Bloodflowers Skrevet 3. mars 2013 #2241 Skrevet 3. mars 2013 Må få ut litt frustrasjon...har fått tilbakemelding på hjemmoppgaven vi hadde i "vinterferien". Kommentaren var ikke særlig oppløftende, men det stod ingenting om den var godkjent eller ikke. Så nå sitter jeg her da, med en vond magefølelse og er kjempeusikker på hva som skjer. Under "status" på fronter, så stod det et haketegn, eller hva det heter, men vet ikke om det bare er fordi den har blitt sett på av faglærer? Har sendt mail til faglærer, og håper jeg får svar i morgen før forelesning.... Håper så inderlig at den er godkjent!!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #2242 Skrevet 3. mars 2013 Hos meg betyr det at den er godkjent Hva står det hvis du holder pila over "bildet" av haketegnet? Anonym poster: 1b4dca21531b661b1cc4076a2f7f5943
Bloodflowers Skrevet 3. mars 2013 #2243 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hos meg betyr det at den er godkjent Hva står det hvis du holder pila over "bildet" av haketegnet? Anonym poster: 1b4dca21531b661b1cc4076a2f7f5943 Det kommer ikke opp noe...men håper du har rett! Edit: Fikk svar fra faglærer, og den var godkjent!! HURRA! Jeg ble virkelig bekymret og i stad gråt jeg en stund og begynte å tenke om dette med å studere i det hele tatt ligger for meg (noe jeg har tenkt lenge) Jeg trodde ærlig talt ikke at jeg hadde gjort det så dårlig. Selv om tilbakemeldingene fra de andre studentene også viste at oppgaven var lett å feiltolke, noe jeg hadde gjort... Nå er jeg så glad!! Og egentlig litt mer motivert for å gjøre det bedre på de neste innleveringene i påsken Endret 3. mars 2013 av Bloodflowers
Fantomina Skrevet 4. mars 2013 #2244 Skrevet 4. mars 2013 Jeg ble virkelig bekymret og i stad gråt jeg en stund og begynte å tenke om dette med å studere i det hele tatt ligger for meg (noe jeg har tenkt lenge) Velkommen i gjengen Jeg har studieeksistensiell krise ca hvert kvartal, og er nå på mitt tredje studieår av masteren, og femte studieår totalt. Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig å være forvirret og fortvilet innimellom. Det ordner seg stort sett 2
Strixvaria Skrevet 4. mars 2013 #2245 Skrevet 4. mars 2013 Jeg er så sliiiiiiten Har hatt en kjempekrevende (men veldig spennende) helg, leste store pensummengder forrige uke og uka før det, og nærmest bosatte meg på Blindern, men nå sier alt bare stopp. I dag har jeg lest 5 sider, skal prøve å lese ut kapittelet (12 sider igjen..), men kjenner at bare dét lille arbeidet der (om man i det hele tatt kan kalle det dét) sitter langt inne. Ellers har jeg spist sushi med ei venninne, levert skoene mine til utblokking (det tok bare et halvt år ja, ehe), og *sukk* brukt penger.. For å gjøre saken ennå bedre skal jeg jobbe i morgen, ikke at det er noe galt i det, jobben er ålreit den, men da må jeg stå opp klokka 6, og så går hele dagen med uten at jeg får lest. Og det samme gjelder torsdag og fredag.. Ergo blir neste uke verre enn den som er nå, og jeg blir hengende etter. Akkurat nå har jeg lyst til å legge meg og bli der..
Leanfear Skrevet 4. mars 2013 #2246 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Takk, og lov! DET ER OVER! Etter nær psykisk stopp, hvor det var rett og slett ikke mulig, at jeg klarte å få inn noe mer av det ukjente stoffet som ikke kunne henges på noen knagger jeg har fra før av. Ble jeg idag ferdig med min andre og den vanskeligste eksamen på 4 dager. Har vært harde og lange dager, ihvertfall når jeg har arbeidet med Kvantitativ metode, som vi har hatt kun på engelsk! Fytti katta så lite pedagogisk det var lagt opp, og alt for stor arbeidsmengde i forhold til studiepoeng. Og ikke minst helt idiotisk at jeg må lære meg å forstå hvordan man lager alle slags statistiske analyser, med ligninger over alt, SO MANY FORMULAS! Og det for en Geograf bachelor! Universitetet stopper aldri å overaske Nå er det mye roligere dager i vente, jeg har endelig fått lovet tilbake Så til dere som sliter med vanskelige oppgaver, og eksamener... Take care, and good luck! Endret 4. mars 2013 av Leanfear
Harlequin Skrevet 4. mars 2013 #2247 Skrevet 4. mars 2013 Har ligget syk hjemme i en uke nå, og har ikke fått skrevet NOE på hjemmeeksamen som skal leveres om to uker. Har veiledning i morgen som jeg må på, håper jeg er i noen lunde form da... Utrolig hvor mye en går glipp av ved å være borte i en uke! Har virkelig ikke hatt tiltak til noe som helst, så håper jeg kommer greit i form igjen nå... (var hos legen i dag - "neida, du har nok influensa av noe slag. Det går nok over snart, god tur hjem!" )
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. mars 2013 #2248 Skrevet 4. mars 2013 Har 3 STORE oppgaver å levere inn på 2 uker, i tillegg til full jobb og 8 obligatoriske møter på "fritiden". Oh mercy. 1
Strixvaria Skrevet 10. mars 2013 #2249 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har vært syk hele uka, og hadde tenkt å forsøke å høre gjennom en eller to av forelesningene på podcast (orker ikke tanken på å lese nå - er helt tett i hodet), men jeg får det ikke til å fungere :grine: Det kommer bare opp "this is not a movie-file"-meldinger og så forsvinner hele greia. Jeg har bare lyst til å grave meg ned akkurat nå, for jeg hadde virkelig sett frem til å kunne høre disse forelesningene om igjen (vanskelig fag) og til å kunne bruke dem til repetisjon før eksamen, men så funker det selvsagt ikke i det hele tatt. $%#&%
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #2250 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har en oppgave som skal leveres i morgen. Har ikke starta. Har vært kaos på jobb siste uka og har ikke klart å gjøre en skit, i dag er første ettermiddagen jeg kan gjøre noe og jeg ligger her helt apatisk i senga Ytterst tragisk. Får håpe oppgaven skriver seg selv mens jeg har nattevakt nummer sekshundreogtrettitre i natt.
Gjest fjellhamster Skrevet 10. mars 2013 #2251 Skrevet 10. mars 2013 Ai, snart ferdig med år nummer fire som student. Tida flyr. Eksamenføles alltid som to lysår (minst!) unna, men har iallefall laget meg leseplan nå da. Målet er å ha lest ferdig til ca 15.april, så får vi se hva som skjer videre - og om jeg i det hele tatt greier det
NancyB. Skrevet 10. mars 2013 #2252 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fyyy, no er eg irritert. Me har ei semesteroppgåve der førsteutkastet skal bli levert inna fredag. Me i gruppa satte ein deadline fredag for to veker sidan (pga eksamen eit par dagar etter innlevering) , og fram til då skulle me gjere litt på kvar vår del. På torsdag får eg beskjed om at dei to andre i gruppa heller vil heim rett etter forelesning på fredag, så me fekk ta det på mandag. På mandag hadde ikkje ho eine fått gjort noko, så me måtte ta det seinare. Ho andre hadde ei større oppgåve som ho måtte levere på fredag, så, men dei to andre ville møtast på fredag. Sidan jul har eg hatt jobbhelg annakvar helg, så eg sa sjølvsagt at det ikkje passa (må reise rett etter forelesning for å rekke jobb), så me måtte ta det på mandag. I dag får eg beskjed om at ho eine har reist på spontan hyttetur med kjærasten sin, så me kan ikkje ta det på mandag. Skulle helst hatt heile denne veka til å lese på eksamen, men må visst bruke tida på semesteroppgåve istaden. Føler eg har gjort 75% av oppgåva, ei av dei har gjort 25%, mens ho siste (som reiste på tur) gir så blanke. Mislikte gruppearbeid frå før av - no hatar eg det. Endret 10. mars 2013 av NancyB.
Gjest Estelle Skrevet 10. mars 2013 #2253 Skrevet 10. mars 2013 (endret) ---- Endret 14. mars 2013 av Estelle 2
Gjest Nikee Skrevet 14. mars 2013 #2254 Skrevet 14. mars 2013 Det er artikler, oppgaver, prosjektbeskrivelser, rapporter, pressemeldinger osv osv. det tar jo aldri slutt!
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mars 2013 #2255 Skrevet 14. mars 2013 Har oppgave som skal leveres inn i morra og jeg veeeet det går fort om jeg bare begynner...men så var det greia med å begynne da. Å ta oppvasken virker veldig fristende akkurat nå
Hirondelle Skrevet 14. mars 2013 #2256 Skrevet 14. mars 2013 Har oppgave som skal leveres inn i morra og jeg veeeet det går fort om jeg bare begynner...men så var det greia med å begynne da. Å ta oppvasken virker veldig fristende akkurat nå Rart hvordan alt det ellers så kjedelig virker ekstremt fristende når man har en skoleoppgave å jobbe med...! 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mars 2013 #2257 Skrevet 14. mars 2013 Rart hvordan alt det ellers så kjedelig virker ekstremt fristende når man har en skoleoppgave å jobbe med...! Ikke sant! Har klær som skal henges opp, bad som burde vaskes...og sannelig har jeg ikke hull i en kjole som burde syes også Er bare 1000 ord, så går unna på kort tid om jeg bare starter, men jeg viiiil ikke
Xaphan Skrevet 15. mars 2013 #2258 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har to oppgaver på 4000 ord hver som skal leveres neste uke. Heldigvis er jeg i rute: en er nesten ferdig og den andre er jeg over halvveis på. Planen er egentlig å skrive ferdig den ene i dag så jeg kan ta meg fri i helgen, men hittil har jeg vært på lesesalen i to timer og ikke fått gjort noenting. Klarer ikke å finne motivasjon til å jobbe når jeg ligger godt an, jeg er nesten avhengig av å være stressa og hysterisk for å klare å jobbe
Gjest Mariah Skrevet 16. mars 2013 #2259 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Synes at det bare går i tre ting om dagene: lesing, jobb, trening. Tar videreutdanning i regi av jobben og det krever litt. Oh, joy! Påskeferie om... 6 dager, heldigvis. Endret 3. april 2013 av Candice
Tibbie Skrevet 18. mars 2013 #2260 Skrevet 18. mars 2013 Altfor mange lekser, altfor lite man skjønner! SÅ lei av å sitte oppe om nettene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå