Strixvaria Skrevet 1. desember 2013 #3021 Skrevet 1. desember 2013 Det er omtrent akkurat der jeg stoppet også, etter å ha hoppet over omtrent halve kapitelet om Iran Er nok redd de kan bli en utfordring ja, jeg skal få snakket meg rundt grøten på mye, men det funker liksom ikke på de kunnskapsspørsmålene Jepp, ville ikke overraske meg om det blir stappfullt, må huske å sjekke trafikanten for enkleste måte å komme meg dit. Godt å høre at vi er flere. Jeg leste hele Iran-kapitlet jeg da, men såååå gadd jeg ikke mer.. Og det er jo ikke at det ikke er spennende, men jeg er rett og slett så lei alt som har med eksamen å gjøre nå at jeg snart går på veggen. Samme her - snakke rundt grøten er trikset, haha. Enkleste er 5 Vestli til Hasle (lokalet ligger så rett til høyre), men du bør prøve å være der rundt 8.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3022 Skrevet 1. desember 2013 Har siste eksamen i morgen og jeg VET at den kommer til å gå så dårlig at jeg må konte :frown: Aner ikke om jeg skal tvinge meg selv til å lese resten av kvelden, men det føles innerst inne helt nytteløst. Vil egentlig bare legge ut på en eviglang løpetur akkurat nå Nei og nei. November skulle jo bli en finfin måned med massevis av leseglede fra min side, men jeg endte i stedet opp som syk og sengeliggende de to første ukene, og deretter oppleve å bli glemt/forlatt/"dumpet" av mennesket jeg har falt pladask for. Livet er litt kjipt innimellom.. Anonymous poster hash: a21bc...911
Gjest Linaria Skrevet 1. desember 2013 #3023 Skrevet 1. desember 2013 Lykke til i morgen alle sammen! Kan føle litt eksamensnerver i tråden her, men det går nok greit for oss alle. Blir deilig å bli ferdig. Men hvem i all verden fant på 6 timers eksamen? Det er jo umenneskelig! De lange kunne vært 4 timer, de korte 2-3, men 6!!! Jeg har min lange på fredag. Gruer meg. Hjernen min fungerer ikke optimalt i så mange timer
Gjest Linaria Skrevet 1. desember 2013 #3024 Skrevet 1. desember 2013 Jeg innså i dag at det er en del av det første kapitlet i boka jeg ikke har satt meg inn i. Sitter og vurderer om jeg skal fortsette å spisse Candy Crush Saga eller om jeg skal lære meg litt om hermeneutikkens historie. Hmmm... hmmmm... hmm...
Sophia Skrevet 1. desember 2013 #3025 Skrevet 1. desember 2013 Lykke til i morgen alle sammen! Kan føle litt eksamensnerver i tråden her, men det går nok greit for oss alle. Blir deilig å bli ferdig. Men hvem i all verden fant på 6 timers eksamen? Det er jo umenneskelig! De lange kunne vært 4 timer, de korte 2-3, men 6!!! Jeg har min lange på fredag. Gruer meg. Hjernen min fungerer ikke optimalt i så mange timer Hehe jeg hadde 8 timer eksamen for litt siden. DET var jævlig det :/
Gjest Linaria Skrevet 2. desember 2013 #3026 Skrevet 2. desember 2013 Hehe jeg hadde 8 timer eksamen for litt siden. DET var jævlig det :/ Jeg kan virkelig ikke skjønne at det er mulig. Stakar. Jaja, så sitter jeg her og spiser frokost og er egentlig for trøtt til å være nervøs. Lykke til i dag alle sammen!
Wolfmoon Skrevet 2. desember 2013 #3027 Skrevet 2. desember 2013 Blæh, følte meg rolig og (litt) klar i går, men ikke like heldig i dag Ja, ja, her er det bare å kjøre på. Eksamen på bursdagen sin burde forresten vært forbudt! Lykke til alle sammen!
Strixvaria Skrevet 2. desember 2013 #3028 Skrevet 2. desember 2013 Blæh, følte meg rolig og (litt) klar i går, men ikke like heldig i dag Ja, ja, her er det bare å kjøre på. Eksamen på bursdagen sin burde forresten vært forbudt! Lykke til alle sammen! Aww, den er kjip! Lykke til i dag Jeg er megachill akkurat nå. Skrev ned svarene på alle kortsvarsoppgavene fra de to tidligere eksamenen i går på noen ark, og har klistra inn post-itsene jeg har lagt i bøkene i løpet av semesteret på et eget ark, sååå nå er jeg vel så klar som jeg får blitt. Kan sitte på t-banen å mumle for meg selv. "Wilayat al-faqih..*mumlerumle*.. mujtahider.. jahada, hø?.. Mu'tazila, hva f.. var det igjen?! *bla i ark*"..
Wolfmoon Skrevet 2. desember 2013 #3029 Skrevet 2. desember 2013 Joho, alle de tingene du skrev sa meg noe! Da går det nok bra
Gjest Nikee Skrevet 2. desember 2013 #3030 Skrevet 2. desember 2013 Blæh, følte meg rolig og (litt) klar i går, men ikke like heldig i dag Ja, ja, her er det bare å kjøre på. Eksamen på bursdagen sin burde forresten vært forbudt! Lykke til alle sammen! Lykke til! Jeg er så nervøs nå! Jeg holder på med siste del av presentasjonen skrive ferdig manuset mitt, og enda det er kun 15 min + Q&A etterpå er jeg så nervøs at jeg ikke vil.. Jeg hater presentasjoner.. Hjelp hjelp
Tigerstaden Skrevet 2. desember 2013 #3031 Skrevet 2. desember 2013 Okei dokei, eksamen kl0900 i politisk analyse. Er klar for å kjøre på og gi jernet! Lykke til! til dere andre som sitter og svetter med eksamenslesing og eksamen! Flinke dette er siste eksamen min i år, så ferie..
Strixvaria Skrevet 2. desember 2013 #3032 Skrevet 2. desember 2013 Synes det gikk bra i dag; måtte gamble på et spørsmål, og da jeg googla etter at jeg var ferdig hadde jeg svart rett... HURRA!!! Sååå, da er det 2 dager, og så neste eksamen. I kveld skal jeg se 2 julekalenderepisoder (begynte ikke i går), slappe av og gjøre fint lite. Kanskje laste ned powerpointene fra forelesningene i neste eksamensfag, så jeg kan lese og fikle med det på jobb i morgen..
Gjest Naria Skrevet 2. desember 2013 #3033 Skrevet 2. desember 2013 Eksamen med så kort tid i mellom er forferdelig synes jeg, men bra at det gikk fint i dag! Gratulerer med dagen Wolfmoon, håper eksamen gikk bra for deg også! Har min første og eneste eksamen dette semesteret på fredag og både gleder og gruer meg.. Jeg vet i hvert fall hva jeg skal bruke kveldene mine på om ikke annet..
Gjest Linaria Skrevet 2. desember 2013 #3034 Skrevet 2. desember 2013 Jaja... Da var den ferdig. Jeg gjorde nok en del feil og var helt ute å kjøre på et av spørsmålene, men noen ting gjorde jeg veldig bra også. Regner med at den ene delen (det jeg liker best) holder til en B, men det andre var nok ikke mer enn C-D. Var en ting jeg ikke husket å lese på i det hele tatt, men skrev noe tull der likevel, også får vi bare se. Jeg tør ikke åpne boka for å se svaret på det jeg glemte. Da blir jeg så frustrert. Siste eksamen på fredag så er det ferie! Jeg tar det egentlig med ro nå. Hvis alt går til helvete så må jeg bare ta den på nytt. Ikke verre enn det.
FrøkenBaker Skrevet 2. desember 2013 #3035 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Grattis med dagen Wolfmoon! Og lykke til til Nikee! Yay for eksamener som går bra! Nå sutring. Jeg liker ikke Kant. Jeg liker ikke fyren. Han er bare... frustrerende. Vi kommer ikke overens og halvparten av tiden vet jeg ikke hva kan vil fram til, og derfor har jeg liten lyst til å legge ut om det i en eventuell eksamensoppgave. Altså, Platon og Sokrates kan riktignok være veldig argumentative, men Kant... ****. Kanskje jeg sparer Exphil til et annet år. Krysser fingrene for å få en abort, autonomi og/eller kvinnesyns-oppgave. Er forsåvidt glad for at jeg har opplevd å stryke i et fag før. Ikke fordi det var morsomt akkurat, men det er greit å ha den erfaringen bak meg. Da vet jeg at verden ikke kollapser og at ting tross alt fortsatt kan gå bra til slutt. Endret 2. desember 2013 av FrøkenBaker
floppesopp Skrevet 2. desember 2013 #3036 Skrevet 2. desember 2013 Ah, den følelsen når du har kontroll på alt av pensum bortsett fra en ting, og så er begge eksamensoppgavene om akkurat det... Blir nok en ekstra eksamen over nyttår på meg.
Gjest Linaria Skrevet 2. desember 2013 #3037 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tror ikke min eksamen er stryk. Blir litt skuffa for E også, men den kan godt være en D. Problemet er at alle problemene var i den ene delen og begge delene må bestås for at man ikke skal stryke. Det er bare å vente og se. Som du sier, FrøkenBaker, er det jo ikke verdens undergang å stryke. Jeg aner virkelig ikke hva de forventer.
FrøkenBaker Skrevet 2. desember 2013 #3038 Skrevet 2. desember 2013 Jeg tror ikke min eksamen er stryk. Blir litt skuffa for E også, men den kan godt være en D. Problemet er at alle problemene var i den ene delen og begge delene må bestås for at man ikke skal stryke. Det er bare å vente og se. Som du sier, FrøkenBaker, er det jo ikke verdens undergang å stryke. Jeg aner virkelig ikke hva de forventer. Hadde en eksamen som det selv. Todelt i tema. På den ene delen fikk jeg det jeg hadde hatt prosjekt om, var interessert i og kunne best. A-besvarelse. På den andre delen fikk jeg noe jeg knapt kunne huske å ha sett i faget og ikke var det minste interessert i. Klarte åpenbart å snakke i sirkler rundt det siden jeg endte opp med en C. Men det tror jeg var en snill sensor. Det går sikkert bra! Får dere se en sensorveiledning?
Wolfmoon Skrevet 2. desember 2013 #3039 Skrevet 2. desember 2013 Takk for gratulasjonene Jeg synes i motsetning til Strixvaria at det ikke gikk spesielt bra Svarte nå noe på alt, og hadde rett på noe av faktaoppgavene (men hvor mye skal man egentlig skrive ), men det ble mye surr. Ja, ja, spiller ikke så stor rolle, får ev. ta den opp igjen når jeg ikke også har eksamen i arabisk samtidig Nå har jeg uansett friiiii fra studier, skal riktignok jobbe en uke til, men så er det juleferie Det er bursdagsgaven sin det!
Gjest Naria Skrevet 2. desember 2013 #3040 Skrevet 2. desember 2013 Blæææh, dårlig lesekveld. Er så trøtt så har gitt litt opp. Følte at forstod og fikk til litt i går, i dag er følelsen stikk motsatt. Jaja, tre kvelder til nå så er det over for denne gang. Jeg trøster meg med at jeg kan konte i januar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå