Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linaria
Skrevet

Etter å ha oppdatert studentweb konstant i noen dager, sjekket jeg det, og når jule og nyttårs-helga faller innafor sensurfristen, utsettes den med 10 dager.. :dry:

Jeg har ikke tålmodighet til dette.

Vel, på mandag er det 3 uker og ti dager siden min eksamen (var sensurfrist på 3 uker), så nå håper jeg virkelig at det kommer. Jeg orker ikke mer. Blir helt utslitt av å tenke på det. Jeg prøver å la vær, men nen ganger kommer det bare, som når jeg prøver å sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før eksamen første gang var det full panikk og innlysende at jeg ikke ville komme meg dit pga. sykdom, og hvis jeg faktisk klarte å komme meg dit så hadde jeg sannsynligvis fortsatt ikke hatt store sjansene. Utsettelse til etter jul: oki, da blir det sånn, dette går så bra, jeg kan til og med lese hele ferien! NEI! Dum idé. Tid er ikke noe man har til overs i jula. Jula er til for familiesammenkomster, besøk, handling, stress, osv, osv. Nå kan jeg faktisk mindre enn jeg gjorde før jul. :frown: Jævla rot.

Skrevet

Haha! Godt det ikke bare meg som er mer enn jevlig innom Studentweb. Skulle hatt sensur på mandag, men ble utsatt til den 10. Aaaaarg! HATER å vente! :P

På den positive siden ble semesterstart utsatt til tirsdag og en ekstra dag fri passet perfekt :)

Gjest Linaria
Skrevet

Enda ingen karakter ute. Jeg holder på å bli gal! Det er verdens undergang om jeg stryker i dette faget!

AnonymBruker
Skrevet

Sensurfrist på de to siste i morgen og neste tirsdag... ÅH en evighet. det er de fagene jeg er mest nervøs på også!!!!

og appatil skal dette semesteret har TRE av fire eksamner som gruppe.. og da har selvfølgelig hele min studiegruppe/venn DROPPET UT, fått barn og gått i permisjon, eller bare "må ha en pause orker ikke mer". så her sitter jeg da, alene. kjenner ingen, 4 semester og har en haug å tenke på. BAH.

Anonymous poster hash: affce...58b
Skrevet

Sensuren har kommet og jeg flytter meg over til Jubeltråden :D

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg sjekker ca. en gang i timen nå. Reiser bort på onsdag. Vil helst vite karakteren før det.

Skrevet

Fikk 3 på 2 stk matteeksamener, og 4 i engelsk. Helt OK. Ikke det beste selvsagt. Men bestod nå hvert fall...

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Da begynner nervene mine å bli mer anspent da sensuren faller snart :sjenert: Det har aldri gått så dårlig på eksamen som denne gangen, håper bare jeg står.

Endret av Vinglepetra
AnonymBruker
Skrevet

Tjohei, fikk på B på eksamenen jeg ikke øvde til :strix:

Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
  • Liker 2
Skrevet

Når man tror at fag skal gå av seg selv, gjør de som regel ikke det... Skulle ta opp fag fra videregående for å forbedre snittet, men står på stedet hvil.

Skrevet

Fortsatt ingen karakter her heller. Nå er det over en måned siden vi hadde eksamen. ÅH..

Skrevet

Når man tror at fag skal gå av seg selv, gjør de som regel ikke det... Skulle ta opp fag fra videregående for å forbedre snittet, men står på stedet hvil.

Samme her! Fikk den samme karakteren som fra videregående på begge fagene jeg tok opp. Veldig oppmuntrende å høre at jeg var svææert nær en høyere karakter...

Skrevet

I morgen skal jeg gå på lesesalen og begynne å repetere til en eksamen jeg skal ta opp på nytt i mars. Er fristende å ta ut ferien helt til vi faktisk begynner med foreleseringer om ei uke, men det smarteste er å begynne nå som ikke alt har startet, med tanke på alt jeg har for meg dette semesteret. Gi meg motivasjon!

Gjest Linaria
Skrevet

Fortsatt ingen karakter her heller. Nå er det over en måned siden vi hadde eksamen. ÅH..

En måned siden her. Lei! Vi får håpe på i morgen, da :)

AnonymBruker
Skrevet

Forsov meg idag, og gikk dermed glipp av første forelesning... Bra start på semesteret kan man si :(

Anonymous poster hash: deacc...2a8
AnonymBruker
Skrevet

Det er meg som er over her.

Ikke bare fikk jeg ikke med meg forelesningene idag, men attpåtil venter jeg fortsatt på studielånet og får dermed ikke kjøpt meg bøker. Føler jeg henger etter allerede!

Anonymous poster hash: deacc...2a8
Skrevet

Godt nytt studieår, KG-søtiser :)

Jeg sitter og venter i spenning (les: vill panikk) på å få tilbake semesteroppgaven fra forrige semester, har ingen anelse om når den kommer og vi pleier å få mail typ dagen før eller noe. Fun times. Ellers har begge fagene mine fått utsatt oppstart med en uke, så jeg skal plutselig ikke på uni før den 21.januar. Burde kanskje nyte friheten mens jeg kan siden dette semesteret ligger an til å bli brutalt, men jeg er født utålmodig, og jeg har ikke så mye pensum å lese akkurat nå heller så jeg kjeder meg litt :P Får ikke startet workshops på regieksamen før neste uke heller, siden en av skuespillerne mine er i utlandet. Meh.

Til alle andre som venter på karakter: jeg føler med dere! Tålmodighet er oppskrytt! :jolie:

Skrevet

Får ikke vitnemålet mitt før til uken. åååååå!!!!
Snakket med skolen i dag, hun som pleier å skrive ut vitnemål er syk. Så rektor må gjøre det, og han trooor han får tid til slutten av uken.

Og jeg trenger vitnemålet nåå... :(

AnonymBruker
Skrevet

Må konte på eksamen fra forrige semester som jeg strøk på, men akkurat dét skal vel ikke ha noen betydning for stipendet/studielånet som blir utbetalt nå i januar? Flere i klassen min fikk stipendet i går, men ikke jeg :glare:

Anonymous poster hash: a21bc...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...