Wolfmoon Skrevet 29. september 2013 #2781 Skrevet 29. september 2013 (endret) Det hørtes veldig spennende ut! Du er flink! Nja, flink og flink. Nå har jeg nettopp tatt på meg turklærne og har planer om en tur i marka istedet Men det er viktig med pauser også, har jeg hørt! Endret 29. september 2013 av Wolfmoon
Mynona Skrevet 29. september 2013 #2782 Skrevet 29. september 2013 Kompromiss. Sett deg ned, les 10 sider, så tar du resten av dagen fri med god samvittighet. Det er tross alt søndag, og det er dumt å ødelegge hele dagen med å tenke på det man burde ha gjort!Njaa.. Det er nettopp det at det er søndag. Som nettstudent med full jobb er det lørdager og søndager som er de eneste dagene jeg kan lese. Men nå har jeg lest noen sider i den lette boka. Lurer på om jeg skal bare drite i den tunge boka Slå opp der hvis jeg trenger bare....
flicka Skrevet 30. september 2013 #2783 Skrevet 30. september 2013 Blæææ. Har en oppgave jeg må levere på torsdag, og mangler 400 ord..... Og jeg føler virkelig jeg har gått grundig igjennom alt som skal være med og dratt det ut i det lange og det kjedelige allerede. Hvordan i all verden skal jeg klare å fylle de arkene her
Mynona Skrevet 30. september 2013 #2784 Skrevet 30. september 2013 Hva med svadageneratoren? http://svadagenerator.no 3
Mermaid Blues Skrevet 30. september 2013 #2785 Skrevet 30. september 2013 Ny mann, denne gangen type gammel som må rope i telefonen. Jeg er sylfrekk nok til at jeg ville gått bort til ham, smilt veldig søtt og spurt om familien på Færøyene hadde det bra. Jeg mener, siden han ROPER SÅ HØYT AT DE KAN HØRE HAM UTEN TELEFON. Jeg lider av ekstrem biblioteksaggresjon, like greit for omverdenen at jeg som regel leser hjemme tror jeg Hvor mye leser dere i løpet av en uke? Leser dere hver dag? Jeg studerer økonomi, og syns det er veldig vanskelig å vite hvor mye jeg burde gjøre hver dag. Vet at dette er individuelt, men hadde vært fint å vite litt hva andre gjør. Slitsomt å gå med dårlig samvittighet HELE TIDEN! Anonymous poster hash: 9d45f...62c Leser hver dag, hvor mye kommer egentlig an på spørs. Akkurat nå er det en 8-10 timer daglig de dagene jeg ikke er på uni, 5-6 timer de dagene jeg er der. Prøver å ta litt fri på kveldstid sånn at jeg ikke glemmer hvordan vennene mine ser ut (Når jeg sier lesing innbefatter det også skriving) Dagens syt: Jeg er så LEI av fiffige nye intranettløsninger som ikke funker! Endelig hadde de fått alle barnesykdommene ut av det gamle systemet, og nå har vi fått noe nytt istedet. Bainna. Keiserens fuckings nye klær indeed. Jeg er også møkk lei av systemet vi har for booking av prøvesal/studioteater, det er det minst praktiske systemet i NATO og har aldri egentlig fungert. Føler jeg må snike meg rundt og banke på alle mulige dører for å sikre at jeg faktisk får de rommene jeg trenger
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #2786 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har så mye å gjøre at jeg ikke får gjort noenting. Det skal leses to kompendier og fire romaner til mandag, i tillegg skal det leveres en firesiders oppgave innen mandag, og jeg har eksamen på fredag. Har jobbet alt for mye de siste ukene og henger skikkelig etter... Nesten ferdig med bok 1 av 4, og den har tatt lang tid, for den er helt gørr. Kjenner at hele meg bare ikke klarer å sette skikkelig i gang... Gi meg styrke... 1
Wolfmoon Skrevet 1. oktober 2013 #2787 Skrevet 1. oktober 2013 Sender over inspirasjon og sympati, for jeg sitter på jobb og jobber med oppgaver innimellom når jeg har pause
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. oktober 2013 #2788 Skrevet 1. oktober 2013 Dere er iallefall heldige som har starta...her på skolen i USA har jeg 1) blitt flyttet til to nye klasser fordi de mente jeg var for flink for de to forrige 2) Kansellert klassene de flytta meg til. Så i praksis står jeg uten fag, noe som gjør at jeg kan bli deportert. Alle de andre fagene er fulle (fordi jeg gikk ikke på dem nettopp fordi jeg jo hadde plass i de andre). Oppgitt!
FrøkenBaker Skrevet 3. oktober 2013 #2789 Skrevet 3. oktober 2013 Ah, jeg brukte å være dronningen av fyllstoff i oppgaver. På uni slår de litt hardere ned på rent tull, noe som resulterer i dager tilbragt i frustrasjon. Og alt annet blir plutselig veldig interessant, pussig det der.
Qvam Skrevet 3. oktober 2013 #2790 Skrevet 3. oktober 2013 Semesteroppgaven skal inn på fredag, og jeg har ikke begynt enda. 2
Wolfmoon Skrevet 3. oktober 2013 #2791 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg fikk mail denne uka, husk at dere skal ha flervalgsprøve i dette faget i uke 44! Husk? Hvordan skal jeg kunne huske det, hjernen min er fyllt opp av alt de prøver å lære oss Så da sitter jeg å leser da, har vært gjennom 1 av 3 bøker på pensun og 0 artikler. Dette blir nok gøy
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2792 Skrevet 3. oktober 2013 Aargh, jeg haater matematikk, og jeg haater studiet jeg har begynt på!! Har en obligatorisk innlevering til i morgen, og får ikke til noen ting. Vurderer seriøst å slutte nå, men det er et nederlag :-( Jeg går Økonomi og administrasjon. Dumme meg. Jeg som aldri har likt matte, men så ikke for meg at dette studiet bestod av fullt av lange ligninger og brøker, bestående av en haug med bokstaver og potenser, hvorav kvadratsetningene og faktorisering skal brukes for å komme fram til løsning... Anonymous poster hash: ad35e...92c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2793 Skrevet 3. oktober 2013 Aargh, jeg haater matematikk, og jeg haater studiet jeg har begynt på!! Har en obligatorisk innlevering til i morgen, og får ikke til noen ting. Vurderer seriøst å slutte nå, men det er et nederlag :-( Jeg går Økonomi og administrasjon. Dumme meg. Jeg som aldri har likt matte, men så ikke for meg at dette studiet bestod av fullt av lange ligninger og brøker, bestående av en haug med bokstaver og potenser, hvorav kvadratsetningene og faktorisering skal brukes for å komme fram til løsning... Anonymous poster hash: ad35e...92c I I hvilken by går du økonomi og administrasjon da? Det er ganske forskjellig nivå etter hvor du studerer. Langt vanskeligere f.eks i Bergen enn i Hokksund.. Anonymous poster hash: 85ac6...dfd
Strixvaria Skrevet 3. oktober 2013 #2794 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg fikk mail denne uka, husk at dere skal ha flervalgsprøve i dette faget i uke 44! Husk? Hvordan skal jeg kunne huske det, hjernen min er fyllt opp av alt de prøver å lære oss Så da sitter jeg å leser da, har vært gjennom 1 av 3 bøker på pensun og 0 artikler. Dette blir nok gøy My thoughts exactly. Bare at jeg har igjen typ 20 sider før jeg er ferdig med den nynorske boka. Har du lest den engelske? Det har ikke jeg, ehehehehhe. Dette lover godt. Bra det faget er fullstendig verdiløst for min del (null innvirkning på vitnemål, Lånekassa eller andre ting), og kun noe jeg tar fordi jeg har lyst
Wolfmoon Skrevet 3. oktober 2013 #2795 Skrevet 3. oktober 2013 My thoughts exactly. Bare at jeg har igjen typ 20 sider før jeg er ferdig med den nynorske boka. Har du lest den engelske? Det har ikke jeg, ehehehehhe. Dette lover godt. Bra det faget er fullstendig verdiløst for min del (null innvirkning på vitnemål, Lånekassa eller andre ting), og kun noe jeg tar fordi jeg har lyst Jeg har lest den engelske, ga opp den nynorske etter ca 30 sider og er nå 1/3 ut i den siste Enig, godt jeg ikke er avhengig av det her, kjenner jeg. Men hvem vet, kanskje jeg har flaks og har lært mer enn jeg tror
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2796 Skrevet 3. oktober 2013 Eksamenslesing på gang... det betyr at timene mine på jobben kuttes ned ettersom jeg ikke har tid. Samtidig har jeg fått verdens største regning (for meg som student...) på hele 36 000 kroner. Er bilen til pappa som trengte litt heftig reparasjon og fiksing, men jeg leverte den inn, og reparasjonen står på meg = jeg må betale regningen. Pappa er i utlandet og får ikke fatt i han før om over en måned, så her er jeg da... jess... før pappa reiste fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne betale med kredittkort, men han sa aldri at det ville blil så dyrt... kredittgrensen min er i tillegg på kun 5000 kroner, så der er det lite å hente. I "bufferen" min har jeg 12 000 kroner. Ellers? Nada nada nada. Anonymous poster hash: 32cc3...211
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2797 Skrevet 3. oktober 2013 Teller i grunnen bare dager ned til juleferien 5. desember klokken 15:00. To semesteroppgaver + bacheloroppgaver skal leveres i løpet av november. Og to eksamener, en i slutten av november og en skal leveres 5. desember. Just ferdig med fire ukers praksis. Har i grunnen kun fått tid til å skrive litt på en semesteroppgave pga praksis og masse oppgaver der + nå i denne uken var det fullt opp med praksisfremføringer i det faglige. Av og til suger studentlivet. Men er heldigivis 3. og siste året! I det siste semesteret er det bare fordypning i et fag og sydentur, det er motivasjon!!! Anonymous poster hash: 6f20a...ac0
Chien Skrevet 3. oktober 2013 #2798 Skrevet 3. oktober 2013 Skulle lese og ta notater av 100 sider i dag. Formen var ikke på topp, så jeg leste sånn ca. 0 sider Jaja, ny og bedre dag i morgen...får vi håpe.
globalagogo Skrevet 4. oktober 2013 #2799 Skrevet 4. oktober 2013 Prioriterer kun to av fire fag. Som i, glemmer at jeg har de to andre:0 Merker at Organisasjon og Ledelse ikke er første pri når matteoppgavene tar 14 timer uka og Bed.Øk over 20. Skippertak is coming...hjeeeelp
missdior Skrevet 4. oktober 2013 #2800 Skrevet 4. oktober 2013 Endelig ferdig med eksamen! Nå mangler jeg bare å lese to bøker, ett kompendie og skrive oppgave. Innen mandag. Heldigvis frihelg.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå