AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Litt inspirert av tråden "Er dere pene?" - her kan vi poste gullkorn fra folk som har høye tanker om seg selv. Jeg kan begynne med denne kommentaren fra en bekjent: "Jeg er ikke SÅ fornøyd med kroppen min, men jeg har øyne som en gudinne og jeg vet virkelig hvordan jeg skal fremheve dem"! (Hun ser helt gjennomsnittlig ut, med helt ordinære øyne.) 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Har ikke tid til å skrive alt her, men kjenner ei som er ekstrem på skrytingen. Jeg og hun møttes i gangen før innlevering av hjemmeeksamen. Spurte hvordan det hadde gått "Jeg er kjempefornøyd, fikk det virkelig til!". Oi, tenkte jeg, hun får sikkert A eller B. Selv sa jeg at jeg var litt usikker på om jeg traff oppgaven og var litt usikker på om det kom til å gå. Noen uker kom resultatet: Hun strøyk og kunne IKKE forstå det. Jeg fikk B. Sånn er hun alltid, skryter av hvor flink hun er i alle fag. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun har strøket i absolutt alle fag gjennom alle 3 årene på uni. Ikke så vanskelige fag heller (går lærer). Likevel tar skrytet aldri slutt. På felles oppgaver tar hun på seg hovedansvaret fordi hun mener hun er dødsgod å skrive og skulle egentlig bli journalist. Også skryter hun av at hun er vokst opp på gård, når sannheten er at det er en stall i nærheten og familien aldri har eid en mark eller et dyr. Ekstrem selvskryter, nesten på grensen til lystløyner. Sliiiitsom! 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg syns personlig denne tar kaka: Kroppen er jo definitivt helt topp , 10+ (jeg hadde lagt ut bilde her i en tråd). Kropp : 10+ (folk har sett bilde av kroppen min i tråden "post et bilde av din kropp" så da vet dere at jeg ikke lyver) Ansikt : 8-9 uten sminke, 10+ med sminke Og selv om folk sier at de ikke syns tynne kropper uten pupper eller andre former, eller lys hud og rødt hår er det aller, aller peneste er det en universell sannhet at "sånn er det". For å ikke snakke om at bildet ble slettet veldig kjapt, fordi folk ikke var SÅ imponerte. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg syns personlig denne tar kaka: Kroppen er jo definitivt helt topp , 10+ (jeg hadde lagt ut bilde her i en tråd). Kropp : 10+ (folk har sett bilde av kroppen min i tråden "post et bilde av din kropp" så da vet dere at jeg ikke lyver) Ansikt : 8-9 uten sminke, 10+ med sminke Og selv om folk sier at de ikke syns tynne kropper uten pupper eller andre former, eller lys hud og rødt hår er det aller, aller peneste er det en universell sannhet at "sånn er det". For å ikke snakke om at bildet ble slettet veldig kjapt, fordi folk ikke var SÅ imponerte. Æsj, så kvalmt. Jeg blir helt dårlig av sånne mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke plass for alt her, men en jeg kjenner er helt perfekt ifølge seg selv. Ikke bare skryter hun litt nå og da, men hun skryter hele tiden. Det ligner narsisisme. Ikke bare fortalte om karaktersnittet sitt, hun scannet og la ut hele vitnemålet sitt på fb.
Gjest Consensio Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Er det ikke bra at man syns godt om seg selv da? Kan forstå at det er slitsomt å høre på om de hele tiden uoppfordret skryter om seg selv, men for eksempel i tråder hvor spørsmålet er hvor pen man syns man er, så må man jo få lov til å svare ærlig. Janteloven lever ser jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå