Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Takk. :) Har du tatt økonomi?

Anonymous poster hash: be733...d5d

Jeg er ;)

Endret av Mynona
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er regnskapsfører ;)

:tommelsmil:

Anonymous poster hash: be733...d5d

Skrevet

Steike du er flink da! Jeg har sikkert lest 4 timer til sammen i dag, ikke særlig effektivt. Har eksamen onsdag :)

Flink og flink! Jeg kaller det skippertak, haha :fnise:

Skrevet

Eksamen i morgen. Føler ikke jeg kan noe, tror det er helt tomt i hodet. Eller, jeg føler jo at jeg kan litt, men ikke utfyllende nok til å skrive lange oppgaver som svar til et kort spørsmål :(

Kunne ønske det var lettere å konsentrere seg. Tror jeg var flinkere til å huske det jeg leste før, nå forsvinner informasjonen før den får festet seg i hodet...

Krysser fingrene for lette spørsmål i morgen!!!

Og så er det JULEFERIE :) :)

• Liker 1
Skrevet

Eksamen i morgen. Føler ikke jeg kan noe, tror det er helt tomt i hodet. Eller, jeg føler jo at jeg kan litt, men ikke utfyllende nok til å skrive lange oppgaver som svar til et kort spørsmål :(

Kunne ønske det var lettere å konsentrere seg. Tror jeg var flinkere til å huske det jeg leste før, nå forsvinner informasjonen før den får festet seg i hodet...

Krysser fingrene for lette spørsmål i morgen!!!

Og så er det JULEFERIE :) :)

Masse lykke til!! :)

Gleder meg også til juleferie :tree::nissevink::nissegutt::gave::tre:

Skrevet

Masse lykke til!! :)

Gleder meg også til juleferie :tree::nissevink::nissegutt::gave::tre:

Nå synes jeg vi fortjener juleferie begge to. Det har vært en laaang høst! :tree:

Hurra for at det er et halvt år til neste gang det er eksamener :)

Skrevet

Flere som har eksamen i morgen :) det er godt å tenke på at jeg ikke er alene! Nå vil jeg egentlig bare komme meg igjennom dette og håpe at jeg kan svare litt på alle spørsmål. Om jeg får de "riktige" oppgavene kan dette gå superglatt, men det er vel skjelden dette skjer, å få oppgaver kun om det man kan :P Synes også det er kjipt å ha eksamen på bursdagen sin, igjen...

JULEFERIE om 16 timer :D

Skrevet

Flere som har eksamen i morgen :) det er godt å tenke på at jeg ikke er alene! Nå vil jeg egentlig bare komme meg igjennom dette og håpe at jeg kan svare litt på alle spørsmål. Om jeg får de "riktige" oppgavene kan dette gå superglatt, men det er vel skjelden dette skjer, å få oppgaver kun om det man kan :P Synes også det er kjipt å ha eksamen på bursdagen sin, igjen...

Gratulerer med dagen og lykke til i morgen! Kommer nok til å gå bra!:)

Anonymous poster hash: 519e4...ebf

Skrevet

Gratulerer med dagen i morgen :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Gratulerer med dagen :) Lykke til i morgen!

Skrevet

Tusen hjertelig takk folkens :) Skal virkelig feires i morgenkveld, eller, litt iallefall da jeg skal på jobb på tirsdag :P:vin::ol:

Skrevet

BLÆH! Skippertaksdronninga er tilstede! :fnise: Fem sider igjen nå, så er jeg ferdig. Synd det kommer til å ta hele natta, men etter 14.00 i morgen er det ferie fra uni iallefall!

Skrevet

LEVERT!!! :) Fy søren det var godt å bli ferdig. Fikk utsatt frist og 2 dager ekstra, men like forbanna så sitter man til i siste liten. Men nå er jeg ferdig, fornøyd og har juleferie! :tree:

Lykke til dere som fortsatt har eksamen :)

Skrevet

Ååh, gratulerer til dere som har juleferie!

Jeg sitter med 40 sider med notater som jeg bør lære meg til onsdag (definisjoner, store sammenhenger, teorier, årstall og andre tall). Jeg HATER å pugge på denne måten, og aner ikke hvordan jeg skal få det inn i hodet. Det er så ubeskrivelig kjedelig! Jeg kan jo de store linjene, men meningen er at jeg skal skrive en større artikkel på eksamen, så jeg må jo kunne detaljene for å klare å skrive en hel artikkel...

Neida, er ikke litt misunnelig på dere som har ferie nå straks!

Skrevet

Jeg vil ha karakterene nå! holder på å dø av nervøsitet! Hvis jeg stryker på denne kan jeg like gjerne slutte. Jeg kommer aldri til å gjøre det bedre enn jeg gjorde det nå. Jeg hadde maks flaks med oppgaven og synes jeg gjorde det bra, men kan være jeg misforsto totalt. Å, bare en E gjør meg lykkelig!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

hvert eneste semester så har jeg ambisjoner om å gjøre det bra, være strukturert og lese jevnt og trutt hele veien. Men hver eneste gang ender jeg opp med å ta store skippertak mot slutten og miste all motivasjon frem mot eksamen! Uff, jeg burde egentlig gjøre mer fornuftige ting nå, enn å klage på KG :sjenert:

Skrevet

Samme her, gjør alt annet enn å lese...

Skrevet

Forbannet være Gauss, Green og Stoke!!

Anonymous poster hash: 8f084...131

• Liker 1
Skrevet

Våkna 12:30 i dag... planen var kl 10 :fnise: Jaja, får bli en sein kveld med lesing da.

Skrevet

hvert eneste semester så har jeg ambisjoner om å gjøre det bra, være strukturert og lese jevnt og trutt hele veien. Men hver eneste gang ender jeg opp med å ta store skippertak mot slutten og miste all motivasjon frem mot eksamen! Uff, jeg burde egentlig gjøre mer fornuftige ting nå, enn å klage på KG :sjenert:

Story of my life..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...