AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #2441 Skrevet 27. mai 2013 Pjuh, har muntlig høgskoleeksamen på onsdag, og jeg klarer bare ikke lese mer! Jeg vet ikke helt om det er fordi jeg kan "alt" eller om det er fordi hjernen min er full av bomull. Men det må være enten eller... Har lest alt pensumet da, mye av det flere ganger. Så får bare krysse fingrene... Anonym poster: 9424a6421aedb6a156db976bf086f195
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2013 #2442 Skrevet 27. mai 2013 Lykke til med eksamen i morgen:) Jeg merker at jeg har litt eksamensnervner; klarer ikke å lese så veldig mye, går bare rundt og tenker på hva slags oppgaver vi kommer til å få i morgen. Eksamensnervene kan dog ikke sammenlignes med følelsene jeg vil sitte med i i etterkant dersom eksamen går dårlig. Takk det samme! Det begynner å komme litt nerver her også, satt nettopp og pustet dypt inn og ut et par ganger for å roe meg litt. Nekter å la det ødelegge nattesøvnen, dette SKAL gå bra, må bare ha innstillingen å gøtse på
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2443 Skrevet 27. mai 2013 Jeg begynner å miste sansen for hjemmeeksamen, merker jeg. Referanse og plagiathelvete uten like! Jeg overrefererer tror jeg. Setter inn sidetall i alle referanser osv. Er livredd for å glemme en referanse eller noe sånt.
Sophia Skrevet 27. mai 2013 #2444 Skrevet 27. mai 2013 Kjenner eksamensangsten kommer snikende. Skrekkblandet fryd. På en måte skulle jeg gjerne hatt den i morgen så jeg slipper å pines i enda to uker til!
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2445 Skrevet 27. mai 2013 Jeg vurderer å doble mengden med fag til høsten.. for å bli ferdig tidligere.. Er SÅ i tenkeboksen. Om jeg klarer det eller ikke. Har dødslyst til å bli ferdig om et år i stedenfor 1,5. men det kommer jo til å bli helvetes dritt-semester...
Sophia Skrevet 27. mai 2013 #2446 Skrevet 27. mai 2013 Jeg vurderer å doble mengden med fag til høsten.. for å bli ferdig tidligere.. Er SÅ i tenkeboksen. Om jeg klarer det eller ikke. Har dødslyst til å bli ferdig om et år i stedenfor 1,5. men det kommer jo til å bli helvetes dritt-semester... Kan bli tøft! Og det kan gå ut over karakterene dine. Men du må nesten vurdere om det er verdt det Skjønner deg forsåvidt godt.
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2447 Skrevet 27. mai 2013 Kan bli tøft! Og det kan gå ut over karakterene dine. Men du må nesten vurdere om det er verdt det Skjønner deg forsåvidt godt. Jeg vet.. Jeg har holdt på i 5 år nå, så hadde vært deilig å se enden på det snart.. Jeg jobber full stilling i en stressende jobb, så tar alt ved siden av (nettstudier, så har ikke forelesninger heller). Hvis jeg dobler til høsten får jeg vanlig studiesemester med 30 studiepoeng. Med full jobb og ganske mye overtid. Åhhh.. har så lyst til å bli ferdig! Hadde jeg bare jobba i matbutikken.. Da hadde jeg klart det. Det tror jeg. Men nå.. er jeg usikker.. Tror jeg skal bestille bøkene i alle fagene snart. Så kan jeg bla litt i de, og se hvordan fagene ser ut..
Sophia Skrevet 27. mai 2013 #2448 Skrevet 27. mai 2013 Jeg vet.. Jeg har holdt på i 5 år nå, så hadde vært deilig å se enden på det snart.. Jeg jobber full stilling i en stressende jobb, så tar alt ved siden av (nettstudier, så har ikke forelesninger heller). Hvis jeg dobler til høsten får jeg vanlig studiesemester med 30 studiepoeng. Med full jobb og ganske mye overtid. Åhhh.. har så lyst til å bli ferdig! Hadde jeg bare jobba i matbutikken.. Da hadde jeg klart det. Det tror jeg. Men nå.. er jeg usikker.. Tror jeg skal bestille bøkene i alle fagene snart. Så kan jeg bla litt i de, og se hvordan fagene ser ut.. Hmm. For min del tror jeg ikke det hadde vært verdt det. Må passe seg for å ikke bli utbrent heller. En fulltidsjobb er ikke bare-bare.. OG samtidig med fulltidsstudier! Høres veldig tøft ut..
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2449 Skrevet 27. mai 2013 Uff.. når du sa det sånn.. Fulltidsjobb og fulltidsstudier.. da hørtes det masse ut.. Men jeg har ikke eksamen i de fagene jeg uansett skal ha neste semester. Det er avsluttende eksamen i de til våren. Så det blir uansett bare 1 skoleeksamen og 1 fagoppgave. Hvis jeg tar fulltid. Men da får jeg veldig lite tid til å følge de fagene som ikke har eksamen..
Strixvaria Skrevet 27. mai 2013 #2450 Skrevet 27. mai 2013 Eksamen på fredag - jobber hele uka, ble solbrent med 2.grads forbrenning i går, og har det egentlig ganske kjipt akkurat nå. Vondt over alt; går kontinuerlig mellom kalde håndklær (som blir nesten tørre etter et minutt), brannsalve, aftersun, iskald dusj m.m., men føler egentlig at det bare blir verre og verre. Vurderer sterkt å bite tenna sammen i morgen (det skal jeg uansett), og heller dra til legen på onsdag i stedet for å jobbe, så jeg kan få et eller annet på resept, for det her kommer ikke til å gå på eksamen. Det er sååååå typisk at det skjer noe sånt nå. Og jeg får så dårlig samvittighet av tanken på å ringe den andre jobben i morgen og si at jeg ikke kan på onsdag, for det har jeg aldri gjort før, og jeg liker heller ikke tanken på å være borte fra jobb. Men samtidig har dagen i dag vært et helvete; jeg har smurt meg med aftersun hvert femte minutt i HELE dag (jeg var blant de aller første på apoteket da det åpna klokka sju i dag tidlig, for å si det sånn..), og det er veldig, veldig vondt å være så solbrent; det renner fra blemmene på armen (digg). For å være ærlig har jeg mest lyst til å dra på legevakta å sippe til noen der, men det er bortkasta tid + dyrt, så det er uaktuelt..
Sophia Skrevet 27. mai 2013 #2451 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Du kan jo eventuellt teste det ut da? Og hvis det blir for mye for deg trekke deg og kun ta noen av fagene? Vet ikke helt hvordan det påvirker da, og om det er mulig. Men jeg synes det høres litt mye ut.. Edit: Glemte å sitere. Denne posten var ment til Mynona Endret 27. mai 2013 av Sophia
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2452 Skrevet 27. mai 2013 Du kan jo eventuellt teste det ut da? Og hvis det blir for mye for deg trekke deg og kun ta noen av fagene? Vet ikke helt hvordan det påvirker da, og om det er mulig. Men jeg synes det høres litt mye ut.. Edit: Glemte å sitere. Denne posten var ment til Mynona Jeg skal høre med BI. Jeg tør ikke bare teste hvis det koster meg 15.000,- ekstra.. Vet ikke helt hvordan sånt funker..
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2453 Skrevet 27. mai 2013 Eksamen på fredag - jobber hele uka, ble solbrent med 2.grads forbrenning i går, og har det egentlig ganske kjipt akkurat nå. Vondt over alt; går kontinuerlig mellom kalde håndklær (som blir nesten tørre etter et minutt), brannsalve, aftersun, iskald dusj m.m., men føler egentlig at det bare blir verre og verre. Vurderer sterkt å bite tenna sammen i morgen (det skal jeg uansett), og heller dra til legen på onsdag i stedet for å jobbe, så jeg kan få et eller annet på resept, for det her kommer ikke til å gå på eksamen. Det er sååååå typisk at det skjer noe sånt nå. Og jeg får så dårlig samvittighet av tanken på å ringe den andre jobben i morgen og si at jeg ikke kan på onsdag, for det har jeg aldri gjort før, og jeg liker heller ikke tanken på å være borte fra jobb. Men samtidig har dagen i dag vært et helvete; jeg har smurt meg med aftersun hvert femte minutt i HELE dag (jeg var blant de aller første på apoteket da det åpna klokka sju i dag tidlig, for å si det sånn..), og det er veldig, veldig vondt å være så solbrent; det renner fra blemmene på armen (digg). For å være ærlig har jeg mest lyst til å dra på legevakta å sippe til noen der, men det er bortkasta tid + dyrt, så det er uaktuelt.. Åhh det hørtes skikkelig skikkelig vondt ut. Har hatt sånn på beina en gang. Jeg svimte av pga smertene. Tror nok det er lurt å komme seg til legen/legevakta asap, så du kan få noe for det. Kanskje du skal prøve branngele? Det hjelper nok kanskje mer enn aftersun.
Sophia Skrevet 27. mai 2013 #2454 Skrevet 27. mai 2013 Jeg skal høre med BI. Jeg tør ikke bare teste hvis det koster meg 15.000,- ekstra.. Vet ikke helt hvordan sånt funker.. Hehe nei. Hvis det koster deg 15.000 så er det ikke bare noe å teste ut nei
Strixvaria Skrevet 27. mai 2013 #2455 Skrevet 27. mai 2013 Åhh det hørtes skikkelig skikkelig vondt ut. Har hatt sånn på beina en gang. Jeg svimte av pga smertene. Tror nok det er lurt å komme seg til legen/legevakta asap, så du kan få noe for det. Kanskje du skal prøve branngele? Det hjelper nok kanskje mer enn aftersun. Jeg har faktisk hatt verre, utrolig nok, men dette vekker minner.. Uff. Jeg fant en tube branngele i stad + ei venninne kom ned med litt ymse greier som hun hadde, så det har heldigvis hjulpet bittelitt. Følte ikke at kalde håndklær, som jeg satt med i flere timer i går kveld, egentlig hjalp noe som helst, forbrenninga er rett og slett for stor og dyp til at det skjer noe nevneverdig. Får ringe fastlegen i morgen å be om en time, for det her går ikke an. Også på beina da, det hørtes vondt ut
Singha Skrevet 28. mai 2013 #2456 Skrevet 28. mai 2013 Uff.. når du sa det sånn.. Fulltidsjobb og fulltidsstudier.. da hørtes det masse ut.. Det er masende. Men det kommer jo an på hva du studerer. Og hva du jobber med.
Gjest Naria Skrevet 28. mai 2013 #2457 Skrevet 28. mai 2013 Siste eksamen i dag. Har sovet utrolig dårlig i natt og har vært våken siden klokka 5, men føler meg ikke så veldig trøtt. Lykke til alle dere som deler min skjebne i dag!
Lyd Skrevet 28. mai 2013 #2458 Skrevet 28. mai 2013 Overlevde eksamen i dag! Gikk bedre enn forventet, men jeg forventet ikke stort da. Vet i hvert fall at jeg står! Nå er det bare å sette seg ned og lese til neste og siste eksamen, som er på torsdag. Denne har jeg nedprioritert skikkelig, så blir spennende å se hvor mye jeg rekker å lære meg på under to døgn... I tillegg fikk vi en litt dårlig nyhet her i dag, så spørs om jeg klarer å konsentrere meg så mye
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. mai 2013 #2459 Skrevet 28. mai 2013 Pc'n min klikka nettopp halvveis i hjemmeeksamen! Alt er borte! Kødder du med meg???? :omg:
Chien Skrevet 28. mai 2013 #2460 Skrevet 28. mai 2013 Pc'n min klikka nettopp halvveis i hjemmeeksamen! Alt er borte! Kødder du med meg???? :omg: Åh nei! Du tuller KONDOLERER..... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå