Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker lite sminke, men kunne tenke meg noe farge i kinn når jeg skal ut. har lys hud, men en gul undertone, og lurer på hva som er forskjellen på rouge og solpudder, og hva som er penest?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solpudder er vel litt mer anvendelig enn rouge. Solpudder gir glød til ansiktet (jeg pleier å børste over kinn, hake og hårfeste med en stor børste), imens rouge er mer for å få frisk farge i kinnene.

Hva som passer best for deg avhengerl av hva du vil oppnå.

Skrevet

Syns solpudder kan gi en veldig fin og naturlig glød, over hele ansiktet og ikke bare i kinnene. Viktig å ikke ta for mye på kosten om gangen, og bruke god tid på å børste det utover!

Skrevet

Passer solpudder for blekansikter som meg og tro ?

Eller bør man ha litt "årntli`" farge for at det passer best ?

Tenkte bare på som en liten oppfriskning av ansiktet :)

Skrevet

Prøvde rougen fra Kanebo. Børsta på litt og det ble kjempebra. Så frisk og pen ut.

Gjest Ethereal
Skrevet

Solpudder er perfekt hvis du er blek, men det er viktig å finne en farge som passer. Body Shop har matt solpudder i flere fargetoner. Hvis du vil ha bittelitt skimmer, anbefaler jeg Guerlains Terracotta. Den finnes i flere farger, nr 1 er lysest. Selv har jeg nr 2 med min middels hudtone.

Solpudder gjør at du ser mindre "syk" ut, spesielt fint nå på vinteren. Selv bruker jeg det så godt som hver dag. Men ikke overdriv, da blir man lett orange...

Skrevet
Solpudder er perfekt hvis du er blek, men det er viktig å finne en farge som passer. Body Shop har matt solpudder i flere fargetoner. Hvis du vil ha bittelitt skimmer, anbefaler jeg Guerlains Terracotta. Den finnes i flere farger, nr 1 er lysest. Selv har jeg nr 2 med min middels hudtone.

Enig, guerlain sitt er veldig bra :)

Skrevet

Av personlige årsaker ville jeg gått for solpudder- som er mer mørkere i fargen, og gir en flott glød, enn hva man oppnår med den friske og mer røde fargen til rouge (rouge kan også være pent- ikke ett vondt ord om det)

Som andre nevner her- er Guerlains solpudder, Terracotta er ypperlig alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...