Gjest Ciegus Skrevet 18. desember 2013 #3381 Skrevet 18. desember 2013 Det er så latterlig deilig følelse!! Ikke min siste dag med eksamensøving noensinne da, men det spiller ingen rolle akkurat nå! Har vært oppe siden klokken halv ni og har fremdeles ikke satt i gang med lesing.. Er uansett ikke så fan av heavy lesing dagen før eksamen. Men må nok repetere et par ganger Jeg pleier heller ikke å lese så veldig mye dagen før eksamen, men denne dagen er et unntak. Har en haug av små, viktige ting som MÅ sitte til i morgen som ennå ikke sitter, så jeg begynner å bli litt bekymret. Menmen. Det er min siste eksamen, og jeg har gjort det bra på alle de andre, så det er jo ingen krise om denne går litt mer dårlig...
Gjest vaskosi Skrevet 18. desember 2013 #3382 Skrevet 18. desember 2013 Jeg pleier heller ikke å lese så veldig mye dagen før eksamen, men denne dagen er et unntak. Har en haug av små, viktige ting som MÅ sitte til i morgen som ennå ikke sitter, så jeg begynner å bli litt bekymret. Menmen. Det er min siste eksamen, og jeg har gjort det bra på alle de andre, så det er jo ingen krise om denne går litt mer dårlig... Det går nok kjempefint Det at vi har ferie i morgen hjelper på! Akkurat nå vet jeg ikke hvor mye det hjelper, jeg har fremdeles ikke begynt å lese Jeg føler jeg er godt forberedt til i morgen, men man kan jo aldri lese for mye.. Men hodet mitt har halvveis tatt ferie allerede, dessverre... Det er så gørrkjedelig!
Safira Skrevet 18. desember 2013 #3383 Skrevet 18. desember 2013 Føler at denne kan postes her: A haiku about finals I am really fucked Where did this semester go Fuck fuck fuck fuck fuck 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3384 Skrevet 18. desember 2013 Ferie!!!!! Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. desember 2013 #3385 Skrevet 18. desember 2013 Da er eksamen ENDELIG over for min del også, men jeg sitter igjen med en fryktelig følelse...Dette er virkelig en av de verste besvarelsene jeg har levert noen gang, dette gjelder begge eksamenene jeg hadde dette semesteret. Så jeg føler ingen glede eller lettelse(jo, litt lettet fordi jeg har klart å levere i tide). Jeg gruer meg allerede til sensuren... Den kommer heldigvis ikke før litt ut på nyåret.
lisske Skrevet 18. desember 2013 #3387 Skrevet 18. desember 2013 Hadde eksamen på mandag, jeg har aldri fått så mange og store oppgaver! Stressa var bare forbokstaven! Etter 26 sider fikk jeg ikke skrive mer og da var det flere ubesvarte oppgaver. Eksamen var delt i to og man må bestå begge delene. Gruer for å ha strøket på den siste delen, søren at det er den som teller 60% Sukk! MEN, jeg har juleferie! :D
Gjest vaskosi Skrevet 19. desember 2013 #3388 Skrevet 19. desember 2013 SISTE EKSAMEN I DAG FØR FERIE!!!!!!!!!
Safira Skrevet 19. desember 2013 #3389 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tror hjemmeeksamen ble skikkelig dårlig fordi den ene oppgaven var så teit ... Men nå har jeg juleferie !!! (Fri fra skole i alle fall, blir mye jobbing).
Jordbærkake Skrevet 19. desember 2013 #3390 Skrevet 19. desember 2013 Hva studerer du ? Går et sivilingeniørstudie på NTNU
Gjest Linaria Skrevet 19. desember 2013 #3391 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Vet egentlig ikke om jeg skal poste dette i jubletråden eller sutretråden. Har fått min første karakter på universitetet - en C. Jeg er ganske likegyldig, men lettet. Dette er et av fagene jeg er minst interessert i, og følte jeg var totalt på jordet på deler av eksamen, så egentlig er det jo ganske bra. Nå har jeg en karakter til å vente på, i et enda verre fag, også er resten av bacheloren bare fag jeg elsker. Endret 19. desember 2013 av Linaria
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. desember 2013 #3392 Skrevet 19. desember 2013 Lykke til dere som har eksamen denne uken
Krysanti Skrevet 19. desember 2013 #3393 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er ferdig for semesteret, men føler aldri jeg kan slappe helt av før karakterene kommer ... Den ene kommer i morgen (jeg har selvsagt sjekket studentweb fire ganger om dagen i en uke allerede), de andre tre kommer ikke før over nyttår, så jeg må bare prøve å begrave de i underbevisstheten. Men HELT ferdig er man jo ikke før man vet hvordan det har gått.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3394 Skrevet 19. desember 2013 Sensuren på den første eksamenen min er i dag, men fortsatt ingen oppdatering. Vil bare vite om jeg strøk eller ikke... Anonymous poster hash: be733...d5d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3395 Skrevet 19. desember 2013 Sensuren på den første eksamenen min er i dag, men fortsatt ingen oppdatering. Vil bare vite om jeg strøk eller ikke... Anonymous poster hash: be733...d5d Samme her!!!gaaahAnonymous poster hash: 77acd...7ca
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3397 Skrevet 20. desember 2013 Samme her!!!gaaahAnonymous poster hash: 77acd...7ca Den må komme i morgen da, det er jo straks jul! Anonymous poster hash: be733...d5d
Gjest Haaploes Skrevet 22. desember 2013 #3398 Skrevet 22. desember 2013 Skulle ønske jeg hadde klart å vokse fra meg det grufulle utsettelsessyndromet. Men nei. Her sitter jeg; skal levere en semesteroppgave innen 23.59 i morgen. Har visst om den hele semesteret... FML
Gjest Linaria Skrevet 23. desember 2013 #3399 Skrevet 23. desember 2013 Æsj. regner med at det ikke kommer ut noen karakterer før nyttår nå. Vil ikke vente så lenge
Gjest .-L-. Skrevet 23. desember 2013 #3400 Skrevet 23. desember 2013 Tok ekstra fag i år og hadde en ganske stressende eksamensperiode.. Ble så glad når jeg fikk igjen første karakter 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå