AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #661 Skrevet 29. november 2011 Herregud... Skal levere inn en viktig oppgave om.. ehm, 8 timer (!!!!!!!) og her sitter jeg og svarer på allslags tråder på KG som ikke interesserer meg det døyt. "Kan jo være litt hjelpsom i de sene nattetimenene" jaja, særlig! TOTAL SKJERPINGS FRA NÅ AV
Mermaid Blues Skrevet 29. november 2011 #663 Skrevet 29. november 2011 I dag er jeg sånn: Fikk tilbake oppgavene mine - på den jeg trodde jeg skulle stryke på (eng.lit) fikk jeg C, og på den som virkelig teller (teatervitenskap) fikk jeg B!! I tillegg fikk vi seminarkarakter for eng.lit og der ble det jaggu også en B I tillegg var seminarlæreren vår så fin at han fortalte at de fleste gjør det hakket bedre på eksamen enn på semesteroppgaven, så med riktig stil på pugginga, og litt flaks, kan jeg ha sjans på en B i litteratur sammenlagt =) På toppen av det fikk jeg B på prøveeksamen i engelsk språk, så er mye mindre stressa for den eksamen nå - må bare pugge Beowulf-karakterer :gjeiper: Sjelden jeg står på bussholdeplassen i pøsregn (og når jeg sier pøsregn, mener jeg i den skala at man må vri opp bh-en når man kommer hjem) og gliser som et får =) (ja, dette var et "se hvor mange utrykksikoner jeg kan kline inn i samme innlegg"-innlegg) 2
BananSplit Skrevet 29. november 2011 #664 Skrevet 29. november 2011 Til alle dere som har mac og sliter med å holde dere unna sider som KG og FB når dere egentlig burde jobbe med noe annet, last ned et lite (gratis) program som heter SelfControl. Da kan man svarteliste disse små fristelsene i x antall minutter/timer. For en lett distrahert student som meg har dette programmet vært uvurderlig de siste dagene...til tross for at jeg er langt ifra å komme i mål med en oppgave som skal leveres om et par dager 1
Fantomina Skrevet 29. november 2011 #665 Skrevet 29. november 2011 Tre dager til eksamen og juleferie. I går leste jeg én artikkel. Jeg har ca 1/3 av pensum igjen og har meldt meg totalt ut. Jeg gjør alt annet enn å lese, og dersom jeg mister internett/stenger av nettsider er det garantert noe som må gjøres i leiligheten (vaske klær, tømme oppvaskmaskinen, rydde, vaske dusjen, vaske speilet, støvsuge, sortere bøkene etter farge, sortere bøkene etter størrelse, and the list goes on). MEN NÅ SKAL JEG KONSENTRERE MEG. Lover.
Gjesten Skrevet 29. november 2011 #666 Skrevet 29. november 2011 Gratulerer Mermaid Blues! Jeg sov til klokken 11 i dag. Og jeg har eksamen om 2 dager
dida Skrevet 29. november 2011 #667 Skrevet 29. november 2011 Huff. Hvor skal jeg begynne? Jeg har det så travelt om dagen, og tenker så mye på det at jeg ikke får sove. I dag våknet jeg 11.15, og skulle egentlig vært på skolen 8.15. Helt for jævlig følelse! Får helt angst av å forsove meg. Vi har masse småoppgaver på skolen, før vi har eksamen den 12. des og skal levere to helvetesoppgaver i en mappeeksamen den 15. des. Og jeg klarer ikke begynne ordentlig på noe av det og bruker heller tiden min på å sove. Fruuuustrasjon!
AloeVera Skrevet 29. november 2011 #668 Skrevet 29. november 2011 Til alle dere som har mac og sliter med å holde dere unna sider som KG og FB når dere egentlig burde jobbe med noe annet, last ned et lite (gratis) program som heter SelfControl. Da kan man svarteliste disse små fristelsene i x antall minutter/timer. For en lett distrahert student som meg har dette programmet vært uvurderlig de siste dagene...til tross for at jeg er langt ifra å komme i mål med en oppgave som skal leveres om et par dager Tuusen takk!! :D Denne skal komme til stor nytte da jeg har behov for å bruke datamaskinen når jeg leser til eksamen i noen fag. Fristelsen er stor til å bare sjekke facebook, artige.no, vg og lignende. Du er en reddende engel!! <3
Surriball Skrevet 29. november 2011 #669 Skrevet 29. november 2011 Oppdaget nå nettopp at det var spørretime i det faget jeg strever mest med i dag. Klokka 8.15. Oups.
Hamster Skrevet 29. november 2011 #670 Skrevet 29. november 2011 Jeg gjorde tidenes eksamensblunder i dag: Forvekslet starttiden med avslutningstiden. Oh well, konte til neste semester da. Tar med bare noen dager å komme på samme nivå på pensum igjen uansett. :gjeiper: Jeg som gleder meg til å ta fatt på neste halvårs pensum, er det bare jeg som er så nerd?
BananSplit Skrevet 29. november 2011 #671 Skrevet 29. november 2011 Tuusen takk!! :D Denne skal komme til stor nytte da jeg har behov for å bruke datamaskinen når jeg leser til eksamen i noen fag. Fristelsen er stor til å bare sjekke facebook, artige.no, vg og lignende. Du er en reddende engel!! <3 Bare hyggelig! Har vært en life saver for meg så tenkte andre ville trenge noe lignende også Unner meg selv en liten 10 minutters pause nå etter å ha blokkert alle de "fristende" sidene i 3 og en halv time!
BananSplit Skrevet 29. november 2011 #672 Skrevet 29. november 2011 Jeg gjorde tidenes eksamensblunder i dag: Forvekslet starttiden med avslutningstiden. Oh well, konte til neste semester da. Tar med bare noen dager å komme på samme nivå på pensum igjen uansett. :gjeiper: Jeg som gleder meg til å ta fatt på neste halvårs pensum, er det bare jeg som er så nerd? Kjipt da! tror ikke jeg hadde greid å ta like lett på det...men hos oss må man vente helt til neste gang faget går, som regel et helt år, før man kan ta opp.
Gjesten Skrevet 29. november 2011 #673 Skrevet 29. november 2011 Til alle dere som har mac og sliter med å holde dere unna sider som KG og FB når dere egentlig burde jobbe med noe annet, last ned et lite (gratis) program som heter SelfControl. Da kan man svarteliste disse små fristelsene i x antall minutter/timer. For en lett distrahert student som meg har dette programmet vært uvurderlig de siste dagene...til tross for at jeg er langt ifra å komme i mål med en oppgave som skal leveres om et par dager Wow finnes det noe lignende til vanlig PC? 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #674 Skrevet 29. november 2011 Hjemmeeksamen levert inn! Nå gjenstår det bare å levere den i papirformat!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #675 Skrevet 29. november 2011 Hjemmeeksamen levert inn! Nå gjenstår det bare å levere den i papirformat! Og forresten... nå har jeg juleferie! 6 uker, herlig!!! Stå på dere som fremdeles pugger og skriver i vei, snart er dere også i mål! 1
Gjest Anuket Skrevet 29. november 2011 #676 Skrevet 29. november 2011 FERIE! Lykke til dere som har eksamner, you can do it! 2
ninuska_ Skrevet 29. november 2011 #677 Skrevet 29. november 2011 (endret) Misunner alle som har ferie nå! I will join you soon.. 12 days Endret 29. november 2011 av ninuska_
Vianne Skrevet 29. november 2011 #678 Skrevet 29. november 2011 Jeg er overveldet! Så overveldet over mengden av hva jeg skal gjøre at jeg rett og slett ikke klarer å gjøre en dritt.. Det er fint det! For jeg blir jo ikke mindre overveldet over mengden eterhvert som jeg får mindre tid liksom.. Har jeg lov til å være bittebittelitt glad for at noen andre tenker som meg..?
Linvei Skrevet 29. november 2011 #679 Skrevet 29. november 2011 Jeg har eksamen imårå og har vaska, skrubba og gjort ærend idag BARE for å ha en unnskyldning til å ikke lese! Godt det ikke bare er meg som "kaster" bort tiden!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #680 Skrevet 29. november 2011 Hvis jeg ikke klarte å kom meg opp før kl 11 idag fordi det var så godt og varmt under dyna, og ikke klarte å komme meg ut døren og til lesesalen fordi det er storm her..og dette har resultert i at jeg har ryddet litt og sittet på KG siden kl 12, og snart skal gå å trene... Så gjør ikke dette noe så lenge jeg leser til eksamen i ettermiddag/kveld? Gjør det? Eksamen er om 1 uke, og alle bare... ER IKKE DU PÅ LESESALEN??????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå