Gjest Linaria Skrevet 3. juni 2014 #4301 Skrevet 3. juni 2014 Herregud, ta deg sammen. Du virker som tidenes mest useriøse. Som nordmann er du meget priviligert som får gratis utdanning, da får du faen meg gjøre en innsats også. Anonymous poster hash: 71a91...92a Regner med at det var du som klaget på meg tidligere også? Du trenger virkelig ikke komme inn hit og gjøre det verre for stressede studenter. De fleste av oss er veldig, veldig flinke, men vi må da få lov å ha et sted hvor vi kan klage og støtte hverandre i en tid som er stressende for de fleste!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4302 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan få kontroll på nervene? Sover ikke, spiser ikke og har null selvtillit... Anonymous poster hash: 3ae77...28a
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #4303 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan er det med dagen før eksamen? Jeg har alltid hørt at man ikke skal lese dagen før, men heller slappe litt av osv. Tenkte jeg skulle se over alle tankekartene og lese notater av notatene. Det jeg eventuelt ikke kan nå, er det nok ikke mye håp for. Hva sier dere?
Gjest Naria Skrevet 3. juni 2014 #4304 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan er det med dagen før eksamen? Jeg har alltid hørt at man ikke skal lese dagen før, men heller slappe litt av osv. Tenkte jeg skulle se over alle tankekartene og lese notater av notatene. Det jeg eventuelt ikke kan nå, er det nok ikke mye håp for. Hva sier dere? Jeg vet mange gjør det sånn, men for meg er dagen før eksamen en helt avgjørende lesedag og det hadde ikke vært aktuelt å droppe lesing da. 1
globalagogo Skrevet 3. juni 2014 #4306 Skrevet 3. juni 2014 Jeg leser masse dagen før eksamen fordi jeg er sånn et skippertaksmenneske som fungerer under stress:) alle har forskjellige måter å gjøre det på. Hvis du er rolig, Pepperbiff, så kan du jo se på tankekart og kanskje presskrive i 5 min på noen av temaene? Se hva du husker osv.
missdior Skrevet 3. juni 2014 #4307 Skrevet 3. juni 2014 Det gikk faktisk overraskende bra i dag. Da vi fikk oppgaven tenkte jeg at, hey, dette kan jeg jo. Svarte på alle oppgavene, men den siste er jeg usikker på. 1
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #4308 Skrevet 3. juni 2014 Det gikk faktisk overraskende bra i dag. Da vi fikk oppgaven tenkte jeg at, hey, dette kan jeg jo. Svarte på alle oppgavene, men den siste er jeg usikker på. Så bra! Nå ble jeg glad
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #4309 Skrevet 3. juni 2014 Jeg leser masse dagen før eksamen fordi jeg er sånn et skippertaksmenneske som fungerer under stress:) alle har forskjellige måter å gjøre det på. Hvis du er rolig, Pepperbiff, så kan du jo se på tankekart og kanskje presskrive i 5 min på noen av temaene? Se hva du husker osv. Grunnen til at jeg er rolig er at jeg skal begynne på et nytt emne til neste år uansett, så jeg må bare bestå med tanke på lånekassen(?)
FrøkenBaker Skrevet 3. juni 2014 #4310 Skrevet 3. juni 2014 Det gikk faktisk overraskende bra i dag. Da vi fikk oppgaven tenkte jeg at, hey, dette kan jeg jo. Svarte på alle oppgavene, men den siste er jeg usikker på. Ser du? Og du som ikke skulle gå! Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4311 Skrevet 3. juni 2014 faen faen faen, skulle bare gjøre et par oppgaver på eksamen for å kunne "konte" etter sommeren, men det endte altså opp med at jeg fikk en D! Nå må jeg vente til neste vår for å ta opp faget/eksamen, akkurat mens jeg holder på å gjøre ferdig Masteroppgaven. Surt. Anonymous poster hash: 946a8...1dd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4312 Skrevet 3. juni 2014 faen faen faen, skulle bare gjøre et par oppgaver på eksamen for å kunne "konte" etter sommeren, men det endte altså opp med at jeg fikk en D! Nå må jeg vente til neste vår for å ta opp faget/eksamen, akkurat mens jeg holder på å gjøre ferdig Masteroppgaven. Surt. Anonymous poster hash: 946a8...1dd Så typisk! Mens man i andre tilfeller prøver å karre seg til en D, men får stryk... Anonymous poster hash: 77acd...7ca 1
Mynona Skrevet 3. juni 2014 #4313 Skrevet 3. juni 2014 (endret) faen faen faen, skulle bare gjøre et par oppgaver på eksamen for å kunne "konte" etter sommeren, men det endte altså opp med at jeg fikk en D! Nå må jeg vente til neste vår for å ta opp faget/eksamen, akkurat mens jeg holder på å gjøre ferdig Masteroppgaven. Surt. Anonymous poster hash: 946a8...1dd Hvorfor var det dumt? Eller altså, du hadde jo tenkt å konte uansett? Endret 3. juni 2014 av Mynona
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4314 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor var det dumt? Eller altså, du hadde jo tenkt å konte uansett? Ja, men h*n vil konte til høsten. Ikke neste vår. Anonymous poster hash: 18b75...3a2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4315 Skrevet 3. juni 2014 faen faen faen, skulle bare gjøre et par oppgaver på eksamen for å kunne "konte" etter sommeren, men det endte altså opp med at jeg fikk en D! Nå må jeg vente til neste vår for å ta opp faget/eksamen, akkurat mens jeg holder på å gjøre ferdig Masteroppgaven. Surt. Anonymous poster hash: 946a8...1dd Hvorfor leverte du ikke blankt, da? Anonymous poster hash: 51b82...47c
FrøkenBaker Skrevet 3. juni 2014 #4316 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor leverte du ikke blankt, da? Anonymous poster hash: 51b82...47c Ikke alltid godtatt å levere blankt. Man kan risikere å ikke få gå opp til konteeksamen fordi noen utnytter det nettopp for å få mer lesetid. Da må man vente til neste ordinære eksamen.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4317 Skrevet 3. juni 2014 Ikke alltid godtatt å levere blankt. Man kan risikere å ikke få gå opp til konteeksamen fordi noen utnytter det nettopp for å få mer lesetid. Da må man vente til neste ordinære eksamen. Aha, skjønner. Har aldri hørt om at det har vært noe problem ved mitt universitet, men det er vel forskjellige regler fra sted til sted. Anonymous poster hash: 51b82...47c
Fantomina Skrevet 3. juni 2014 #4318 Skrevet 3. juni 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Gjest Leo Nardo Skrevet 3. juni 2014 #4319 Skrevet 3. juni 2014 Når er normalt alle eksamener avviklet? Jeg har siste den 12. juni og har alt hatt tre nå. En venninne av meg har første i morgen, så det virker som det varierer en del. Men jeg tror hun har flere ganske tett fremover etter det. Jeg har hatt litt bedre tid i mellom.
Mynona Skrevet 3. juni 2014 #4320 Skrevet 3. juni 2014 Ja, men h*n vil konte til høsten. Ikke neste vår. Anonymous poster hash: 18b75...3a2 Men hadde man fått den til høsten om man hadde fått F? Eller….? Jeg har aldri kontet, så har ikke satt eg inn i de reglene. Er helt ukjent for meg. (det hørtes litt besserwisser ut og at jeg aldri har dårlig karakterer, men det har jeg altså, jeg bare godtar de i stedenfor å ta de igjen.) Når er normalt alle eksamener avviklet? Jeg har siste den 12. juni og har alt hatt tre nå. En venninne av meg har første i morgen, så det virker som det varierer en del. Men jeg tror hun har flere ganske tett fremover etter det. Jeg har hatt litt bedre tid i mellom. Jeg har også min siste 12. juni. Siste jeg har hatt foreløpig er 16.jui. Også har jeg hatt en 21.desember en gang på høstsemesteret. Det var ikke spesielt mye julestemning den jula.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå