Gjest Vinglepetra Skrevet 15. desember 2013 #3301 Skrevet 15. desember 2013 Ble nesten litt glad for at flere sliter med dårligere hukommelse. Jeg er ikke den eneste! Føler også at den blir dårligere og dårligere, og det er enda en stund til jeg er ferdig utdannet. Ellers benytter jeg anledningen til å lufte litt frustrasjon. Jeg har nå overstått to av 3 eksamener, begge var så dårlige at jeg håper på at jeg står En gjenstår neste uke, og jeg har ikke fått lest gjennom hele pensum en gang. Har heller ikke peiling på det praktiske rundt eksamen, da det er første gangen jeg har hjemme eksamen aner virkelig ikke hva jeg går til.
Inspirato Skrevet 15. desember 2013 #3302 Skrevet 15. desember 2013 Motivasjon, hvor er du? Har eksamen på onsdag, og jeg gidder ikke å lese. Herregud.
Mynona Skrevet 15. desember 2013 #3303 Skrevet 15. desember 2013 Åh, jeg er ikke alene! Det var jo nesten litt bra. Lurer på om hukommelsen kommer tilbake når studiene er ferdig jeg... Et semester for et par år siden var hukommelsen så dårlig at vennene mine ble irritert. For jeg husket rett og slett ikke hva vi hadde snakket om for et par timer siden... Den er ikke så ille nå, men det er sånn at det føles litt som jeg har blackout enkelte ganger.
drue Skrevet 15. desember 2013 #3304 Skrevet 15. desember 2013 = hodet mitt nå Hvordan går det med dere andre?
Inspirato Skrevet 15. desember 2013 #3305 Skrevet 15. desember 2013 = hodet mitt nå Hvordan går det med dere andre? Ikke særlig bra, føler ikke jeg har gjort noe som helst i dag. Når har du eksamen?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3306 Skrevet 15. desember 2013 Da er nøyaktig 100 sider med notater skrevet, og må skrives ut i morgen..... På tide med en ny studieteknikk? Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3307 Skrevet 15. desember 2013 Hva gjør dere dagen før eksamen? Hørt det ikke er så lurt å stresse med lesingen dagen før... Anonymous poster hash: 157d7...0a5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3308 Skrevet 15. desember 2013 = hodet mitt nå Hvordan går det med dere andre? Klart 37 nye candy crush nivåer............................. Anonymous poster hash: 4e7ac...8d8 4
Mynona Skrevet 15. desember 2013 #3309 Skrevet 15. desember 2013 Hva gjør dere dagen før eksamen? Hørt det ikke er så lurt å stresse med lesingen dagen før... Anonymous poster hash: 157d7...0a5 Jeg pleier å dra til frisøren eller vokse legger eller sånne ting. Noe heeeelt annet enn eksamenslesing. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3310 Skrevet 15. desember 2013 Æsj altså, har eksamen i morgen i bedriftsøkonomi/regnskap, og har lest i hele dag. Men hele hodet mitt er som et eneste stort surr, og jeg er mer forvirret nå en første gang jeg åpnet pensumboka tror jeg. Alt av tall og begreper og formler og kontoer og resultater og balanser er bare en eneste stor grøt. Jeg kommer til å få helt angst og skrivesperre når jeg mottar oppgavene i morgen, kommer bare til å sitte der med gråten i halsen... Anonymous poster hash: be733...d5d 1
Ananas. Skrevet 15. desember 2013 #3311 Skrevet 15. desember 2013 Da er nøyaktig 100 sider med notater skrevet, og må skrives ut i morgen..... På tide med en ny studieteknikk? Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1 Antageligvis! Jeg er også en sånn som gjerne skriver en "roman" med notater, men hvis jeg bruker tankekart så holder det gjerne med noen få ark.. Lager gjerne ett til hvert "store" tema. Kan jo være verdt å prøve, hvis du ikke har prøvd allerede:)
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. desember 2013 #3312 Skrevet 15. desember 2013 Uff, jeg gleder meg til midten av neste uke, da er jeg ferdig. Akkurat nå er det helt grusomt, å som jeg lengter etter ferie *dagdrømmer*
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3313 Skrevet 15. desember 2013 Frist for å levere eksamen er om 1 døgn, 1 time og 40 min. Jeg har knapt begynt, og det er 10 sider! Motivasjon og konsentrasjon, hvor er du?? Anonymous poster hash: 997db...95e
drue Skrevet 15. desember 2013 #3314 Skrevet 15. desember 2013 Ikke særlig bra, føler ikke jeg har gjort noe som helst i dag. Når har du eksamen? På tirsdag. Jeg har faktisk gjort en del i dag, ihvertfall 6 effektive timer, om ikke litt mer. Tipper jeg blir sittende i tre til før jeg tar kvelden. Så, skal jeg repetere, repetere, repetere i morgen. Tør ikke å ikke gjøre noe dagen før eksamen, haha. Hva med deg? Når har du eksamen?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3315 Skrevet 15. desember 2013 Æsj altså, har eksamen i morgen i bedriftsøkonomi/regnskap, og har lest i hele dag. Men hele hodet mitt er som et eneste stort surr, og jeg er mer forvirret nå en første gang jeg åpnet pensumboka tror jeg. Alt av tall og begreper og formler og kontoer og resultater og balanser er bare en eneste stor grøt. Jeg kommer til å få helt angst og skrivesperre når jeg mottar oppgavene i morgen, kommer bare til å sitte der med gråten i halsen... Anonymous poster hash: be733...d5d Da er vi to i samme båt (og kanskje samme lokale...) MEN ETTER DETTE ER DET FERIE. JESUS CHRIST. Er bare så innmari lei av faste kostnader og avanse og balanse og TK og DG og NPO og faen meg alt... Anonymous poster hash: 77acd...7ca
drue Skrevet 15. desember 2013 #3316 Skrevet 15. desember 2013 Klart 37 nye candy crush nivåer............................. Anonymous poster hash: 4e7ac...8d8 Haha! Procrastination på sitt beste
Mynona Skrevet 15. desember 2013 #3317 Skrevet 15. desember 2013 Æsj altså, har eksamen i morgen i bedriftsøkonomi/regnskap, og har lest i hele dag. Men hele hodet mitt er som et eneste stort surr, og jeg er mer forvirret nå en første gang jeg åpnet pensumboka tror jeg. Alt av tall og begreper og formler og kontoer og resultater og balanser er bare en eneste stor grøt. Jeg kommer til å få helt angst og skrivesperre når jeg mottar oppgavene i morgen, kommer bare til å sitte der med gråten i halsen... Anonymous poster hash: be733...d5d Huskeregel: Alle konti som begynner på tallene under har sn plass på den siden de står under som hovedregel. De har sluttet å undervise med T-konto, noe jeg synes er underlig, for den er veldig logisk. Så håper jeg du ikke ble mer forvirret nå da (8000-kontoen er altså delt - der er 80xx konto på Kredit og 81xx på Debet) 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3318 Skrevet 15. desember 2013 Da er vi to i samme båt (og kanskje samme lokale...) MEN ETTER DETTE ER DET FERIE. JESUS CHRIST. Er bare så innmari lei av faste kostnader og avanse og balanse og TK og DG og NPO og faen meg alt... Anonymous poster hash: 77acd...7ca Store sjanser for det ja! Jeg holder på å pugge alle formlene i dekningsbidragsmodellen, men det er bortimot det eneste jeg har styr på, hehe. Jeg kommer til å få hjernekrampe når hovedboken skal føres, jeg har det med å gjøre alt ekstremt komplisert og vanskelig og rote det til for meg selv... Lykke til. Anonymous poster hash: be733...d5d
Inspirato Skrevet 15. desember 2013 #3319 Skrevet 15. desember 2013 På tirsdag. Jeg har faktisk gjort en del i dag, ihvertfall 6 effektive timer, om ikke litt mer. Tipper jeg blir sittende i tre til før jeg tar kvelden. Så, skal jeg repetere, repetere, repetere i morgen. Tør ikke å ikke gjøre noe dagen før eksamen, haha. Hva med deg? Når har du eksamen? Steike du er flink da! Jeg har sikkert lest 4 timer til sammen i dag, ikke særlig effektivt. Har eksamen onsdag
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3320 Skrevet 15. desember 2013 Huskeregel: Alle konti som begynner på tallene under har sn plass på den siden de står under som hovedregel. *snip* De har sluttet å undervise med T-konto, noe jeg synes er underlig, for den er veldig logisk. Så håper jeg du ikke ble mer forvirret nå da (8000-kontoen er altså delt - der er 80xx konto på Kredit og 81xx på Debet) Takk. Har du tatt økonomi? Anonymous poster hash: be733...d5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå