Gjest Mariah Skrevet 18. mars 2013 #2261 Skrevet 18. mars 2013 Altfor mange lekser, altfor lite man skjønner! SÅ lei av å sitte oppe om nettene... Signerer. Har en oppgave som skal leveres i dag, og på grunn av at arbeidsplassen min mangler totalt respekt for andres tid (noe som går utover en person, nemlig meg), har jeg levd konstant på 5-6 timer søvn de siste ukene. I tillegg må jeg gjøre kollegaen min sine arbeidsoppgaver fordi hun plutselig planla ferie i den mest hektiske produksjonsuka. 2
Tibbie Skrevet 18. mars 2013 #2262 Skrevet 18. mars 2013 Signerer. Har en oppgave som skal leveres i dag, og på grunn av at arbeidsplassen min mangler totalt respekt for andres tid (noe som går utover en person, nemlig meg), har jeg levd konstant på 5-6 timer søvn de siste ukene. I tillegg må jeg gjøre kollegaen min sine arbeidsoppgaver fordi hun plutselig planla ferie i den mest hektiske produksjonsuka. Åååh, så irriterende!! Hater slike folk. Lykke til! Påske snart
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2013 #2263 Skrevet 18. mars 2013 (hva skjedde med master-tråden??) Uansett, jeg ligger så langt etter pga alt for mye sykdom.... Arg!
Gjest Mariah Skrevet 18. mars 2013 #2264 Skrevet 18. mars 2013 Åååh, så irriterende!! Hater slike folk. Lykke til! Påske snart Takk - og det samme til deg Ja, endelig påske snart! Har for øvrig verdens minst forståelsesfulle sjef, så jeg gleder meg enormt til å bli ferdig med denne jobben. 1
Kjempeliten Skrevet 19. mars 2013 #2265 Skrevet 19. mars 2013 Har gruppeoppgave. Hater gruppeoppgave av flere grunner. Fordi jeg liker å "eie" en oppgave, og fordi det alltids er noen som sniker seg unna arbeidet. Nå er det ei som tar over hele driten, og presterte å rette alle skrivefeilene i KLADDEN min. Hun vet ekstremt godt at jeg er grammatikk nazi... Men jeg driter i om alt er riktig i kladden. Jeg skriver fort på tastaturet, og noen ganger blir det en ekstra bokstav eller en for lite, eller jeg klarer å stokke litt om på bokstavene. Hadde vært fint om hun brukte tida si på innholdet i oppgaven.
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #2266 Skrevet 20. mars 2013 Lenge leve prokrastinering! Oppgave som skal leveres inn om 14 timer, og her sitter jeg på KG - igjen. Blir litt oppgitt av meg selv (for n'te gang)
Bloodflowers Skrevet 21. april 2013 #2267 Skrevet 21. april 2013 Da nærmer eksamen seg med stormskritt! Trenger å sutre litt, for jeg er så LEI!! Er lei alt som har med historie å gjøre, jeg er lei bøker! Jeg er lei Word og notater og alt som er! Da blir det jo ekstra tungt å lese til eksamen. Tenker at jeg MÅ lese, fordi jeg vil ha en grei - helst en god - karakter, men samtidig er det så trist og tungt å ta opp bøker, skrive notater og stikkord, og øve seg med andre eksamensoppgaver... Også blir jeg jo stressa som søren fordi tiden går så fort! Og jeg føler ikke at jeg har nok tid! Midt oppi alt dette så skal jeg flytte fra studiestedet mitt også, og jeg føler at selv om det bare blir et par dager med flytting, så mister jeg så mye tid. Føler ikke at jeg har tid til noen ting...ÆSj! Jeg hater eksamen og vil bare bli ferdig med det!
Lyd Skrevet 21. april 2013 #2268 Skrevet 21. april 2013 Kjenner meg igjen! Nå er det bare en måned og to dager til min første eksamen, det går altfor fort Begynte å lese i dag... Er så tungt å komme i gang
Mynona Skrevet 21. april 2013 #2269 Skrevet 21. april 2013 Sutre! Hater at vi har 4 uker på å skrive eksamen på 10.000 ord, også får vi bare usle 7,5 poeng for faget!!! Mens i det andre faget på 7,5 poeng har 3-timers eksamen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #2270 Skrevet 21. april 2013 Eksamen på onsdag. For.kort.tid. Føler jeg drukner i oppgaver, notater, pensum, og mest av alt har jeg bare lyst til å bli ferdig! Det er så tiltak å sitte inne og lese og gjøre oppgaver når sola skinner ute! Det skal bli ekstremt godt å bli ferdig med denne eksamenen kjenner jeg. Da skal jeg ta et par dager fri før jeg begynner med neste! :D Anonym poster: 36af548883453ece1b2f08ec01493595 1
Lyd Skrevet 21. april 2013 #2271 Skrevet 21. april 2013 Sutre! Hater at vi har 4 uker på å skrive eksamen på 10.000 ord, også får vi bare usle 7,5 poeng for faget!!! Mens i det andre faget på 7,5 poeng har 3-timers eksamen. Det hørtes mye ut I det ene faget mitt har vi prosjekteksamen, og da leverer vi to rapporter på tilsammen 7-9 sider. Det er jo ikke i næææærheten av 10 000 ord. Vi har mye bedre tid på oss også!
Mynona Skrevet 21. april 2013 #2272 Skrevet 21. april 2013 Det hørtes mye ut I det ene faget mitt har vi prosjekteksamen, og da leverer vi to rapporter på tilsammen 7-9 sider. Det er jo ikke i næææærheten av 10 000 ord. Vi har mye bedre tid på oss også! Ja, synes det er i overkant mye for et så lite fag. Hadde det vært 15 poengs fag hadde det vært greit. Vi blir oppfordret til å jobbe sammen med andre, men likevel. 25 sider er mye. Det er mange som jobber alene, for vi er jo en del nettstudenter.
Strixvaria Skrevet 22. april 2013 #2273 Skrevet 22. april 2013 (endret) - Alt ordner seg, heldigvis.. Endret 23. april 2013 av Strixvaria
Gjest Novacane Skrevet 23. april 2013 #2274 Skrevet 23. april 2013 Eksamen i morgen....... Noe skrekkslagen selv om jeg føler meg ganske godt forberedt, føler meg trygg på stoffet, men det er et gedigent pensum som skal dekkes på en tre timers eksamen.. føler det er litt urettferdig at kompentansen man har i et fag skal bli avgjort slik, men det er nå sånn det er. Føler meg i alle fall 100000 ganger mer tryggere på stoffet enn det jeg gjorde på eksamen i fjor(hvor jeg forøvrig fikk C) så blir helt overlyyykkelig hvis jeg klarer en B! Huff, gruer meeg.
KaDust Skrevet 23. april 2013 #2275 Skrevet 23. april 2013 Jaja, da er jeg tatt av to fag dette semesteret. Klarte såvidt å redde det tredje, og siste, faget dette semesteret haha ååååå
Gjest Daenerys Skrevet 24. april 2013 #2276 Skrevet 24. april 2013 Ææææ så fryktelig mye å gjøre den neste måneden! Men så er det fullt fokus på masteroppgaven
Xaphan Skrevet 24. april 2013 #2277 Skrevet 24. april 2013 Jeg gleder meg faktisk litt til å begynne med eksamenslesing. Da kan jeg i det minste ta med meg bøker og notater ut i sola for å jobbe, mens nå som jeg bare skriver oppgaver må jeg være inne. Funker ikke med PC ute i sola. Men jeg er nesten ferdig med den første oppgaven som skal leveres om en uke. Nå gjenstår det bare å få unnagjort neste oppgave, hvor deadlinen er midt i hjemmeeksamenen min Supert. Vil prøve å få den unnagjort i løpet av uka så jeg har en ukes tid til å forberede meg til eksamen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. april 2013 #2278 Skrevet 24. april 2013 Første eksamenslesedag og jeg ligger med massiv hodepine og kvalme. Sov til 13 og det var bedre, men så kom det igjen klokka 14. Som Gjertrud sier: "Vi får håp at det blir likar i morra!"
Fantomina Skrevet 25. april 2013 #2279 Skrevet 25. april 2013 Opp og hopp! Siste forelesning i fag nummer to i dag. Får første hjemmeeksamen på mandag, og følelsene går fra "dette fikser jeg fint!" til "jeg kan absolutt ingenting!" på få sekunder.
Mynona Skrevet 27. april 2013 #2280 Skrevet 27. april 2013 Det er SÅ nydelig vær i Oslo nå. Og jeg må sitte inne og skrive oppgave! Blæ! Hadde det vært lesing jeg måtte gjøre kunne jeg jo tatt med boka ut, men oppgaveskriving funker ikke ute. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå