Lyd Skrevet 29. mai 2013 #2461 Skrevet 29. mai 2013 Pc'n min klikka nettopp halvveis i hjemmeeksamen! Alt er borte! Kødder du med meg???? :omg: Noe så forferdelig! Måtte du skrive alt på nytt eller fikk du fikset det? I morgen har jeg min siste eksamen. Har sittet 12 timer på skolen i dag og lest og snakket om stoffet med folk i klassen, men jeg føler ikke jeg kan noe som helst Håper virkelig jeg består... Men etterpå har jeg uansett SOMMERFERIE!
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. mai 2013 #2462 Skrevet 29. mai 2013 Noe så forferdelig! Måtte du skrive alt på nytt eller fikk du fikset det? I morgen har jeg min siste eksamen. Har sittet 12 timer på skolen i dag og lest og snakket om stoffet med folk i klassen, men jeg føler ikke jeg kan noe som helst Håper virkelig jeg består... Men etterpå har jeg uansett SOMMERFERIE! Måtte skrive alt på nytt...og jeg som er essay-perfeksjonist brukte i dag 6 timer på å skrive 300 ord. Må altså skrive 2500 i morgen. Men det ordner seg, det gjør det alltid Lykke til i morgen
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #2463 Skrevet 30. mai 2013 Måtte skrive alt på nytt...og jeg som er essay-perfeksjonist brukte i dag 6 timer på å skrive 300 ord. Må altså skrive 2500 i morgen. Men det ordner seg, det gjør det alltid Lykke til i morgen Du er heeeelt sikker på at oppgaven ikke har blitt midlertidig lagret i en temp-folder eller noe? regner med du har sjekket det men Anonym poster: 0012b0fb43529998f51c295f6aec9ba7
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. mai 2013 #2464 Skrevet 30. mai 2013 Du er heeeelt sikker på at oppgaven ikke har blitt midlertidig lagret i en temp-folder eller noe? regner med du har sjekket det men Anonym poster: 0012b0fb43529998f51c295f6aec9ba7 Ja, jeg fikk naboen min (som er super-intra-mega-nerd) til å sjekke. Da han spurte meg om jeg kanskje hadde lagret på ekstern harddisk skjønte jeg alt var tapt Men men, har hele dagen på meg i dag og til 14.00 i morgen i verste fall. Det SKAL gå
Guadaloupe Skrevet 30. mai 2013 #2465 Skrevet 30. mai 2013 Har lenge vurdert å sutre litt i denne tråden men nå ser jeg jo at de fleste her har det verre enn meg. Meen jeg må få sutra litt, og da får jeg gjøre det her Jeg hadde min siste eksamen i forrige uke, onsdag 22.mai. Ingen flere eksamener nå men vi må fortsatt gå på skolen, fulle uker frem til 13.juni, FORDI vi starter neste skoleår med eksamen! Dette betyr at jeg må lese i sommerferien (GREAT!) Nå kommer jeg ikke til å klare å slappe av i sommerferien, jeg som trodde sommerferien var til for at vi kunne få litt ordentlig fri fra det hele, bare ett par måneder. Og jeg er så DRITTLEI, jeg vil ha feeeriieee! NÅ!
Singha Skrevet 30. mai 2013 #2466 Skrevet 30. mai 2013 800 ord i boks, 2200 (eller helst fler) igjen. Sukk.
Singha Skrevet 30. mai 2013 #2467 Skrevet 30. mai 2013 Dette betyr at jeg må lese i sommerferien (GREAT!) Nå kommer jeg ikke til å klare å slappe av i sommerferien, jeg som trodde sommerferien var til for at vi kunne få litt ordentlig fri fra det hele, bare ett par måneder. Sommerferien er til for å ta igjen alt det du burde ha lest i semestrene før slik at du kan konte på eksamen. Er det ikke?
Lyd Skrevet 30. mai 2013 #2468 Skrevet 30. mai 2013 Gikk ikke så veldig bra på eksamen i dag, men er ganske sikker på at jeg består. Nå: Sommerferie 1
Kjempeliten Skrevet 30. mai 2013 #2469 Skrevet 30. mai 2013 Sitter med hjemmeeksamen nå. Verdens kjedeligste oppgave. Ikke det jeg hadde lest på i det hele tatt. Satt igår og var ganske oppslukt av å lese om klasseledelse, og siden foreleser har babla så mye om det tidligere, så var jeg ganske sikker på at vi kom til å få om det. Eller, kanskje jeg bare håpa veldig mye Visste jo at jeg ikke kunne være sikker i det hele tatt! Så får vi to oppgaver å velge mellom og begge er like kjedelige og vanskelige. Føler at jeg bare våser på diskusjonsdelen, BLÆH Og jeg skulle ønske jeg bare hadde en bok i pensum Også aner jeg egentlig ikke hva slags teori jeg skal ta med. Har tatt med noe, men vet ikke om det holder. Også får jeg ikke opp powerpointen om det emnet her. Det er noe galt med den, alle sidene er bare blanke! Det går sikkert bra... ikke en A hvertfall.... men måtte bare klage litt for det her er K J E D E L I G! og vanskelig. Og jeg er lei
Singha Skrevet 30. mai 2013 #2470 Skrevet 30. mai 2013 Jeg er glad jeg har trent godt det siste halve året, for nå ror jeg som en rabiat galning. 1
Gjest Cytosin Skrevet 30. mai 2013 #2471 Skrevet 30. mai 2013 Nå er det bare åtte dager til semesterets siste eksamen - så nå sitter jeg her og prøver å lese i varmen (går forøvrig dårlig), og merker at jeg blir skikkelig oppgitt. For min del kunne det gjerne vært 10 grader og regn.
Drømmespill Skrevet 30. mai 2013 #2472 Skrevet 30. mai 2013 Eksamen i tre uker i strekk, snart ferdig. Må bare skrive analyse av egen innsats. Det er ikke så lett. Men nå har vi snart sommerferie dere :D
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. mai 2013 #2473 Skrevet 30. mai 2013 (endret) 17 timer før fristen på hjemmeeksamen som ble slukt av pc'n, og jeg er så godt som ferdig. Mangler kun å gå igjennom referering i teksten samt finne en knakende god konklusjon på hele greia. 2700 ord ble skrevet i går og i dag, ikke den beste oppgaven jeg har skrevet, men ikke den verste heller. Alt i alt håper jeg bare jeg har svart på det de spør om (var en veldig åpen oppgave, så måtte innskrenke den selv) og at det jeg har skrevet ikke er bare ræl. I kveld skal jeg bare lese igjennom oppgaven, fikse referansene og sove godt på det slik at jeg kan utforme konklusjonen i morgen. SÅ er det sommerferie her også Endret 30. mai 2013 av Emmanuelle 1
Singha Skrevet 30. mai 2013 #2474 Skrevet 30. mai 2013 Min PC tok seg og nettopp en pause helt av seg selv her. Heldigvis forsvant bare rundt 300 ord jeg nettopp hadde skrevet.
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2013 #2475 Skrevet 30. mai 2013 Bra jobba Emmanuelle! --- Jeg hadde en kjempegod følelse etter den forrige eksamen min, men nå har jeg klart å psyke meg selv helt ut. Jeg er nesten helt sikker på at jeg har misforstått ene spørsmålet på den ene kortsvarsoppgaven, og jeg hater meg selv for det. For langsvarsoppgaven min var nærmest perfeksjon i praksis (ja, nå er jeg cocky, men det var en satans bra oppgave), og nå kommer den helvetes kortsvarsoppgaven til å velte hele greia.
Mynona Skrevet 30. mai 2013 #2476 Skrevet 30. mai 2013 Jeg mistet også oppgaven min når jeg hadde skrevet rundt 2000 ord tidligere - anbefaler ALLE å lagre i dropbox eller lignende lokalt installert, så oppgavene alltid ligger i dropboxen og alle autolagringer ligger der. Det har jeg begynt med. Klok av skade. (jeg hadde griseflaks og fant igjen oppg min til tross for at harddisken var kaputt og måtte byttes!) 1
Drømmespill Skrevet 31. mai 2013 #2477 Skrevet 31. mai 2013 Vet dere hva, akkurat nå misunner jeg dere som må skrive tusenvis av ord. Jeg har tre sider som jeg skal prøve å presse mest mulig analyse, selvinnsikt og referering på. Med formkrav som gjør at nesten halve siden er marg. Dette er meg akkurat nå:
Guadaloupe Skrevet 31. mai 2013 #2478 Skrevet 31. mai 2013 Sommerferien er til for å ta igjen alt det du burde ha lest i semestrene før slik at du kan konte på eksamen. Er det ikke? Haha, selvfølgelig
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #2479 Skrevet 31. mai 2013 Æsj, jeg er nesten sikker på at jeg stryker på 2 av 2 eksamener!! På universitetets hj.side står det: ved universitetet gis det bare anledning til å fremstille seg til en eksamen 3 ganger Noen som vet hva dette betyr? Kan jeg ta hver eksamen 3 ganger, eller kan jeg kun prøve 3 ganger på forskjellige eksamener? Hvis det siste er tilfellet så sliter jeg!! Anonym poster: d8e24ea90328d6525a76a1d5cc7eba6f
Gjest suphadupha Skrevet 31. mai 2013 #2480 Skrevet 31. mai 2013 Æsj, jeg er nesten sikker på at jeg stryker på 2 av 2 eksamener!! På universitetets hj.side står det: ved universitetet gis det bare anledning til å fremstille seg til en eksamen 3 ganger Noen som vet hva dette betyr? Kan jeg ta hver eksamen 3 ganger, eller kan jeg kun prøve 3 ganger på forskjellige eksamener? Hvis det siste er tilfellet så sliter jeg!! Anonym poster: d8e24ea90328d6525a76a1d5cc7eba6f Det betyr at hvis du stryker på en eksamen, har du mulighet til å ta den opp igjen 2 ganger, før du må ta kurset om igjen Altså én eksamen i ett emne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå