Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Summers
Skrevet

75 studiepoeng på ett semester - hva tenkte jeg på?! :daane:

men går du bare for ståkarakter da, eller har du tid til greie karakteer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

75 studiepoeng på ett semester - hva tenkte jeg på?! :daane:

Heeelt sikker på at dette var lurt akkurat nå? :) Heldigvis kan man melde seg av da. Lykke til uansett :)

Skrevet

Neheeeii er jo evig kos. ;) Hva har du om?

Dagens sutring: Kom meg ikke opp til forelesning i dag. Tenkte det ikke hadde så mye å si, tidligere forelesninger har vært snork og helt unødvendig å få med seg. Så logger jeg inn på studentsidene, og hva var det forelesning i? Jo, en veldig god og viktig forelesning av en innleid foreleser. Faaeen.

Daaaamn, samme her. Skulle ønske jeg aldri så denne posten, haha. Nå har jeg dårlig samvittighet over min egen lathet.

Skrevet

I dag, 4 uker etter semesterstart, har jeg fått tak i alt pensum.

Det er 4 uker igjen til eksamen.

Heheheheheeheheheh hadet bra sosiale liv, jeg kommer til å savne deg!

(heldigvis har jeg lest et kapittel i boken allerede, og det virker som om det kommer til å gå greit, til tross for engelsk språk og marxistisk "hjernevasking"). Litteraturteori, altså. Vi skal bli bestevenner på fire uker. Ikke noe stress.

Skrevet

Kos og kos fru blom :ler:

Jeg har om Hvitevaskingsloven og Regnskapsførerloven med forskrifter og GFRS 0-3 som er et omfattende "skikk og bruk-lovverk.

Skrevet

Heeelt sikker på at dette var lurt akkurat nå? :) Heldigvis kan man melde seg av da. Lykke til uansett :)

Aldri sikker - men så kan jeg heldigvis melde meg av til langt ut i april :fnise:

Gjest student1993
Skrevet

Har en dårlig dag, kom meg ikke på forelesning idag eller igår... motivasjonen til å lese = 0... og jeg som var så sikker på at jeg skulle bli en super-student dette semesteret..

Hadebra, nyttårsforsetter.. :trist:

• Liker 1
Skrevet

Nå er det straks 1 måned siden jeg bestilte den største pensumhaugen min fra Akademika, og fortsatt mangler jeg en av de mest sentrale bøkene.. Assa, her har de monopol på faglitteraturen, også klarer de ikke å levere hovedboka i et fag ila. en måned? DUSTER :snurt:

Skrevet

Nå er det straks 1 måned siden jeg bestilte den største pensumhaugen min fra Akademika, og fortsatt mangler jeg en av de mest sentrale bøkene.. Assa, her har de monopol på faglitteraturen, også klarer de ikke å levere hovedboka i et fag ila. en måned? DUSTER :snurt:

Jeg fikk siste pensumbok nå i går!!! Semesteret startet i januar, og eksamen i slutten av februar. Hele instituttet RASER på de for at de er så trege. Jeg er flau.

Hvilken PREMIEIDIOT bestemte at akademika skal ha monopol?!

Skrevet

Har dere så sære bøker at de ikke engang selges på feks. adlibris.no, slik at dere MÅ handle på Akademika?

Anonym poster: 7711353b6ea8d9117b01866a5d541788

Skrevet

Jeg fikk siste pensumbok nå i går!!! Semesteret startet i januar, og eksamen i slutten av februar. Hele instituttet RASER på de for at de er så trege. Jeg er flau.

Hvilken PREMIEIDIOT bestemte at akademika skal ha monopol?!

Jeg lurer på om jeg skal ta en telefon dit i morgen, det her går faktisk ikke an. Boka koster til og med 400 kroner, og jeg bestilte den 3.1. Nå står det "midlertidig tomt på lager" på hjemmesiden deres, men det stod det ikke noe om da jeg bestilte! Akademika kan dra en viss plass. Ikke er de billige heller.. :glare:

Det lurer jeg også på. KD? :klo: De har hvertfall skaffet seg en heftig fin avtale - mange av bøkene mine selges jo ikke andre steder, så vi er fullstendig prisgitt disse inkompetente monopolistene. Kjenner jeg blir provosert bare av å tenke på det..

Har dere så sære bøker at de ikke engang selges på feks. adlibris.no, slik at dere MÅ handle på Akademika?

I noen tilfeller, ja. Dessverre. Kjøper fra Amazon og andre der jeg kan, men det er ikke alt man får kjøpt i vanlige bokhandler for å si det sånn.

Skrevet (endret)

Fant nettopp ut at jeg var ETT jævla poeng fra å få A på eksamen... Kunne ha 4 feil, jeg hadde 5.. Det suger bare så sykt..... Denne tråden er for å sutre ikke sant..

Endret av Lilje:)
Skrevet

Åjoda, nå kom det en ny artikkel for språkelskerne på studiet mitt....et utkast på litt over hundre sider fra legetidsskriftet Eyr fra 1830-tallet. Skrevet på Gotisk! :daane:

Skrevet

Ja, så sære bøker har jeg. Samt kompendiumer som NTNU selv trykker. Og de selges kun på Akademika. Og DET er en dårlig løsning.

Skrevet

Ja, så sære bøker har jeg. Samt kompendiumer som NTNU selv trykker. Og de selges kun på Akademika. Og DET er en dårlig løsning.

Utrolig merkelig :S Her i Bergen har vi jo Studia, som jeg tror er dyrere enn Akademika, men hittil har ALLE bøkene på hovedpensumet vært å finne på adlibris.. Kompendiumer har vi også bare på Studia da.

Skrevet

Dagens sutring: Kom meg ikke opp til forelesning i dag. Tenkte det ikke hadde så mye å si, tidligere forelesninger har vært snork og helt unødvendig å få med seg. Så logger jeg inn på studentsidene, og hva var det forelesning i? Jo, en veldig god og viktig forelesning av en innleid foreleser. Faaeen.

Med fare for å fremstå som en creeper her, men dette høres velkjent ut, så må bare spørre om du sturderer juss? Hvis ja så skulle han legge ut powerpointen fra den storgruppa ut på miside. Og vi skal uansett ha domsanalyse i både arbeidsgrupper og storgrupper, så da får du tatt igjen det tapte :)

Anonym poster: d127a6722f4a401e83cab91beaade083

Skrevet

Med fare for å fremstå som en creeper her, men dette høres velkjent ut, så må bare spørre om du sturderer juss? Hvis ja så skulle han legge ut powerpointen fra den storgruppa ut på miside. Og vi skal uansett ha domsanalyse i både arbeidsgrupper og storgrupper, så da får du tatt igjen det tapte :)

Anonym poster: d127a6722f4a401e83cab91beaade083

Det gjør jeg vettu! Er ikke akkurat en hemmelighet her inne, ehe. Har fått med meg at powerpointen legges ut, men lærer så lite av slike. Skulle gjerne ha fått selve forelesningen lagt ut, slik vi fikk på slutten i forvaltningsrett ;)

Skrevet

Jeg studerer fordi jeg føler det forventes av meg. Jeg hater tilværelsen som student. Æsj. Hater å lese pensum, gjesper av å skrive oppgaver, og har innsett at jeg ikke vil jobbe som det jeg utdanner meg til.

Ahhhh. Deilig å få sutret litt, om ikke annet :)

Skrevet

Signet meg opp som frivillig for 1,5 uker på noe studentgreier også viser det seg selvsagt at dehan om er sjefen min kjefter og smeller for alt mulig rart. Blir bare lei, trodde det bare var trivelige folk på sånne ting.

Anonym poster: 3ced89895ef16194831cf74a594102e5

Skrevet

Eksamen i dag..Strøk nettopp på min andre eksamen på studiet påbegynt i høst. 2/2 stryk - check.

Er det da man gir seg ja..?

Enig med deg over her... Studerer (nesten) fordi det forventes. Og fordi det er nødvendig med utdannelse, for å få jobb, i dagens samfunn da ;)

Tilværelsen er ikke særlig god...

Hvordan finne det rette studie/yrke her i livet..? Skjønner ikke det jeg

*sutre-deppe-dårligste student i verden- humør*

Anonym poster: d216ea2b542b8256c9dedbfc1c9d25c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...