Potetgull Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hei For to uker siden kjøpte jeg meg et par Hunter støvler på nettet, og i går kom pakkelappen. Kjæresten min gikk ned til postkontoret og betalte mva og for at teite tollvesenet har åpnet pakken min som jeg ikke trenger å betale toll for en gang.. 300 og noe kr ble det. Men uansett, pakken var en liten myk pakke. Kjæresten tenkte bare at det var sokkene jeg også hadde bestillt, men neida, på pakken stod det et helt annet navn enn mitt, bortsett fra den lille klistrelappen som tollvesenet hadde klistret på med hva jeg må betale osv. Så jeg åpnet pakken for sikkerhetsskyld, og der lå det en fotball t-skjorte.. Det lå også papirer på hva den kostet og info om kjøperen, så jeg ringte til han pakken egentlig skulle til, og han hadde visst fått hunter støvlene mine. Han hadde levert pakken rett tilbake til postkontoret der han bor (på andre siden av landet..) men han skulle gå å høre i morgen. Jeg sitter og er litt fortvilet og vet ingenting om støvlene mine nå. Disse kostet jo tross alt en del, og det er ikke så festelig at det har blitt så mye kluss. Hva kan jeg gjøre for å få vite noe mer om hva som skjer med støvlene mine?
Jellybean78 Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Du kunne ha fått vedkommende til å oppgi navn og sted på postkontoret de ble levert tilbake til,så kunne du ha ringt og snakket med de selv,og fått de til å sende pakken til deg eller fått oppgitt hvor støvlene eventuellt havner hen nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå