studenten Skrevet 17. desember 2013 #3361 Skrevet 17. desember 2013 Hjemmeeksamen imorgen. Entreprenørskap. Leveres på fredag. Fire pensumbøker -> ikke åpnet noen av de. ÅNEI. hvordan skal dette gå........................................ ÅÅåå, ferie på lørdag, gleder meg!!!! Sukkk.
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 #3362 Skrevet 17. desember 2013 Hjemmeeksamen imorgen. Entreprenørskap. Leveres på fredag. Fire pensumbøker -> ikke åpnet noen av de. ÅNEI. hvordan skal dette gå........................................ ÅÅåå, ferie på lørdag, gleder meg!!!! Sukkk. Går så bra så :D Lykke til! 1
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 #3363 Skrevet 17. desember 2013 25 timer til levering av hjemmeeksamen i metode. Hodet mitt er helt andre steder (julegreier, strikking, rydding, jaaa, alle sånne vanlige utsette-eksamen-med-saker). Nå ser til og med hunden bebreidende på meg for at jeg ikke har eksamensbesvarelsen oppe
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3364 Skrevet 17. desember 2013 Eksamen i morgen. Null konsentrasjon. Sliter med depresjon om dagen også. Har ikke gjort noe annet enn å sitte inne og lese den siste måneden, og måneden før der gjorde jeg ikke annet enn å sitte inne og skrive hjemmeeksamen. 7 eksamener fullført, og jeg aner ikke om jeg klarer å møte opp på den siste. Hvor er motivasjonen?!?! Anonymous poster hash: 91178...adb
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 #3365 Skrevet 17. desember 2013 Eksamen i morgen. Null konsentrasjon. Sliter med depresjon om dagen også. Har ikke gjort noe annet enn å sitte inne og lese den siste måneden, og måneden før der gjorde jeg ikke annet enn å sitte inne og skrive hjemmeeksamen. 7 eksamener fullført, og jeg aner ikke om jeg klarer å møte opp på den siste. Hvor er motivasjonen?!?! Anonymous poster hash: 91178...adb Tenk på at du har klart 7 - og da er det veldig dumt å miste den siste. Skulle ta en eksamen to uker etter samlivsbrudd (med barn involvert) for et par år siden, hodet var fullt av alt annet enn skole, men læreren min sa til meg at "Møt opp, svar så godt du kan, i verste fall stryker du, men om du ikke møter står du iallefall ikke". Lykke til
Inspirato Skrevet 17. desember 2013 #3366 Skrevet 17. desember 2013 Livet suger altså! Jeg så nå at jeg har klart (mest sannsynlig) å levere en av oppgavene til mappe-eksamen feil. Skrev feil på framsiden = feil oppgave. En av sensorene har begge riktige, den andre har en av de som er feil. Fint å finne ut av dette dagen før skriftlig eksamen. Det blir stryker nok, men da er det vel bare å levere de samme på nytt? Mappe-eksamen og skriftlig utgjør til sammen en eksamen.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3367 Skrevet 17. desember 2013 Føler meg så utrolig mislykket. Hadde nettopp eksamen i et fag jeg har jobbet enormt mye med hele semesteret. Følte det hadde gått bra, helt til løsningsforslag med poengberegning ble lagt ut. Nå ser det ut til at jeg mest sannsynlig har strøket. Har bare lyst å ligge under dyna resten av julen. Anonymous poster hash: 1b7de...5b5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3368 Skrevet 17. desember 2013 Føler meg så utrolig mislykket. Hadde nettopp eksamen i et fag jeg har jobbet enormt mye med hele semesteret. Følte det hadde gått bra, helt til løsningsforslag med poengberegning ble lagt ut. Nå ser det ut til at jeg mest sannsynlig har strøket. Har bare lyst å ligge under dyna resten av julen. Anonymous poster hash: 1b7de...5b5 Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
Jordbærkake Skrevet 17. desember 2013 #3369 Skrevet 17. desember 2013 Har eksamen i fysikk i morgen. Er dårlig forbredt og har mest lyst til å legge meg under dyna for å spise pepperkakedeig..
strawberry Skrevet 17. desember 2013 #3370 Skrevet 17. desember 2013 Hjemmeeksamen skal leveres i morgen tidlig, og jeg aner ikke hvilket tull jeg har klart å skrive på 7 sider. Om det blir en B eller en E har jeg virkelig ikke peiling på! Får bare vente i spenning på resultatet..
Bartemannen Skrevet 17. desember 2013 #3371 Skrevet 17. desember 2013 Har eksamen i fysikk i morgen. Er dårlig forbredt og har mest lyst til å legge meg under dyna for å spise pepperkakedeig.. Hva studerer du ?
bambis Skrevet 17. desember 2013 #3372 Skrevet 17. desember 2013 Kunne ønske jeg var deg... Sikkert ikke så lenge til du er meg heller? Håper du også får juleferie snart, det er ganske deilig! Utrolig godt å ikke ha dårlig samvittighet uansett hva jeg gjør...
missdior Skrevet 17. desember 2013 #3373 Skrevet 17. desember 2013 Måtte bare innom her og gi alle som enda sliter med hjemmeeksamen og lesing til eksamen en styrkende cyber-klem!! Jeg satt oppe til 05 nesten, og stod opp igjen klokken 07 for å gjøre ferdig eksamen. Fristen var 14, og jeg måtte på jobb 12. Klarte det mot alle odds! Klarer jeg, så klarer dere! Snaaaart ferdig nå 1
FruHudson Skrevet 18. desember 2013 #3374 Skrevet 18. desember 2013 Siste eksamen klokka 09:00! Kan ikke en dritt, men ferie blir det uansett :D
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3375 Skrevet 18. desember 2013 Da var det eksamen om en times tid da Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3376 Skrevet 18. desember 2013 Siste eksamen klokka 09:00! Kan ikke en dritt, men ferie blir det uansett :D Hahah, tenker som deg Fru Hudson! Jula kommer nå uansett Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
Fandenivoldsk Skrevet 18. desember 2013 #3377 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Hadde muntlig i Japansk i dag og holdt på å spy av nervøsitet. Hjalp ikke at jeg havnet på spontanfylla i går heller, ååh Tokyo og dine billige drinker.. Da vi var ferdig sa læreren "jouzu desu ne!" (= bra) men jeg bare.. nei, jeg suger jo?? Haha. Herregud som jeg gruer meg til i morgen, da får jeg vite om jeg har stått på eksamen eller ikke. Frister ikke å måtte ta hele A-nivået igjen, selv om jeg hører grusomme ting om nivå B. Jeg vil jo avansere og bli bedre! Jaja, ut for å spise med klassen nå. Trenger et par fridager nå, for gudene skal vite at jeg ikke kan legge vekk puggingen i juleferien.. Endret 18. desember 2013 av Fnisu
Gjest vaskosi Skrevet 18. desember 2013 #3378 Skrevet 18. desember 2013 SISTE DAG MED EKSAMENSØVING!!!!!!!!!
Gjest Ciegus Skrevet 18. desember 2013 #3379 Skrevet 18. desember 2013 SISTE DAG MED EKSAMENSØVING!!!!!!!!! Her også! Mest sannsynlig siste dag med eksamensøving noen sinne (med mindre jeg skal videreutdanne meg en gang). Motiverende! :D
Gjest vaskosi Skrevet 18. desember 2013 #3380 Skrevet 18. desember 2013 Her også! Mest sannsynlig siste dag med eksamensøving noen sinne (med mindre jeg skal videreutdanne meg en gang). Motiverende! :D Det er så latterlig deilig følelse!! Ikke min siste dag med eksamensøving noensinne da, men det spiller ingen rolle akkurat nå! Har vært oppe siden klokken halv ni og har fremdeles ikke satt i gang med lesing.. Er uansett ikke så fan av heavy lesing dagen før eksamen. Men må nok repetere et par ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå