AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3621 Skrevet 26. februar 2014 Sukk, alle(4) vennene mine i kollektivet flytter ut til sommeren, og de drar til andre byer. Anonymous poster hash: 4a512...c42
Gjest Linaria Skrevet 5. mars 2014 #3622 Skrevet 5. mars 2014 Wow, denne tråden var langt bak! Vi må sutre mer! Jeg aner ikke hvilken 40-gruppe jeg skal velge. Det står mellom 3-4 stykker i ulike sider av skalaen om det jeg har lyst på og det som er lurt. Skulle ønske jeg kunne være student resten av livet og lære alt! Det er så vanskelig å velge bort ting
Mermaid Blues Skrevet 5. mars 2014 #3623 Skrevet 5. mars 2014 Wow, denne tråden var langt bak! Vi må sutre mer! Jeg aner ikke hvilken 40-gruppe jeg skal velge. Det står mellom 3-4 stykker i ulike sider av skalaen om det jeg har lyst på og det som er lurt. Skulle ønske jeg kunne være student resten av livet og lære alt! Det er så vanskelig å velge bort ting Samme her, jeg vil ikke være ferdig om et år Kan sutre litt også: JEG VIL HA EKSAMENSRESULTAT NÅ!! En uke siden eksamen i dag, og med tanke på at den er praktisk burde resultatet være klart. Jeg trenger tilbakemeldingen for å skrive kritisk refleksjon, og den skal leveres om to uker. FML.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3624 Skrevet 5. mars 2014 Eksamen om en uke.... skal jeg komme gjennom pensum må jeg lese 150 sider hver dag de neste dagene. I tillegg har jeg jobb, fremføring og en innlevering. Anonymous poster hash: ef7d4...77b
Wolfmoon Skrevet 5. mars 2014 #3625 Skrevet 5. mars 2014 Wow, denne tråden var langt bak! Vi må sutre mer! Jeg aner ikke hvilken 40-gruppe jeg skal velge. Det står mellom 3-4 stykker i ulike sider av skalaen om det jeg har lyst på og det som er lurt. Skulle ønske jeg kunne være student resten av livet og lære alt! Det er så vanskelig å velge bort ting Pft, selvfølgelig kan du være student resten av livet. -Hilsen en som valgte 40-gruppe først, og nå må bestemme seg for hvilken bachelor den skal inngå i, flere år etter at hun tok sin første bachelor
Wolfmoon Skrevet 5. mars 2014 #3626 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har forresten litt sutring også. Jeg sitter på universitetet og er grønn av misunnelse når jeg ser at de rundt meg sitter med ... skjønnlitterære bøker! Husker ikke sist jeg åpnet en bok og leste fordi jeg hadde lyst til å lese, ikke fordi jeg måtte Jeg savner fantasy!
Safiye Skrevet 5. mars 2014 #3627 Skrevet 5. mars 2014 Matte essay skal være ferdig innen idag, deretter er det øving til mockexams-uke imorgen, 6 skoledager med 2-3 prøver iløpet av en dag
Gjest Linaria Skrevet 5. mars 2014 #3628 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Skal jeg ta spansk som 40-gruppe eller ikke? Aaaaah! Vanskelig! Om jeg ikke ender som spansklærer så kan jeg i hvert fall kommunisere med en større del av verden, og det kan jo ikke skade... Kommer ikke inn på Facebook nå. Jeg tror dataen min vil at jeg faktisk skal lese i leseuka mi... 12 sider til i kompendiet, så skal jeg spise lunsj. Jeg må holde ut!!! Endret 5. mars 2014 av Linaria
Gjest Linaria Skrevet 5. mars 2014 #3629 Skrevet 5. mars 2014 Æææh! Jeg har funnet ut at om jeg velger spansk som 40-gruppe, og jeg velger den retningen jeg skal ta innen bacheloren min, er det kjempemange fag som abre går på høsten. Det er på høsten 2015 jeg skal på utveksling.. etter planen. Jeg har alt for få høster! Hvordan er det å dra på utveksling siste semester av en bachelor? Går det fint? Tror nesten det må bli våren 2016 slik det ser ut nå :/
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3630 Skrevet 5. mars 2014 Av og til skulle jeg ønske at jeg studerte i Norge og ikke i Polen. Systemet her er helt annerledes og alt tar lang tid når en trenger svar fort Men så er resten av tiden en opplevelse uten like, så det er så surt når ting ikke går som det skal :/Anonymous poster hash: 8f599...e1e
lillsunshine Skrevet 5. mars 2014 #3632 Skrevet 5. mars 2014 Eksamen i morgen! Er så lei nå, har levd i en boble i de siste dagene. Det er en eksamen jeg tar opp for å forbedre karakter, og akkurat nå angrer jeg litt. Vet jeg kan mye mer enn sist gang, hindrer meg ikke å være dritnervøs nå og innbille meg at jeg ikke kommer til å gå opp og at jeg kan ende opp med å gå ned... Sukk.
FrøkenBaker Skrevet 5. mars 2014 #3633 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Skrive oppgave... Endret 5. mars 2014 av FrøkenBaker 4
bambis Skrevet 6. mars 2014 #3634 Skrevet 6. mars 2014 Eksamen i morgen! Er så lei nå, har levd i en boble i de siste dagene. Det er en eksamen jeg tar opp for å forbedre karakter, og akkurat nå angrer jeg litt. Vet jeg kan mye mer enn sist gang, hindrer meg ikke å være dritnervøs nå og innbille meg at jeg ikke kommer til å gå opp og at jeg kan ende opp med å gå ned... Sukk. Lykke til Tenk hvor godt det blir å bli ferdig! Og det er vel uansett beste karakter som blir stående?
Gjest Linaria Skrevet 6. mars 2014 #3635 Skrevet 6. mars 2014 Jeg regner med at de fleste her vet noe om oppbygging innen studier. Er det slik at man bare kan ta alle fagene i en tilfeldig rekkefølge og få en bachelor? Jeg hadde tenkt å følge forslaget på nettsidene til UiO, men det funker ikke med min 40-gruppe. Jeg forstår at noen fag må tas etter hverandre - man kan ikke ta et språkkurs, nivå 2, før man tar nivå 1, osv., men er det ganske fritt ellers? Det er så vanskelig!
Ina91 Skrevet 6. mars 2014 #3636 Skrevet 6. mars 2014 Sykt stressa for den jævla bacheloroppgaven.. Skjønner ikke hvordan de tenker vi skal få jobbet med den jævla oppgaven når vi er i praksis og har fullt opp med ulike praksisoppgaver.. Blæ
Wolfmoon Skrevet 6. mars 2014 #3637 Skrevet 6. mars 2014 Jeg regner med at de fleste her vet noe om oppbygging innen studier. Er det slik at man bare kan ta alle fagene i en tilfeldig rekkefølge og få en bachelor? Jeg hadde tenkt å følge forslaget på nettsidene til UiO, men det funker ikke med min 40-gruppe. Jeg forstår at noen fag må tas etter hverandre - man kan ikke ta et språkkurs, nivå 2, før man tar nivå 1, osv., men er det ganske fritt ellers? Det er så vanskelig! Du kan velge rekkefølgen selv, ja, så lenge de ikke bygger på hverandre. Det står gjerne inne på faget hva som kreves
Gjest Linaria Skrevet 6. mars 2014 #3638 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Du kan velge rekkefølgen selv, ja, så lenge de ikke bygger på hverandre. Det står gjerne inne på faget hva som kreves Ja, jeg har sjekket det med alle fagene. Da skal det vel gå greit. Takk Haha, jeg prøvde å ta spansktesten som ble anbefalt for å se om man kunne ta spansk på universitetsnivå. Det gikk ganske dårlig... Nå fikk jeg 5 i Spansk 3 på vgs da, så kunnskapene ligger der et sted. Blir ikke spansk før våren 2015 uansett, så får bare bruke sommeren, høsten og jula på å grave fram kunnskapene igjen. Litt smålesing her og der. Enda en fridag hvor jeg har gjort nesten ingenting. Familien min i Sims 3 gjør det bra, da! Endret 6. mars 2014 av Linaria
lillsunshine Skrevet 7. mars 2014 #3640 Skrevet 7. mars 2014 Lykke til Tenk hvor godt det blir å bli ferdig! Og det er vel uansett beste karakter som blir stående? Takk for det! Utrolig godt å bli ferdig ja, selv om jeg var ganske utslitt i går. Tror faktisk du kan ende opp med å gå ned i karakter, har jeg hørt. Men eksamen gikk såpass greitt at jeg tror at jeg går opp, jeg går iallfall ikke ned! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå