Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååh, gratulerer til dere som har juleferie!

Jeg sitter med 40 sider med notater som jeg bør lære meg til onsdag (definisjoner, store sammenhenger, teorier, årstall og andre tall). Jeg HATER å pugge på denne måten, og aner ikke hvordan jeg skal få det inn i hodet. Det er så ubeskrivelig kjedelig! Jeg kan jo de store linjene, men meningen er at jeg skal skrive en større artikkel på eksamen, så jeg må jo kunne detaljene for å klare å skrive en hel artikkel...

Neida, er ikke litt misunnelig på dere som har ferie nå straks!

Nå ble jeg deprimert, for jeg sitter her med 100 sider jeg må lære meg til onsdag.... :grine:

Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, jeg har ingen flere eksamener i år. Men pga. omstendigheter jeg er lei av nå må jeg ta dem over jul. Så, ingen ferie på meg i år! Eksamenslesing til neste semester begynner, og ja... neste semester. Hurra! :sarkasme:

:sukk: Ja, skulle vel være en god student etter nyttår uansett... Litt julefri skal jeg ha. Tre, god mat, sprakende ovn, julegaver og myke dyr.

Endret av FrøkenBaker
Skrevet

Sukk. Siste eksamen i morgen, jeg har kommet for sent i gang, pensum er stort og uoversiktlig, jeg er drittlei og sliten og vil ha karakteren med en gang :P Det søte studentliv altså!

Skrevet

Jeg er så lat, føler ikke jeg har lært noe som helst i dag. Slapper helt av, kanskje det er slik når man har jobbet jevnt med pensum? Føler meg unormalt rolig!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg er så lat, føler ikke jeg har lært noe som helst i dag. Slapper helt av, kanskje det er slik når man har jobbet jevnt med pensum? Føler meg unormalt rolig!

Det er et ukjent fenomen for meg. Men jeg regner med at dette er et godt tegn, det påpeker bare at du har full kontroll og at pensumet sitter. du har ikke lært noe i dag fordi du kan det fra før. :)

Skrevet

Livet er så dritt akkurat nå.

Eksamen i morgen, 30 stp, samtidig som min kjære pappa skal opereres. Ikke har jeg jobbet så veldig bra dette semesteret heller så det hadde gjort seg med full konsentrasjon og en god dose flaks.

Skrevet

Livet er så dritt akkurat nå.

Eksamen i morgen, 30 stp, samtidig som min kjære pappa skal opereres. Ikke har jeg jobbet så veldig bra dette semesteret heller så det hadde gjort seg med full konsentrasjon og en god dose flaks.

:hug:

Anonymous poster hash: 1b4dc...943

Skrevet

Jeg er lat og har nesten ikke lært noe som helst i dag. Ikke kan jeg "alt" heller. Så på den ene siden er jeg rolig (=lat), men på den andre siden hysterisk. Flott!

Anonymous poster hash: 409c6...048

Skrevet

Haha, jeg har i allefall ikke gjort noenting i dag :fnise: Fått temaene jeg skal kunne til eksamen, i går skrev jeg notater til dem, og i dag leste jeg dem høyt for meg selv. Sånn ca 10 ark. Sliten nå!! Haha. :sarkasme: Eksamen på fredag, har alle juleferie før meg? :grine:

Skrevet

På tirsdag. Jeg har faktisk gjort en del i dag, ihvertfall 6 effektive timer, om ikke litt mer. Tipper jeg blir sittende i tre til før jeg tar kvelden. Så, skal jeg repetere, repetere, repetere i morgen. Tør ikke å ikke gjøre noe dagen før eksamen, haha.

Hva med deg? Når har du eksamen?

Lykke til med eksamen imorgen da :)

Skrevet

Nå ble jeg deprimert, for jeg sitter her med 100 sider jeg må lære meg til onsdag.... :grine:

Uffda. Hvordan er planen din, hvordan skal du lære det?

Har dessverre bare til kl 15 å lese i morgen og onsdag, så er litt stressa! Skulle ønske jeg hadde fotografisk hukommelse! :P

Skrevet

Uffda. Hvordan er planen din, hvordan skal du lære det?

Har dessverre bare til kl 15 å lese i morgen og onsdag, så er litt stressa! Skulle ønske jeg hadde fotografisk hukommelse! :P

Tja, si det! Haha, har heldigvis litt fotografisk hukommelse, husker ikke alt jeg ser, men husker ting på en "fotografisk" måte, om du skjønner?

Jeg får vel bare lese, og pugge masse.. også kan jeg en del fra før, er ikke noe realfag, eller veldig puggefag, er mye som man kan tenke seg til med litt logikk! Heldigvis..

Skrevet

SKYT MEG, vil ikke mer :daane:

• Liker 1
Skrevet

Samme her! Hjemmeeksamen i psyokologi og sosiologi er ikke noe gøy. GLEDER meg til å levere den inn i morgen!

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Her sitter jeg med hjemmeeksamen som skal inn i morgen, og alt jeg har klart å tvinge frem er et par sider med vrøvl! Uff, jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme igjennom dette. Oppgaven vil jo ingen ende ta! Jeg er savner å ha skoleeksamen, der jeg kan spy ut alt jeg har pugget, her blir jeg nødt til å reflektere, tenke og knytte sammenhenger mellom teori og empiri som jeg ikke kan :(

Edit: Glemte å legge til at den skal inn om under 22 timer, død og forderevlese :grine:

Endret av Vinglepetra
Skrevet (endret)

SAMME HER! Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, jeg sitter bare her på rumpa og venter på at dagene skal gå. Har en muntlig eksamen på fredag hvor jeg føler at det ikke er noe mer å gjøre! Jeg har fått temaene av lærer, har skrevet notater til dem og så lest dem høyt for meg selv. Dette faget er på et høyere nivå, så jeg antar at jeg må kunne litt ekstra, men likevel føler jeg ikke at det er mer å gjøre.. Er ikke akkurat hjernekirurgi heller. Har gått gjennom temaene tre ganger, og det er det... Holder på å gå fra forstanden, føler jeg burde gjort mer men jeg vet ikke hva :vetikke: Skal møte læreren i dag, så får vi se. JEG VIL HA FERIE NÅÅ! :grine:

Endret av vaskosi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...