Sophia Skrevet 14. juni 2012 #1561 Skrevet 14. juni 2012 Uff muntlig eksamen i morgen. Alle de andre fra kollokvien som har hatt den allerede har fått A. Jeg er jo glad på deres vegne, men samtidig blir det ett ekstra press på at jeg også må få A. Vil jo ikke være den dårligste i kollokvien heller. Har ikke hatt muntlig siden VGS, så jeg er så syykt nervøs. Er jo nesten tortur og bare vente på å få ha den.
The Kitten Skrevet 14. juni 2012 #1562 Skrevet 14. juni 2012 Uff muntlig eksamen i morgen. Alle de andre fra kollokvien som har hatt den allerede har fått A. Jeg er jo glad på deres vegne, men samtidig blir det ett ekstra press på at jeg også må få A. Vil jo ikke være den dårligste i kollokvien heller. Har ikke hatt muntlig siden VGS, så jeg er så syykt nervøs. Er jo nesten tortur og bare vente på å få ha den. Hvilket fag er det? Jeg tror du kommer til å klare det kjempebra.
ninuska_ Skrevet 14. juni 2012 #1564 Skrevet 14. juni 2012 Jeg får karakterene mine i dag. Yoho! Lykke til
Sophia Skrevet 14. juni 2012 #1565 Skrevet 14. juni 2012 Hvilket fag er det? Jeg tror du kommer til å klare det kjempebra. Avsluttende eksamen på bachelor! Så er ganske mye pensum, men kan jo egentlig alt. Er bare at nå som jeg er nervøs føler jeg at all kunnskapen har forsvunnet. Haha! Tusen takk <3 Lykke til med å få vite karakterene!
The Kitten Skrevet 14. juni 2012 #1566 Skrevet 14. juni 2012 chicas Jeg sa til ei i klassen at jeg var nervøs for å stryke. Da sa hun: "Ja, det er jo noen som har gjort det før så..." Takk for oppmuntrende ord, liksom. 1
Sophia Skrevet 14. juni 2012 #1567 Skrevet 14. juni 2012 chicas Jeg sa til ei i klassen at jeg var nervøs for å stryke. Da sa hun: "Ja, det er jo noen som har gjort det før så..." Takk for oppmuntrende ord, liksom. Haha, ja rimelig lite gjennomtenkt svar det der! Når får du beskjed?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1568 Skrevet 14. juni 2012 Å jeg er sååå lei! Er utenlandsstudent og er ikke ferdig med eksamener før 5.juli!! ALLE (vel, "alle") jeg kjenner i Norge prater hele tiden om at det er så godt å være ferdig, ha ferie og lignende mens jeg må være innelåst i leiligheten min Anonym poster: ba44c3a8edc24f1e9782146bb3d3a700
The Kitten Skrevet 15. juni 2012 #1569 Skrevet 15. juni 2012 Haha, ja rimelig lite gjennomtenkt svar det der! Når får du beskjed? Jeg fikk dem klokka halv tre. Gikk ganske bra, men er misfornøyd med litteraturkarakteren. På innleveringene vi har hatt brukte jeg å få C/B, og plutselig får jeg E på eksamen. Det gir ikke noe mening.
Gjest Linaria Skrevet 15. juni 2012 #1570 Skrevet 15. juni 2012 Muntlig eksamen i matte i dag! Nervøs! Føler jeg bør lese nå, men jeg har lest så mye at jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1571 Skrevet 16. juni 2012 Muntligeksamen og ingen vet om - vi skal bli hørt i oppgaven og selvvalgte pensumet - vi skal bli hørt i samfunnsvitenskapelig metode - vi skal bli hørt i alle tidligere emner fra tidliggere år. - vi skal bli hørt i alt pensumet vi har hatt igjennom tre år Det er helt fantastisk når de som skal være sensorer IKKE VET hva vi skal høres i ved avsluttende muntligeksamen Anonym poster: da69123ffb52ef3be7790bd7b0085a19
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #1572 Skrevet 16. juni 2012 Får nakkesmerter av å sitte her å lese, time etter time, dag etter dag -holdt på sånn godt over 1 måned nå. Det er så SABLA mye jeg skal kunne, og jeg kan mye, men plutselig glemmer jeg noe(når jeg gjør eksamensoppgaver) og får helt hetta! Alle organiske reaksjonene går nesten i surr, også plutselig glemmer jeg et enzym :omg: Merker jeg er rimelig lei av å lese nå, ræva mi har blitt flat av å sitte så mye på stolen. Tror jeg tar meg en runde rundt huset, i hagen, før jeg tar en leseøkt til før jeg legger meg. Anonym poster: c38330d41f5e0a502315c227a5d73b63
Blackpuma Skrevet 16. juni 2012 #1573 Skrevet 16. juni 2012 Nå er jeg skuffa. Fikk bare 3 på privatiskeksamen i gym. Jeg er typisk 6-er elev, og har 6 i nesten alt, men nå må jeg sitte med en 3-er i gym. Hvorfor har vi karakter i gym?! Aah, er så skuffa... Men jeg må bare prøve å ikke tenke på det. Jeg har såpass gode karakterer at jeg kommer inn på det jeg vil uansett. Var bare så irriterende. Føler meg så dum Jeg har fått treer en gang før, og forventer ikke så mye mer denne gangen heller. Det er veldig dårlig resultat på landsbasis, så det er klart at det er noe galt med eksamensformen. Jeg har i tillegg gått på Bjørknes og fått undervisning, men allikevel fikk jeg ikke bedre enn tre. Har du fått resultatene allerede? Det er kanskje forskjell fra kommune til kommune når man får resultatene, men her i Oslo får vi det ikke før den 21. tror jeg. Ellers er jeg veldig, veldig lei av å vente på eksamen. Jeg har stålkontroll på det jeg skal opp i, jeg trenger bare å finpusse de to siste dagene. Jeg ble ferdig med lesingen forrige uke, egentlig, så nå bare opprettholder jeg. Veldig plagsomt! Tre dager, nå!
floony Skrevet 16. juni 2012 #1574 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Åh takk for denne tråden. Jeg trenger en oppmuntring... Nå har jeg holdt på i lengre tid med et stooort prosjekt, noe som har medført 14 timers dager hvor jeg ikke har kommet hjem før ett om natta (og å ta nattbuss fra Oslo på hverdager er ikke gøy... nasty, fulle mennesker)og det er ikke et prosjekt der man sitter stille heller. Uansett, endelig ferdig, hadde fremvisning av prosjektet og det gikk strålende. Lite søvn, lite mat, utmattet til tusen, blåmerker her og der som resultat av å bære tungt og lange, lange dager lønnte seg... ... så begynte eksamen. Fikk én lesedag og i går var det skriftlig eksamen. Da vi gikk fra lokalet fikk vi med oss hjemmeeksamen, som vi skal holde på med i en uke. Lange dager igjen, ut og farte og styre MEN så må jeg jo jobbe hvis jeg vil overleve sommeren siden lånekassen åpenbart tror studenter lever på vann og luft i den perioden. Så jeg har blitt nødt til å sette hjemmeeksamen til side litt, for med det lange prosjektet måtte jeg si fra meg masse jobbvakter for å få det til å gå rundt, men nå må jeg tenke langsiktig og jobbe igjen. Og som sagt - det passer dårlig, dårlig, dårlig ved siden av hjemmeeksamen. Noen ganger føler jeg at jeg jobber så mye at når tiden kommer for å høste godene så går den meg forbi for da har jeg jo noe annet å bekymre meg over... Endret 16. juni 2012 av floony
ninuska_ Skrevet 19. juni 2012 #1575 Skrevet 19. juni 2012 Jeg føler for å sutre - rett og slett for jeg hater det ene faget (!) Jeg klarer ikke forstå hva i alle dager de er ute etter i det, eller hva kravet i faget er. Jeg fikk C til å begynne med, klagde med støtte fra faglærer for den første begrunnelsen gikk på pensum og tema (som var valgt av faglærer), gikk ned en karakter, med en totalt annen begrunnelse, som hadde nesten ingen like elementer som den første. Tok det opp, endret alt som var "feil" i følge begge begrunnelsene, som var totalt forskjellige, og jeg er tilbake på C... I give up!
hermoine Skrevet 20. juni 2012 #1576 Skrevet 20. juni 2012 Æsj jeg fikk D på mappeinnlevering. Er egentlig ikke overraska, siden gruppeoppgaven som ble levert var rævva! Hater gruppeoppgaver
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1577 Skrevet 20. juni 2012 Etter siste eksamenskarakter er det da klart at jeg strøk på to eksamener i vår, pluss at jeg trakk meg fra én. Hurra, ingen studiepoeng i kassa i vår, nå blir lånekassa fornøyd tenker jeg. Fyflate for noe dritt. Anonym poster: 7185f74a15d65fc6dd8b30a40ce39cb2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1578 Skrevet 21. juni 2012 Etter siste eksamenskarakter er det da klart at jeg strøk på to eksamener i vår, pluss at jeg trakk meg fra én. Hurra, ingen studiepoeng i kassa i vår, nå blir lånekassa fornøyd tenker jeg. Fyflate for noe dritt. Anonym poster: 7185f74a15d65fc6dd8b30a40ce39cb2 Kanskje du har valgt feil studie? Det jeg studerte tidligere fikk jeg bare dårlige karakterer på og lå farlig nærme stryk flere ganger. Men så hoppet jeg over på en ny retning og vips så forbedret karakterene seg flere hakk. Anonym poster: 0802061e6564c37ab3ec206e4f6013c8
OhMickey Skrevet 22. juni 2012 #1579 Skrevet 22. juni 2012 Er en typisk 6'er elev, får 6 i alt. Fikk nettopp svar på 2BI og 2Kjemi skriftligeksamenene mine. fikk 4 på begge. Har lyst å skale hodet igjennom veggen!! BLIR SÅ SINT OG SKUFFA!!!!!!! Vet at bare 1/250 får 6 på disse eksamenene, men hadde hvertfall forventet 5'er.... Skikkelig SKIKKELIG dårlig start på sommeren. Trekker ned snittet mitt også, så må jobbe enda hardere på de vanskelige fagene jeg tar til høsten for å greie å komme inn på medisin.... :'(
Luppa Skrevet 30. juni 2012 #1580 Skrevet 30. juni 2012 Vet ikke om noen enda leser denne tråden, men er det noen som vet hvordan det fungerer med søknadsweb (til masterstudier) og søkernummer? Står på min side at jeg har søknadsnummer 240, betyr det at det er over 240 som har søkt?? Kan liksom ikke se for meg det er så mange, men hvis det faktisk er det er jeg føkt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå