Gjest Nikee Skrevet 2. desember 2013 #3041 Skrevet 2. desember 2013 Jeg overlevde presentasjonen! Svettet som en gris før jeg skulle opp, så ble jeg rød som en tomat - men jeg stammet meg i alle fall ikke gjennom den. Og selv om jeg ikke fulgte mitt eget manus slik planen var så... = Jeg overlevde!
Sophia Skrevet 2. desember 2013 #3043 Skrevet 2. desember 2013 Jeg overlevde presentasjonen! Svettet som en gris før jeg skulle opp, så ble jeg rød som en tomat - men jeg stammet meg i alle fall ikke gjennom den. Og selv om jeg ikke fulgte mitt eget manus slik planen var så... = Jeg overlevde! Blir ofte best når man ikke følger manuset etter min mening Grattis med overstått!
Strixvaria Skrevet 2. desember 2013 #3044 Skrevet 2. desember 2013 Takk for gratulasjonene Jeg synes i motsetning til Strixvaria at det ikke gikk spesielt bra Svarte nå noe på alt, og hadde rett på noe av faktaoppgavene (men hvor mye skal man egentlig skrive ), men det ble mye surr. Ja, ja, spiller ikke så stor rolle, får ev. ta den opp igjen når jeg ikke også har eksamen i arabisk samtidig Nå har jeg uansett friiiii fra studier, skal riktignok jobbe en uke til, men så er det juleferie Det er bursdagsgaven sin det! Åååå, bursdag - GRATULERER på litt etterskudd. Håper du har hatt det fint post-eksamen, hihi.
Gjest Nikee Skrevet 2. desember 2013 #3045 Skrevet 2. desember 2013 Blir ofte best når man ikke følger manuset etter min mening Grattis med overstått! Takk Ja noen ganger er det sånn, men jeg følte jeg rotet litt til med rekkefølgen og argumenter osv Men men, nå får jeg ikke karakteren min før onsdag, etter at alle har presentert. Så da får vi se hvor bra det gikk!
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. desember 2013 #3046 Skrevet 2. desember 2013 Er det noen som har noen oppmuntrende/motiverende ord? Jeg har en 20-minutters presentasjon imorgen i tillegg til en essay deadline, og jeg har bare jobbet med essayet idag. Jeg har alt klart til presentasjonen sånn sett, men jeg har ikke øvd på det jeg skal si og føler meg bare så sliten, jeg vil bare gå og legge meg. Men jeg må jo gå gjennom presentasjonen et par ganger iallfall før jeg legger meg, men jeg bare klarer ikke motivere meg selv til å begynne!
Gjest vaskosi Skrevet 2. desember 2013 #3047 Skrevet 2. desember 2013 Er det noen som har noen oppmuntrende/motiverende ord? Jeg har en 20-minutters presentasjon imorgen i tillegg til en essay deadline, og jeg har bare jobbet med essayet idag. Jeg har alt klart til presentasjonen sånn sett, men jeg har ikke øvd på det jeg skal si og føler meg bare så sliten, jeg vil bare gå og legge meg. Men jeg må jo gå gjennom presentasjonen et par ganger iallfall før jeg legger meg, men jeg bare klarer ikke motivere meg selv til å begynne! Når jeg blir så sliten vet jeg med meg selv at hvis jeg forsetter å lese, så går det ikke inn. Da pleier jeg heller å legge meg tidlig, få en god natts søvn slik at jeg er bedre opplagt i morgen. Stå opp tidlig og les gjennom den da. Da ligger den jo ferskt i minne også
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. desember 2013 #3048 Skrevet 2. desember 2013 Når jeg blir så sliten vet jeg med meg selv at hvis jeg forsetter å lese, så går det ikke inn. Da pleier jeg heller å legge meg tidlig, få en god natts søvn slik at jeg er bedre opplagt i morgen. Stå opp tidlig og les gjennom den da. Da ligger den jo ferskt i minne også Jeg tenkte på å bare legge meg og heller øve på det imorgen tidlig, men jeg har så vanskelig for å sove når jeg føler at jeg har noe ugjort. I tillegg må jeg dra hjemmefra kl 7 imorgen tidlig, så dersom jeg skal øve på presentasjonen i tillegg til å gjøre meg klar på morgenen må jeg stå opp så tidlig. Men jaja, får kanskje prøve å gå gjennom det en kjapp gang nå og en gang til imorgen tidlig.
Gjest vaskosi Skrevet 2. desember 2013 #3049 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tenkte på å bare legge meg og heller øve på det imorgen tidlig, men jeg har så vanskelig for å sove når jeg føler at jeg har noe ugjort. I tillegg må jeg dra hjemmefra kl 7 imorgen tidlig, så dersom jeg skal øve på presentasjonen i tillegg til å gjøre meg klar på morgenen må jeg stå opp så tidlig. Men jaja, får kanskje prøve å gå gjennom det en kjapp gang nå og en gang til imorgen tidlig. Hmm, skjønner. Vel, lukk dataen og prøv å tenke på hvor deilig det blir å legge seg når du har fått lest gjennom det én gang. Lag deg noe godt å drikke eller noe snacks, det pleier å hjelpe litt på motivasjonen. Sett deg som mål å komme gjennom det én gang. Da er det kanskje lettere å komme i gang :-)
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. desember 2013 #3050 Skrevet 2. desember 2013 Hmm, skjønner. Vel, lukk dataen og prøv å tenke på hvor deilig det blir å legge seg når du har fått lest gjennom det én gang. Lag deg noe godt å drikke eller noe snacks, det pleier å hjelpe litt på motivasjonen. Sett deg som mål å komme gjennom det én gang. Da er det kanskje lettere å komme i gang :-) Jeg skal prøve på det nå Har funnet meg noen pepperkaker og sjokolade til snacks - håper sukkeret vil gi meg litt energi! Takk for motivasjonen
Gjest vaskosi Skrevet 2. desember 2013 #3051 Skrevet 2. desember 2013 Jeg skal prøve på det nå Har funnet meg noen pepperkaker og sjokolade til snacks - håper sukkeret vil gi meg litt energi! Takk for motivasjonen Det hjelper alltid meg i alle fall Lykke til i morgen! Husk at du alltid kan mye mer enn du tror
FruHudson Skrevet 3. desember 2013 #3052 Skrevet 3. desember 2013 Har nå vært oppe siden 05:00 for å lese gjennom notatene mine et par ganger til.. 2 og en halv time til eksamen. Får trøste meg med at etter denne er ferdig, så er jeg gjennom det verste.. Hater å gå til eksamen når jeg føler jeg ikke kan noen ting På'n igjen i morgen, før jeg har noen dager fri og kjører på med de 3 siste. Eksamensperiode <3
Gjest vaskosi Skrevet 3. desember 2013 #3053 Skrevet 3. desember 2013 Har nå vært oppe siden 05:00 for å lese gjennom notatene mine et par ganger til.. 2 og en halv time til eksamen. Får trøste meg med at etter denne er ferdig, så er jeg gjennom det verste.. Hater å gå til eksamen når jeg føler jeg ikke kan noen ting På'n igjen i morgen, før jeg har noen dager fri og kjører på med de 3 siste. Eksamensperiode <3 Huff, ikke si det engang.. Skal ha eksamen til samme tid jeg også og jeg kommer ikke til å lese før Men vet du hva, samme her! 3 igjen jeg også etter denne, og da er vi nesten i mål
FruHudson Skrevet 3. desember 2013 #3054 Skrevet 3. desember 2013 Huff, ikke si det engang.. Skal ha eksamen til samme tid jeg også og jeg kommer ikke til å lese før Men vet du hva, samme her! 3 igjen jeg også etter denne, og da er vi nesten i mål Rett før er vel ikke den beste tiden å lese på uansett Masse lykke til! Ikke lenge igjen nå
Gjest Linaria Skrevet 3. desember 2013 #3055 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg har ikke fått lest noe siden jeg ble ferdig med eksamen i går. Nå tenkte jeg å begynne igjen. Siste eksamen på fredag og jeg føler jeg kan sååå lite. Første halvdel av pensum er jeg ganske oppdatert på (det var den tiden jeg fulgte med på forelesninger...), men andre delen forstår jeg lite av, unntatt en del helt på slutten som vi hadde de siste par ukene før eksamen. Det er en del oktober-pensum som ligger og venter på meg. Jeg tror jeg sov gjennom hele oktober. Det var lenge til eksamen og jeg begynte å bli lei av faget. Men etter eksamen har jeg ferie og det er deilig å tenke på. Skulle nesten ønske jeg hadde den i morgen så jeg kunne bli ferdig. Har også tenkt litt på å ta 40 studiepoeng til våren. Alle jeg kjenner skal ta exphil da (vi studerer forskjellige ting), men det er ikke en del av min oppsatte bachelor før til høsten igjen. Tenker på å prøve å ta det med dem, og hvis det viser seg at det blir tungt så tar jeg det til høsten isteden. Haha, nå turte jeg endelig å se på svaret på det spørsmålet jeg følte jeg var heeelt på jordet på eksamen, og selv om jeg ikke svarte akkurat det som var riktig, så var jeg ikke så på jordet som jeg trodde. Det vil si at den oppgaven er kanskje et E-svar og ikke F-svar. Nå skal jeg ta mot til meg og se på den ene bøyningformen jeg glemte navn på *grue seg* Endret 3. desember 2013 av Linaria
Gjest vaskosi Skrevet 3. desember 2013 #3056 Skrevet 3. desember 2013 Begge mine muntlige eksamener har gått skikkelig dårlig Jeg skulle forbedre dem til toppkarakter, har fem i begge fra før, men fikk det ikke til. Skal inn på et veldig vanskelig studie neste år. Har tre muntlige eksamener igjen og har bare begynt å miste alt mot. Tok meg vann over hodet ved å ta så mange eksamener, men jeg tenkte bare at jeg skulle prøve. Uff. Heldigvis er dette en sutretråd, for jeg er virkelig skikkelig lei meg nå.
Gjest vaskosi Skrevet 3. desember 2013 #3057 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke fått lest noe siden jeg ble ferdig med eksamen i går. Nå tenkte jeg å begynne igjen. Siste eksamen på fredag og jeg føler jeg kan sååå lite. Første halvdel av pensum er jeg ganske oppdatert på (det var den tiden jeg fulgte med på forelesninger...), men andre delen forstår jeg lite av, unntatt en del helt på slutten som vi hadde de siste par ukene før eksamen. Det er en del oktober-pensum som ligger og venter på meg. Jeg tror jeg sov gjennom hele oktober. Det var lenge til eksamen og jeg begynte å bli lei av faget. Men etter eksamen har jeg ferie og det er deilig å tenke på. Skulle nesten ønske jeg hadde den i morgen så jeg kunne bli ferdig. Har også tenkt litt på å ta 40 studiepoeng til våren. Alle jeg kjenner skal ta exphil da (vi studerer forskjellige ting), men det er ikke en del av min oppsatte bachelor før til høsten igjen. Tenker på å prøve å ta det med dem, og hvis det viser seg at det blir tungt så tar jeg det til høsten isteden. Så bra at du kan første del i alle fall! Du klarer deg nok fint så lenge du leser på andre del, og så kan du gå kjapt gjennom det første igjen. Dette klarer du nok
Gjest Linaria Skrevet 3. desember 2013 #3058 Skrevet 3. desember 2013 Så bra at du kan første del i alle fall! Du klarer deg nok fint så lenge du leser på andre del, og så kan du gå kjapt gjennom det første igjen. Dette klarer du nok Takk :D Ja, jeg får bare lese nå. Det er bare et så ufattelig kjedelig fag, men det er obligatorisk.
Gjest Linaria Skrevet 3. desember 2013 #3059 Skrevet 3. desember 2013 Begge mine muntlige eksamener har gått skikkelig dårlig Jeg skulle forbedre dem til toppkarakter, har fem i begge fra før, men fikk det ikke til. Skal inn på et veldig vanskelig studie neste år. Har tre muntlige eksamener igjen og har bare begynt å miste alt mot. Tok meg vann over hodet ved å ta så mange eksamener, men jeg tenkte bare at jeg skulle prøve. Uff. Heldigvis er dette en sutretråd, for jeg er virkelig skikkelig lei meg nå. Det går sikkert fint med de neste. Før muntlige eksamener pleier jeg alltid å passe på at jeg er i ordentlig godt humør, har masse energi også drikker jeg masse Red Bull. Når sensor stiller spørsmål smiler jeg masse, er hyggelig, snakker selvsikkert og sier masse rundt hvert spørsmål etter jeg har svart på det (om det er mulig). Det går helt sikkert greit med deg, og hvis ikke så er det ikke verden undergang Hvis du synes tre blir mye å lese på, så konsentrer deg om en eller to?
Gjest vaskosi Skrevet 3. desember 2013 #3060 Skrevet 3. desember 2013 Det går sikkert fint med de neste. Før muntlige eksamener pleier jeg alltid å passe på at jeg er i ordentlig godt humør, har masse energi også drikker jeg masse Red Bull. Når sensor stiller spørsmål smiler jeg masse, er hyggelig, snakker selvsikkert og sier masse rundt hvert spørsmål etter jeg har svart på det (om det er mulig). Det går helt sikkert greit med deg, og hvis ikke så er det ikke verden undergang Hvis du synes tre blir mye å lese på, så konsentrer deg om en eller to? Prøver å gjøre starten på dagen fin, god tid, god frokost, gøy musikk.. Er bare inne i en ond sirkel akkurat nå ettersom jeg har fått to smeller i ansiktet, litt vanskelig å se lyst på ting. Men det hjelper ikke å sutre. Er bare tanken på å måtte ta disse fagene på ny som gjør meg litt deppa. Nei, det er jo sant det.. Har bare så veldig lyst til å begynne nå, har jobbet meg opp til dette i flere år nå.. Begynner å bli sliten og lei. Konsentrerer meg om de to første nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå