Strixvaria Skrevet 20. november 2013 #2921 Skrevet 20. november 2013 ÅÅååå herregud. Skal levere hjemmeeksamen i morgen, og jeg prokrastinerer så SYKT nå. Er så drittlei at jeg holder på å spy. Og jeg har masse igjen å gjøre. Motivasjon, selvdisiplin og get-shit-done-attitude, hvor i helvete ble dere av??? 1
Wolfmoon Skrevet 20. november 2013 #2922 Skrevet 20. november 2013 Vi fikk hele listen med flertall for ord vi har lært hele semesteret i dag. Eksamen er om under en uke. Så i tillegg til alt det andre jeg må gjøre, så må jeg også pugge ca 200 flertallsformer :sjokkert. Oh well, kan jo satse på at jeg lærer meg entallene av de samme ordene, når jeg skal pugge flertallene, så jeg i det minste blir knallgod i glosene totalt sett Det jeg ikke har lært i løpet av lørdag av gloser får jeg ikke gjort så mye mer med, for da må jeg begynne å trene på oversettelse i stedet. Yay! Og Strixvaria, nå er det bare å begynne
pinar Skrevet 20. november 2013 #2923 Skrevet 20. november 2013 Motivasjon! Hvor er du! (Sikkert ikke på kg). Jeg er så LEI av forskneingsartikler og jakten på dem. Jeg er lei av at skolen stadig pøser på med nye ting som skla gjøres innen kort tid. Jeg er lei av å måtte skrive 9000 ord fordelt på 3 ulike oppgaver hvor jeg aaaaaaldri kommer i mål. Hyl.
Rægs Skrevet 20. november 2013 #2924 Skrevet 20. november 2013 Har tre eksamener neste uke, og har nesten ikke begynt å tenke på dem engang! Tenker bare på juleferien som er en liten uke unna
Wolfmoon Skrevet 20. november 2013 #2925 Skrevet 20. november 2013 Hysj, du må ikke si ordet juleferie! Da mister jeg all konsentrasjon
FrøkenBaker Skrevet 21. november 2013 #2926 Skrevet 21. november 2013 Første eksamen i dag. Våknet opp til lyder av arbeidsmaskiner ute litt etter 6, HVEM GJØR DET?! Hodepine, tett nese og hoste over natten. Jeg vil ikke ha eksamen, jeg vil ikke spy på pulten!
Gjest Linaria Skrevet 21. november 2013 #2927 Skrevet 21. november 2013 (endret) Første eksamen om elleve dager. Føler egentlig jeg har ganske god kontroll på den, men vet at det kommer ett spørsmål fra de kapitlene jeg ikke har lest fullt så godt på, men det rekker jeg på 11 dager Bør også se mer på troper og figurer i dikt. Det er så mange og det føles så unødvendig! Men jeg må ta dette faget... Den andre eksamen er om 15 dager og den blir tøff. Utrolig stort fag, mye å kunne, og jeg føler det er veldig mye igjen å lese på. Jaja... Det går som det går. Tenker egentlig nå at det er ikke verdens undergang å stryke, og jeg har jo bestått alle innleveringene med glans så jeg burde klare å stå på eksamen *tenke positivt, tenke positivt* Endret 21. november 2013 av Linaria
Strixvaria Skrevet 21. november 2013 #2928 Skrevet 21. november 2013 Vi fikk hele listen med flertall for ord vi har lært hele semesteret i dag. Eksamen er om under en uke. Så i tillegg til alt det andre jeg må gjøre, så må jeg også pugge ca 200 flertallsformer :sjokkert. Oh well, kan jo satse på at jeg lærer meg entallene av de samme ordene, når jeg skal pugge flertallene, så jeg i det minste blir knallgod i glosene totalt sett Det jeg ikke har lært i løpet av lørdag av gloser får jeg ikke gjort så mye mer med, for da må jeg begynne å trene på oversettelse i stedet. Yay! Og Strixvaria, nå er det bare å begynne Hahah, arabisk altså.. Har skjønt at det er flere som har droppet ut av dét de siste ukene (hører de snakker om det på mønaforelesning). Høres ut som dere har mye å gjøre i det faget Ja, nå er det siste innspurt - må levere innen 1430 så får skjerpe meg her nå. Men jeg har allerede skrevet en heeel side i dag (altså, jeg har skrevet mer tidligere, så totalt mye mer), så tror jeg skal klare å hale dette i land et et vis.. Gleder meg til å bli ferdig .. Og da er det bare en uke til neste eksamen..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2929 Skrevet 21. november 2013 Eksamen i morgen, og jeg sitter her syk på femte dagen! Åh, hvorfor NÅ?! Kunne du ikke, snille sykdom, vente èn uke? Bare èn?! Krysser fingrene for at dette ikke blir min første F.... Anonymous poster hash: 36af5...595
Wolfmoon Skrevet 21. november 2013 #2930 Skrevet 21. november 2013 Eksamen i morgen, og jeg sitter her syk på femte dagen! Åh, hvorfor NÅ?! Kunne du ikke, snille sykdom, vente èn uke? Bare èn?! Krysser fingrene for at dette ikke blir min første F.... Anonymous poster hash: 36af5...595 God bedring! Håper det går greit i morgen allikevel! Er du ferdig etter i morgen? Hahah, arabisk altså.. Har skjønt at det er flere som har droppet ut av dét de siste ukene (hører de snakker om det på mønaforelesning). Høres ut som dere har mye å gjøre i det faget Ja, nå er det siste innspurt - må levere innen 1430 så får skjerpe meg her nå. Men jeg har allerede skrevet en heeel side i dag (altså, jeg har skrevet mer tidligere, så totalt mye mer), så tror jeg skal klare å hale dette i land et et vis.. Gleder meg til å bli ferdig .. Og da er det bare en uke til neste eksamen.. Nå blir jeg ekstremt nysgjerrig på hvem du er Og kan jeg bare få sagt det, hvorfor, virkelig hvorfor, er det sjakk-VM nå, og hvorfor er det så spennende å følge med der!?
Strixvaria Skrevet 21. november 2013 #2931 Skrevet 21. november 2013 (endret) Nå blir jeg ekstremt nysgjerrig på hvem du er Og kan jeg bare få sagt det, hvorfor, virkelig hvorfor, er det sjakk-VM nå, og hvorfor er det så spennende å følge med der!? Kehehehehehe. For du tror ikke JEG er nysgjerrig på hvem du er?! Men altså, jeg er egentlig ganske gjenkjennbar når du vet hvem jeg er. Jeg har vært på nesten alle forelesningene Lurer dog litt på hvordan den eksamenen kommer til å gå. For øvrig, så håper jeg ikke det var du som satt bak meg på tirsdag og knatta på mobilen. Hun som satt bak meg hadde på sånn lyd-når-du-taster, UNDER selve forelesningen til og med, og det hørtes ut som en jævla frosk eller noe (altså, seriøs KVEKKELYD, sånn 'vrøøøø'). Tror jeg snudde meg og gav henne the look 7-8 ganger. Seriøst. Det var like før jeg tok tak i hele telefonen hennes og smalt den i murveggen der et øyeblikk.. Og den hadde knust i fillebiter, for å si det sånn Endret 21. november 2013 av Strixvaria
Rægs Skrevet 21. november 2013 #2932 Skrevet 21. november 2013 Den ene eksamen vurderer jeg faktisk å droppe, fordi jeg må nok mest sannsynlig ta den opp igjen til våren. Har ikke prioritert eksamene mine skikkelig i høst (har heller jobbet), og skal ha tre litt forskjellige eksamener i matematikk. Den vanskeligste er den jeg vurderer å droppe, orker ikke tanken på å dukke opp i eksamenslokale og sitte der uten å skjønne noenting Jeg syntes det stoffet er utrolig vanskelig, og er redd for å nedprioritere de andre eksamene nå. Føler for at jeg heller vil ha to gode eksamener, fremfor evt. tre dårlige, fordi jeg ikke klarer å lese til alle godt nok. Har alle eksamene mine neste uke. Hva syntes dere? Noen som har vært i samme båt?
Wolfmoon Skrevet 21. november 2013 #2933 Skrevet 21. november 2013 Kehehehehehe. For du tror ikke JEG er nysgjerrig på hvem du er?! Men altså, jeg er egentlig ganske gjenkjennbar når du vet hvem jeg er. Jeg har vært på nesten alle forelesningene Lurer dog litt på hvordan den eksamenen kommer til å gå. For øvrig, så håper jeg ikke det var du som satt bak meg på tirsdag og knatta på mobilen. Hun som satt bak meg hadde på sånn lyd-når-du-taster, UNDER selve forelesningen til og med, og det hørtes ut som en jævla frosk eller noe (altså, seriøs KVEKKELYD, sånn 'vrøøøø'). Tror jeg snudde meg og gav henne the look 7-8 ganger. Seriøst. Det var like før jeg tok tak i hele telefonen hennes og smalt den i murveggen der et øyeblikk.. Og den hadde knust i fillebiter, for å si det sånn Gjenkjennbar på de forelesningene? Hm Jeg satt nok i alle fall ikke i nærheten av deg sist, for jeg er av typen som irriterer meg grønn over folk som måååå lage lyd på forelesning Og eksamen ja ... Er det litt sent å begynne og lese 1000 sider på tirsdag etter første eksamen, synes du? For det er nemlig konsekvensen av at jeg sliter med denne arabisken Og sjakk
Strixvaria Skrevet 21. november 2013 #2934 Skrevet 21. november 2013 Gjenkjennbar på de forelesningene? Hm Jeg satt nok i alle fall ikke i nærheten av deg sist, for jeg er av typen som irriterer meg grønn over folk som måååå lage lyd på forelesning Og eksamen ja ... Er det litt sent å begynne og lese 1000 sider på tirsdag etter første eksamen, synes du? For det er nemlig konsekvensen av at jeg sliter med denne arabisken Og sjakk Altså, gjenkjennbarheten fordrer vel et visst signalement. Meeeen det kan jo være andre mønaere som leser her, såååå får vel være litt tilbakeholden. Hihi, bra det ikke bare er meg. Altså, hvis man kommer på forelesning uten å ha med seg noe som helst av notatbøker eller lignende, og bruker all tiden på å knatte på mobilen - why bother?? JEG HAR LEVERT INN HJEMMEEKSAMENEN MIN .. Tror nok ikke det blir en A, men hvis jeg skulle hatt dét som målsetting måtte jeg nok lagt inn ørlitt mer innsats, for å si det forsiktig. Men er ganske fornøyd med oppgaven min
FrøkenBaker Skrevet 21. november 2013 #2935 Skrevet 21. november 2013 Altså, gjenkjennbarheten fordrer vel et visst signalement. Meeeen det kan jo være andre mønaere som leser her, såååå får vel være litt tilbakeholden. Hihi, bra det ikke bare er meg. Altså, hvis man kommer på forelesning uten å ha med seg noe som helst av notatbøker eller lignende, og bruker all tiden på å knatte på mobilen - why bother?? JEG HAR LEVERT INN HJEMMEEKSAMENEN MIN .. Tror nok ikke det blir en A, men hvis jeg skulle hatt dét som målsetting måtte jeg nok lagt inn ørlitt mer innsats, for å si det forsiktig. Men er ganske fornøyd med oppgaven min Gratulerer! Det er ikke en eneste gul markeringstusj igjen på blindern. Hva faen skjedde? 1
Strixvaria Skrevet 21. november 2013 #2936 Skrevet 21. november 2013 Gratulerer! Det er ikke en eneste gul markeringstusj igjen på blindern. Hva faen skjedde? Thankies! One down, four to go. Ingen flere hjemmeeksamener da, men det er jo greit med vanlige skriftlige eksamener også. Da er man liksom ferdig når man har vært i eksamenslokalet og kan gå hjem, uten at man må tenke og 'ånde' oppgave 4 dager i strekk Hvordan går det med deg, hatt eksamen ennå? Er litt uvant at det ikke er noe på SV dette semesteret. Kan ikke si jeg ser direkte frem til å sitte i gymsalen, blant annet..
FrøkenBaker Skrevet 21. november 2013 #2937 Skrevet 21. november 2013 Thankies! One down, four to go. Ingen flere hjemmeeksamener da, men det er jo greit med vanlige skriftlige eksamener også. Da er man liksom ferdig når man har vært i eksamenslokalet og kan gå hjem, uten at man må tenke og 'ånde' oppgave 4 dager i strekk Hvordan går det med deg, hatt eksamen ennå? Er litt uvant at det ikke er noe på SV dette semesteret. Kan ikke si jeg ser direkte frem til å sitte i gymsalen, blant annet.. Så sant. Gleder meg så mye til julefri at jeg bare vil at eksamene skal komme nå! så jeg blir ferdig med dem. Så tenker jeg nei, nei, jeg må ha mer tid. Men er så leeei pensum nå. Hadde et ublidt møte med en gymsal i dag, (hater å ha folk med distraherende lyder bak meg, og i en gymsal er det nesten 98% garantert, og der kan jeg ikke snu meg og be dem pakke seg ut heller ,) hvorpå jeg dro til legesenteret og fikk sykemelding. Skulle bare mangle, det føles ut som jeg er både på fylla og har dagen derpå samtidig, alt går rundt. Så da blir det vel en eksamen i januar også. Det var jo en måte å starte året på. Bare to eksamener til nå, med litt mer enn en uke mellom hver (jippi), så er det juuuulemat og katter i juletrær og nyttårsforsetter. De varer jo sjeldent, men man føler seg ganske pliktoppfyllende når man lager dem! 1
Gjest Linaria Skrevet 21. november 2013 #2938 Skrevet 21. november 2013 Jeg har ikke fått lest noe særlig i dag Var heldigvis på en veldig viktig siste forelesning i et fag jeg kun har lest på hjemme. Fant ut at jeg kan for mye... Jeg har lest på ting jeg ikke skulle kunne i tillegg til det jeg skulle kunne, men da kan jeg i hvert fall alt veldig godt nå. Litteraturen går helt til helvete. Greier ikke å lese i det hele tatt. Det eneste jeg kan trøste meg med er at jeg har en ganske morsom roman på pensum, men det virker nesten meningsløst å lese roman når jeg har så mye annet jeg burde øve på, men men. Litteraturhistorie er så ufattelig kjedelig! Fortsatt over en uke igjen. Jeg må slappe helt av.
globalagogo Skrevet 22. november 2013 #2939 Skrevet 22. november 2013 Dere to oppi der som studerer arabisk, jeg føler dere kupper tråden (litt) sorry... Og dere vet ikke hvem hverandre er, eller? In real life? Går dere ikke i samme klasse? Ikke meninga å høres sur ut, men jeg er jo innpå her for å høre om studenters sutring så jeg skal føle meg bedre... 1
Strixvaria Skrevet 22. november 2013 #2940 Skrevet 22. november 2013 Dere to oppi der som studerer arabisk, jeg føler dere kupper tråden (litt) sorry... Og dere vet ikke hvem hverandre er, eller? In real life? Går dere ikke i samme klasse? Ikke meninga å høres sur ut, men jeg er jo innpå her for å høre om studenters sutring så jeg skal føle meg bedre... Ikke min/vår feil at andre ikke skriver her Jeg studerer ikke arabisk, men tar et midtøstenfag dette semesteret i tillegg til 'mine egne' fag fordi jeg har lyst. Det var vel litt over 400 oppmeldte på det emnet, så at vi ikke nødvendigvis kjenner hverandre er nesten ikke til å unngå Jeg kan sutre over noe annet: neste eksamen er på torsdag, og jeg har ikke åpna bøkene i faget ennå. True story; de står i bokhylla og sender meg stygge blikk.. Og jeg har vært kun på én forelesning i emnet - den var kjedelig, så da gadd jeg ikke å gå på flere.. Så nå blir det skippertaket fra helv.. for å få i land dette, men det får gå! Studentlivet <3<3<3<3<3 .....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå