Mynona Skrevet 6. mai 2013 #2301 Skrevet 6. mai 2013 Gleder meg til neste semester. Da har jeg ingen eksamner.. Blir dobbelt så tungt semesteret etter da ...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2302 Skrevet 6. mai 2013 Nå freaker jeg ut fordi jeg etterlyste svar ang utvekslingen min til høsten, hvorpå universitetet mitt sier "Nei, vi har ikke fått noen søknad fra deg?". Det er bare tull, da jeg har levert inn en 13-siders søknad og fått bekreftet inntak fra skolen i utlandet. Nå har datasystemet klikka og nettsiden hvor jeg leverte den elektroniske søknaden sier at de ikke finner e-postadressen min i deres systemer. Jeg er på nippet til å begynne å grine. Hvis du har fått bekreftet opptak kan du kanskje ta kontakt med skolen som ga deg bekreftelsen? Anonym poster: 5e456597c001af6228d4d6db31ce992c
Xaphan Skrevet 7. mai 2013 #2303 Skrevet 7. mai 2013 Da har jeg fått hjemmeeksamenen min. Den var ikke helt som læreren vår hadde forberedt oss på, men det skal vel gå greit uansett. Mitt største problem er at jeg ikke er motivert til å jobbe i det hele tatt!
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. mai 2013 #2304 Skrevet 7. mai 2013 Hvis du har fått bekreftet opptak kan du kanskje ta kontakt med skolen som ga deg bekreftelsen? Anonym poster: 5e456597c001af6228d4d6db31ce992c Det ser ut til at det ordner seg, puh! Sendte mail til det norske universitetet og de skulle hastebehandle 1
Annabel Skrevet 7. mai 2013 #2305 Skrevet 7. mai 2013 Anatomi eksamen om to uker. Jeg kan vel pokker meg ikke latinsk, selv om jeg har lest. Jeg forstår ingenting Har to andre eksamener også om noen uker, men de har jeg ikke en sååå dårlig følelse på. Herregud, jeg gleder meg til sommerferie!! :D
Mynona Skrevet 7. mai 2013 #2306 Skrevet 7. mai 2013 Anatomi eksamen om to uker. Jeg kan vel pokker meg ikke latinsk, selv om jeg har lest. Jeg forstår ingenting Har to andre eksamener også om noen uker, men de har jeg ikke en sååå dårlig følelse på. Herregud, jeg gleder meg til sommerferie!! :D Ta en tusj og skriv de latinske navnene rundt på kroppen. Og sørg for å se deg masse i speilet de neste to ukene! (Husk å skrubb av dagen før eksamen, så du ikke blir tatt for fusk) 2
Strixvaria Skrevet 7. mai 2013 #2307 Skrevet 7. mai 2013 Semesterets første eksamen i morgen.. Herregud, jeg kommer ikke til å få sove i natt. Kjenner nervene begynner å komme nå - nettopp fordi jeg ikke egentlig er spesielt nervøs. Men så blir jeg det litt likevel når jeg tenker på at jeg ikke er nervøs.. Blæ
Xaphan Skrevet 7. mai 2013 #2308 Skrevet 7. mai 2013 Hjemmeeksamen går bra så langt. Det eneste jeg sliter med er å finne en tekst jeg kan bruke som eksempel for å vise hvordan Freud kan brukes for å lese literatur... Kommer ikke på noen ting, utenom Hamlet og Oedipus complex, men det vil jeg helst ikke skrive om. Forhåpentligvis får jeg en god ide i morgen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. mai 2013 #2309 Skrevet 7. mai 2013 Hjemmeeksamen går bra så langt. Det eneste jeg sliter med er å finne en tekst jeg kan bruke som eksempel for å vise hvordan Freud kan brukes for å lese literatur... Kommer ikke på noen ting, utenom Hamlet og Oedipus complex, men det vil jeg helst ikke skrive om. Forhåpentligvis får jeg en god ide i morgen. Første jeg tenkte på var "Egalias Døtre", men vet ikke om det er av interesse/relevanse?
Xaphan Skrevet 8. mai 2013 #2310 Skrevet 8. mai 2013 Første jeg tenkte på var "Egalias Døtre", men vet ikke om det er av interesse/relevanse? Takk for tips, men jeg må nok bruke Hamlet. Eksamen skal leveres i morgen tidlig og jeg har ikke tid til å sette meg inn i noe nytt. Jeg mister sikkert poeng pga mangel på orginalitet, men det får så være
Bloodflowers Skrevet 8. mai 2013 #2311 Skrevet 8. mai 2013 IIh! En uke igjen til første eksamen i dag, og jeg friker litt ut, som vanlig....i det ene øyeblikket tenker jeg at "dette går sikkert greit", i det neste blir jeg kvalm fordi jeg tenker at "dette går rett til Helvete!" Det verste er at jeg ikke klarer å sette meg ned å lese ordentlig heller. Mister all fokus og driver med alt annet...også friker jeg ut senere fordi jeg burde ha lest Aff, jeg håper det her går bra! Gleder meg bare til den her er over..det er så mye å lese på, så mye å blande, og jeg hater at det antageligvis blir en drøftingsoppgave, for det er liksom ikke noen måte å tenke seg fram til hva som må drøftes...pluss at jeg ikke er noe god på det...aah! Tror jeg bare må prøve å roe meg litt ned. Jeg kan jo endel, er bare redd for at jeg skal glemme alt når jeg sitter der...at angsten min skal ødelegge for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2312 Skrevet 8. mai 2013 Er noen her som har hatt tatt ex.phil i Tromsø? Anonym poster: 8da975517f00dc41425db50cab53791a
floppesopp Skrevet 9. mai 2013 #2313 Skrevet 9. mai 2013 Er det noen som vet om man bare kan melde seg opp i dag i tillegg til de som er i studiet man går? Sånn, om jeg går et årsstudium, kan jeg melde meg opp i ex.phil i tillegg på studenweb, eller må jeg betale noe?
Gjest Daenerys Skrevet 9. mai 2013 #2314 Skrevet 9. mai 2013 Er det noen som vet om man bare kan melde seg opp i dag i tillegg til de som er i studiet man går? Sånn, om jeg går et årsstudium, kan jeg melde meg opp i ex.phil i tillegg på studenweb, eller må jeg betale noe? Fristen for det gikk vel ut 1. februar.
floppesopp Skrevet 9. mai 2013 #2316 Skrevet 9. mai 2013 Fristen for det gikk vel ut 1. februar. Tenkte på å gjøre det til høsten
Jompa Skrevet 9. mai 2013 #2317 Skrevet 9. mai 2013 Er noen her som har hatt tatt ex.phil i Tromsø? Anonym poster: 8da975517f00dc41425db50cab53791a Ja, jeg har gjort det
Gjest Lillesiren Skrevet 9. mai 2013 #2318 Skrevet 9. mai 2013 Har ikke gjort noe fornuftig på ca ei uke. Er maks drittlei av masteroppgaveskrivingen Gaaad, vil være i jobb NUH, tjene penger, være hjemme kl 1600 og ha et liv utenom studiene(prokrastineringen/KG). 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2319 Skrevet 9. mai 2013 Tenkte på å gjøre det til høsten På UiO kan man iallefall søke som enkeltemnestudent. Da kan man ta de fagene som ikke allerede er fylt opp. Anonym poster: 1b4dca21531b661b1cc4076a2f7f5943
Kjempeliten Skrevet 9. mai 2013 #2320 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er så sliten og umotivert... må skrive ferdig noen rapporter og finpusse på noen... men jeg har helt skrivesperre... Skriver som en 12-åring.. klarer ikke å komme på fagord som kan brukes og klarer ikke formulere setningene noe bra. Hjernen min er bare helt kaputt om dagen Klarer vanligvis å skrive rapporter men nå blir alt bare mongo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå