Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2013 #2421 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er alt for lite stresset. Skjønner ikke hvor denne ekstreme roen kommer fra, og det gjør meg ironisk nok litt stresset. 2
Singha Skrevet 24. mai 2013 #2422 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er alt for lite stresset. Skjønner ikke hvor denne ekstreme roen kommer fra, og det gjør meg ironisk nok litt stresset. Du har ikke vandret inn i apatiens glade dal, hvor det ikke finnes bekymringer, slik som jeg? 2
Gjest Raindrops Skrevet 24. mai 2013 #2423 Skrevet 24. mai 2013 Du har ikke vandret inn i apatiens glade dal, hvor det ikke finnes bekymringer, slik som jeg? Haha, mulig det. Eksamensnervene er iallefall ikke her. Jeg tenker at det er bare én ting å gjøre, og det er å fortsette å jobbe jevnt og trutt med pensum, så får det gå som det går.
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mai 2013 #2424 Skrevet 24. mai 2013 Når skal den leveres? Lykke til. Anonym poster: f5c25c3f1e3a1485637ac139c46e9f44 Takk, den skal leveres på fredag, så har god tid enda Pust inn, pust ut!
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2013 #2425 Skrevet 27. mai 2013 Eksamen i mårra, fortsatt ikke stressa. Nå skal jeg på skolen å møte kollokvien og sitte til klokka 2-3, eller eventuelt så lenge de andre gidder, før jeg tar en rolig ettermiddag med skikkelig mat, ikke noe pensum og tidlig kveld. Regner med sommerfuglene og eksamensnervene som hittil har uteblitt treffer meg som en bombe i mårra tidlig
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #2426 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har vært forferdelig slapp dette semesteret... Meldt meg ut av alt som heter grupperarbeid og prøvd å gjøre ting på min egen måte. Drittlei av å forholde meg til medstudenter som bare peiser på uten å planlegge noe som helst, og som leverer dårlige rapporter uten å gå systematisk gjennom oppgave, stoff og det vi har skrevet. Fikk C etter C, noe som ikke er bra nok om jeg vil ta master. Så jeg meldte meg ut... Og som jeg trodde var jo stoffet mye drøyere enn det de andre trodde, og skulle jeg få A måtte jeg jobbe MYE. Ikke ville de fire på kravene heller, og jeg skjønner jo at det er vanskelig når det jeg leverer inn skal dekke kunnskapsmålene. Så jeg har tatt 2.5 fag i stedet.. Droppet to av dem da jeg ikke gadd styret med det ene (programmering ment for 4 personer som skal gjøres av en er uoppnåelig, så jeg må ta det over internett og vente til det er nok påmeldte til dette faget...), og det andre fikk jeg aldri svar fra foreleser om hva jeg skulle gjøre i, så det dreit jeg i. Så jeg tok det rolig en stund, og fikk plutselig hastverk før eksamen. Nå er alle eksamener tatt, det gikk bra på de første, men de teller bare 50%. Den siste gikk det veldig dårlig på... VELDIG. Jeg besvimte, og klarte så vidt å overtale vaktene til å la meg gå inn igjen, jeg var desperat etter å gjøre meg ferdig. Grein og skrev samtidig.. Og for de 50%-eksamenene har jeg bare levert oppgaver for de resterende 50 prosentene i det ene faget. Det andre må jeg levere for innen 6 måneder.. Og vi snakker MENGDER med arbeid, type forsøk og rapport. Jeg føler meg veldig mislykket, føler meg som en lat liten dritt som har latt det lille av disiplin og arbeidsmoral jeg hadde bare fare av gårde. Jeg sitter igjen med kanskje C i snitt for dette semesteret, så jeg vet ikke hvordan det vil gå med inntaket til masteren neste år. Føler meg helt forferdelig. Det eneste jeg har vært god på i livet, eller bedre på enn de andre (siden alle har noe), det har vært skole. Hatt 6 i snitt så lenge jeg kan huske, og det å gjøre det så dårlig er et stort personlig nederlag.. Samtidig kunne jeg IKKE ha fortsatt med gruppearbeidet, jeg maktet ikke sitte der og prøve å forklare at jeg ønsker å jobbe litt ekstra med rapporten fordi jeg har store ambisjoner, imens de nektet meg å endre noe. Unnskyld for toppen av sutring, men kan ikke snakke med noen om dette, alle forventer at jeg skal være så flink hele tiden. Ønsker dere som ikke har ferie lykke til! Anonym poster: c44ae44b2b43c4d7fd38dd93e1fd1cf6
Gjest Naria Skrevet 27. mai 2013 #2427 Skrevet 27. mai 2013 Siste eksamen i morgen. Er på ingen måte godt nok forberedt og nå sitter jeg på jobb så er begrenset hvor mye jeg kommer meg igjennom i dag også.. Ikke er jeg spesielt stressa, jeg tror resignasjonen har tatt fullstendig overhånd. Jeg gir faktisk litt faen..
Lyd Skrevet 27. mai 2013 #2428 Skrevet 27. mai 2013 Eksamen i morgen, og siste på torsdag. Gleder meg såååå til å bli ferdig! Er så lei av å lese nå
Gjest Kjærleik Skrevet 27. mai 2013 #2430 Skrevet 27. mai 2013 Siste eksamen i morgen. Føler at jeg kan pensum ganske greit, og er ikke stresset i det hele tatt. Og jeg tenker at det burde stresse meg? Vel, det slår vel ned som lyn i morgen tidlig tipper jeg.. Gleder meg bare til å bli ferdig nå..
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. mai 2013 #2431 Skrevet 27. mai 2013 Hjemmeeksamen i ekstrafaget mitt...jeg ligger og ser på "Teens react to..." på YouTube. Lenge leve prokrastinering
Tropic Skrevet 27. mai 2013 #2432 Skrevet 27. mai 2013 Lurer på om jeg er rar eller om det er flere som meg. Dagen før eksamen er jeg ubrukelig, jeg får ikke lest noe som helst eller gjort noe som helst fornuftig for den saks skyld. Alt i hode er bare surr og jeg burde jo absolutt lest den siste dagen, men det går ikke. Flere som meg? Dagene før jeg kan være kjempe effektiv å lese fra morgen til kveld, men den siste dagen; håpløst!
Mynona Skrevet 27. mai 2013 #2433 Skrevet 27. mai 2013 Jeg og tropic! Har egentlig lagt inn siste dag før som slappe av dag. For jeg får ikke gjort noe uansett.
Tropic Skrevet 27. mai 2013 #2434 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg og tropic! Har egentlig lagt inn siste dag før som slappe av dag. For jeg får ikke gjort noe uansett. Bra å vite jeg ikke er alene! Har eksamen i morgen, men jeg kan ikke ta slapp av dag, er for mye jeg ikke har nok kontroll på, men sliter virkelig med å bare lese igjennom notatene mine. Frustrerende, men er alltid slik siste dagen før, får nesten en sånn gi-faen-holdning, hjelper heller ikke at det er ferie etter den i morgen, føler som hode allerede har tatt ferie Endret 27. mai 2013 av Tropic
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2013 #2435 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har ikke lest idag, men jeg har vært på skolen og truffet veninner som tar samme fag, og vi har egentlig bare sittet å snakket om det, funnet eksempler fra virkeligheten for å forklare begreper osv. Nå skal jeg bare slappe helt av resten av kvelden. Det jeg ikke har lært til nå er det ikke noe poeng å prøve å lære. Jeg må bare stå for de prioriteringene jeg har gjort mht. pensum, og ha tro på at jeg har klart å ta ut det som er relevant for hver artikkel. Har en god følelse! (og unnskyld for at jeg ikke syter i sutretråden. Det kommer etter eksamen i mårra, tro du meg. Det er DA jeg får panikk) 1
Lyd Skrevet 27. mai 2013 #2436 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har brukt 6 timer på å lese gjennom alle notatene mine, er så utrolig ukonsentrert! Det får vel bare gå som det gå, egentlig har ikke karakteren noe å si så lenge jeg står, for jeg skal begynne på nytt studie til neste år. Men samtidig klarer jeg ikke slå meg til ro og tenke at det går helt fint om jeg får en E...
Gjest Naria Skrevet 27. mai 2013 #2437 Skrevet 27. mai 2013 Jeg sitter og går igjennom lovsamlingen og merker av det viktigste samt refererer til eventuelt andre viktige lover/paragrafer. Hvilepulsen er fremdeles normal.. På denne tiden i morgen er dette studieåret over, selv om jeg sannsynligvis må konte en over sommeren er det digg å tenke på. Neste studieår har jeg bare ett 7.5 studiepoengsfag i hvert semester, det blir luksus det!
Gjest Cytosin Skrevet 27. mai 2013 #2438 Skrevet 27. mai 2013 .. (og unnskyld for at jeg ikke syter i sutretråden. Det kommer etter eksamen i mårra, tro du meg. Det er DA jeg får panikk) Lykke til med eksamen i morgen:) Jeg merker at jeg har litt eksamensnervner; klarer ikke å lese så veldig mye, går bare rundt og tenker på hva slags oppgaver vi kommer til å få i morgen. Eksamensnervene kan dog ikke sammenlignes med følelsene jeg vil sitte med i i etterkant dersom eksamen går dårlig.
Stegene Skrevet 27. mai 2013 #2439 Skrevet 27. mai 2013 Vet at dette er en sutretråd, men... Jeg hadde spilleprøve i musikk i dag, hvor vi skulle spille gjennom alle låtene vi har øvd inn i løpet av året, noe som gikk strålende bra. Vi kunne også fremføre en egen låt, som jeg gjorde, det gikk også kjempebra. Tidligere på dagen hadde jeg en norsk muntlig prøve, som jeg fikk 6 på.
Singha Skrevet 27. mai 2013 #2440 Skrevet 27. mai 2013 Jeg begynner å miste sansen for hjemmeeksamen, merker jeg. Referanse og plagiathelvete uten like!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå