Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest vaskosi
Skrevet

Hvor mange eksamener har du igjen nå? Jeg forbedrer også karakterer i år, eller prøver ihvertfall :P Hadde en muntlig eksamen for en uke siden, og fikk samme karakterer som jeg har fra før av. Utrolig demotiverende, ihvertfall når både sensor og eksaminator sier at jeg var veldig nær å få en høyere karakter.... Typisk. Har en muntlig-praktisk eksamen nå på fredag, og håper det går bedre på den. Prøver å lese så godt jeg kan, men er bare så utrolig lei! :(

Jeg har tre stykker igjen! Det er helt j*****!! Alt til ingen nytte liksom.... Jeg hadde en mega grinedag i går, så det går litt bedre i dag :fnise: Jeg prøver å høre på moren min, hun sier det at å forbedre fra fem til seks er jo faktisk det vanskeligste. Du må faktisk ha flaks, du må ha dagen, og du MÅ prestere ditt beste akkurat i det øyeblikket. Det er ikke alltid like lett.. Fy søren for noe herk! Må mest sannsynlig ta de to som gikk dårlig til neste semester, ikke at jeg har tid til det i det heele tatt... Skjønner deg kjempegodt! Er det din siste? Hold ut litt til! Prøv å tenke at du har gjort det beste du kan, mer kan du faktisk ikke gjøre! Vi gjorde vårt beste nå også, men akkurat den dagen var det ikke godt nok. Sånn er det bare. Det er faktisk ikke verre enn å prøve igjen, vi kommer til å nå målet vårt tilslutt :) Jeg må inn til neste år, er så lei av å ta fag. Håper snittet synker :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksamen i morgen og jeg er SÅ nervøs. Vil bare bli ferdig! Men etter denne har jeg kun noen dager på å skrive en oppgave som skal leveres neste uke. Det er litt lite motiverende at det ikke blir ordentlig juleferie i år, for jeg har innlevering av noe annet i januar :( USJ.

Gjest Linaria
Skrevet

Siste eksamen på fredag. Satt og leste hardt og uten pause i seks timer i strekk med ei studievenninne i dag. Vi fikk med oss en del, men jeg er så lei og vil ha ferie, men det er ikke lenge til. Jeg får bare holde ut. Jeg ønsker bare å stå på denne eksamen.

Skrevet

Jeg har tre stykker igjen! Det er helt j*****!! Alt til ingen nytte liksom.... Jeg hadde en mega grinedag i går, så det går litt bedre i dag :fnise: Jeg prøver å høre på moren min, hun sier det at å forbedre fra fem til seks er jo faktisk det vanskeligste. Du må faktisk ha flaks, du må ha dagen, og du MÅ prestere ditt beste akkurat i det øyeblikket. Det er ikke alltid like lett.. Fy søren for noe herk! Må mest sannsynlig ta de to som gikk dårlig til neste semester, ikke at jeg har tid til det i det heele tatt... Skjønner deg kjempegodt! Er det din siste? Hold ut litt til! Prøv å tenke at du har gjort det beste du kan, mer kan du faktisk ikke gjøre! Vi gjorde vårt beste nå også, men akkurat den dagen var det ikke godt nok. Sånn er det bare. Det er faktisk ikke verre enn å prøve igjen, vi kommer til å nå målet vårt tilslutt :) Jeg må inn til neste år, er så lei av å ta fag. Håper snittet synker :fnise:

Oi da tar du mange fag! Synes du er råflink som har fem fra før av, er jo som du sier veldig vanskelig å få seks! :( Ja, er min siste på fredag, blir så herlig å bli ferdig!! Må nesten få 6 på den da... Får vel ta opp den fra forrige uke til neste halvår, men det er veldig surt ettersom jeg har andre fag å ta opp da. Og ettersom det var så nære forbedret er jeg veldig bitter :P Hadde jeg bare fått et annet tema på uforberedt hadde det vært i boks og faget hadde vært ute av verden! Men man får vel bare fortsette å prøve. Syns vi er flinke alle mann jeg :) Lykke til på de siste 3, og tenk så deilig det blir å bli ferdig!

Skrevet

Skal begynne på min første semesteroppgave i morgen. Gruer meg! Har aldri skrevet semesteroppgave før, og er til og med usikker på oppsett og så videre. Er usikker på detaljer som f.eks. om man skal bruke underoverskrifter, osv. =/

Anonymous poster hash: dfc1a...174
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har en oppgave som skal leveres i morgen, i faget jeg hater over alt i denne verden. Jeg har ikke begynt, vil ikke begynne og har lyst til å drite i det på trass. HVORFOR TOK JEG DETTE FAGET?

Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke.

Jeg hater dette faget så intenst at jeg har ikke ord. Jeg hadde faktisk glatt betalt en tusenlapp for å få noen til å skrive den for meg. Blæk!

Skrevet

Grinedager er faktisk til stor hjelp! Man føler seg som verdens største sutrebaby men det er godt å få det ut, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt grinedager nå på masteren :fnise:

Men moren din har rett! Du må ha flaks, prøve å beholde troen til neste semester :)

Gjest vaskosi
Skrevet

Oi da tar du mange fag! Synes du er råflink som har fem fra før av, er jo som du sier veldig vanskelig å få seks! :( Ja, er min siste på fredag, blir så herlig å bli ferdig!! Må nesten få 6 på den da... Får vel ta opp den fra forrige uke til neste halvår, men det er veldig surt ettersom jeg har andre fag å ta opp da. Og ettersom det var så nære forbedret er jeg veldig bitter :P Hadde jeg bare fått et annet tema på uforberedt hadde det vært i boks og faget hadde vært ute av verden! Men man får vel bare fortsette å prøve. Syns vi er flinke alle mann jeg :) Lykke til på de siste 3, og tenk så deilig det blir å bli ferdig!

Tusen takk! :) Er i akkurat samme situasjon som deg. Dette går nok kjempefint! Og hvis ikke så kan du tenke på meg, haha. Må nok også ta de opp igjen neste halvår, selv om jeg også har andre fag da.. Samme her!! Hadde flere temaer som jeg skulle ønske jeg kom opp i.. Men det nytter ikke å tenke slik, man må faktisk ha flaks. Og det er egentlig ikke så stress - vi skal faktisk jobbe resten av livet vårt, så vi trenger ikke forhaste oss heller! Vi prøver så godt vi kan. Er bare mennesker tross alt! Masse lykke til til deg også! Om det ser mørkt ut nå så order det seg faktisk alltid tilslutt, og da kan vi tenke tilbake på denne tiden og smile :) Bare prøv og slapp av og gjør det beste du kan, mer kan vi ikke gjøre!

Gjest vaskosi
Skrevet

Skal begynne på min første semesteroppgave i morgen. Gruer meg! Har aldri skrevet semesteroppgave før, og er til og med usikker på oppsett og så videre. Er usikker på detaljer som f.eks. om man skal bruke underoverskrifter, osv. =/

Anonymous poster hash: dfc1a...174

Send en mail til læreren din eller snakk med andre elever! :)

Gjest vaskosi
Skrevet

Grinedager er faktisk til stor hjelp! Man føler seg som verdens største sutrebaby men det er godt å få det ut, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt grinedager nå på masteren :fnise:

Men moren din har rett! Du må ha flaks, prøve å beholde troen til neste semester :)

Haha, ikke sant.. Nytter ikke å prøve og være en supermaskin hele tiden heller, av og til så knekker det. Så kommer man sterkere tilbake :) Får prøve på det, det nytter jo bare ikke å tenke negativt, kommer jo ingen vei med det. Å, lykke til med masteren! Så flink du er :D

Gjest vaskosi
Skrevet

Jeg har en oppgave som skal leveres i morgen, i faget jeg hater over alt i denne verden. Jeg har ikke begynt, vil ikke begynne og har lyst til å drite i det på trass. HVORFOR TOK JEG DETTE FAGET?

Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke.

Jeg hater dette faget så intenst at jeg har ikke ord. Jeg hadde faktisk glatt betalt en tusenlapp for å få noen til å skrive den for meg. Blæk!

Tenk at i dag vil du være ferdig med denne oppgaven! Kjøp inn masse digg og bare sett i gang. Se for deg følelsen når du er ferdig, prøv og hold ut litt til :) Snart juleferie!

Gjest Linaria
Skrevet

Jaja. Siste dag med lesing i dag. Det er fortsatt en del tekster jeg ikke kan så veldig mye om, men vi får oftest velge mellom noen oppgaver på eksamen (velge mellom 2 på del 1, velge ut en av fire eller fem på del to) så da håper jeg et i hvert fall flesteparten av oppgavene er noe jeg kan. Statistisk sett har jeg god margin, men man kan jo ha skikkelig uflaks. Jeg har uansett ikke tid til å lese flere romaner i dag.

Skrevet

Eksamen om en uke i dag. Det verste er at det jeg gruer meg mest til ikke er selve eksamen, men jeg gruer meg til å grue meg! Hater dagen før dagen når jeg er verdens største nervevrak, og ikke minst selve eksamensmorgenen, veien til eksamenslokalet, og det å sitte der og vente på å få utdelt oppgaven. Er det noen som har tips til hvordan man kan roe nervene ørlite grann? Får vondt i magen bare av å tenke på det..

Anonymous poster hash: d127a...083
Skrevet

kjenner jeg gruer meg til å bli høyskolestudent når jeg leser alt dette.

Gjest Linaria
Skrevet

Eksamen om en uke i dag. Det verste er at det jeg gruer meg mest til ikke er selve eksamen, men jeg gruer meg til å grue meg! Hater dagen før dagen når jeg er verdens største nervevrak, og ikke minst selve eksamensmorgenen, veien til eksamenslokalet, og det å sitte der og vente på å få utdelt oppgaven. Er det noen som har tips til hvordan man kan roe nervene ørlite grann? Får vondt i magen bare av å tenke på det..

Akkurat sånn er jeg også! Jeg gruer meg ikke så veldig, men jeg hater ventinga. Skulle ønske jeg bare kunne hatt eksamen nå og blitt ferdig med det. Får ikke lest noe mer uansett. Nå går jeg rundt og gruer meg til morgendagen, selv om jeg egentlig ikke er så redd for resultatet. Jeg er bare livredd for å få en kombinasjon av oppgaver som er helt jævlig og som er akkurat den lille delen av pensum jeg ikke kan såå godt.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Hjelper å snakke med andre om noe annet. Jeg pleier å snakke med kjæresten min i telefonen på vei dit. Og da får han gjennomgå det meste. :P

Men det hjelper for meg :)

Skrevet

Eksamen i morgen! Har allerede hatt et par sammenbrudd i dag.. :redd:

Skrevet

^ Samme her! Og denne MÅ gå kjempebra! :(

Skrevet

Eksamen i morgen jeg også. Har ikke fått lest idag i det hele tatt fordi jeg er svimmel, skjelven og helt rar i hodet. Den går nok ikke så bra, men det driter jeg i siden jeg aldri skal ha noe med dette faget å gjøre igjen, EVER.

Skrevet

Æsj. Nå er jeg så sur og oppgitt. Hadde eksamen i dag. I går hadde jeg stålkontroll, kunne alle utregninger, hadde gjort alle gamle eksamensoppgaver og gjort de helt riktig. Så kommer jeg på eksamen så har de plutselig endret hele greia. BARE tolkningsoppgaver. Jeg trengte å bruke kalkulatoren en eneste gang, på ca 15 oppgaver. De andre eksamensoppgavene tidligere år har vært omvendt. Kanskje to små tolkningsoppgaver, resten rene utregninger. Det er så dårlig gjort :( Foreleser sa senest for to dager siden at de pleier å legge inn noen få "nøtter" for å teste forståelsen, mens resten er utregninger. I forelesning har de kun fokusert på utregninger. Men plutselig på eksamen har de kun tolkninger... åh.. Utrolig frustrerende. Hvis eksamen hadde vært som alle de andre årene hadde jeg helt greit fått til en A. Men nå... neh..

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...