drue Skrevet 13. desember 2013 #3261 Skrevet 13. desember 2013 Ok... Skal bare høre én sang til, så skal jeg begynne å lese 2
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3262 Skrevet 13. desember 2013 Eksamen om et par timer.. Enormt pensum, føler jeg ikke har fått repetert nok og at det bare blir overfladisk. I tillegg ligger jeg på underskudd mtp søvn, så det ligger en mild hodepine og ruger i bakhodet.. Æsj! Håper dette går bra, alle andre rundt meg får toppkarakterer i hytt og pine, hater skuffelsen av å gjøre det dårlig. Og tanken på å drite seg ut foran eksaminator og sensor er bare helt grusom. Hvis jeg f.eks ikke klarer å svare. Får prøve å tenke positivt. Lykke til til alle som skal lese/ha eksamen i dag!
Pearl2.0 Skrevet 13. desember 2013 #3263 Skrevet 13. desember 2013 Det er verre med de som starter å gjespe. Ett gjesp setter i gang en hel bølge med gjesping som aldri ender. Samme gjelder forøvrig nysing, og dogåing også. Haha, jaa! Dogåingseffekten slo inn hos oss i hvert fall, jeg måtte hive meg på
drue Skrevet 13. desember 2013 #3264 Skrevet 13. desember 2013 Eksamen om et par timer.. Enormt pensum, føler jeg ikke har fått repetert nok og at det bare blir overfladisk. I tillegg ligger jeg på underskudd mtp søvn, så det ligger en mild hodepine og ruger i bakhodet.. Æsj! Håper dette går bra, alle andre rundt meg får toppkarakterer i hytt og pine, hater skuffelsen av å gjøre det dårlig. Og tanken på å drite seg ut foran eksaminator og sensor er bare helt grusom. Hvis jeg f.eks ikke klarer å svare. Får prøve å tenke positivt. Lykke til til alle som skal lese/ha eksamen i dag! Lykke til, det går sikkert bra
Botch Skrevet 13. desember 2013 #3265 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Er ferdig med eksamen (er ikke stolt av resultatene) og reiser til hjemstedet mitt neste uke. Kommer sikkert til å grue meg til det siste semesteret nå, i stedet for å slappe av i løpet av juleferien. Nervøs for å mislykkes, og jeg aner forstatt ikke hva jeg skal gjøre om/når jeg blir ferdig med studiet. Endret 13. desember 2013 av Botch
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3266 Skrevet 13. desember 2013 Lykke til, det går sikkert bra Tusen takk! Tror denne hjalp, gikk faktisk veldig bra
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3267 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Er ferdig med eksamen (er ikke stolt av resultatene) og reiser til hjemstedet mitt neste uke. Kommer sikkert til å grue meg til det siste semesteret nå, i stedet for å slappe av i løpet av juleferien. Nervøs for å mislykkes, og jeg aner forstatt ikke hva jeg skal gjøre om/når jeg blir ferdig med studiet. Prøv å tenke at du skal bruke juleferien på å lade opp til neste semester! Det er mange føler det samme, som ikke vet hva de skal gjøre. Du er ikke alene! Det positive er at du i alle fall går på et studie, og om du slutter eller ei så blir du en erfaring rikere enn om du ikke hadde gått der! Du kan jo ta noen av eksamenene dine opp til neste semester, bedre å gjøre det tidlig i studiet enn senere. Uansett så kommer det noe positivt ut av dette Endret 13. desember 2013 av vaskosi
drue Skrevet 13. desember 2013 #3268 Skrevet 13. desember 2013 Tusen takk! Tror denne hjalp, gikk faktisk veldig bra Så bra!! Håper min på tirsdag går like bra!
missdior Skrevet 13. desember 2013 #3269 Skrevet 13. desember 2013 BAH! Sliter sånn med siste hjemmeeksamen! Kravet er på 18 sider, jeg har fått knødd ned nesten 9 sider nå...... Det tar på! Jobb HELE helgen, og eksamen skal inn på mandag klokka 14.00... Blir våkennatt i natt, og i morgen...
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3270 Skrevet 13. desember 2013 Så bra!! Håper min på tirsdag går like bra! Skal sende positive tanker til deg på tirsdag! Håper de har like gode magiske krefer som dine 1
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3271 Skrevet 13. desember 2013 BAH! Sliter sånn med siste hjemmeeksamen! Kravet er på 18 sider, jeg har fått knødd ned nesten 9 sider nå...... Det tar på! Jobb HELE helgen, og eksamen skal inn på mandag klokka 14.00... Blir våkennatt i natt, og i morgen... Halvveis! Og snart er du over halvveis, da er du nesten ferdig! Ferie etter denne forhåpentligvis, kanskje det hjelper litt på motivasjonen?
missdior Skrevet 13. desember 2013 #3272 Skrevet 13. desember 2013 Halvveis! Og snart er du over halvveis, da er du nesten ferdig! Ferie etter denne forhåpentligvis, kanskje det hjelper litt på motivasjonen? Joda, har nok stoff, så det går nok radig når jeg bare får kommet skikkelig i gang! Vel, motivasjonen min nå er at når jeg er ferdig med denne eksamenen kan jeg iallefall slippe å tenke onde tanker på jobb! Har ikke fri nå før 24.desember klokka 13.01, så jeg stålsetter meg for 11 dager uten fri. Oh looord. Har iallefall ikke eksamen da!
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #3273 Skrevet 13. desember 2013 Joda, har nok stoff, så det går nok radig når jeg bare får kommet skikkelig i gang! Vel, motivasjonen min nå er at når jeg er ferdig med denne eksamenen kan jeg iallefall slippe å tenke onde tanker på jobb! Har ikke fri nå før 24.desember klokka 13.01, så jeg stålsetter meg for 11 dager uten fri. Oh looord. Har iallefall ikke eksamen da! Du er flink som klarer å kombinere begge deler! Det er ikke mange dagene igjen til julaften nå! Faktisk kun 10 dager til i morgen!! Det er litt sykt å tenke på Hvis jeg vet jeg skal sitte lenge og intensivt i en periode kjøper jeg inn ALT jeg har lyst på, det hjelper i alle fall meg ganske mye.. Lykke til, hold ut i bare noen få dager til
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3274 Skrevet 14. desember 2013 Har sittet med hodet i boka og lest i flere dager. Men når jeg tenker etter, så husker jeg ingenting og attpåtil har jeg ikke fått sove i natt. Har vært våken snart et døgn, er kjempesliten og orker ikke tenke. Klarer ikke tenke heller, fordi jeg er så trøtt. Eksamen er om 3,5 timer. Nå er jeg bare deppa.. Anonymous poster hash: e3eac...fd7
Chien Skrevet 14. desember 2013 #3275 Skrevet 14. desember 2013 Er det bare meg eller er ventetiden på eksamensresultatet eeeeekstremt lang?
noisy Skrevet 14. desember 2013 #3276 Skrevet 14. desember 2013 Er det bare meg eller er ventetiden på eksamensresultatet eeeeekstremt lang? Huff, ja... Jeg har en stygg tendens til å begynne med mine daglige (who am I kidding, 3-4 ganger dagen) studentweb-sjekker en liten uke etter eksamen - selv om sensuren aldri har kommet før fristen (dvs. tre uker etter eksamen) tidligere. Det KAN jo være at sensuren går raskere denne gangen, ikke sant?! 3
Wolfmoon Skrevet 14. desember 2013 #3277 Skrevet 14. desember 2013 Det forundrer meg at studentweb ikke krasjer i perioden etter eksamen, for det kan da ikke bare være meg som sjekker den et par-tre ganger om dagen?
elise00 Skrevet 14. desember 2013 #3278 Skrevet 14. desember 2013 Er det andre her som blir utrolig slitne etter eksamen? Etter forrige eksamen gikk jeg rett og la meg og sov i tre timer, var helt ødelagt, jeg skalv og alt snurret rundt. Er redd jeg kommer til å gå på en smell når jeg er ferdig med siste eksamen til uken, og så rett over i julestresset. Ser alltid for meg at når jeg er ferdig med eksamen skal jeg gjøre ditt og datt og ha tid til alt, men det blir aldri sånn
Gjest Ciegus Skrevet 14. desember 2013 #3279 Skrevet 14. desember 2013 Det forundrer meg at studentweb ikke krasjer i perioden etter eksamen, for det kan da ikke bare være meg som sjekker den et par-tre ganger om dagen? Jeg gjorde det da jeg var fersk student, men nå som jeg går femte året er jeg ikke lik spent lenger. Så nå sjekker jeg ikke før jeg får mail/sms fra universitetet.
Wolfmoon Skrevet 14. desember 2013 #3280 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Jeg kan ikke huske at jeg har fått mail om sensuren før, men fikk det på første eksamen i år (som forøvrig var ferdig før sensurfristen) så regner jeg kan ta det med to når jeg venter på nr. 2 Endret 14. desember 2013 av Wolfmoon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå