnspurten enn det? Gjort mitt beste for å unngå å ta på dørhåndtak og hostet i bøkene (mine) i hele dag så jeg ikke smitter noen, til jeg ga opp og dro hjem. Uffda. God bedring til deg Jeg har kjent det i halsen de to siste døgna og følt meg litt rar, men sov veldig mange timer i natt etter 3 timer søvn natten før. Så jeg håper jeg akkurat unngår å bli skikkelig syk. Gjør iallfall alt nå for å ikke bli syk. Men det er så fort gjort å bli syk i eksamensperioden med lite søvn, trening, masse stress og diverse. .
magicpie Skrevet 16. mai 2014 #3990 Skrevet 16. mai 2014 Jeg troooor ikke det. Men det kan jo være at de har laget en for Windows. Vet bare at SelfControl fungerer på mac, men det kan jo finnes et tilsvarende program for windows? Apropos SelfControl: Er det sånn at man kan skru den av selv, eller er det sånn at når man har satt den på at man ikke får skrudd den av igjen, og må vente til tida er over? Vurderer å laste ned appen, men er litt redd for at jeg bare skal skru den av igjen når jeg vil på KG og facebook
lillsunshine Skrevet 16. mai 2014 #3991 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Apropos SelfControl: Er det sånn at man kan skru den av selv, eller er det sånn at når man har satt den på at man ikke får skrudd den av igjen, og må vente til tida er over? Vurderer å laste ned appen, men er litt redd for at jeg bare skal skru den av igjen når jeg vil på KG og facebook Det er det som er så genialt med appen. Du må faktisk avinnstallere hele shiten om du ikke gidder å vente til tida har gått ut. Og det er jo bare stress, så det derfor den fungerer så godt for min del. Dersom jeg hadde kunne slått den av, så tror jeg ikke det hadde hatt så alt for mye for seg Endret 16. mai 2014 av lillsunshine
magicpie Skrevet 16. mai 2014 #3992 Skrevet 16. mai 2014 Det er det som er så genialt med appen. Du må faktisk avinnstallere hele shiten om du ikke gidder å vente til tida har gått ut. Og det er jo bare stress, så det derfor den fungerer så godt for min del. Dersom jeg hadde kunne slått den av, så tror jeg ikke det hadde hatt så alt for mye for seg Åh, supert! Da må jeg nok prøve SelfControl ja
lillsunshine Skrevet 16. mai 2014 #3993 Skrevet 16. mai 2014 Åh, supert! Da må jeg nok prøve SelfControl ja Det må du ja. Er særleg nyttig når det kommer til å holde seg unna KG Jeg avinnstallerte faktisk appen en gang. Da var jeg rimelig desperat tydeligvis, men da hadde jeg satt den på noe sånt som 8 timer eller noe. Så er lurt å ikke ha på alt for mange timer, også heller sette den på igjen senere.
strawberry Skrevet 16. mai 2014 #3994 Skrevet 16. mai 2014 Leser og leser, men det virker som pensumet vokser for hvert kapittel jeg har lest.. 1
Chien Skrevet 16. mai 2014 #3995 Skrevet 16. mai 2014 Leser og leser, men det virker som pensumet vokser for hvert kapittel jeg har lest.. Skjønner hva du mener! Etter hvert kapittel man har lest (selv om at man har lest dette tidligere) sitter man bare igjen med FLERE spørsmål enn svar. I hvert fall føler jeg det sånn ofte 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #3996 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Er det kun jeg som elsker eksamensperioder? Hvor blir det av den positive tråden for studenter? Elsker å dra meg opp om morgenen. Snakke med kantinepersonellet. Kjøpe kaffe. Studere kvinnene på lesesalen. Snakke med de når jeg møter på de. Studere pensum. Osv. Gleder meg allerede til mandag igjen. Endret 16. mai 2014 av Leo Nardo
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3997 Skrevet 16. mai 2014 Er det kun jeg som elsker eksamensperioder? Hvor blir det av den positive tråden for studenter? Elsker å dra meg opp om morgenen. Snakke med kantinepersonellet. Kjøpe kaffe. Studere kvinnene på lesesalen. Snakke med de når jeg møter på de. Studere pensum. Osv. Gleder meg allerede til mandag igjen. ... Skal du ikke jobbe i helgen? Anonymous poster hash: af1db...aee 2
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #3998 Skrevet 16. mai 2014 ... Skal du ikke jobbe i helgen? Anonymous poster hash: af1db...aee Minimalt. Ligger godt an. Aller helst skulle jeg ønske det var en vanlig lørdag i morgen slik jeg kunne reist på lesesalen. Er ikke så glad i å lese hjemme. Blir så raskt distrahert av andre trivielle ting.
strawberry Skrevet 16. mai 2014 #3999 Skrevet 16. mai 2014 Skjønner hva du mener! Etter hvert kapittel man har lest (selv om at man har lest dette tidligere) sitter man bare igjen med FLERE spørsmål enn svar. I hvert fall føler jeg det sånn ofte Nettopp!! Nå leser jeg fra morgen til kveld, 2 uker til den største eksamenen, og har en hjemmeeksamen midt i.. Skal absolutt feire når jeg er ferdig med den siste, for den MÅ bare gå bra!
globalagogo Skrevet 16. mai 2014 #4000 Skrevet 16. mai 2014 Er det kun jeg som elsker eksamensperioder? Hvor blir det av den positive tråden for studenter? Elsker å dra meg opp om morgenen. Snakke med kantinepersonellet. Kjøpe kaffe. Studere kvinnene på lesesalen. Snakke med de når jeg møter på de. Studere pensum. Osv. Gleder meg allerede til mandag igjen. Dette er da ikke sutring:p men ikke jubling heller... Hmm 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå