Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksamen på fredag, i anatomi, hygiene og mikrobiologi. Til tross for at jeg har jobbet mye ellers i året, føles det som skippertak nå. Er et veldig stort fag, med mye man må pugge. Pleier vanligvis å få 5-6 på tentamener/eksamener, men nå håper jeg bare at jeg består :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har eksamen på torsdag. Vi kan velge mellom å skrive en teoretisk drøftningsoppgave eller å drøfte et case. Jeg skal gjøre sistnevnte. Fordi jeg skal drøfte case og vi får ha med oss fire A4-sider med notater klarer jeg ikke å stresse meg opp. Andre i klassen leser og styrer noe fryktelig mens jeg bare fjaser. Istedenfor å lese bruker jeg f.eks. uhorvelig mye tid på å utveksle kattefilmer med en jeg i klassen er biltt veldig betatt av, og å glede meg til treningsdater med ham...

Anonymous poster hash: 214e5...5a6
Skrevet

Noen som har peiling på når sensur pleier å komme? Jeg hadde eksamen 2. og 6., og det sto tre uker, men får jeg da før eller etter julaften? Aner ikke hvordan dette er. Vil virkelig vite det så jeg kan slappe skikkelig av. Jeg er ganske sikker på at jeg bestod begge, men jeg har aldri tatt universitetseksamen før så det kan være jeg egentlig er mye dummere enn jeg tror.

Hvis du går inn på studentweb, og eksamens(opp)meldinger, så bruker det å stå sensurdato på enden der.

Vet ikke helt hva jeg skal sutre over. Kanskje det at... dette ikke går bra? At jeg ikke husker halvparten av det jeg skal? At jeg begynner å hate filosofene? At leiligheten er kald, hodet er vondt og jeg ikke gidder å vaske? :( Jeg liker ikke denne eksamensperioden.

Skrevet

Snart halvveis med hjemmeeksamen og G J E S P! Har fått skrevet ned noe, men hjelpes så ustrukturert jeg er.... Godt det enda er noen dager igjen ;)

Skrevet

Eksamen i morgen, hvorfor i helvete kommer alltid verdens dårligste føre dagen før jeg skal på eksamen? Fører til at jeg må stå opp 2 timer tidligere enn antatt. Fuck you moder jord. :(

• Liker 2
Skrevet

Vet at dette er en sutretråd, men endelig litt lønn for strevet - fikk toppkarakter på eksamen i dag :laugh::laugh: Endelig litt motivasjon til å holde ut de to siste!

• Liker 8
Skrevet

Nei, NÅ er jeg så lei av å lese til eksamener at den siste jeg har på mandag gidder jeg ikke forberede meg til. Hadde jo vært litt gøy å se hvilken karakter jeg fikk uten å lese.

...Ååh, for en dårlig plan.

Skrevet

Vet at dette er en sutretråd, men endelig litt lønn for strevet - fikk toppkarakter på eksamen i dag :laugh::laugh: Endelig litt motivasjon til å holde ut de to siste!

Gratulerer !! :)

Skrevet

Eksamen i biologi og kjemi på mandag, første gang vi får ha med oss egne notater(2 sider(begge sidene av arket)=4 sider per fag), og jeg er svært nervøs(allerede!!) for at oppgavene vil være helt annerledes enn jeg er vant til pga dette! Huttetu!

Skrevet

Eksamen på fredag, i anatomi, hygiene og mikrobiologi. Til tross for at jeg har jobbet mye ellers i året, føles det som skippertak nå. Er et veldig stort fag, med mye man må pugge. Pleier vanligvis å få 5-6 på tentamener/eksamener, men nå håper jeg bare at jeg består :(

Samme her, har også jobbet godt med faget i hele høst. Føles litt håpølst akkurat nå, men vi skal klare det! :D

Skrevet

Da har de kommet med en løsning for ny eksamen etter den de avlyste på fredag. Løsningen fungerer dårlig for meg og jeg har sendt en ganske krass mail hvor jeg ber om at de revurderer forslaget sitt for det er rett og slett for dårlig. Håper jeg får gjennomslag for det, hvis ikke må jeg vente helt til 15. januar før jeg får tatt eksamen..

Skrevet

Da har de kommet med en løsning for ny eksamen etter den de avlyste på fredag. Løsningen fungerer dårlig for meg og jeg har sendt en ganske krass mail hvor jeg ber om at de revurderer forslaget sitt for det er rett og slett for dårlig. Håper jeg får gjennomslag for det, hvis ikke må jeg vente helt til 15. januar før jeg får tatt eksamen..

Håper det løser seg for deg! Utrolig kjipt når sånt skjer :/

Skrevet

Superkvalm, håper jeg er bedre i morgen så det går an å gjennomføre. Sukk!

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Hurra.

Jeg skrev tidligere om at jeg skulle stryke en eksamen med vilje fordi jeg var fullstendig overbevist om at jeg kom til å stryke i faget. Skrev jo DEN dårlige oppgaven, en som de andre hadde brukt ukesvis på og jeg starta på i siste liten som vanlig...

I tillegg fikk jeg D (dårligste karakter) på midtsemesterseksamen.

Jeg leverte så godt som blankt (skrev noe svada for å få tida til å gå) og turte ikke se professoren i øynene engang da hun ga meg karakteren.

Jeg har ALDRI vært så forbanna for å få en B i hele mitt liv. B???? Really???? Jeg var komplett overbevist om at jeg skulle stryke, ville ikke la kjæresten min lese over engang. Copy-pasta og slang inn noen kilder mens jeg var på randen til å grine, og så får jeg B.

Moralen er: Ikke stol på din egen udugelighet, prøv uansett! Lær av min feil :(

ÅÅÅÅH, ENN AT JEG SUTRER OVER EN B!!!! (nå stryker jeg jo i faget uansett siden jeg strøk på eksamen).

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Kvalm, eksamen, umotivert. Dog etter denne har jeg hvertfall ferie :)

Skrevet

Oppe klokka fem i dag også. Siste nødskrik med lesing før eksamen klokka ni :( føler meg ikke noe særlig forberedt. Jaja, får trøste meg med at faget går til våren også, så jeg kan alltids prøve igjen da. En uke til juleferie!

Hold ut alle sammen, dere er flinke!

Skrevet

Går inn i et meget intenst døgn. Eksamen i er kontefag i dag og eksamen igjen i morgen. Skulle trodd at siden jeg bre var syk til forrige gang jeg skulle ha denne eksamenen, ville det bli enkelt å repitere. Men dette er det verste faget jeg har vært borti, og jeg gruer meg noe vanvittig. Føler meg nesten syk i dag også. Men nå skal jeg gjennomføre!!

Eksamenen jeg har i morgen har jeg bare gått gjennom boka en gang.. Har heldigvis skrevet notater, så intens pugging i kveld skal nok redde meg i morgen. Men det føles som et helvete!:-(

Har countdown til juleferie, jeg skal tross alt klare å motivere meg til å bestå begge disse eksamene!

Og aldri om jeg skal konte igjen.. (Håper jeg.)

Anonymous poster hash: 1dea6...3a8

Skrevet

Huff. Er på skolen nå og etter kjøreturen jeg nettopp har hatt er eksamen bare flisespikkeri altså! Første delen av veien er veien våt, men ikke glatt, dog det er så intens tåke at jeg ikke ser en dritt. Har ikke tåkelys på bilen og så ikke svingene før jeg nærmest var i grøfta. Etter å ha passert første tettsted letter tåka, men det er det så kaldt at hele veien er fryst til is etter snøsmelting. Veldig morsomt å kjøre på, spesielt forbi der jeg kjørte ut. Neste del av veien var det blanding, altså både tykk tåke og isveier, holdt på å kjøre ut flere ganger i kombinasjon glatt vei og ikke se hvor man kjører. Heldigvis kjenner jeg veien godt. Siste del så var det tåke her og der, veiene SÅ greie ut men var i realitet glattere enn noe annet sted. Trodde et dekk holdt på å falle av e.l. siden bilen brått kunne gi rare svingninger men neida, var bare dekkene som mistet tak helt. Var så ille at om man kjørte over 40 (på en vei med sone 80) så kjørte man ut - noe han foran meg gjorde. Stakkars fyr, han så skremt ut men alt gikk jo bra siden farten var rett under 50. Tenker det er en annen enn meg i år som har lært at fartsgrensa har ikke en dritt å si, men føret har :P

Uansett, eksamen kan ikke overgå det der, så BRING IT ON!

Skrevet

Eksamen på fredag, våknet med ekstrem kvalme i dag. Perfekt!! :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...