lillsunshine Skrevet 9. desember 2013 #3161 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Herregud. De siste dagene: Har sittet på lesesalen i 10-12 timer for å bli ferdig med semesteroppgaven. I går satt jeg til jeg ble kastet ut fra lesesalen klokka 23.00, og fortsatte til klokka 04.00 hjemme. Da la jeg meg, og satte vekkerklokka på 09.30 for å rekke å lese korrektur før innleveringsfristen klokka 12.00. Ble vekt klokka 06.00 av at røykvarselen pep av dårlig batteri, ingen lyd som kan ignoreres, helt fryktlig høyt nivå på den. Gikk og skrudde ut batteriet. Må huske å kjøpe nytt i dag. Stod opp som planlagt. Leverte akkurat 8 minutt før tiden. Tror faktisk ikke oppgaven ble så ille, selv om jeg i går i ti-tiden hadde verdens verste følelse. Nå er FERIE! Første skikkelige ferie på 1 år. Jeg hadde kun 6 dager med ferie i sommer. Jeg gråter litt av glede. Lykke til til alle som enda ikke er ferdige. You can do it! Endret 9. desember 2013 av lillsunshine
Strixvaria Skrevet 9. desember 2013 #3162 Skrevet 9. desember 2013 Siste eksamen på torsdag - herregud. Gleder meg til å bli ferdig nå, de siste ukene har vært tøffe. Opp rundt 6 hver eneste morgen, og en kombo av eksamener og jobb hver eneste dag unntatt søndag (men med lang dag på søndag regardless, må jo lese da også!) tar på etter over 3 uker med sammenhengende program hver eneste dag.. Kjenner at jeg virkelig er på siste rest av energien min her nå. Noen som vet hvordan man klager på forhold rundt eksamensavvikling på UiO? Finner ikke konkret informasjon på nettsidene, men det kan hende at jeg er så sliten og lei nå at det har gått meg hus forbi.. Har mest lyst til å legge meg ned og grine. Nå skal jeg sove noen timer, før jeg må lese statistikk..
Gjest FlotteLotte Skrevet 9. desember 2013 #3163 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har fått så eksamenspanikk nå at jeg klarer ikke lese. Det har gått veldig bra med mine to andre eksamener, men dette er små fag jeg har jobbet jevnt med hele semesteret. Så har jeg en stooor eksamen nå på onsdag, har hatt 7 dager å lese på. Ingenting har skjedd. Ikke har jeg jobbet med faget tidligere i semesteret heller. Æsj, jeg tror jeg har gidd opp. Forferdelig følelse. Nederlag. Skuffelse. Hvis jeg stryker har jeg ikke bachelorgrad til våren. Har på en måte begynt å akseptere det nå. Trenger råd og trøst
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3164 Skrevet 9. desember 2013 Har eksamen i morgen, og har kun lest to av 12 kapittel. Og jeg klarer ikke åpne boka nå. Faen altså. Selve faget er jo egentlig kjempeinteressant, så jeg skjønner ikke hva som går av meg. Anonymous poster hash: be733...d5d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3165 Skrevet 9. desember 2013 Har muntlig eksamen i kjemi om en uke!! Kjenner jeg gruer meg, og føler jeg skal drite meg ut. Jeg syns EGENTLIG alt går greit, utenom andregradslikninger. Jeg har ikke jobbet noe særlig med det før (skal ta matte etter jul, så lærer det nok da), så det sier vel seg selv at jeg bør jobbe med det slik at jeg klarer å gjøre beregninger på eksamen! Vil jo ikke ha en dårlig karakter!!!! Men jeg kjenner motivasjonen daaaaaaler! Så mye jeg skal huske på, og jeg lar meg distrahere av den minste ting! Anonymous poster hash: 18b75...3a2
Wolfmoon Skrevet 9. desember 2013 #3166 Skrevet 9. desember 2013 Da har jeg fått et eksamensresultat, c på arabisk, så da kan jeg vel bare forberede meg på et semester til med det Lykke til med eksamen for dere som har noen igjen! 2
Mermaid Blues Skrevet 9. desember 2013 #3167 Skrevet 9. desember 2013 Jeg tror jeg slår noen ihjel med bøkene mine om jeg hører setningen: You are on a master now, this is what is requiered and expected of you at this level. Neida...joda... Haha ja det føles som om man blir kastet utfor et stup! Et veldig veldig veldig høyt stup!! Angående matinntaket mitt de siste dagene så er jeg om ikke veldig snart enten rund som en ball eller i fare for å ikke komme meg opp av stolen, minst! Men jeg hadde en salat idag! Det er ondskap å ha ting over juleferien spør du meg! Det er jo noe som må være hellig når man verken har høst-,jule-, vinter- eller påskeferie!! Jeg leverer 17 desember, og jeg har to presentasjoner en 11 desember og en 18 desember før jeg reiser hjem omsider. Jeg skal bli ferdig med denne helsikens oppgaven innen 15 desember. Det _må_bare_gå_! Huff, kjenner jeg gleder meg veldig til å starte på master nå har allerede fått alvorspraten om hvor tøft det skulle bli på honours-nivå, og jotakk, jeg skjønner hva de prata om MLitt (om jeg i det hele tatt kommer inn) blir sikkert kjeeeeempegøy Salaten din høres ut som en oase av sunnhet, jeg har ikke sett så mye som snurten av en grønnsak på flere dager Lever stort sett på en diett bestående av Cola light, Bounty og Doritos for tida. Det tar hele fem minutter å gå til butikken, og det er selvsagt alt for langt, så nå tømmer jeg skapet for alt av oppspart snop fra div meal deals i løpet av det siste året (mulig jeg overdriver litt, men man skal aldri la sannheten ødelegge en god historie) Stå på, det er ikke lenge igjen nå Dagens syt: lyset har gått på stua, og jeg får ikke til å skifte pære. For høyt under taket og jeg er for lav. Så nå sitter jeg her i tussmørket og synes synd på meg selv, innså plutselig at klokka er halv åtte og dette er min første pause siden jeg begynte kl 9 i morres. Jeg har 1200 ord igjen å skrive, og ca halvparten av det må være en fornuftig konklusjon og innledning, og jeg er ikke i nærheten av noe som ligner på å kunne konkludere med! Jeg tror case study'n jeg har brukt er litt langt utpå jordet, så jeg burde egentlig klemme inn en case til for sikkerhets skyld. Og når jeg dør skal jeg bruke etterlivet på å plage vettet av Platon. Han er teit. ...Og nå har jeg vondt i hodet også. FML. 1
Gjest Nikee Skrevet 9. desember 2013 #3168 Skrevet 9. desember 2013 Huff, kjenner jeg gleder meg veldig til å starte på master nå har allerede fått alvorspraten om hvor tøft det skulle bli på honours-nivå, og jotakk, jeg skjønner hva de prata om MLitt (om jeg i det hele tatt kommer inn) blir sikkert kjeeeeempegøy Salaten din høres ut som en oase av sunnhet, jeg har ikke sett så mye som snurten av en grønnsak på flere dager Lever stort sett på en diett bestående av Cola light, Bounty og Doritos for tida. Det tar hele fem minutter å gå til butikken, og det er selvsagt alt for langt, så nå tømmer jeg skapet for alt av oppspart snop fra div meal deals i løpet av det siste året (mulig jeg overdriver litt, men man skal aldri la sannheten ødelegge en god historie) Stå på, det er ikke lenge igjen nå Dagens syt: lyset har gått på stua, og jeg får ikke til å skifte pære. For høyt under taket og jeg er for lav. Så nå sitter jeg her i tussmørket og synes synd på meg selv, innså plutselig at klokka er halv åtte og dette er min første pause siden jeg begynte kl 9 i morres. Jeg har 1200 ord igjen å skrive, og ca halvparten av det må være en fornuftig konklusjon og innledning, og jeg er ikke i nærheten av noe som ligner på å kunne konkludere med! Jeg tror case study'n jeg har brukt er litt langt utpå jordet, så jeg burde egentlig klemme inn en case til for sikkerhets skyld. Og når jeg dør skal jeg bruke etterlivet på å plage vettet av Platon. Han er teit. ...Og nå har jeg vondt i hodet også. FML. Vel det var min første og siste salat! Jeg hadde tenkt å kjøpe samme idag siden den faktisk var god, inntil vi satt i lunsjen med en fra klassen min og hun fant en snegle i den Så jeg tror jeg går tilbake til min Redbull (jeg savner Buuuuuurn), snickers, vaffler (typiske vaffler de har her) og te! Haha jeg har mine dager hvor jeg sier til meg selv: HVA I ALLE DAGER TENKTE DU PÅ??? Stort sett går det greit det bare i de tyngste periodene jeg får helt hetta! Men jeg overlever, forhåpentligvis i år og Den problemstillingen kjenner jeg så utrolig godt til! Når man er knappe 160 cm så kan lyspærer være en vanskelig sak! Jeg satt en gang en hel kveld midt i desember og leste notatene mine ved hjelp av mobilen min inntil min eks (som er 180 cm høy) kunne skifte pære Om vi får lov til å plage teoretikere når vi er død så har jeg jammen en lang lang liste! Godt å vite at man har en plan for livet etter døden også Min sutring idag: Etter å ha prestert å sovne på notatene mine og ja sikle.....(jepp! ) på dem, bestemte jeg meg for å dra hjem for å sove i 20 min. Det gikk jo selvfølgelig ikke, jeg sov i 2 timer. Så den siste timen har jeg brukt på å google og youtube en melodi jeg hørte i Pride and Prejudice traileren som jeg absolutt må ha til min studymusic liste. Jeg fant den, men har til gjengjeld ikke gjort det jeg skulle gjøre i dag. Erklærer dette herved som den minst produktive dagen! Og imorgen må jeg få gjort masse! Jeg skal ha presentasjon onsdag kl 10 og jeg skal jo selvfølgelig gå på Hobbiten premiere om natten, så jeg må virkelig bli ferdig med alt jeg har på planen! Motivasjon anyone?
Amphitrite Skrevet 9. desember 2013 #3169 Skrevet 9. desember 2013 Vræææl. Har eksamen igjen på Onsdag i et fag jeg trodde jeg hadde oversikt over. Altså, jeg ligger an til å få A på mappeinnleveringen i faget, men når jeg så over eksamensoppgavene og oppgavene tilhørende boka på bokens nettsider, så ser jeg hvor lite jeg egentlig kan. Whatthefuck. Har mye jeg må sette meg inn i, spesielt hvis jeg skal få A på eksamen også (som var håpet mitt). SUKK OG STRESS
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #3170 Skrevet 9. desember 2013 Får tilbake siste oppgave i dag, hadde min første "Final" og jeg er så UTÅLMODIG! Jeg vil hjem til Norge nååååå
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3171 Skrevet 9. desember 2013 Får tilbake siste oppgave i dag, hadde min første "Final" og jeg er så UTÅLMODIG! Jeg vil hjem til Norge nååååå Whaaat? Var det ikke du som gledet deg så til å dra i høst? Trivdes du ikke? :/Anonymous poster hash: 1ee29...ff8
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #3172 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Whaaat? Var det ikke du som gledet deg så til å dra i høst? Trivdes du ikke? :/Anonymous poster hash: 1ee29...ff8 Joda, jeg stortrives Men juleferie i Norge er vanskelig å slå! Endret 9. desember 2013 av Emmanuelle
bambis Skrevet 9. desember 2013 #3173 Skrevet 9. desember 2013 I morgen er dagen. Føler ikke jeg kan noen ting. Håper så veeeeldig at jeg står (bestått/ikke bestått eksamen) for gidder ikke gjøre dette på nytt.... Enn at jeg går gjennom dette frivillig. Puh. Og på toppen av at jeg er sliten så legger VG ut en artikkel om hvor farlig det er med søvnmangel, gni det inn liksom... Jeg får gjøre mitt beste, så BØR det være bra nok
FrøkenBaker Skrevet 9. desember 2013 #3174 Skrevet 9. desember 2013 Har fått lest noe, men er redd det ikke fester seg nok. Informasjonen bare preller av på hjernen min. Kjenner også at jeg ikke er helt frisk, men vil ikke ha nok en utsatt eksamen å lese til over jula. Hvorfor kan jeg ikke få et slag i hodet og bli begavet med eidetisk minne eller noe? Har hørt på radio i over en time, spist alt for mange kaker, i juleånden selvfølgelig. Vil helst gjøre hva som helst annet enn å lese, men har ikke samvittighet til det heller. Så da sitter jeg her og ser på boka og venter på at det skal hoppe inn. Bare noen dager til.
Gjest vaskosi Skrevet 9. desember 2013 #3175 Skrevet 9. desember 2013 Synes alle her høres så flinke ut jeg, alle gjør det jo kjempebra! Dette har virkelig ikke vært mitt semester.. Håper det går bedre på de siste ER SÅ LEI AT JEG VIL SPY! Eksamen i morgen..........
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3176 Skrevet 9. desember 2013 Æsj muntlig eksamen i morgen som er veldig avgjørende for fremtiden! Gruer meg! Så mye som står på spill! Anonymous poster hash: 519e4...ebf 1
Gjest vaskosi Skrevet 9. desember 2013 #3177 Skrevet 9. desember 2013 Æsj muntlig eksamen i morgen som er veldig avgjørende for fremtiden! Gruer meg! Så mye som står på spill! Anonymous poster hash: 519e4...ebf Samme her..! Lykke til Dette fikser du!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3178 Skrevet 9. desember 2013 Samme her..! Lykke til Dette fikser du! Takk det samme! Det gjør du også! Anonymous poster hash: 519e4...ebf
drue Skrevet 10. desember 2013 #3179 Skrevet 10. desember 2013 Æsj muntlig eksamen i morgen som er veldig avgjørende for fremtiden! Gruer meg! Så mye som står på spill! Anonymous poster hash: 519e4...ebf Samme her, bare i neste uke, så har fortsatt litt tid på meg. Ønsker deg masse lykke til, dette nailer du!
frksølekopp Skrevet 10. desember 2013 #3180 Skrevet 10. desember 2013 Kl er 0355, eksamen om 5 timer... Søvn? Finns ikke... Blææ! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå