Sophia Skrevet 23. mai 2013 #2401 Skrevet 23. mai 2013 Mappeeksamen levert. Nå er jeg såå lei. 3 uker igjen til sommerferie. Det føles helt uoverkommelig ut for meg nå. Sliten..
Gjest Katee Skrevet 23. mai 2013 #2402 Skrevet 23. mai 2013 Sååå sliten og ikke klar for de kommende eksamener
elvital Skrevet 23. mai 2013 #2403 Skrevet 23. mai 2013 Nok lesing for i kveld. Nå får det briste eller bære. Blir bare mer forvirra og innser hvor mye jeg ikke kan osv nå. PANIKK! Satser på at vi får om det jeg kan.. (det at jeg er en av de flinkeste i klassen hjelper ikke akkurat på presset...)
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. mai 2013 #2404 Skrevet 23. mai 2013 (endret) 15 timer i strekk på lesesalen, kom nettopp inn døra. Siste timen fant jeg noe jeg absolutt ikke kan, men det får bare være. Håpet jeg kunne forsvare karakteren jeg fikk i intro-emnet til dette faget, men det tviler jeg sterkt på. Eksamen i morgen og får utdelt hjemmeeksamen en time etter den første er ferdig. Endret 23. mai 2013 av Emmanuelle
Chien Skrevet 23. mai 2013 #2405 Skrevet 23. mai 2013 Andre som har vært i den situasjonen at de har hatt eksamener de ikke ANER hvordan har gått? Jeg har hatt to eksamener og jeg aner ikke om jeg får stryk eller A liksom. Det er så utrolig vanskelig å vite. Og blir gal av å vente en måned på resultatet....
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. mai 2013 #2406 Skrevet 23. mai 2013 Andre som har vært i den situasjonen at de har hatt eksamener de ikke ANER hvordan har gått? Jeg har hatt to eksamener og jeg aner ikke om jeg får stryk eller A liksom. Det er så utrolig vanskelig å vite. Og blir gal av å vente en måned på resultatet.... Haha, jeg! Har hatt to stk selv, den ene aner jeg ikke om jeg får E eller A på, den andre tror jeg gikk bra men godt mulig det blir D. Hater å vente på karakterer!
Gjest Zara Skrevet 23. mai 2013 #2407 Skrevet 23. mai 2013 Fått tilbake to karakterer, B og B. Helt greit, men vet selv at jeg kunne gjort det bedre, det er en litt kjip følelse. Motivasjonen har ikke vært på topp dette semesteret, men heldigvis snart ferdig med master og økonomi forever 1
Chien Skrevet 23. mai 2013 #2408 Skrevet 23. mai 2013 Haha, jeg! Har hatt to stk selv, den ene aner jeg ikke om jeg får E eller A på, den andre tror jeg gikk bra men godt mulig det blir D. Hater å vente på karakterer! Ja, det er helt grusomt med den ventingen. Særlig når man ikke vet.... føler det er sånn 50-50 om jeg får stryk eller A. Ganske sykt !
Gjest Vampen Skrevet 23. mai 2013 #2409 Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor er enkelte bøker bare kul umulig å komme seg gjennom? Jeg leser en sånn bok nå, og har lest den av og på siden i høst. Jeg klarer bare ikke! Jeg får ikke med meg et ord, og øya begynner å rulle bakover i hodet etter en halv side. Og nå MÅ jeg gjennom den. Jeg kan fint lese 100+ sider i løpet av en dag. Denne har jeg lest cirka 20 sider i i dag, og det har vært 20 pinefulle sider. Jeg har måttet ha både sovepauser, spisepauser, gidder-ikke-mer-pauser og diverse andre pauser underveis. Det mest irriterende er at jeg ikke helt skjønner hvorfor det bare ikke går. Temaet er egentlig ikke tungt, og språket er ikke spesielt komplisert. Men neida.. Det hjelper heller ikke på at den er tjukk som en murstein, og hvert kapittel er eviglangt. Så det blir liksom aldri noe fremgang. Drittbok! Jeg har ikke tid til å bruke en evighet på å komme meg gjennom djevelskapen!
Gjest Emmelie Skrevet 24. mai 2013 #2410 Skrevet 24. mai 2013 Har eksamensangst til tusen! Studerer et fag som har et karakterpress som gjør at alle jeg kjenner er superstressa, og det gjør meg ikke mindre stressa. Føler at jeg mesterer pensum, men oppgavene er laget på en måte som gjør at det er vanskelig å forberede seg hundre prosent. Man kan alltids være uheldig, og få et område man har nedprioritert med flere tusen sider å lese på. Noen flere enn meg som blir litt oppgitt over den Statoil-reklamen som går på TV nå? Skjønner greia, men det er litt frustrerende å bli minnet på at jeg har eksamen snart når jeg slår på TV2 for å kose meg med "dritt-TV" som Frustrerte fruer og Carrie diaries også kommer reklamen som minner meg om at snart får jeg vise det jeg kan, og hvis jeg er heldig, bli en av Staotils helter 2
Chien Skrevet 24. mai 2013 #2411 Skrevet 24. mai 2013 Noen flere enn meg som blir litt oppgitt over den Statoil-reklamen som går på TV nå? Skjønner greia, men det er litt frustrerende å bli minnet på at jeg har eksamen snart når jeg slår på TV2 for å kose meg med "dritt-TV" som Frustrerte fruer og Carrie diaries også kommer reklamen som minner meg om at snart får jeg vise det jeg kan, og hvis jeg er heldig, bli en av Staotils helter Jaaaa! Ah, skjønner akkurat hva du mener. Jeg kjenner den følelsen... når jeg ser de spente, nervøse studentene som sitter der og ser på klokka, så føler jeg meg akkurat like spent og nervøs og jævlig som når jeg selv har eksamen! Trengte virkelig ikke den påminnelsen
Gjest Emmelie Skrevet 24. mai 2013 #2412 Skrevet 24. mai 2013 Jaaaa! Ah, skjønner akkurat hva du mener. Jeg kjenner den følelsen... når jeg ser de spente, nervøse studentene som sitter der og ser på klokka, så føler jeg meg akkurat like spent og nervøs og jævlig som når jeg selv har eksamen! Trengte virkelig ikke den påminnelsen Jeg vet, den sangen gjør ikke akkurat stemningen mindre intens heller, selv om jeg liker melodien. Haha, godt å høre at jeg ikke er alene om det. Påpekte det til foreldrene mine forleden kveld, og de forsto ikke hva jeg snakket om. Kanskje et sikkert tegn på at det er lenge siden at de har eksamen. 1
Chien Skrevet 24. mai 2013 #2413 Skrevet 24. mai 2013 Jeg vet, den sangen gjør ikke akkurat stemningen mindre intens heller, selv om jeg liker melodien. Haha, godt å høre at jeg ikke er alene om det. Påpekte det til foreldrene mine forleden kveld, og de forsto ikke hva jeg snakket om. Kanskje et sikkert tegn på at det er lenge siden at de har eksamen. Hehehe, mest sannsynlig ^^
Gjest Nikee Skrevet 24. mai 2013 #2414 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er megastresset angående eksamensoppgaven jeg holder på med, og har nådd det punktet hvor alle lyder og den minste bevegelse utløser irritasjon hos meg. Jeg fikk til en effektiv time nå på lesesalen så kom det en fyr og satt seg to bord bortenfor meg, problemet er at han peser HELE tiden!! hvert minutt sitter han og puster tungt/peser, jeg har lyst å skrike av frustrasjon ettersom nervene mine er på høygir
Miah Skrevet 24. mai 2013 #2415 Skrevet 24. mai 2013 Noen flere enn meg som blir litt oppgitt over den Statoil-reklamen som går på TV nå? Skjønner greia, men det er litt frustrerende å bli minnet på at jeg har eksamen snart når jeg slår på TV2 for å kose meg med "dritt-TV" som Frustrerte fruer og Carrie diaries også kommer reklamen som minner meg om at snart får jeg vise det jeg kan, og hvis jeg er heldig, bli en av Staotils helter "The future's in your haaaannnds" - åååhh, virkelig? Er jo ikke derfor vi er så stressa, nei.
Singha Skrevet 24. mai 2013 #2416 Skrevet 24. mai 2013 Har noen lyst å skrive en hjemmeeksamen for meg? Fikk ikke oppgaver jeg har roen på i det hele tatt. :<
Fantomina Skrevet 24. mai 2013 #2417 Skrevet 24. mai 2013 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mai 2013 #2418 Skrevet 24. mai 2013 Eksamen i dag gikk noe så inni helvete dårlig. Jeg var på gråten fra første sekund, alt jeg kunne var borte og den kunne like gjerne ha vært på gresk. Fikk utdelt hjemmeeksamen i dag, men nå tar jeg meg helg frem til søndag.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #2419 Skrevet 24. mai 2013 Eksamen i dag gikk noe så inni helvete dårlig. Jeg var på gråten fra første sekund, alt jeg kunne var borte og den kunne like gjerne ha vært på gresk. Fikk utdelt hjemmeeksamen i dag, men nå tar jeg meg helg frem til søndag. Når skal den leveres? Lykke til. Anonym poster: f5c25c3f1e3a1485637ac139c46e9f44
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #2420 Skrevet 24. mai 2013 Får forresten igjen karakteren fra forrige eksamen i morgen, er stygt redd for at det ikke gikk så bra. Å stå gjør jeg jo, det vet jeg nesten helt sikkert, men karakteren har også en god del å si i det jeg driver med... så lenge jeg får en C er jeg happy, egentlig. Hehe, mye av det du skriver er som å lese om meg selv. Når vi i tillegg studerer det samme, blir dette litt kult! Tror ikke engang jeg orker å gå inn og se på karakteren imorgen, etter jeg skrev om fullmakt og representasjon på den siste oppgaven la jeg til et helt idiotisk avsnitt som jeg til den dag i dag ikke aner hvorfor jeg skrev. Hvilken karakter ble det på dere? Hvis jeg husker riktig så studerer dere det samme som jeg skal begynne på til høsten. Anonym poster: 7508aa2a9cc3ca5b16effc444cf85216
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå