Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Tenk at i dag vil du være ferdig med denne oppgaven! Kjøp inn masse digg og bare sett i gang. Se for deg følelsen når du er ferdig, prøv og hold ut litt til :) Snart juleferie!

Takk :) Jeg har innsett at jeg kommer til å stryke uansett, men har 2 sider igjen å skrive på 4 timer før jeg leverer inn noe ræl.

Juleferie om 5 dager! Hjem til Norge <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksamen i morgen jeg også. Har ikke fått lest idag i det hele tatt fordi jeg er svimmel, skjelven og helt rar i hodet. Den går nok ikke så bra, men det driter jeg i siden jeg aldri skal ha noe med dette faget å gjøre igjen, EVER.

Jeg skulle ønske jeg klarte å se slik på det. Jeg er vettskremt for denne eksamen og til tross for at jeg kun har hatt dette emnet nå i år er det uten tvil den verste eksamensperioden jeg noensinne har hatt.

Skrevet

Æsj. Nå er jeg så sur og oppgitt. Hadde eksamen i dag. I går hadde jeg stålkontroll, kunne alle utregninger, hadde gjort alle gamle eksamensoppgaver og gjort de helt riktig. Så kommer jeg på eksamen så har de plutselig endret hele greia. BARE tolkningsoppgaver. Jeg trengte å bruke kalkulatoren en eneste gang, på ca 15 oppgaver. De andre eksamensoppgavene tidligere år har vært omvendt. Kanskje to små tolkningsoppgaver, resten rene utregninger. Det er så dårlig gjort :( Foreleser sa senest for to dager siden at de pleier å legge inn noen få "nøtter" for å teste forståelsen, mens resten er utregninger. I forelesning har de kun fokusert på utregninger. Men plutselig på eksamen har de kun tolkninger... åh.. Utrolig frustrerende. Hvis eksamen hadde vært som alle de andre årene hadde jeg helt greit fått til en A. Men nå... neh..

:(

Hva? Det er jo ekstremt dårlig gjort! Opplever jeg noe slik i morgen vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør!

Føler virkelig med deg. :klem:

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg klarte å se slik på det. Jeg er vettskremt for denne eksamen og til tross for at jeg kun har hatt dette emnet nå i år er det uten tvil den verste eksamensperioden jeg noensinne har hatt.

Men vil du få bruk for emnet senere, er det noe som bygger opp under fag du skal ha senere eller noe du vil kunne trenge å ta i bruk ute i arbeidslivet? For faget jeg har er nemlig ikke relevant for studieretningen min i det hele tatt, og det er derfor jeg gir veldig faen i akkurat dette emnet.

Skrevet

Men vil du få bruk for emnet senere, er det noe som bygger opp under fag du skal ha senere eller noe du vil kunne trenge å ta i bruk ute i arbeidslivet? For faget jeg har er nemlig ikke relevant for studieretningen min i det hele tatt, og det er derfor jeg gir veldig faen i akkurat dette emnet.

Nei, i utgangspunktet ikke. Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor jeg er så stressa over denne eksamen. Gleder meg til morgendagen er over. Klokka 15.30 skal jeg rett og slett hyle av lettelse.

Skrevet

Eksamen i morgen og jeg er superstressa! Jeg føler meg virkelig ikke godt nok forberedt!

Er så redd for å sitte der uten å kunne svare på noe.. :s

Jeg vet jo at jeg kan en del, men likevel er det mye jeg er usikker på..

Skrevet

Oh fuck.. Det snør noe innihelvete nå. Jeg kjørte ut av veien på glatt føre for 3 uker siden og er fortsatt supernervøs for å kjøre. Det tar over en time fra meg til skolen når jeg kjører normalt tempo. Veien jeg kjører er ikke så mye brukt og jeg ser for meg at de ikke får måkt over natta. Faen faen faen, kommer jeg i det hele tatt til å komme meg til eksamen i morgen nå?

Skrevet

Herreguuud, hva gjør jeg om jeg ikke kommer meg til skolen i morgen da?

Skrevet

Hva er greia med å plassere eksamen på en lørdag?! Er så vidt det går busser til skolen så tidlig, nå må jeg være der en time før eksamen starter, kommer til å gjøre meg ENDA mer nervøs (hvis det er mulig)

Lykke til til alle som har i morgen :D

Gjest vaskosi
Skrevet

Æsj. Nå er jeg så sur og oppgitt. Hadde eksamen i dag. I går hadde jeg stålkontroll, kunne alle utregninger, hadde gjort alle gamle eksamensoppgaver og gjort de helt riktig. Så kommer jeg på eksamen så har de plutselig endret hele greia. BARE tolkningsoppgaver. Jeg trengte å bruke kalkulatoren en eneste gang, på ca 15 oppgaver. De andre eksamensoppgavene tidligere år har vært omvendt. Kanskje to små tolkningsoppgaver, resten rene utregninger. Det er så dårlig gjort :( Foreleser sa senest for to dager siden at de pleier å legge inn noen få "nøtter" for å teste forståelsen, mens resten er utregninger. I forelesning har de kun fokusert på utregninger. Men plutselig på eksamen har de kun tolkninger... åh.. Utrolig frustrerende. Hvis eksamen hadde vært som alle de andre årene hadde jeg helt greit fått til en A. Men nå... neh..

Det der er så UTROLIG frustrerende!!!! Hva er vitsen? Gi meg én god grunn! Sånn helt seriøst!! Hvorfor ikke teste kunnskap på flere områder? Jeg fatter ikke hva de som lager eksamensoppgaver tenker med av og til!

Gjest vaskosi
Skrevet

Takk :) Jeg har innsett at jeg kommer til å stryke uansett, men har 2 sider igjen å skrive på 4 timer før jeg leverer inn noe ræl.

Juleferie om 5 dager! Hjem til Norge <3

Må ikke ta sorgene på forskudd! Du er nok ikke den eneste som tenker det samme :)

Skrevet

Hva? Det er jo ekstremt dårlig gjort! Opplever jeg noe slik i morgen vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør!

Føler virkelig med deg. :klem:

Ja, ble utrolig frustrert. Jeg hadde jo fokusert mer på utregningene når jeg øvde til eksamen, hadde jeg visst at de skulle gjøre det på en helt annen måte hadde jeg lest annerledes :( Takk for omtanken :) Har lest igjennom oppgaven nå og ser helt greit ut heldigvis. Men fortsatt utrolig frustrerende. Lykke til i morgen! Det går nok bra :)

Det der er så UTROLIG frustrerende!!!! Hva er vitsen? Gi meg én god grunn! Sånn helt seriøst!! Hvorfor ikke teste kunnskap på flere områder? Jeg fatter ikke hva de som lager eksamensoppgaver tenker med av og til!

Ikke sant! Og når det de sier i forelesning ikke stemmer overens overhodet med hva som kommer på eksamen.. DET er noe dritt..

Vanskelig å motivere seg til å skrive oppgave i morgen. Har bare noen dager på meg før den skal leveres. Føler jeg aldri blir ferdig med dette semesteret!

(Merker det er veldig deilig med en slik sutretråd på KG :ler: )

Skrevet

Hva er greia med å plassere eksamen på en lørdag?! Er så vidt det går busser til skolen så tidlig, nå må jeg være der en time før eksamen starter, kommer til å gjøre meg ENDA mer nervøs (hvis det er mulig)

Lykke til til alle som har i morgen :D

Eksamen på en lørdag? :klo: I alle dager? Er dette i Norge?

Skrevet

Opplevde det samme i fjord da det tidligere hadde vært "forklar ditt, forklar datt" men så brått i år kom det case om noe som ikke var forelest om! Greit alt er pensum, men man pleier jo da gjerne å fokusere på det essensielle i faget, noe det ikke var nå.

Over halvparten strøk... Skikkelig ergelig

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Må ikke ta sorgene på forskudd! Du er nok ikke den eneste som tenker det samme :)

Jeg vil heller stryke enn å få E :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Eksamen på en lørdag? :klo: I alle dager? Er dette i Norge?

Hadde ex.phil på lørdag. Er så mange studenter som tar den at de ikke har kapasitet på uke dagene, iallefall der jeg studerte da.

Skrevet

EKSAMEN I MORGEN ER FUCKINGS AVLYST!!

Hvaa? Avlyst? Hvorfor?? Slikt kan de da ikke gjøre!!?

Skrevet

EKSAMEN I MORGEN ER FUCKINGS AVLYST!!

Hvordan fikk du den beskjeden?

Skrevet

Opplevde det samme i fjord da det tidligere hadde vært "forklar ditt, forklar datt" men så brått i år kom det case om noe som ikke var forelest om! Greit alt er pensum, men man pleier jo da gjerne å fokusere på det essensielle i faget, noe det ikke var nå.

Over halvparten strøk... Skikkelig ergelig

Når over halvparten stryker bør de som lager oppgavene gå litt inn i seg selv.. Håpløst.. :/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...