Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan fikk du den beskjeden?

Hvaa? Avlyst? Hvorfor?? Slikt kan de da ikke gjøre!!?

Fikk SMS, mail og det er lagt ut på Fronter.

Eksamensoppgaven har visstnok blitt eksponert på nettet i dag og de har jo selvsagt ikke laget en back-upoppgave!

Jeg er så utrolig frustrert og fortvilet. Jeg var helt sikker på at dette skulle være over i morgen, men nå må jeg igjennom det samme en gang til i januar..

Denne eksamen var todelt. En praktisk eksamen og en MC. MC går som vanlig for de som ønsker det. Jeg kommer til å ta den i morgen for da er jeg i hvert fall delvis ferdig.

Dette er til å bli gal av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det er virkelig kjedelig altså. Føler med deg, Naria.

Skrevet

Eksamen i morgen, og jeg gruer meg noe vilt, og hjernen vil ikke samarbeide!

Hvis noen har noen kjekke "tips" til å huske hvem som "samarbeida" og sto mot hverandre i språkhistoria på 1800-tallet, tas det i mot med takk :-)

Altså typisk Knudsen, Aasen, Wergeland, Welhave, Hielm, Munch og asbjørnsen og moe den derre kjedelige gjengen..

Gjest vaskosi
Skrevet

Ikke sant! Og når det de sier i forelesning ikke stemmer overens overhodet med hva som kommer på eksamen.. DET er noe dritt..

Vanskelig å motivere seg til å skrive oppgave i morgen. Har bare noen dager på meg før den skal leveres. Føler jeg aldri blir ferdig med dette semesteret!

(Merker det er veldig deilig med en slik sutretråd på KG :ler: )

Helt utrolig. I tillegg til at lærer såvidt går gjennom stoffet (i min situasjon) og så handler plutselig halve eksamen om det ene temaet. Greit nok at det dukker opp på eksamen og at du må kunne kompetansemålene, men du bør jo få kunne vist at du kan mer også? Herregud.

Stå påå!! Tenk at om bare noen dager er du over det! Jeg teller ned dager til juleferie, merker at dagene går utrolig fort. Det hjelper litt :) (Og samtidig ikke, føler timene jeg leser bare glipper fra meg...) Men bare til å huske at jo fortere du setter i gang, jo fortere blir du ferdig :)

Skrevet

Å hjelpes. Nå fikk jeg skikkelig vondt av deg Naria. Det er så utrolig kjipt at det skal gå ut over dere at de ikke klarer å holde eksamensoppgaven hemmelig :/

Skrevet

Knapt over en time siden det begynte å snø og det har allerede lagt seg flere cm. Hjelp!! I tillegg tror jeg loftsvinduet har blitt slått åpent av vinden fordi det er noe helvetes bråk der oppe.

Får ikke til å lese noe mer selvom jeg gjerne skulle fått lest sammendrag av kapitlene i boka en gang til, tenker bare på den jævlige kjøreturen jeg får i morgen..

Skrevet

Helt utrolig. I tillegg til at lærer såvidt går gjennom stoffet (i min situasjon) og så handler plutselig halve eksamen om det ene temaet. Greit nok at det dukker opp på eksamen og at du må kunne kompetansemålene, men du bør jo få kunne vist at du kan mer også? Herregud.

Stå påå!! Tenk at om bare noen dager er du over det! Jeg teller ned dager til juleferie, merker at dagene går utrolig fort. Det hjelper litt :) (Og samtidig ikke, føler timene jeg leser bare glipper fra meg...) Men bare til å huske at jo fortere du setter i gang, jo fortere blir du ferdig :)

Takk for motivasjonen :) Ja, det er opp i morgen tidlig for å starte. Håper jeg får kommet godt i gang i morgen, kanskje skrevet skjelettet slik at jeg bare kan fylle inn og pusse på den de neste dagene. Men det er nok litt for optimistisk av meg ;) Hehe

Lykke til med lesingen og eksamen :)

Gjest vaskosi
Skrevet

Takk for motivasjonen :) Ja, det er opp i morgen tidlig for å starte. Håper jeg får kommet godt i gang i morgen, kanskje skrevet skjelettet slik at jeg bare kan fylle inn og pusse på den de neste dagene. Men det er nok litt for optimistisk av meg ;) Hehe

Lykke til med lesingen og eksamen :)

Sett deg små mål! Jeg gjør alltid den store feilen at jeg skal liksom gjennom 4 kapitler på en dag, og det blir jo aalt for mye. Ender opp med at jeg blir skuffa og frustert over meg sjøl. Bedre å sette seg mindre mål, og hvis det går bedre enn forventet får du jo tilogmed gjort mer enn det du egentlig skulle! :) Tusen takk, i lige måde :)

Skrevet

Når over halvparten stryker bør de som lager oppgavene gå litt inn i seg selv.. Håpløst.. :/

Ja, vi prøvde å klage og gjøre noe med det, men kom ingen vei :(

Skrevet

Ja, vi prøvde å klage og gjøre noe med det, men kom ingen vei :(

Synes det er rart. Det reflekterer jo fagansvarlig/foreleser når det er uvanlig mye stryk og dårlige karakterer.

• Liker 2
Skrevet

Hadde eksamen forrige uke og idag lå sensorveiledningen ute. Av 10 oppgaver har jeg to riktige. Og dette faget er det letteste faget i bachelor studiet mitt. Jeg har fått A og B på noen av de vanskeligste fagene i studiet, men nå skjønner jeg ingenting :vetikke:

Må ha misforstått en god del regner jeg med. I tillegg måtte jeg utsette to eksamen pga sykdom, og en siste skal tas. Dermed regner jeg med at jeg har mye å gjøre neste semester.

Gjest Linaria
Skrevet

Har ikke lest noe i dag og pensum har gjemt seg laaangt bort nå, men jeg følte jeg kunne en del i går så det må være der et sted. Jeg kommer nok på det igjen. Får prøve å lese litt før jeg legger meg. Jeg vil gjerne ha E i dette faget. Jeg vil abre stå og aldri, aldri tenke på det igjen!

Skrevet

Eksamen på en lørdag? :klo: I alle dager? Er dette i Norge?

Jeg skal også ha en eksamen på en lørdag. Men det er helt greit, for nå i eksamensperioden er det ikke noe skille mellom hverdag og helg uansett :P

Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Nå mistet vi TV-signalene... Shit... Heldigvis har vi fortsatt strøm.

Hvis vi mister strømmen og jeg ikke får tilgang på data før eksamen, da dør jeg.

Endret av Linaria
Skrevet

Kan like gjerne bli skutt med en gang siden jeg kommer til å dø på vei til eksamen i morgen likevel :(

Skrevet

Knapt over en time siden det begynte å snø og det har allerede lagt seg flere cm. Hjelp!! I tillegg tror jeg loftsvinduet har blitt slått åpent av vinden fordi det er noe helvetes bråk der oppe.

Får ikke til å lese noe mer selvom jeg gjerne skulle fått lest sammendrag av kapitlene i boka en gang til, tenker bare på den jævlige kjøreturen jeg får i morgen..

Uff stakkar, føler med deg! Du får bare starte tidlig, og så er det sikkert brøytet i løpet av tidlig morgen. Vet ikke hvordan det er der du er, men hos oss er det ikke meldt mer nedbør, det verste er over nå. Bare kjør rolig og forsiktig! :)

Skrevet

Uff stakkar, føler med deg! Du får bare starte tidlig, og så er det sikkert brøytet i løpet av tidlig morgen. Vet ikke hvordan det er der du er, men hos oss er det ikke meldt mer nedbør, det verste er over nå. Bare kjør rolig og forsiktig! :)

Starter nok 3 timer før jeg skal være på skolen. Håper bare det er tidlig nok, for jeg klarer ikke stå opp tidligere enn 4:30. Forrige eksamen brukte jeg litt over 2 timer nedover, og da var det egentlig ganske bra føre. Sukk :(

Skrevet

Eksamen på en lørdag? :klo: I alle dager? Er dette i Norge?

Ja, er i Norge - har to eksamener på lørdager :( NTNU

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hvorfor det?

For stryker jeg telles det ikke med i snittet, men får jeg E så må jeg ta den opp eller erstatte den med et nytt fag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...