globalagogo Skrevet 30. oktober 2013 #2861 Skrevet 30. oktober 2013 Går du i Trh? Anonymous poster hash: be733...d5d Hemmelig! Kanskje det. Eller Bergen.... Eller Oslo?
FrøkenBaker Skrevet 31. oktober 2013 #2862 Skrevet 31. oktober 2013 Håper det ordner seg! Og god bedring! Takk! Det gikk bra på den første oppgaven, og jeg fikk godkjent! IIIIH! Tre uker til første eksamen, og den jeg ligger tynnest an i. Sitter og syter og banner for meg selv og prøver å regne ut hvor mange sider jeg er nødt til å komme gjennom hver dag. Svaret = for mange. Alt for mange. "Forskningsmetode", hvis jeg kommer meg gjennom det kommer jeg til å jodle av lykke. Flere som har startet skoleåret med "Jeg skal få A i alt!" og endt opp som et skjelvende rot foran eksamen med "Hvis jeg bare står skal jeg bli sjeleglad!" Nå skal jeg gå inn i eksamensmodus og ganske enkelt ( )prøve å få gjort unna den siste oppgaven og så studere for harde livet. Fant én lydbok om ex.phil. og skal sette den på ørene så fort jeg får hentet den. Men i første omgang: metode.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2863 Skrevet 1. november 2013 Jeg dør. Har en obligatorisk prøve i morgen, og aner ikke om jeg kommer til å stå. Men jeg MÅ stå for å kunne gå opp til eksamen!!! Jeg skjelver og er kvalm. Det er så mye som står på spill. :'(Anonymous poster hash: be733...d5d
Strixvaria Skrevet 1. november 2013 #2864 Skrevet 1. november 2013 Jeg sto på min obligatoriske prøve i dag - takk skjebnen for google! Så da blir det eksamen på meg, gitt. 2
Wolfmoon Skrevet 1. november 2013 #2865 Skrevet 1. november 2013 Jeg sto på min obligatoriske prøve i dag - takk skjebnen for google! Så da blir det eksamen på meg, gitt. Grattis! Google er din venn Var det vanskelig også for en som faktisk har lest litt? 1
Strixvaria Skrevet 1. november 2013 #2866 Skrevet 1. november 2013 Grattis! Google er din venn Var det vanskelig også for en som faktisk har lest litt? Thankies! Altså, tror kanskje kun 2 av tingene faktisk var nevnt i bøkene - wtf?! Google <3<3
Wolfmoon Skrevet 1. november 2013 #2867 Skrevet 1. november 2013 (endret) Thankies! Altså, tror kanskje kun 2 av tingene faktisk var nevnt i bøkene - wtf?! Google <3<3 Men du må vel skjønne at i et introduksjonsfag, på 1000-nivå, så må du ha masse bakgrunnskunnskap og områdekunnskap fra før! Endret 1. november 2013 av Wolfmoon
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. november 2013 #2868 Skrevet 1. november 2013 Jeg har en oppgave som skal inn i kveld, og sitter derfor selvfølgelig på Kvinneguiden. Oppgaven skal ikke være spesielt stor, ca 1-1,5k ord, og jeg har notater å skrive fra, så jeg trenger egentlig ikke gjøre noe mye for at den skal være leveringsklar. Likevel har jeg en voldsom arbeidsvegring i akkurat dette faget. Jeg studerer SPRÅK, skriver en mastergrad innen LINGVISTIKK og er ikke særlig interessert i å analysere LITERATUR på alle mulige måter. Irrelevante obligatoriske fag suger studielysten ut av meg
Strixvaria Skrevet 1. november 2013 #2869 Skrevet 1. november 2013 Men du må vel skjønne at i et introduksjonsfag, på 1000-nivå, så må du ha masse bakgrunnskunnskap og områdekunnskap fra før! Det har jeg skjønt nå
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2870 Skrevet 1. november 2013 Jeg dør. Har en obligatorisk prøve i morgen, og aner ikke om jeg kommer til å stå. Men jeg MÅ stå for å kunne gå opp til eksamen!!! Jeg skjelver og er kvalm. Det er så mye som står på spill. :'(Anonymous poster hash: be733...d5d Jeg sto! Å gud, snakk om å miste 150 kilo fra skuldrene. :O For en lettelse. Anonymous poster hash: be733...d5d 3
Mermaid Blues Skrevet 3. november 2013 #2871 Skrevet 3. november 2013 Åååååeh, kan ikke JSTOR bare lære seg å huske hvem jeg er istedet for å logge meg ut ca hvert kvarter?? Blir gal av å logge inn hele tida! *oppgaveskrivefrustrasjon.com*
Gjest Raindrops Skrevet 8. november 2013 #2872 Skrevet 8. november 2013 Meget omtenksomt å dynke deg i parfyme rett før du velger å sette deg på lesesalen. Takk skal du faen meg ha, hodepine og nysing var akkurat det jeg trengte så tidlig på mårran. 4
FrøkenBaker Skrevet 8. november 2013 #2873 Skrevet 8. november 2013 To uker og nedtelling til eksamen. Og jeg gjør alt annet enn å lese. Som å vaske, og dra på besøk, og fy feff... Nei, nei nei nei, nei, neiiii... Vil bare under dyna igjen. *Sutreee* Hvorfor har de seminarer før 12 om dagen? Slemme A-mennesker.
globalagogo Skrevet 8. november 2013 #2874 Skrevet 8. november 2013 Hvorfor er jeg KGavhengig... må følge med i timen... klarer ikke...
Mynona Skrevet 8. november 2013 #2875 Skrevet 8. november 2013 24 timer med forelesning om skatt fordelt på 4 dager overstått! Guriland så mye informasjon man skal putte inn i hodet sitt på kort tid.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2876 Skrevet 9. november 2013 innlevering på 6k i morgen... ligger på 3,5k nå.. blir en spenennde helg dette.. Anonymous poster hash: 3fe4a...8d1
Mermaid Blues Skrevet 9. november 2013 #2877 Skrevet 9. november 2013 Og der gikk startskuddet for årets panikkhelg/uke. Nettopp kommet hjem fra langprøve på forestillingen jeg jobber med i fritiden jeg ikke har (veldig fint på CV-en, heldigvis) og nå er det opp til herrene cola light og irn bru å holde meg våken til jeg er ferdig med oppgaven min, forhåpentligvis i løpet av natta en gang. De har satt ordgrensa til 1500, og det er ren ondskap - jeg vurderer en postmoderne tilnærming hvor jeg ikke bruker mellomrom, og kaller det kunst. Eller skrive halve oppgaven som fotnoter, det burde funke! Samtidig må jeg forberede en tyve minutters muntlig presentasjon av regikonsept til onsdag, vi skal allerede nå vite hva vi skal gjøre til regieksamen...som er i FEBRUAR. Den skriftlige oppgaven min skal leveres inn på torsdag morgen, og torsdag kveld skal jeg på audition med en annen forestilling jeg jobber med som har havna på shortlist til et digert arrangement med byens viktigtryner. Heldigvis kan skuespillerne mine replikkene sine...eller de kunne dem på onsdag hvertfall. Vi har tre timer studiotid på mandag, så det vil vise seg. ...kan det bli fredag snart?
Gjest caramiacaramella Skrevet 9. november 2013 #2878 Skrevet 9. november 2013 Dette er motsatt av sutring, men jeg fikk nettopp tilbake an eksamen og jeg fikk A! Kjempefornøyd Det gode resultatet er veldig motiverende nå som jeg er midt i semesteret med kjempemasse å gjøre, og flere eksamener rett rundt hjørnet. Bare fortsett å jobbe jenter, det går bra til slutt!
Gjest Linaria Skrevet 9. november 2013 #2879 Skrevet 9. november 2013 Jeg har en oppgave som skal inn i kveld, og sitter derfor selvfølgelig på Kvinneguiden. Oppgaven skal ikke være spesielt stor, ca 1-1,5k ord, og jeg har notater å skrive fra, så jeg trenger egentlig ikke gjøre noe mye for at den skal være leveringsklar. Likevel har jeg en voldsom arbeidsvegring i akkurat dette faget. Jeg studerer SPRÅK, skriver en mastergrad innen LINGVISTIKK og er ikke særlig interessert i å analysere LITERATUR på alle mulige måter. Irrelevante obligatoriske fag suger studielysten ut av meg Akkurat samme her. Studerer språk, men sliter med et obligatorisk litteraturfag. Det er så kjedelig å analysere gamle romaner når jeg helst vil sitte og jobbe med grammatikk. Er redd for eksamen i dette faget, men er heldigvis ferdig med alle semesteroppgavene. Jeg føler jeg har så liten oversikt over hva jeg skal kunne! Har ikke lest alle diktene eller novellene jeg skal og mangler en roman. Tror nesten jeg bare må lese et sammendrag av den. Kommer ikke til å greie det. Har hatt leseuke nå og gjort ca. halvparten av det jeg planla. Æsj. Eksamen om under en måned
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2880 Skrevet 9. november 2013 Har min første muntlige presentasjon denne uka. Jeg gruer meg veldig Noen betryggende ord? Anonymous poster hash: dfc1a...174
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå