Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mai 2013 #2361 Skrevet 20. mai 2013 Eksamen igjen i morgen. Jeg er overraskende rolig selv om jeg føler jeg ikke kan noenting. Er forøvrig dronningen av imponerende svada, så jeg håper vel at jeg skal klare å redde meg inn. Helt sykt å ikke være i nærheten av å være stressa, det stresser meg for jeg trenger stress for å bli motivert, og jeg må være motivert for å lese!!!!
L'amie Skrevet 20. mai 2013 #2362 Skrevet 20. mai 2013 Multiple choice-eksamen i morgen. Det er noe herk, fordi man ikke får vist hva man kan. Det har så utrolig mye å si hvis man leser feil, eller ikke rekker å regne ut ferdig. Jaja, det får gå som det går.
Gjest Naria Skrevet 21. mai 2013 #2363 Skrevet 21. mai 2013 Ja, da sitter jeg på jobb selv om jeg burde vært hjemme og skrevet på hjemmeeksamen.. Syk er jeg i ferd med å bli også, for første gang på to år eller noe slik, passer jo veldig bra.. I tillegg kom jeg ved en tilfeldighet over eksamenskarakteren min fra den første eksamenen jeg hadde dette semesteret, og har fått E. Det er jo helt uholdbart, så den må jo bare tas opp igjen. Jeg har aldri bommet så kraftig på magefølelsen før, følte at det gikk ganske greit, men det var jo tydeligvis helt feil! Ble skikkelig demotivert av dette merker jeg, frister lite å gå hjem å jobbe med oppgaven nå... Har selvsagt bedt om begrunnelse, men huff dette var kjipe greier..
Gjest Daenerys Skrevet 21. mai 2013 #2364 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har kun hjemmeeksamener, men det er så mye tenke selv for tida at hodet mitt er helt sprengt! Siste innlevering i morgen, og jeg er ca halvveis. Blir en lang kveld
Gjest Nikee Skrevet 21. mai 2013 #2365 Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor flyr tiden så fort forbi??? Jeg trenger minst 10 ekstra timer i døgnet nå kjenner jeg
Gjest Emmanuelle Skrevet 21. mai 2013 #2366 Skrevet 21. mai 2013 2 eksamener overstått, 2 igjen. Litt bekymra nå, for når jeg føler eksamen har gått ræva så går det som regel bra og omvendt. I dag følte jeg at eksamen gikk over all forventing og håper på B. Får sikkert D. 1
Lykkerusen Skrevet 21. mai 2013 #2367 Skrevet 21. mai 2013 eksamen imorgen.. har feber+migrene og er svimmel og kvalm. DRITT!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2368 Skrevet 21. mai 2013 Har gått glipp av 2 av 4 eksamener dette semestre pga influensa og høy feber. I utgangspunktet var tanken å dra dit og levere blankt, men i det jeg våknet var det ikke 1 times kjøring med bil bare for å komme seg til eksamenslokalet fristende. Er det mulig å konte uten å ha møtt opp? Anonym poster: eba086108c2aea6d2e16beb5efbf3c18
Lykkerusen Skrevet 21. mai 2013 #2369 Skrevet 21. mai 2013 Har gått glipp av 2 av 4 eksamener dette semestre pga influensa og høy feber. I utgangspunktet var tanken å dra dit og levere blankt, men i det jeg våknet var det ikke 1 times kjøring med bil bare for å komme seg til eksamenslokalet fristende. Er det mulig å konte uten å ha møtt opp? Anonym poster: eba086108c2aea6d2e16beb5efbf3c18 om du leverer legeerklæring tror jeg:) jeg kommer nok ikke til å møte opp imrogen da jeg har 1 times kjøring hver vei selv..
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2370 Skrevet 21. mai 2013 om du leverer legeerklæring tror jeg:) jeg kommer nok ikke til å møte opp imrogen da jeg har 1 times kjøring hver vei selv.. ... man får vel ikke legeerklæring for "bare" å ha influensa? Anonym poster: eba086108c2aea6d2e16beb5efbf3c18
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2013 #2371 Skrevet 22. mai 2013 ... man får vel ikke legeerklæring for "bare" å ha influensa? Anonym poster: eba086108c2aea6d2e16beb5efbf3c18 Selvfølgelig får man det. Om det er kraftig forkjølelse, magesjau, influensa eller migrene, er man for syk til å avlegge eksamen får man legeerklæring. Som regel har man veldig kort tid på å levere den til studiestedet etter eksamensdatoen, som regel maks et par dager. Hvis man leverer legemelding bruker man ikke et forsøk, som man gjør ved å ikke møte opp. Utover kvelden i går ble jeg dårligere og dårligere og jeg klarte ikke formulere fornuftige setninger og slet med å forstå det jeg selv hadde skrevet så jeg la fra meg hele oppgaven. Fikk allikevel gjort såpass at jeg føler at jeg har noenlunde kontroll. Føler meg mye bedre nå og skal sette i gang med en gang, forhåpentligvis blir jeg ferdig med grovarbeidet i dag, da kan jeg bruke morgendagen på språkvask og finpussing. 1
Miah Skrevet 22. mai 2013 #2372 Skrevet 22. mai 2013 Da var hjemmeeksamen levert, nå bærer det over til vanlig eksamenslesing - eksamen om 23 dager. Inni der er det mye vanlig jobbing, et par forelesninger, samler og flere oppgaver, så de dagene kommer til å gå så alt for fort. Vet ikke hvordan jeg skal sette opp lesingen min! Ugh. Må lese ting flere ganger for å få det til å sitte, men vet ikke om jeg kommer til å få tid til det denne gangen Buu. 1
Lyd Skrevet 22. mai 2013 #2373 Skrevet 22. mai 2013 Eksamen i morgen, jeg er altfor lite stressa og det stresser meg Leser så mye bedre når jeg er stressa! 1
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2013 #2374 Skrevet 22. mai 2013 (endret) Har ikke trent siden 16 mai, tror jeg, hodet mitt er så sørpe at jeg ikke husker. Har ikke ryddet på nøyaktig like lenge, og tenker ikke på det fordi jeg sitter på skolen bokstavelig talt hele dagen uansett når jeg ikke er på jobb. Jeg dusjer bare av rent hygieniske årsaker og gidder ikke å fikse håret mitt eller engang sminke meg etterpå før jeg drar på skolen, tar bare på meg en caps og solbriller. Har ikke truffet andre venner enn de i kollokviegruppen på en evighet, og når jeg først treffer andre blir de lei av å henge med meg fordi jeg knytter alt opp til pensum og ender opp med å analysere hva alle rundt meg sier og gjør. Har levd på eplejuice, kjeks og ekkel kantinemiddag de siste ukene. Likevel er jeg sikker på at jeg ikke kommer til å klare B'en dette semesteret engang, og det verste er at jeg er så sliten på dette tidspunktet at jeg gir faen. Eksamenstid <3 Bare to uker igjen... Endret 22. mai 2013 av Raindrops 1
mariatherese Skrevet 22. mai 2013 #2375 Skrevet 22. mai 2013 Fy f så dårlig eksamen gikk i går. I frustrasjon klarte jeg å miste maten min på gulvet, og da var jeg jammen ikke langt unna et lite sammenbrudd. Da er det jo fint å glede seg til tre nye eksamener, hurra!
Gjest Naria Skrevet 22. mai 2013 #2376 Skrevet 22. mai 2013 Nå er jeg så nær enden på oppgaven at jeg sliter veldig med å motivere meg. Jeg har igjen en og annen konklusjon og innledning, samt litt småting som bør inn. I tillegg er det jo selvsagt finpuss og slikt, men jeg har veldig vondt i viljen akkurat nå. Gi meg styrke til å ta meg sammen. Kanskje ikke morgendagen blir så stressende allikevel!
Lyd Skrevet 22. mai 2013 #2377 Skrevet 22. mai 2013 Ok, nå er jeg kjempestressa. Jeg lærer så sakte! Leser det samme om og om igjen, men det fester seg jo aldri
Stegene Skrevet 22. mai 2013 #2378 Skrevet 22. mai 2013 Jobbuke denne uken, muntlig prøve i norsk om realismen på mandag, musikk spilleprøve på mandag, engelsk tentamen på onsdag og matte tentamen på torsdag! Helgen blir konge!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #2379 Skrevet 22. mai 2013 Jobbuke denne uken, muntlig prøve i norsk om realismen på mandag, musikk spilleprøve på mandag, engelsk tentamen på onsdag og matte tentamen på torsdag! Helgen blir konge! Haha... Student og student... Anonym poster: bbde285012d5fddeff355cb7c7546ba3 4
Stegene Skrevet 22. mai 2013 #2380 Skrevet 22. mai 2013 Haha... Student og student... Anonym poster: bbde285012d5fddeff355cb7c7546ba3 http://www.thefreedictionary.com/student Slik jeg tolker det er en student en som går på skole, om det er vgs, grunnskole eller høyere nivå har ikke noe å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå