Junibrud Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Hva skal dere skrive som antrekk i inbydelsen? Vi gifter oss i juni, blir det for varmt/stivt å skrive mørk dress? Det kan jo hende at folk har pene, lyse sommerdresser som de vil bruke... Hva mener dere12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg skal også gifte meg i juni, men vi kommer til å ha mørk dress i invitasjonen. Vil ha det litt stilfullt, og for min del, synes jeg ikke lyse sommerdresser er fine. Men det er meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi giftet oss i juni og hadde antrekk mørk dress / smoking fordi vi ønsket å markere det som en høytidelig anledning. Et godt tips hvis dere kjører mørk dress-alternativet er at det er visst en regel som sier at mennene ikke kan kaste jakken før brudgommen, noe min kjære ikke hadde fått med seg. Det var derfor mange som sukket tilfreds da han godt ut på kvelden kastet jakken............ PS! Selv om en tar som en selvfølge at det er varmt i juni, så pøsregnet det på vår dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå