Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har utsatt fristen for sensur fra 26. til 30. :grine:

MAKAN!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min får 1500 i mnd av foreldrene mine i studietiden uten at jeg har fått noe :(

Anonymous poster hash: 1faf5...8d1

Skrevet

Søsteren min får 1500 i mnd av foreldrene mine i studietiden uten at jeg har fått noe :(

Hva er grunnen til det da?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til det da?

Det vet jeg ikke. Hun har en god jobb vedsideen av studier og tjener greit. Jeg har t.o.m bedre snitt enn henne. Skjønner ingenting:/

Skrevet

Det vet jeg ikke. Hun har en god jobb vedsideen av studier og tjener greit. Jeg har t.o.m bedre snitt enn henne. Skjønner ingenting:/

Du får spørre foreldrene dine da, hva som er grunnen :P

AnonymBruker
Skrevet

Da var det min tur til å sutre. Jeg har fått svar på to av eksamenene mine. Fikk C på begge, utrolig skuffet og nedstemt. Nå mangler jeg bare sensur på en eksamen, den gikk rett vest, så der har jeg ikke høye forventninger :(

I know dat feel...Foreslår at du ber om begrunnelse og hører hva de mener du har gjort rett og galt. Kanskje det kan hjelpe å klage?

Anonymous poster hash: b28dc...34b

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellsbehandling much? Ville adressert dette asap! Man skal gjøre likt.

Krev gjerne summen du har tapt som helhet. Dersom søsteren din studerer i 5 år, blir 1500 hver måned hele året, alle årene faktisk 90.000 kroner til sammen !!

Anonymous poster hash: 85ac6...dfd

Gjest Linaria
Skrevet

Er så lei nå. Har siste eksamen i morgen, og jeg vet at det kommer til å gå greit, men jeg har så lyst på sommerferie!

Skrevet (endret)

.

Endret av Magnifique
AnonymBruker
Skrevet

Tok to eksamener i vår. En hjemmeeksamen og en vanlig. Den hjemme hadde jeg knapt tittet på pensum før jeg fikk oppgaven, jobbet dårlig, leste neppe gjennom alt relevant pensum og leverte ei oppgave som absolutt fortjente å stå men neppe noe mer. Faget er et valgfag og jeg var forholdsvis egentlig lite interessert i det. Jeg tok det fordi det var hjemmeeksamen.

På den andre eksamenen, et fag jeg interesserer meg for og som hører til under det jeg trenger for å ta den bacheloren, hadde jeg lest desto mer og fikk også heldigvis ei relativt enkel oppgave jeg kunne en del om. Jeg leverte ikke en veldig strukturert oppgave, jeg hater å skrive med penn og jobbe uten referanser osv, men jeg var rimelig sikker på at jeg hadde fått med alle de viktige momentene og hadde svart på oppgaven.

På den første fikk jeg C, den andre D. Hva faen?

Anonymous poster hash: 2215e...e7d
AnonymBruker
Skrevet

Ææh, har fått fire timer fravær da jeg hadde eksamen. Håper læreren rekker å fjerne dette!! D:

Anonymous poster hash: 2c2db...a70
Gjest Emmanuelle
Skrevet

I dag er det 3 uker siden jeg leverte hjemmeeksamen og resultatet lar vente på deg. Jeg vil vite!!! :sur:

• 1 måned senere...
Skrevet

Semesteret er mer eller mindre i gang og jeg starter høstens sutring:

Jeg er på sommerkurs ved et universitet i det "store utland" (europa..) og føler meg STOKK DUM! Klassisk tilfelle av "alle andre er smartere enn meg og jeg får ikke til noen ting og er IHVERTFALL ikke flink til å forklare meg på engelsk".

Kaaanskje har det noe å gjøre med at jeg ikke starta på morgendagens framføring før nå.... For når det gjelder det sosiale har jeg det kjempefint, og får ikke så mye tid til å være smart student :P

Skrevet

Jeg har enda ikke startet på UiT, men er allerede kjempe lei meg! :(

Skrevet

Jeg har fått pakke med sykt tykke bøker. Og en overraskelse om at jeg skal ha 90 timer forelesning som nettstudent i år, ikke 8 som vi pleier.

Skrevet

Jeg har fått pakke med sykt tykke bøker. Og en overraskelse om at jeg skal ha 90 timer forelesning som nettstudent i år, ikke 8 som vi pleier.

Oi! Det var stor forskjell..

Jeg begynner neste uke. Gruer meg noe helt sinnsykt. Er ikke klar for å starte igjen, og dette er det kjedeligste semesteret noensinne :(

Skrevet

Ja, veldig!! Og det er på dagtid også. Så får snakke pent med sjefen om jeg får fri til dette. Det er jo en utdannelse som gangner dem så håper det går fint.

De fleste starter vel denne uken??

Vi starter neste.

Skrevet

De har utsatt fristen for sensur fra 26. til 30. :grine:

MAKAN!

Så denne gamle posten min nå - jeg fikk A :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Grattis med A! Du er flink!

Fadderopplegget starter denne uken i hvertfall. Men etter 4 år på blindern ( begynner på mitt 5 nå) er jeg ikke så veldig engasjert der gitt. Vi starter opp neste tirsdag. Utsetter alt som har med skole frem til da. Orker ikke tanken engang kjenner jeg.

Skrevet

Er det dårlig å syte over at jeg er lei av å ha sommerferie og vil at semesteret skal starte nå? :sjenert: Vi begynner ikke før 19. september, og jeg sitter bare og tripper og leser ting jeg tror kan være relevant (har ikke fått leseliste ennå) og vil starte nåååå!

I det minste håper jeg bygningsarbeidet i det nye universitetsteateret snart er ferdig så jeg kan booke meg noen timer i studioteateret og dra i gang en workshop med studievenner mens vi venter på (jeg skal ikke si Godot) semesterstart :P

Tvi tvi til dere som starter i disse dager, håper alle sammen får en super høst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...