AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #2381 Skrevet 22. mai 2013 Ok, nå er jeg kjempestressa. Jeg lærer så sakte! Leser det samme om og om igjen, men det fester seg jo aldri Lykke til i morgen!! Bare tenk på at du må bestå! Jeg tror på deg Anonym poster: f167b248926b1cd77f19e567b21bb626 1
Lyd Skrevet 22. mai 2013 #2382 Skrevet 22. mai 2013 Lykke til i morgen!! Bare tenk på at du må bestå! Jeg tror på deg Anonym poster: f167b248926b1cd77f19e567b21bb626 Takk!
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2013 #2383 Skrevet 22. mai 2013 http://www.thefreedi...ary.com/student Slik jeg tolker det er en student en som går på skole, om det er vgs, grunnskole eller høyere nivå har ikke noe å si. Nå bør vi jo forholde oss til norske ordbøker all den tid vi skriver på norsk. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=student&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Når det er sagt synes jeg både studenter og skolelever skal være velkomne i denne tråden, vi deler alle samme skjebne! 2
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2013 #2384 Skrevet 22. mai 2013 Nå bør vi jo forholde oss til norske ordbøker all den tid vi skriver på norsk. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=student&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Når det er sagt synes jeg både studenter og skolelever skal være velkomne i denne tråden, vi deler alle samme skjebne! Enig med deg. Selv om jeg kunne ofret høyrearmen min for en tentamen akkurat nå 6
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2013 #2385 Skrevet 22. mai 2013 Enig med deg. Selv om jeg kunne ofret høyrearmen min for en tentamen akkurat nå Ja, det hadde jeg også gjort! 1
oreokake Skrevet 22. mai 2013 #2386 Skrevet 22. mai 2013 Blærh.. Hjemmeksamen til fredag. Jeg er så lei av å skrive oppgaver nå. Vi skriver jo en hver eneste uke. Men.. Etter denne hjemmeeksamen er det bare én oppgave igjen før eksamenslesing og 14.juni er det hele over for dette semesteret.
Helen Skrevet 22. mai 2013 #2387 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er så lei av å vente på resultatet av bacheloroppgaven min. Får ikke resultatet før 7. juni og det er så utrolig lenge til.....
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. mai 2013 #2388 Skrevet 22. mai 2013 Jeg er så lei av å vente på resultatet av bacheloroppgaven min. Får ikke resultatet før 7. juni og det er så utrolig lenge til..... Åh, det er så fælt å vente på karakterer! Føler med deg!
Gjest Linaria Skrevet 22. mai 2013 #2390 Skrevet 22. mai 2013 Tre eksamener neste uke også er jeg nesten ferdig på videregående! Endelig! Så blir det minst tre år på UiO. Det er da det blir tøft, men samtidig får jeg studere noe jeg interesserer meg for.
elvital Skrevet 23. mai 2013 #2391 Skrevet 23. mai 2013 Eksamen i mårra. Føler ikke jeg har kontroll på den delen jeg MÅ klare for å stå :/ *pause over-tilbake til bøkene...* Pust Elvital, Pust!
Miah Skrevet 23. mai 2013 #2392 Skrevet 23. mai 2013 (endret) http://www.thefreedi...ary.com/student Slik jeg tolker det er en student en som går på skole, om det er vgs, grunnskole eller høyere nivå har ikke noe å si. I Norge er det mer vanlig at en som går på videregående eller under kalles en "elev", og en som tar høyere utdanning over videregående kalles en "student". Da jeg gikk på videregående fikk jeg i alle fall aldri studentrabatter med mitt ID-kort fra skolen, fordi jeg var en "elev", ikke en student. Men begge deler, både videregående og universitetet, kan være utrolig stressende til tider. -- Får forresten igjen karakteren fra forrige eksamen i morgen, er stygt redd for at det ikke gikk så bra. Å stå gjør jeg jo, det vet jeg nesten helt sikkert, men karakteren har også en god del å si i det jeg driver med... så lenge jeg får en C er jeg happy, egentlig. Endret 23. mai 2013 av Miah
oreokake Skrevet 23. mai 2013 #2393 Skrevet 23. mai 2013 Får forresten igjen karakteren fra forrige eksamen i morgen, er stygt redd for at det ikke gikk så bra. Å stå gjør jeg jo, det vet jeg nesten helt sikkert, men karakteren har også en god del å si i det jeg driver med... så lenge jeg får en C er jeg happy, egentlig. Hehe, mye av det du skriver er som å lese om meg selv. Når vi i tillegg studerer det samme, blir dette litt kult! Tror ikke engang jeg orker å gå inn og se på karakteren imorgen, etter jeg skrev om fullmakt og representasjon på den siste oppgaven la jeg til et helt idiotisk avsnitt som jeg til den dag i dag ikke aner hvorfor jeg skrev.
Singha Skrevet 23. mai 2013 #2394 Skrevet 23. mai 2013 22 timer til starten på hjemmeeksamen. Lalalalala.
Gjest Naria Skrevet 23. mai 2013 #2395 Skrevet 23. mai 2013 Jeg tror jeg er ferdig med hjemmeeksamen.. Fristen for å levere er i morgen klokka 10:00, men jeg klarer ikke skrive mer. Føler jeg burde hatt lit mer på to av konklusjonene mine, men det føles som om jeg har mistet evnen til å produsere mer på akkurat den oppgaven. Leverer uansett i kveld, slik at jeg slipper å stresse med det i morgen formiddag. En eksamen igjen etter denne, helgen kommer til å brukes til lesing!
Gjest Kjærleik Skrevet 23. mai 2013 #2396 Skrevet 23. mai 2013 Siste skoleeksamen på tirsdag, og jeg har ikke fått lest mer maks èn time i dag! Manglende motivasjon sa du? Å, jada..
Catnip Skrevet 23. mai 2013 #2397 Skrevet 23. mai 2013 Skal skrive fagessay i et nordiskfag jeg tar, og er helt på jordet. Sitter bare og stirrer inn i skjermen og tenker på hvor dårlig de 4 sidene jeg har skrevet er. Tror jeg har bommet på oppgaven, roter bare rundt i teksten og det er usammenhengende. Har null motivasjon til å begynne på nytt. Kommer til å levere og håpe på det beste. Dessuten er venninna mi også en sur bitch, og vi drar hverandre ned med surheten vår når vi lunsjer sammen. Hun suger og jeg orker ikke se henne. JEG VIL HA FERIE
Miah Skrevet 23. mai 2013 #2398 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hehe, mye av det du skriver er som å lese om meg selv. Når vi i tillegg studerer det samme, blir dette litt kult! Tror ikke engang jeg orker å gå inn og se på karakteren imorgen, etter jeg skrev om fullmakt og representasjon på den siste oppgaven la jeg til et helt idiotisk avsnitt som jeg til den dag i dag ikke aner hvorfor jeg skrev. Jeg hadde så dårlig tid at jeg bare måtte droppe en subsidiær drøftelse, sa bare at det "ikke var nødvendig å gå inn på det". Var så dårlig at det var flaut å skrive det. Jeg på min side skal nærmest sitte klar fem på ni, få smerten unnagjort. Og glemmer alltid at andre her inne studerer det samme som meg på det samme stedet. (Og eyy, hvor mye kom du til at Maria skulle få i vederlag? ) Endret 23. mai 2013 av Miah
Gjest Naria Skrevet 23. mai 2013 #2399 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har levert, det får briste eller bære!
oreokake Skrevet 23. mai 2013 #2400 Skrevet 23. mai 2013 Og glemmer alltid at andre her inne studerer det samme som meg på det samme stedet. (Og eyy, hvor mye kom du til at Maria skulle få i vederlag? ) Haha, da er vi to. (Hihi. Vi ga henne 100.000, halvparten av den nedbetalte gjelden)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå